In de Vier Seizoenen reeks 17 Winter 2019
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Oma-C, zitten de kinderen nog in Tenerife of zijn ze reeds thuis ? Moest daar gisteren plots aan denken. En jij krijgt een pedicure, de weken vliegen inderdaad voorbij. Moet zaterdag na het examen ook weer al terug naar de manicure, het lijkt alsof ik daar gisteren nog was.
Gisteren net nog droog kunnen gaan wandelen met Matice, toen we binnenkwamen gingen de hemelsluizen open en werd het plots pikdonker.
Ga, ondanks dat manlief in het buitenland zit, geen extra taak doen, wel het normale HH natuurlijk. Ga mijn tijd steken in mijn cursus, nu ben ik nog 2 dagen alleen en kan ik ongestoord eraan werken, zodat ik zaterdag toch tenminste 1 vraag goed heb. Heb een beetje faalangst. Nu, het gaat niet over leven en dood, maar toch.
Buurvrouw heeft me voor deze voormiddag uitgenodigd voor een tasje koffie. Als manlief weg is, nemen ze alle 2 hun GSM mee naar de slaapkamer, moest er dan iets zijn, dat ik hen kan bellen. Vind dat lief van hen.
Ga dadelijk beginnen aan het HH en moet nog een kleine was doen en dito strijk, maar eerst gaan douchen natuurlijk en dan kan ik meteen boven al alles doen en breng dan de was al mee naar beneden en sorteer deze dan indien nodig .
EX buurmeisje belde me net, had van alles te vertellen over de kindjes, zei tegen haar dat ik straks met haar mama koffie ging drinken.
Zo, nu ga ik echt wel douchen en het licht HH doen.
Ga niet alle namen noemen, maar wens iedereen een prettige woensdag. Liefs en een knuffel voor wie hem wil hebben.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
ik ben opgestaan: ventje werkt thuis vandaag. gaan dan in de middagpauze spaghetti gaan eten naar de frituur nu het krokus is. anders gaan de ouders die de woensdag hun kinderen afhalen aan de school daar niet ver vandaan, frieten eten met de kids en dan is er gerumoer en ventje vind dat niet leuk.
ik begrijp soms ook niet waarom ze een baby van een paar weken oud al mee nemen op restaurant.
maar ja, ik ben als kind ook mee gemoeten naar 't cafè omdat ze geen oppas hadden. maraine hield niet van oppassen. ( later wel toen ik al in de dubbele cijfers zat qua leeftijd) ik herinner me dat ze de woensdag de vriendinnen op bezoek had in de eetplaats die nu van mij is. Maar ze had minder plaats.
technisch gezien woonde maraine in dat kamertje ( ze had een eigen keuken) maar mocht ze van haar zus wel de salon waar de televisie stond gebruiken en ze had boven een slaapkamer. van zodra het eten binnen was, pakte maraine Teddy op ( dat was de hond) en zei: Teddy we gaan televisie ( toen nog Z/W kijken terwijl tante ( haar zus) de afwas mocht doen. ( eerst een moor koken voor warm water enz) maraine tuinierde graag en zette elk jaar " stinkerdjes". nu heeft moeder die verhoogde bloemperken laten betoneren.
kreeg gisteren een mail van mijn libelle vriendin. kaartje is 1 dag te laat gekomen. gisteren zat er een folder in de bus dat uitlegd op welke dagen de post komt. zogezegd vanaf 1 maart, maar bij ons is dat nu al het geval. zat ook een briefje in de bus: ik schijn de koerier gemist te hebben. het is mijn weerstation.
Clive: verstandig dat je geen extra taak neemt. lief van de buren dat ze voor je kijken. ventje had ooit dat ook aan onze buren gevraagd toen hij nog 24 h van wacht was, met het gekende gevolg. ( ze hadden wel iets gehoord maar dachten dat r iets viel in de kinderkamer...
)
terwijl het hier een scene was van csi en de deur op slot was en Mies ziek. een buurman van 2 huizen verder heeft mij die nacht opgevangen en ventje nadien ook. want die was tè moe om zelf te rijden naar het slecht ziekenhuis ( had ik weer die pech) zou door maggie blokje gesloten worden. maar omdat ze een onderwaterbevalling aanbieden zouden ze dan wel openblijven. Tenzij Damiaan dat ook gaat aanbieden. maar die zitten volgens sommige alwetenden in de slechte papieren.
ga nog een kopje koffie nemen en naar mijn boerderij gaan.
ventje gaat om een brood als het 10 is want dan is het "break".
Fijne dag seizoentjes.
ik ben opgestaan: ventje werkt thuis vandaag. gaan dan in de middagpauze spaghetti gaan eten naar de frituur nu het krokus is. anders gaan de ouders die de woensdag hun kinderen afhalen aan de school daar niet ver vandaan, frieten eten met de kids en dan is er gerumoer en ventje vind dat niet leuk.
ik begrijp soms ook niet waarom ze een baby van een paar weken oud al mee nemen op restaurant.
maar ja, ik ben als kind ook mee gemoeten naar 't cafè omdat ze geen oppas hadden. maraine hield niet van oppassen. ( later wel toen ik al in de dubbele cijfers zat qua leeftijd) ik herinner me dat ze de woensdag de vriendinnen op bezoek had in de eetplaats die nu van mij is. Maar ze had minder plaats.
technisch gezien woonde maraine in dat kamertje ( ze had een eigen keuken) maar mocht ze van haar zus wel de salon waar de televisie stond gebruiken en ze had boven een slaapkamer. van zodra het eten binnen was, pakte maraine Teddy op ( dat was de hond) en zei: Teddy we gaan televisie ( toen nog Z/W kijken terwijl tante ( haar zus) de afwas mocht doen. ( eerst een moor koken voor warm water enz) maraine tuinierde graag en zette elk jaar " stinkerdjes". nu heeft moeder die verhoogde bloemperken laten betoneren.
kreeg gisteren een mail van mijn libelle vriendin. kaartje is 1 dag te laat gekomen. gisteren zat er een folder in de bus dat uitlegd op welke dagen de post komt. zogezegd vanaf 1 maart, maar bij ons is dat nu al het geval. zat ook een briefje in de bus: ik schijn de koerier gemist te hebben. het is mijn weerstation.
Clive: verstandig dat je geen extra taak neemt. lief van de buren dat ze voor je kijken. ventje had ooit dat ook aan onze buren gevraagd toen hij nog 24 h van wacht was, met het gekende gevolg. ( ze hadden wel iets gehoord maar dachten dat r iets viel in de kinderkamer...
terwijl het hier een scene was van csi en de deur op slot was en Mies ziek. een buurman van 2 huizen verder heeft mij die nacht opgevangen en ventje nadien ook. want die was tè moe om zelf te rijden naar het slecht ziekenhuis ( had ik weer die pech) zou door maggie blokje gesloten worden. maar omdat ze een onderwaterbevalling aanbieden zouden ze dan wel openblijven. Tenzij Damiaan dat ook gaat aanbieden. maar die zitten volgens sommige alwetenden in de slechte papieren.
ga nog een kopje koffie nemen en naar mijn boerderij gaan.
ventje gaat om een brood als het 10 is want dan is het "break".
Fijne dag seizoentjes.
Cats Rule!
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goede woensdagmorgen allen,
hier donker weer en regen...
ik moet me klaar maken
want de pedicure komt tegen 10u30
clive de toeristen zijn maandag aangekomen
net voor de hele tamtam van het virus daar en
ze konden opstijgen ondanks de zandstorm
van de Sahara
Ik ga alles klaar zetten want als ze vroeger komt ben ik gereed
Allen een fijne dag.... er is winterweer onderweg volgens de weerman
maar er zal geen sneeuw blijven liggen
daar is het niet koud genoeg voor...
salukes... tot later
hier donker weer en regen...
ik moet me klaar maken
want de pedicure komt tegen 10u30
clive de toeristen zijn maandag aangekomen
net voor de hele tamtam van het virus daar en
ze konden opstijgen ondanks de zandstorm
van de Sahara
Ik ga alles klaar zetten want als ze vroeger komt ben ik gereed
Allen een fijne dag.... er is winterweer onderweg volgens de weerman
maar er zal geen sneeuw blijven liggen
daar is het niet koud genoeg voor...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40

Plus 2° hier en op het gras blijft de sneeuw liggen .....zal straks wel smelten ..Het heeft hier toch gesneeuwd van 7u30 tot nu ..
Vogels en andere dieren ben ik gaan bijvoederen. Een muisje kwam zonnebloempitten halen op 50 cm van mijn voeten .... Ze worden tam denk ik
Ik hoop dat iedereen warm kan binnen blijven .
Groetjes aan alle seizoentjes !
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Wilde Eend, Sint Franciscus achterna?
Oma-C gaat op wolkjes lopen straks.
Clive succes met de studie.
MM gezellige lunch met zijn tweetjes straks!
Als ik niet beter wist dan zou ik zeggen daar zit nog sneeuw in de lucht.
Vandaag mijn tenten weer opslaan in de gele kamer.
Ik heb er niet veel zin in, maar wat moet moet.
Eerst een beetje op gang komen.
Student is hopelijk goed te plaatse geraakt met zijn fiets.
Ik vond het zo koud maar als ik in de garage kwam stond de poort nog wagenwijd open.
Waarschijnlijk heeft de afstandsbediening in zijn rugzak ergens tegenaan geduwd voor hij ver genoeg weg was.
Nog een prettige dag gewenst aan iedereen.
Oma-C gaat op wolkjes lopen straks.
Clive succes met de studie.
MM gezellige lunch met zijn tweetjes straks!
Als ik niet beter wist dan zou ik zeggen daar zit nog sneeuw in de lucht.
Vandaag mijn tenten weer opslaan in de gele kamer.
Ik heb er niet veel zin in, maar wat moet moet.
Eerst een beetje op gang komen.
Student is hopelijk goed te plaatse geraakt met zijn fiets.
Ik vond het zo koud maar als ik in de garage kwam stond de poort nog wagenwijd open.
Waarschijnlijk heeft de afstandsbediening in zijn rugzak ergens tegenaan geduwd voor hij ver genoeg weg was.
Nog een prettige dag gewenst aan iedereen.
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
HVT: gisteren inderdaad een flinke hagelbui, ik kwam net aan op de parking van de supermarkt, ben in de auto blijven zitten tot het over was.Vooraleer ik naar vader ga, koop ik eerst fruit en de dag allemaal.
In het wzc was het in de grote zaal de viering van de jarigen die maand en ook carnaval.Iedereen zat met een hoedje op of een beetje verkleedt.Heb daar ook een tijdje gezeten samen met vader, het was gezellig.
Er stak een bericht in de bus van de post, dat ze vanaf maart voor de gewone zendingen maar 2 keer per week komen.Gewone zendingen zijn non-prior brieven, reclame en folders.Al de rest blijft hetzelfde.
Dames, tot morgen allemaal.
HVT: gisteren inderdaad een flinke hagelbui, ik kwam net aan op de parking van de supermarkt, ben in de auto blijven zitten tot het over was.Vooraleer ik naar vader ga, koop ik eerst fruit en de dag allemaal.
In het wzc was het in de grote zaal de viering van de jarigen die maand en ook carnaval.Iedereen zat met een hoedje op of een beetje verkleedt.Heb daar ook een tijdje gezeten samen met vader, het was gezellig.
Er stak een bericht in de bus van de post, dat ze vanaf maart voor de gewone zendingen maar 2 keer per week komen.Gewone zendingen zijn non-prior brieven, reclame en folders.Al de rest blijft hetzelfde.
-
Hallo allen, ja ik loop op wolkjes Helena
ik hoop alleen dat het geen sneeuwwolkjes
zullen zijn want ik heb ook zo'n sneeuwgevoel
Maar ja 't is winter en het moet er allemaal uit
eer het echt zomer kan worden
Ik ben nog aan m'n kaartjes bezig geweest
terwijl op tv snooker (biljart)bezig was...
Ik wens jullie allen een fijne avond en een
goeie nacht... slaapwel later en tot morgen...
Hier zat ook zo'n brief in de postbus van de facteur
met de dienstregeling vanaf 1 maart
ik hoop alleen dat het geen sneeuwwolkjes
zullen zijn want ik heb ook zo'n sneeuwgevoel
Maar ja 't is winter en het moet er allemaal uit
eer het echt zomer kan worden
Ik ben nog aan m'n kaartjes bezig geweest
terwijl op tv snooker (biljart)bezig was...
Ik wens jullie allen een fijne avond en een
goeie nacht... slaapwel later en tot morgen...
Hier zat ook zo'n brief in de postbus van de facteur
met de dienstregeling vanaf 1 maart
Laatst gewijzigd door Oma-C op 27 feb 2020, 09:41, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Goede avond seizoentjes ,
Hier is nog steeds geen bericht gekomen van de nieuwe regeling van de post .
De bedeling is hier al lang een rommeltje : vandaag kwam een mevrouw van twee straten verder 5 poststukken brengen die voor mij bestemd waren
Al goed dat sommige mensen dat willen doen , anders gaat het verloren ....
Voor iedereen een fijne avond en een goede nachtrust
Hier is nog steeds geen bericht gekomen van de nieuwe regeling van de post .
De bedeling is hier al lang een rommeltje : vandaag kwam een mevrouw van twee straten verder 5 poststukken brengen die voor mij bestemd waren
Voor iedereen een fijne avond en een goede nachtrust
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Goede avond iedereen,
Hier ook een 'folder' van de postbode met alle dingen die blijven en die veranderen, zoals de bedoeling van prior en non-profior....
We zullen wel zien welke dagen dat de post hier toekomt. Ik ga toch de kaartjes wat vroeger opsturen, dan hebben de mensen ze 'op tijd', beter te vroeg dan te laat.....
En hier ook al post toegekomen die niet voor ons was, dus in de juiste bus gaan steken.
Dames, hou jullie goed warm en gezellig binnen, en tot .... de volgende.
Hier ook een 'folder' van de postbode met alle dingen die blijven en die veranderen, zoals de bedoeling van prior en non-profior....
We zullen wel zien welke dagen dat de post hier toekomt. Ik ga toch de kaartjes wat vroeger opsturen, dan hebben de mensen ze 'op tijd', beter te vroeg dan te laat.....
En hier ook al post toegekomen die niet voor ons was, dus in de juiste bus gaan steken.
Dames, hou jullie goed warm en gezellig binnen, en tot .... de volgende.
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Ventje is net vertrokken, Gimly heb ik al verwittigd dat het him & me zal zijn, ten minste tot de middag.
Gisteren dus spaghetti gaan eten, de rest heb ik mee voor vanmiddag. ik weet nog niet goed of ik ga vragen of Ir. met mij boodschappen gaat doen. ze zal daarvoor de buro moeten verwittigen ivm met de verzekering maar aangezien mevrouw hier een half uur eerder staat dan ze mag.... ik moet nog de living opruimen & een deeltje keuken daarom ben ik ook vroeg op. en 't is van moeten want mijn schouder wil weer niet mee. ging gisteren kaartjes maken , maar heb dat niet gedaan. was in de frituur mijn muts vergeten en dat was toch wel heel koud aan de oortjes zunne. ( zeker met een kort kapsel)
De lieldapp had kuren. heb nu pas mijn krasticket kunnen doen en hoera, ik heb buffelmozarella nodig. voor zondag dan. kippendijen met buffelmozzarella in de oven. het is helaas aan het regenen, vannacht werd ik wakker door hagel. ben vroeg gaan slapen en had dan last van mijn maag, ook al had ik niets gespeciaals of pikant gegeten. 't is dan uiteindelijk overgegaan. hebben Hotel Hell overgeslagen en naar Enterprise gekeken. de week erop voorspelt het tv -boekje ook weer niets, misschien als ik op ventje ga zitten wachten vanavond dat ik naar avenue 5 kijk. een satirische reeks over een ruimtecruise met Hugh Laurie, je weet wel Dr House.
Gimly is een dutje aan het doen. vanmorgen stond hij al boven van zijn lat te maken. morgen is ventje thuis, dus eens zien of hij pas na 7 uur van zich gaat laten horen want het is morgen vuilzakken. dat wil zeggen dat hij aan de routine gewoon aan het geraken is. ik nog niet. ook niet omdat het nooit gewoon vast-vast staat. volgende week moet ventje bv voor een gebitsfoto naar zeebrugge want de jaarlijkse stierenkeuring staat voor de deur. hij is afgekeurd varend personeel en toch....
en dus valt maandag weg.
ga straks kijken hoe ver we zitten op de boerderij. en dan eens klondiken. voor op te ruimen is er nog niet genoeg daglicht om de lino te inspecteren op gemiste vlekken want het kunstlicht is warm-wit terwijl ik de voorkeur heb voor koud-wit. en ze zouden die oranje lampen kunnen vervangen door witte Led's als het aan mij lag. vergis ik mij of waren de straatlampen en die op de autostrade vroeger niet wit?
Bon, koffie 2 uitdrinken en dan mijne diesel in gang trekken.
fijne dag seizoentjes
Ventje is net vertrokken, Gimly heb ik al verwittigd dat het him & me zal zijn, ten minste tot de middag.
Gisteren dus spaghetti gaan eten, de rest heb ik mee voor vanmiddag. ik weet nog niet goed of ik ga vragen of Ir. met mij boodschappen gaat doen. ze zal daarvoor de buro moeten verwittigen ivm met de verzekering maar aangezien mevrouw hier een half uur eerder staat dan ze mag.... ik moet nog de living opruimen & een deeltje keuken daarom ben ik ook vroeg op. en 't is van moeten want mijn schouder wil weer niet mee. ging gisteren kaartjes maken , maar heb dat niet gedaan. was in de frituur mijn muts vergeten en dat was toch wel heel koud aan de oortjes zunne. ( zeker met een kort kapsel)
De lieldapp had kuren. heb nu pas mijn krasticket kunnen doen en hoera, ik heb buffelmozarella nodig. voor zondag dan. kippendijen met buffelmozzarella in de oven. het is helaas aan het regenen, vannacht werd ik wakker door hagel. ben vroeg gaan slapen en had dan last van mijn maag, ook al had ik niets gespeciaals of pikant gegeten. 't is dan uiteindelijk overgegaan. hebben Hotel Hell overgeslagen en naar Enterprise gekeken. de week erop voorspelt het tv -boekje ook weer niets, misschien als ik op ventje ga zitten wachten vanavond dat ik naar avenue 5 kijk. een satirische reeks over een ruimtecruise met Hugh Laurie, je weet wel Dr House.
Gimly is een dutje aan het doen. vanmorgen stond hij al boven van zijn lat te maken. morgen is ventje thuis, dus eens zien of hij pas na 7 uur van zich gaat laten horen want het is morgen vuilzakken. dat wil zeggen dat hij aan de routine gewoon aan het geraken is. ik nog niet. ook niet omdat het nooit gewoon vast-vast staat. volgende week moet ventje bv voor een gebitsfoto naar zeebrugge want de jaarlijkse stierenkeuring staat voor de deur. hij is afgekeurd varend personeel en toch....
ga straks kijken hoe ver we zitten op de boerderij. en dan eens klondiken. voor op te ruimen is er nog niet genoeg daglicht om de lino te inspecteren op gemiste vlekken want het kunstlicht is warm-wit terwijl ik de voorkeur heb voor koud-wit. en ze zouden die oranje lampen kunnen vervangen door witte Led's als het aan mij lag. vergis ik mij of waren de straatlampen en die op de autostrade vroeger niet wit?
Bon, koffie 2 uitdrinken en dan mijne diesel in gang trekken.
fijne dag seizoentjes
Cats Rule!
-

Goede morgen alle seizoentjes,
iedereen allerlei plannen, hopelijk gaat alles goed.
Hier niks speciaals, de gewone huistaken van elke week
de vuilkarren zijn op weg om de zakken op te halen
clive succes met de cursus
toch wel een drukke bedoening dat erbij....
M-M ook druk maar met hulp van de poetsvrouw... fijne dag
M-J, ik stuur ook de kaartjes vroeger op, het zal afwachten zijn
of de post beter bezorgd wordt
wilde eend, fijn dat er nog mensen zijn die de moeite doen
om jouw post te bezorgen, reclameren op de post
kan misschien helpen? Ik heb ook een tijd post voor anderen
in de bus gehad en ik heb op de post toen een
telefoonnummer voor klachten gekregen waarnaar ik gebeld heb
en sedert is het gedaan, ik zal eens kijken of ik het nr nog heb
en dan bezorg ik het jou...
Allen een fijne donderdag en blijf gezond... tot later
-
Dank je , OMa C . Ik was online al aan het zoeken op de site van Bpost ,maar ik vond niet veel . Klachten voor pakjes kan wél, en meestal is het de afzender die klacht moet neerleggen , wat ook nogal absurd is .....
Van mijn verjaardagskaarten waren er 3 verzonden op 5/2 en 4 op 6/2 en die zijn allemaal pas toegekomen op maandag 11/2, ongeacht of het een proir zegel was of niet .
Veel verbetering verwacht ik niet ............ integendeel .......Het enige wat we kunnen doen is héél lang op voorhand een kaart versturen en dan maar hopen dat ze aankomt ...
Clive : veel succes met studeren ..
HVT veel moed voor het opruimen . Vandaag breng ik ook al een vrachtje naar de kringloopwinkel. o.a. mijn naaimachine van 39 jaar oud . Helaas werkt ze niet meer goed , dus heb ik een S*nger gekocht bij L*dl , want een reparatie kost meer dan een gewone nieuwe....
Aan alle seizoentjes wens ik een fijne dag , aan het weer kunnen we toch niets veranderen hé ...
Van mijn verjaardagskaarten waren er 3 verzonden op 5/2 en 4 op 6/2 en die zijn allemaal pas toegekomen op maandag 11/2, ongeacht of het een proir zegel was of niet .
Veel verbetering verwacht ik niet ............ integendeel .......Het enige wat we kunnen doen is héél lang op voorhand een kaart versturen en dan maar hopen dat ze aankomt ...
Clive : veel succes met studeren ..
HVT veel moed voor het opruimen . Vandaag breng ik ook al een vrachtje naar de kringloopwinkel. o.a. mijn naaimachine van 39 jaar oud . Helaas werkt ze niet meer goed , dus heb ik een S*nger gekocht bij L*dl , want een reparatie kost meer dan een gewone nieuwe....
Aan alle seizoentjes wens ik een fijne dag , aan het weer kunnen we toch niets veranderen hé ...
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Zag vanmorgen ineens dat mijn uil op de grond lag tussen de planten.Gelukkig is hij op de aarde gevallen, mocht het op stenen geweest zijn, was hij kapot.Manlief heeft eens gekeken en de grond eronder is onstabiel, er zit een mol te wroeten .Dus morgen eerste werk is een stabiele ondergrond maken.Die uil staat op een sokkel, is wel mooi zo tussen die planten.
Sneeuw is helemaal verdwenen, nu nat en koud.
Heb al een strijk achter de rug en het volgende machine was draait al.Ben wel vergeten 2 bevuilde handdoeken erin te steken, zag het pas als de machine al in werking was.Zaterdag toen de ukjes hier waren, hadden we spaghetti gegeten, dat eten ze graag.Vooraleer we eten, doe ik een oude keukenhanddoek rond hen, ter bescherming van hun kleding.Want ik vind dat vlekken van spaghettisaus zo moeilijk uit kleding gaat.
Zag vanmorgen ineens dat mijn uil op de grond lag tussen de planten.Gelukkig is hij op de aarde gevallen, mocht het op stenen geweest zijn, was hij kapot.Manlief heeft eens gekeken en de grond eronder is onstabiel, er zit een mol te wroeten .Dus morgen eerste werk is een stabiele ondergrond maken.Die uil staat op een sokkel, is wel mooi zo tussen die planten.
Sneeuw is helemaal verdwenen, nu nat en koud.
Heb al een strijk achter de rug en het volgende machine was draait al.Ben wel vergeten 2 bevuilde handdoeken erin te steken, zag het pas als de machine al in werking was.Zaterdag toen de ukjes hier waren, hadden we spaghetti gegeten, dat eten ze graag.Vooraleer we eten, doe ik een oude keukenhanddoek rond hen, ter bescherming van hun kleding.Want ik vind dat vlekken van spaghettisaus zo moeilijk uit kleding gaat.