In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Buienradar ga ik maar van mijn PC verwijderen, ben verdorie tijdens mijn kortste fietsrondje waarvoor ik deze ochtend gekozen had, zeikwaternat geregend..!
Terwijl het volgens hun een behoorlijke poos deze ochtend droog zou blijven in onze omgeving.. gelul..!
Nadat ik droge kleding had aangetrokken, ben ik maar aan mijn huishoudelijke taak begonnen die ik beloofd had aan

En die taak is inmiddels ook alweer achter de rug…

Menu:

Weet U dat ook weer..!
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP toegewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Laatst gewijzigd door Remie op 29 mei 2024, 11:58, 2 keer totaal gewijzigd.
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie middag al bijna weer
hier is het zonnig met af en toe wat bewolking maar droog en volgens het weerbericht zou het hier niet ver van de kust wel eens droog kunnen blijven vandaag , dus we zien wel hé
ventje is te voet naar de beenhouwer hier dicht bij en er zijn er hier zelfs twee heel dichtbij
en ik ben aan wat huishoudelijke werkjes bezig
jadi je weet dat je hier altijd je hart kan luchten hé en dat kan zeker deugd doen
en wat ben ik blij dat er een lichtpuntje is , echt heel goed en veel sterkte nog
Remie sorry maar ik kan mijn lach efkes niet inhouden als ik lees dat je zeikwaternat thuis gekomen bent , maar je hebt inmiddels alweer goeie punten gescoord bij HM , dus goed bezig hoor
en bedankt dat we mogen meegenieten van jou mooie omgeving
allé ik moet verder doen want mijn droogkast roept dat de lakens droog zijn terug om op het bed te leggen
voor alle leutertjes nog een aangename woensdag verder
tot later

hier is het zonnig met af en toe wat bewolking maar droog en volgens het weerbericht zou het hier niet ver van de kust wel eens droog kunnen blijven vandaag , dus we zien wel hé
ventje is te voet naar de beenhouwer hier dicht bij en er zijn er hier zelfs twee heel dichtbij
en ik ben aan wat huishoudelijke werkjes bezig
jadi je weet dat je hier altijd je hart kan luchten hé en dat kan zeker deugd doen
en wat ben ik blij dat er een lichtpuntje is , echt heel goed en veel sterkte nog
Remie sorry maar ik kan mijn lach efkes niet inhouden als ik lees dat je zeikwaternat thuis gekomen bent , maar je hebt inmiddels alweer goeie punten gescoord bij HM , dus goed bezig hoor
en bedankt dat we mogen meegenieten van jou mooie omgeving
allé ik moet verder doen want mijn droogkast roept dat de lakens droog zijn terug om op het bed te leggen
voor alle leutertjes nog een aangename woensdag verder
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Fijne middag
Vanmorgen boodschappen gedaan
En bij het gemeentehuis langs, want mijn id kaart moest verlengd , duurde allemaal erg lang en mocht ook nog om nieuwe pasfoto's, want ze was niet tevreden met die ik had.
De aanvraag is in ieder geval gedaan en volgende week kan ik mijn nieuwe kaart ophalen
Verder is het hier ook een natte boel, de plantjes worden er wel blij van, ik niet.
Ga zo eens een kast opruimen en kijken wat er weg kan.
Jadi, elk klein lichtpuntje is er 1.
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Vanmorgen boodschappen gedaan
En bij het gemeentehuis langs, want mijn id kaart moest verlengd , duurde allemaal erg lang en mocht ook nog om nieuwe pasfoto's, want ze was niet tevreden met die ik had.
De aanvraag is in ieder geval gedaan en volgende week kan ik mijn nieuwe kaart ophalen
Verder is het hier ook een natte boel, de plantjes worden er wel blij van, ik niet.
Ga zo eens een kast opruimen en kijken wat er weg kan.
Jadi, elk klein lichtpuntje is er 1.
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Jadi , fijn dat positiefje . Wij duimen voor meer positiefjes.
Remie , buienradar klopt nooit . Buienalarm.nl wel
Hier druk met van alles , dus wens ik jullie allemaal een fijne dag nog.

Remie , buienradar klopt nooit . Buienalarm.nl wel
Hier druk met van alles , dus wens ik jullie allemaal een fijne dag nog.

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Dat gaan wij morgenochtend samen weer doen.
Het is van mij maanden geleden dat ik mee geweest ben omdat ik geen auto mocht rijden (ruim 5 maanden) i.v.m. mijn ziekte en
het toen samen met onze jongste zoon Peter iedere donderdag laat in de middag deed met ons autootje om die ook nog 'n beetje draaiend te houden.Inge, ik kan u niet vertellen hoe blij ik nu weer ben met die vrijheid nu ik weer mag rijden, en Gina ook hoor..!
-
Ik weet hoe is RemieRemie schreef: ↑29 mei 2024, 15:39Dat gaan wij morgenochtend samen weer doen.
Het is van mij maanden geleden dat ik mee geweest ben omdat ik geen auto mocht rijden (ruim 5 maanden) i.v.m. mijn ziekte enhet toen samen met onze jongste zoon Peter iedere donderdag laat in de middag deed met ons autootje om die ook nog 'n beetje draaiend te houden.
Inge, ik kan u niet vertellen hoe blij ik nu weer ben met die vrijheid nu ik weer mag rijden, en Gina ook hoor..!![]()
Man heeft een half jaar niet mogen rijden.
Die miste het ook heel erg.
Ik wens iedereen een fijne avond
-

Om 7 uur trommel ik
Gina uit bed om vroeg de wekelijkse boodschappen te kunnen gaan doen..! Kan ik daarna nog effe de polder in met mijn
om de schade van gisteren aan kilometers die ik opliep door de regen compenseren. 
Wisselende foto’s (14) (archief)
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP toegewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Zo zie ik er uit 's morgens, maar gelukkig heb ik voor volgende week woensdag een afspraak bij de kapster
Goede morgen iedereen
Hier in de Westhoek is het grijs, een zuchtje wind en droog
Gisterenavond , bij val avond genoten van de mooiste opera ooit.
Met als titel, het avondlied van de verschillende vogels..
Man kan ik daar van genieten ..En dat was lang geleden
Het is nog vroeg in de morgen ,dus nog weinig nieuws achter de zon
Zo ik begin mijn dag met het rekje wasgoed te plooien ..
Aan iedereen een fijne dag
toedeloe
menu: rest spaghetti
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
een goeie namiddag iedereen
ja ja ik zeg wel namiddag , want we zijn nog niet lang thuis van een afspraak bij de dokter en dus hebben we nog maar zojuist onze koffie gedronken
ja mijn ijzer staat veel te laag en daarom had de dokter mij ijzerpillen voorgeschreven vorige week , maar ik had er nog maar ééntje van genomen en ik had al last van bijwerkingen zoals constant buikpijn en maaglast en die dingen werken dan ook nog eens 24 uur , dus was die buikpijn niet rap over en heb ik 2 dagen met buikpijn gelopen en last van mijn maag , en nu moet ik inspuitingen krijgen om mijn ijzertekort zo rap mogelijk weer bij te vullen want een tekort aan ijzer is niet goed en geeft veel symptomen die niet gezond zijn
jadi dat punkkapsel staat jou toch niet mis zo te zien
en veel sterkte voor deze namiddag in het ziekenhuis
Remie , zo vroeg je vrouwtje uit haar bed trommelen , allé dat fietstochtje loopt niet weg hé
en hopelijk heb je er van kunnen genieten
An van jou oppasdagje genoten zeker
inge niet gezien vandaag , zeker weer een goed gevuld dagje
en nu ga ik de vuilzak en de groenzak vullen zodat mijn ventje die kan buitenzwieren voor de ophaaldienst van morgenochtend
tot later

ja ja ik zeg wel namiddag , want we zijn nog niet lang thuis van een afspraak bij de dokter en dus hebben we nog maar zojuist onze koffie gedronken
ja mijn ijzer staat veel te laag en daarom had de dokter mij ijzerpillen voorgeschreven vorige week , maar ik had er nog maar ééntje van genomen en ik had al last van bijwerkingen zoals constant buikpijn en maaglast en die dingen werken dan ook nog eens 24 uur , dus was die buikpijn niet rap over en heb ik 2 dagen met buikpijn gelopen en last van mijn maag , en nu moet ik inspuitingen krijgen om mijn ijzertekort zo rap mogelijk weer bij te vullen want een tekort aan ijzer is niet goed en geeft veel symptomen die niet gezond zijn
jadi dat punkkapsel staat jou toch niet mis zo te zien
en veel sterkte voor deze namiddag in het ziekenhuis
Remie , zo vroeg je vrouwtje uit haar bed trommelen , allé dat fietstochtje loopt niet weg hé
en hopelijk heb je er van kunnen genieten
An van jou oppasdagje genoten zeker
inge niet gezien vandaag , zeker weer een goed gevuld dagje
en nu ga ik de vuilzak en de groenzak vullen zodat mijn ventje die kan buitenzwieren voor de ophaaldienst van morgenochtend
tot later

Fijne avond, kom ook nog even binnen waaien
Inderdaad druk zonnebloemetje
Vanmorgen een werk gerelateerde afspraak
Daarna nog even gekeken voor behang, want we hebben een kast die eruit gaat en dan kan er behang op die muur en een andere kast daar staan
Ben dus ook nog druk met die kast leeg halen en aan het kijken wat er allemaal weg kan
Ondertussen nog wat was weg gewerkt en zo was de dag vlug om
Inderdaad druk zonnebloemetje
Vanmorgen een werk gerelateerde afspraak
Daarna nog even gekeken voor behang, want we hebben een kast die eruit gaat en dan kan er behang op die muur en een andere kast daar staan
Ben dus ook nog druk met die kast leeg halen en aan het kijken wat er allemaal weg kan
Ondertussen nog wat was weg gewerkt en zo was de dag vlug om
-

*** Zie het leven van de zonnige kant ***