In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Potvolblomme ik had een gans epistel geschreven .
Op eens blokkeert mijn alles .
Opnieuw moeten opstarten en alles weg
Ik dacht dat ik alles bewaard had in mijn muis niet dus
Sorry maar ik ga nu niet herbeginnen hoor ..
Want ik zou nog graag even naar buiten om een frisse neus te halen
Zonnebloemetje heb je al terug gebeld ? . . Ik zou het daar niet bij laten . Misschien zijn ze het vergeten Tja het kuisen was in etappen , op tijd gestopt voor een colaatje Z . Zodanig dat ik achter af heel veel naar het 2C moest ..
mama-inge genoten van uw dagje vrijaf ? Dat zal wel wat een stomme vraag van mij
Ann zwaai zwaai
Bekske bedankt voor het zonnestraaltje dat kan deugd doen maar voor u hetzelfde hoor ..
Aan iedereen een fijne woensdag
toedeloe
menu: daar moet ik nog even voor op boodschappen
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie avond alweer iedereen
deze morgen om 8.30u vertrokken naar " floralux " in Dadizele en een mooi bloemstukje meegebracht dat we dan in het naar huis rijden op het gaf van mijn ouders zijn gaan zetten en daarna had ik nog een afspraak bij Celine om mijn nagels te laten doen en ik heb een herfstkleurtje gekozen ( bronskleur met glittertjes )
en morgen zijn we terug vroeg weg want ik heb dan een afspraak op orthopedie om een inspuiting te laten geven in mijn knie
jadi ze hebben mij gisteren voormiddag terug gebeld van het ziekenhuis en ik heb nu nog steeds geen afspraak op oogziekten , wat een miserie
maar ik leg het je nog wel eens uit hoor
en is je poetshulp nog altijd ziek ????
allé we gaan vroeg douchen en ik ben ook nog een koekenbroodje aan 't bakken
voor iedereen nog een gezellige warme avond verder

deze morgen om 8.30u vertrokken naar " floralux " in Dadizele en een mooi bloemstukje meegebracht dat we dan in het naar huis rijden op het gaf van mijn ouders zijn gaan zetten en daarna had ik nog een afspraak bij Celine om mijn nagels te laten doen en ik heb een herfstkleurtje gekozen ( bronskleur met glittertjes )
en morgen zijn we terug vroeg weg want ik heb dan een afspraak op orthopedie om een inspuiting te laten geven in mijn knie
jadi ze hebben mij gisteren voormiddag terug gebeld van het ziekenhuis en ik heb nu nog steeds geen afspraak op oogziekten , wat een miserie
maar ik leg het je nog wel eens uit hoor
en is je poetshulp nog altijd ziek ????
allé we gaan vroeg douchen en ik ben ook nog een koekenbroodje aan 't bakken
voor iedereen nog een gezellige warme avond verder

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedenavond allemaal
Hier is het verkiezings dag voor een nieuw kabinet vandaag, dus wij hebben gestemd.
Het gaat spannend worden want 4 partijen liggen dicht bij elkaar blijkbaar.
Fijne avond allemaal.

Hier is het verkiezings dag voor een nieuw kabinet vandaag, dus wij hebben gestemd.
Het gaat spannend worden want 4 partijen liggen dicht bij elkaar blijkbaar.
Fijne avond allemaal.

~ Hoe ouder ik word, hoe meer ik besef dat de dingen in het leven die niets kosten, het meest waardevol zijn.
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Oeps,zie dat ik niet eens hallo gezegd heb vandaag
Jadi, een vrije dag is mooi mee genomen en daar geniet ik wel van.
Maar nog genoeg te doen op zo'n dag.
Vanmorgen gewerkt en daarna geslapen
Vanmiddag met de honden naar het bos geweest en daarna oudste zoon van school gehaald
Verder hem nog wat geholpen met huiswerk waar hij niet helemaal mee uit de voeten komt.
Nu mijn bed in en morgen weer vrij, maar ook dan wel weer get 1 en ander in de planning
Fijne avond
Jadi, een vrije dag is mooi mee genomen en daar geniet ik wel van.
Maar nog genoeg te doen op zo'n dag.
Vanmorgen gewerkt en daarna geslapen
Vanmiddag met de honden naar het bos geweest en daarna oudste zoon van school gehaald
Verder hem nog wat geholpen met huiswerk waar hij niet helemaal mee uit de voeten komt.
Nu mijn bed in en morgen weer vrij, maar ook dan wel weer get 1 en ander in de planning
Fijne avond
-
een goeie morgen iedereen
wij staan in de startblokken om naar het ziekenhuis te vertrekken
tot later

wij staan in de startblokken om naar het ziekenhuis te vertrekken
tot later

mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
-

Goede morgen iedereen,
De zon is van de partij , een heel effen hemel met sporen van een vliegtuig.
Door het glas van de balustrade kan ik nog niet kjken.. Het is nog "doom" er op .
De kruinen van de bomen staan in elk geval stil , ook mijn windmolentje verroert voor geen vin..
En verder durf ik nog niet lopen op het terras het ligt nat, en het is glad
Mijn boodschappenlijstje ligt klaar voor straks
Zonnebloemetje ik denk dat er veel volk zal geweest zijn in Floralux .
Intussen lees ik dat jullie al vertrokken zijn aan een ziekenhuisbezoek.. Ik duim dat het goed mag verlopen
Yip poetske al 2x niet gekomen dus dat is een maand.. Maar ik trek mijn plan en doe het in etappen , lukt wel
An-W ja ik hoor zelfs op het nieuws veel spreken over de verkiezingen bij jullie .. Ik maar één van die piefen en het is die met zijn geblondeerd haar . Naam ontgaat me . Maar eerlijk van politiek ken ik niet veel; Allee dat de beste mogen winnen hé..
mama-inge dat is zeker dadde dat je van een vrije dag kan genieten. Daar twijfel ik geen seconde aan. Uw gezin bestaat nog uit 4 pp en dat kan nog heel druk zijn .Zonder de hondjes meegerekend
En nu vertrekken op boodschappen, maar eerst nog aan jullie allemaal een fijne donderdag wensen
toedeloe
menu: wok van kip (een wokcolli in Bon' Ap gekocht) ik ben benieuwd ..
-
Anne_marie - Lid geworden op: 09 feb 2023, 10:41
Goeiemiddag allemaal.
Het wordt een spannende dag Zonnebloemetje, veel sterkte in het ziekenhuis!
En mama Inge, heb respect voor uw toch inspannende werk zo 's morgens vroeg.
Ben hier altijd blij als de krant in de bus valt.
Maak dan graag de cryptogrammen...
Jadi, uw Belgisch is soms verrassend voor mij, moet het vaak drie maal lezen voor ik het Belgisch onder de knie heb.
Hier wordt het ook snel donker 's avonds.
Verlang dan naar Calafell - Spanje waar we eens met vakantie waren.
Klik op de puzzel, dan ziet u mijn herinneringen aan Calafell.
Nog een mooie dag allemaal!

Het wordt een spannende dag Zonnebloemetje, veel sterkte in het ziekenhuis!
En mama Inge, heb respect voor uw toch inspannende werk zo 's morgens vroeg.
Ben hier altijd blij als de krant in de bus valt.
Maak dan graag de cryptogrammen...
Jadi, uw Belgisch is soms verrassend voor mij, moet het vaak drie maal lezen voor ik het Belgisch onder de knie heb.
Hier wordt het ook snel donker 's avonds.
Verlang dan naar Calafell - Spanje waar we eens met vakantie waren.
Klik op de puzzel, dan ziet u mijn herinneringen aan Calafell.
Nog een mooie dag allemaal!

-
een goeie avond alweer iedereen
amai ik zit hier opeens te snotteren en te niezen , hopelijk word het niet erger met het weekend voor de deur en mijn huisarts is met verlof tot maandag , dus afwachten zeker
Inge , jadi en Anne-marie , bedankt om te duimen en de bezorgdheid , maar we hadden geluk en hebben niet lang moeten wachten in het ziekenhuis en mijn inspuiting met " ostenil " en " medrol " zit er in , in mijn knie dus en nu kan ik toch weer een vijftal maanden met een pijnloze knie verder , allé dat hoop ik toch
Inge ik ruik jou appelmoes tot hier , mjammie maar voor mij gemixt zonder stukjes er in hé
jadi wij hebben in het naar huis rijden vandaag ook al wat boodschappen gedaan , want zaterdag zijn de winkels gesloten
en ondanks dat we al vroeg in " floralux " waren ( een kwartiertje na openingstijd ) was het er al héél druk , en dat kwam volgens mij omdat het zaterdag 1 november is want de meeste klanten reden daar rond met volle winkelwagentjes chrysanten en de kerstversiering kreeg ook veel aandacht want wat er daar allemaal stond van kerstversiering , je houd het niet voor mogelijk en héél mooi allemaal
en hopelijk ben je een beetje door je kuiswerkjes geraakt
Bekske ook voor jou een fijne donderdag avond
Anne-marie hele mooie foto , en waar ligt dat in Spanje waar je eens bent geweest , want gisteren zag ik op het nieuws op tv dat er in het zuiden van Spanje erge overstromingen waren en op enkele uren was er daar meer regen gevallen dan hier in ons Belgenlandje op één jaar , wat erg voor de mensen die daar wonen
An , al naar de uitslagen van de verkiezingen gekeken bij jullie ????
hopelijk ben je tevreden , want de partij van Wilders heeft tegen zijn tanden gekregen en er is geen enkele partij die met hem in zee wil gaan , precies zoals bij ons met " Vlaams belang " wat wel begrijpelijk is
allé nog efkes onder de douche en daarna ist tijd voor ons avondeten
voor iedereen nog een gezellige warme avond

amai ik zit hier opeens te snotteren en te niezen , hopelijk word het niet erger met het weekend voor de deur en mijn huisarts is met verlof tot maandag , dus afwachten zeker
Inge , jadi en Anne-marie , bedankt om te duimen en de bezorgdheid , maar we hadden geluk en hebben niet lang moeten wachten in het ziekenhuis en mijn inspuiting met " ostenil " en " medrol " zit er in , in mijn knie dus en nu kan ik toch weer een vijftal maanden met een pijnloze knie verder , allé dat hoop ik toch
Inge ik ruik jou appelmoes tot hier , mjammie maar voor mij gemixt zonder stukjes er in hé
jadi wij hebben in het naar huis rijden vandaag ook al wat boodschappen gedaan , want zaterdag zijn de winkels gesloten
en ondanks dat we al vroeg in " floralux " waren ( een kwartiertje na openingstijd ) was het er al héél druk , en dat kwam volgens mij omdat het zaterdag 1 november is want de meeste klanten reden daar rond met volle winkelwagentjes chrysanten en de kerstversiering kreeg ook veel aandacht want wat er daar allemaal stond van kerstversiering , je houd het niet voor mogelijk en héél mooi allemaal
en hopelijk ben je een beetje door je kuiswerkjes geraakt
Bekske ook voor jou een fijne donderdag avond
Anne-marie hele mooie foto , en waar ligt dat in Spanje waar je eens bent geweest , want gisteren zag ik op het nieuws op tv dat er in het zuiden van Spanje erge overstromingen waren en op enkele uren was er daar meer regen gevallen dan hier in ons Belgenlandje op één jaar , wat erg voor de mensen die daar wonen
hopelijk ben je tevreden , want de partij van Wilders heeft tegen zijn tanden gekregen en er is geen enkele partij die met hem in zee wil gaan , precies zoals bij ons met " Vlaams belang " wat wel begrijpelijk is
allé nog efkes onder de douche en daarna ist tijd voor ons avondeten
voor iedereen nog een gezellige warme avond

Anne_marie - Lid geworden op: 09 feb 2023, 10:41
Zonnebloemtje, bij de zwarte pijl ligt Calafell.
Welterusten allemaal en slaap lekker.

Welterusten allemaal en slaap lekker.

-

Goede morgen iedereen goedgezind uit bed gestapt , zoals ik
Net mijn " stutje" (boterhammetje) gegeten met wat zelf gemaakte "gelei" (confituur)
Mijn dampende tas zwarte koffie deed deugd, we kunnen er weer tegen .
Ik vlieg er in met volle moed en met een vol to do lijstje. Of het afgewerkt zal krijgen dat gaan we deze avond wel weten
Hallo Bekske ik denk dat uw wandelingetje met de schatjes er bijna op zit
O Anne_marie tja het is zo een gewoonte wat mijn schrijven betreft . Maar geloof mij het is altijd goed bedoeld. Bedankt voor de mooie puzzel , ik heb er van genoten.
Ola Zonnebloemetje een verkoudheid dus opgelopen .. Men zegt altijd drie dagen op , dan drie dagen af .. Of die theorie klopt weet ik niet . Maar bij mij is het niet zo ..
Ja dat dacht ik al dat Floralux weer te veel volk zou zijn . Het is wel vroeg voor Kerstversiering maar het is elk jaar zo .. Er zijn mensen waarvan hun kerstboom al in de living staat .. pff .. De BV Celine die met Metejoor is , die staat al te blinken in haar living.
mama-inge straks is het ook morgen . Hopelijk heb je een rustige na slaap..
Aan iedereen een fijne vrijdag , normaal was het de vrijdag = visdag
toedeloe
menu : bij mij worden het schnitsels met veel champignons en een patatje
-
een late goeie vrijdagmorgen iedereen
beetje lang geslapen want met mijn verkoudheid was dat nodig
en dan de lakens van ons bed en gewassen en gedroogd en die liggen er ondertussen al terug op zodat we zoals iedere week in fris gewassen lakentjes kunnen slapen
jadi ik loop nog steeds te snotteren en nu dat mijn huisdokter nog in verlof is weet ik niet hoe het zal aflopen en ik zal al héél veel geluk moeten hebben dat het van zelf zal gedaan geraken , want bij mij gaat het altijd van kwaad naar erger en ik moet altijd antibiotica nemen om er door te geraken want al die andere middeltjes helpen bij mij niet , raar maar waar
Inge alweer vroeg bezig zo te zien
Anne-marie bedankt voor de informatie en het zal daar waarschijnlijk wel mooi zijn aan de Spaanse kust
An , Bekske en alle andere leutertjes ook een fijne vrijdag voor jullie
en nu ga ik mij klaar maken want we gaan deze middag onze voetjes onder tafel steken op restaurant
kwestie van in een gezellig restaurantje ( waar we regelmatig gaan ) waar het mooi versierd is voor halloween lekker te tafelen
en natuurlijk ook om de horeca te steunen hé
tot later en voor strakjes SMAKELIJK

beetje lang geslapen want met mijn verkoudheid was dat nodig
en dan de lakens van ons bed en gewassen en gedroogd en die liggen er ondertussen al terug op zodat we zoals iedere week in fris gewassen lakentjes kunnen slapen
jadi ik loop nog steeds te snotteren en nu dat mijn huisdokter nog in verlof is weet ik niet hoe het zal aflopen en ik zal al héél veel geluk moeten hebben dat het van zelf zal gedaan geraken , want bij mij gaat het altijd van kwaad naar erger en ik moet altijd antibiotica nemen om er door te geraken want al die andere middeltjes helpen bij mij niet , raar maar waar
Inge alweer vroeg bezig zo te zien
Anne-marie bedankt voor de informatie en het zal daar waarschijnlijk wel mooi zijn aan de Spaanse kust
An , Bekske en alle andere leutertjes ook een fijne vrijdag voor jullie
en nu ga ik mij klaar maken want we gaan deze middag onze voetjes onder tafel steken op restaurant
kwestie van in een gezellig restaurantje ( waar we regelmatig gaan ) waar het mooi versierd is voor halloween lekker te tafelen
en natuurlijk ook om de horeca te steunen hé
tot later en voor strakjes SMAKELIJK

An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Wij zijn tevreden hoor , want wij hebben op de winnaar gestemdzonnebloemetje schreef: ↑30 okt 2025, 18:49
hopelijk ben je tevreden
~ Hoe ouder ik word, hoe meer ik besef dat de dingen in het leven die niets kosten, het meest waardevol zijn.