gegroet iedereen

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Bekske

28 apr 2016, 14:09

Afbeelding
deze morgen naar stad geweest voor dat abonnement te vernieuwen .Eerst dus naar ziekenfonds dat moet je zelf aanvragen dat formulier van verhoogde tegenmoetkoming voor vermindering van dat abonnement van de lijn.Vroeger stuurde het ze zo maar op maar velengebruikte het niet zegde ze .Ik heb haar gezegd dat ik zelf jaren geleden uitgezocht waarom dat papier diende .Dat er nooit enige uitleg bij was enz .Het is door zelf uit te zoeken dat ik het wist .Dan met dat papiernaar de lijnwinkel voor het abonnement .Er is een euro bijgekomen betaal nu 51 euro .Nu moest ik niet eerst naar station gaan verleden jaar wel.Dus heb ik mijn abonnement nu tot volgend jaar om weer dat geloop te doen .Verleden jaar was er 12 euro bijgekomen nu maar 1 euro .Maar ieder jaar is er iets opslag .Dan ga ik voorbij een schoenwinkel die uitverkocht was nog weinig schoenen .Maar toch mijn maat gevonden en heb 7euro betaald op de doos stond 35 euro dus een goede koop gedaan want het is leder van binnen .Normaal zei ze zijn ze nog duurder maar omdat het laatste paar was liet ze ,ze aan 7 euro.Dan was er eentje lastig omdat ik die schoenen kocht ze had ze gisteren zien staan en kwam vandaag daarvoor terug.De verkoopster zei ja spijtig maar dan had je ze gisteren maar moeten nemen .Ik ga deze nog even weg zettenwant ik heb twee paar ingebruik .Nu nog eens uitkijken naar schoenen dat van achter open zijn .Heb in totaal nu 4 paar schoenen en twee paar laarzen .Is niet veel teover sommige groetje

Bekske

28 apr 2016, 17:39

Afbeelding
daarjuist mooie zichten gezien met de koers .Zelfs sneeuw ik zie gewoon voor de zichten de renners niet zo maar opdie manier ben ik ook nog even op vakantie .Ik heb wel een dikke uil gevangen na de middag was pompaf met dat geloop .Nu het varkengeknor doen ophouden en dan nog eventjes naar dat andere vensterkastje kijken groetje

Bekske

29 apr 2016, 08:29

Afbeelding

Bekske

29 apr 2016, 17:19

Afbeelding

Bekske

30 apr 2016, 08:03

Afbeelding

Bekske

30 apr 2016, 17:34

Afbeelding
april is ook bijna voorbij wat gaat het snel .Hier was het maar frisjes met af en toe een buitje .Veel heb ik niet gedaan had donderdag en vrijdag bezig geweest .En ja mijn rug maak zich van zijn oren dus rustig houden en hopen dat het terug in orde kom nu eten en dan weet het nog niet groetje

Bekske

01 mei 2016, 08:47

Afbeelding
wens iedereen een fijne toffe meimaand groetje

Bekske

01 mei 2016, 13:32

Afbeelding
Afbeelding
terwijl ik wacht tot machine stop om was op te hangen .Daarna een wandelingske met de rollator wel zien zon te vermijden is mijne grote vijand zon .Vele begrijpen het niet maar ja ik ben dat nu al meer dan 20 jaar gewoon groetje

Bekske

02 mei 2016, 07:01

Afbeelding

Bekske

02 mei 2016, 14:27

Afbeelding
deze morgen een mail naar huisarts gestuurd om te komen rond 13.30uur was hij hier .Ik wist het dat ik donderdag en vrijdag fout bezig was .Maar er was al 14 dagen niet gepoetst pas de 26 mei komen ze poetsen .Nu heb ik van beide kanten ischias door allerlei dingen dat het gekomen is zei hij .Heb 4 inspuitingen gekregen en moet nu veel bedrust doen tot woensdag.Dan kwam hij terug mag absoluut niks meer doen zei hij want mijn rug is totaal versleten .Door het zware werk dat ik vroeger gedaan heb .Ging zelf naar de bureau bellen .Nochthans was ik heel voorzichtig maar ja nu weet ik dat het niet meer mag of kan doen .Als de rug terug beter is wel wandelen om in beweging te blijven en ook om te spieren te versterken .Afijn ja nu terug mijn bed in geniet jullie maar van het mooie weer groetjes

Bekske

03 mei 2016, 09:28

Afbeelding

Bekske

03 mei 2016, 17:33

Afbeelding

Oma-C

03 mei 2016, 18:33

:? Afbeelding

Een beetje klaas vaak zand om goed te kunnen slapen... :lol:
Tot morgen en sterkte...
Oma-C :wink:
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" :wink:

Bekske

04 mei 2016, 08:38

Afbeelding

Bekske

05 mei 2016, 08:48

Afbeelding
een zonnige donderdag iedereen geniet er van in de mogelijkheid van .Ik ga straks als in de schaduw warmer is buiten op de relax liggen .In plaats van op mijn bed heb toestemming gekregen van huisarts dat ik ook daar mag liggen .Ondanks ik van pijnstillers 800 mg neem moet ik nu ook iedere dag een pleister voor de pijn plakken op de onderrug .Mag zo weinig mogelijk doen ,maar ik kan toch ook nu niks doen omwille van de pijn dat uitstraalt naar benen .Die pleisters zijn duur voor 10 stuks betaal ik 39 euro .Volgende week kwam hij terug nu ging hij ook in verlend weekend .Nu heb ik toch een tuin dat onkruidvrij is dus dat is dan ook mooi om te zien .En de viervoeters hun bed staat ook klaar buiten dat heeft de buurman allemaal klaar gezet .Geniet er maar van dat ga ik hier ook proberen ondanks de hevige pijn groetje