Wijzigingen forum
-
SenNet Medewerker - Lid geworden op: 25 mar 2009, 12:07
Er staat eigenlijk letterlijk 'sinds je laatste bezoek' als je niet bent ingelogd is er niets om je correct te identificeren en dus te weten wat je laatste bezoek was... vandaar dat die link ook niet werkte indien je niet bent ingelogd!Je ontvangt dit bericht omdat je op een onderwerp bent geabonneerd,
"Wijzigingen forum" op "SeniorenNet". Dit onderwerp heeft een nieuwe
reactie van ***** sinds je laatste bezoek. Er worden geen nieuwe meldingen
verzonden totdat je het onderwerp weer hebt bezocht.
Als je het nieuwste bericht wilt bekijken, klik op de volgende link:
viewtopic.php?f=1&t=205819&e=1&view=unread#unread
Dat klopt dus niet want je krijgt de eerste bladzijde van de topic te zien en niet de nieuwe reactie...
De link is echter aangepast geweest naar een bericht link ipv een onderwerp link
-
-
Ice
SenNet Medewerker schreef: ↑11 mei 2020, 13:30Zie je wel dat het wel kan, zelfs niet ingelogd verwijst nu de link in de mail wel naar de nieuwste reactie...is enkel een kwestie van het correcte path van programmeercode in de link.En dat heeft dus niks met maken met hoe "Ice het wil" of met oudere mails maar zoals het altijd al geweest is vóór de wijzigingen van het forum en zoals het nu opeens wél weer werkt.SenNet Medewerker schreef: ↑11 mei 2020, 13:30Bij oudere mails is het uiteraard niet zoals Ice het wil en dat zal ook nooit kunnen, maar normaal niet echt belangrijk
-
-
*Joy*
En ik kan hier geen screen zetten ..
Of via bijlage ..
Eens zien
Neen dus,
Kan op mijne topic geen bewerking plaatsen.
Via bijlage komt het erop ..
Als ik wil versturen geeft error
Of via bijlage ..
Eens zien
Neen dus,
Kan op mijne topic geen bewerking plaatsen.
Via bijlage komt het erop ..
Als ik wil versturen geeft error
Laatst gewijzigd door *Joy* op 14 mei 2020, 17:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
even geduld ik ben de permissies aan het opkuisen en paar dingen aan het goed zetten
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
-
*Joy*
Alles terug in orde...wat afbeeldingen posten betreft.
Kan terug via " bladeren"
Hartelijk dank aan medewerker.
Kan terug via " bladeren"
Hartelijk dank aan medewerker.
-
lode - Lid geworden op: 13 mar 2005, 16:14
Op een vraag in "Politiek" "Jobs Jobs" wat bepaalde wijzigingen betekenden kwam volgend antwoord,
"Je kan dat rechtstreeks vragen in het topic wijzigingen forum aan de Sennetmedewerker"
Toch eigenaardig dat wij, leden, moeten vragen wat de wijzigingen betekenen.
Als er wijzigingen gebeuren zouden wij daarvan op de hoogte moeten gebracht worden veronderstel ik.
Dus hierbij enkele wijzigingen waarvan er eentje niet duidelijk is als men er met de muis pijl op wijst.
Deze is duidelijk

Deze is ook duidelijk

Maar wat is deze ?

groeten
"Je kan dat rechtstreeks vragen in het topic wijzigingen forum aan de Sennetmedewerker"
Toch eigenaardig dat wij, leden, moeten vragen wat de wijzigingen betekenen.
Als er wijzigingen gebeuren zouden wij daarvan op de hoogte moeten gebracht worden veronderstel ik.
Dus hierbij enkele wijzigingen waarvan er eentje niet duidelijk is als men er met de muis pijl op wijst.
Deze is duidelijk

Deze is ook duidelijk

Maar wat is deze ?

groeten
1) HP Pavilion P6 2030 be/WIN 7 Home-Premium SP1 / Intel Core i5 2500-3.3GHz/ 8Gb /HD1.5Tb / Externe HD 4TB
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17