In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

ghyra

21 jan 2020, 12:45

Afbeelding

goede middag allemaal.....
brrr het is frisjes,maar gelukkig geen mist is al weg.
gister ook de rest van kerst opgeruimd,mij dorp
wel kaal nu hoor......maar in november kan ik het weer opzetten :lol: :lol:
wat leuke hondjes heb ik gezien,allemaal prachtig
ja ik hou ervan...…
marietteke leuk hoor.....
bertje en lenk weer beter,gelukkig :wink:
zal ook van diesel een foto zetten als puppy....
fijne middag/avond...…groetjesssssssssssssssssssss
groetjes GHYRA

voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............

ghyra

21 jan 2020, 12:53

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

de laatste 2foto,s nog samen met mijn oude herder,
jammer is ze er niet meer,was als een moeder voor diesel....
groetjes GHYRA

Bert

21 jan 2020, 13:58

Mooie foto's Ghyra. En zeker die van diesel op de rug van de herdershond.
Ik heb er ook een kadertje van gemaakt van de puppie.
Ik geraak door mijn voorraad diamanten heen. Ik zal moeten mailen om nieuwe te bestellen.

Afbeelding

miesmarpel

21 jan 2020, 14:25

Goede middag iedereen ,

koud, hé … en mist , al een beetje opgetrokken maar denk wel dat het de ganse dag donker zal blijven ..

dus effe doorvlammen

Afbeelding
om geen kou te hebben :wink:

ghyra, alles opgeruimd...
mooi vooruitzicht , hihi nog 9 maanden en je kan terug alles bovenhalen .... k ga ook zo denken , vind kerstperiode wel een van de mooiste tijden van t jaar .... altijd spijt met het opruimen ...

wat een schattige hondjes allemaal .... nonkeltje , je hebt je werk met de diamantjes ....

jadi, stapje voor stapje beter ... goed zo ! sterkte !

bloemeke, ja een verkoudheid kan hardnekkig zijn .... kan geloven dat je deugd hebt van je knus bedje ... gelijk nen dag als vandaag doet het extra deugd om er nog effe van te genieten... en waarom ook ni?

krijg het hier ni warm precies, alhoewel de verwarming op volle toeren draait .... ga nog wa rommelen, heb ook dozen klaarstaan om te vullen en nr de kringwinkel te brengen, ne mens vergaart toch nogal wa 8O

marietteke, bekske, lenk , omadina , sita nog een leuke dag verder
hou jullie warm !

Afbeelding
Bert

21 jan 2020, 15:34

Afbeelding
Hey leutertjes,

ben met mijn nieuwe fiets gekomen. Die past beter. :lol: :lol:
Ik heb koffie mee en een zak meel voor Bloemeke. Dan kan ze weer beginnen bakken. :lol:
Ik moet wel opletten dat ik die zak niet scheur want het zou hier nogal melig zijn. :lol:
Miesje, ja het is zeker koud. Het knopje aan de muur heb ik al wat bij gedraaid, want om stil te zitten is het te fris.
Maar eenmaal ik buiten ben vind ik het wel oké hoor. :roll:
De weerman geeft nog kouder weer voor de rest van de week, daarna weer warmer en veel wind. Dan is het ook iets.
Maar we moeten het nemen zoals het komt. Het is winter en de zon kan niet altijd schijnen.
Mijn weegschaal was tevreden deze morgen. Elke dag mijn rondjes met de home trainer en wat opletten met mijn voeding voor de suikerspiegel. Er zijn 4 kilootjes af.
Heb nog iets gevonden hoe ik er binnen enkele jaren zal uitzien als ik mijn baard niet meer onderhoud. :lol:

Afbeelding
:lol: :lol: :lol:

Allé, ik zal jullie laten,
tot latersss...

ghyra

21 jan 2020, 16:11

Bertje wat leuk. Dankje.
Hier ook al wat donker en kouder.
Lekker zo mijn wortelstamp met hachee👍👍
Mies ja het vliegt voorbij.
Fijne avond allemaal 🐕👍👍
groetjes GHYRA

marietteke

21 jan 2020, 16:57

Afbeelding
voila een stukje nostalgie :D :D :D
ik denk dat we niet mochten lachen , :D :D :D

Lenk oh wat een schatje , je pupy ,
ghyra , bloemeke , ook zoooo lief jullie hondjes ,

Bertje nu moest ik toch lachen , met je "zakje " aan je stuur ,
ik heb héél vroeger ook iets meegemaakt ,
en dat schoot me nu te binnen ,
in mijn tijd moest ik om gekapt gaan , dat werd dan is zo'n rood papier gewikkeld ,
en ik had zo'n gehaakt "netteke " bij , ge weet wel , met zo'n gehaakte gaatjes ,
dus ik m'n fietske op , en mijn netteke vloog tussen mijn wielen ,
da gekapt zat tussen mijn rayons van de fiets , ha,ha ,
ja moest ik nu ineens aan denken se :D

Miesje ook een "weggooi" periode ,
zal ik ook eens moeten doen ,
Jaaaa koud op t' fietske hoor

bertje hallo
geluk vind je onverwacht

zonnebloemetje

21 jan 2020, 19:29

halloooo een goeie avond allemaal

ik vond het vandaag een prima winterweertje en als het wat mistig en koud is dan heeft dat iets mysterieus vind ik en het past bij de tijd van 't jaar
en deze namiddag ben ik dan nog eens naar de dokter geweest en 't was zoals ik verwacht heb , ik moet nog een doos antibiotica bijnemen omdat één doos echt niet voldoende is
morgen gaan we naar de kringwinkel want ik heb al een hele lading klaargezet om mee te nemen
want een mens vergaart toch veel te veel en ik heb niet graag dat mijn kasten propvol zitten met allemaal spullen die ik toch niet meer gebruik , dus weg er mee

ghyra Dieseltje was echt ook zo'n mooie lieve puppy zie ik , wat schattig
en wat jammer dat je die herder niet langer hebt kunnen houden

miesje onze verwarming staat al gans de dag goed te branden op grote vlammen en het is echt gezellig en warm zo

Bertje proficiat hoor al 4 kilootjes er af bij jou , bij mij gaat dat zo rap niet hoor
en merciekes voor die zal meel hé , ik ben er al een lekker koekebroodje mee aan 't bakken om morgenochtend vers van te eten , en ik denk dat ik mij ook eens een fietsje zal aanschaffen om hier eens binnen te springen

marietteke mooie foto hoor van jou
en waarom verschiet ik daar niet van dat die zak in jou wiel draaide :lol: :P :P

Lenk , omadina , jadi , Bekske en Sita
halloooooo

allé dadelijk mijn koekebroodje uit de oven halen en daarna nog efkes relaxen in een warm badje sè
voor iedereen nog een gezellige warme avond verder

daaaaag

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***
Bert

21 jan 2020, 19:39

Hey leutertjes

👀 👀 Kom even kijken of jullie nog wakker zijn 😂 😉.
Seffens nog een doucheke nemen en mezelf dan languit in de zetel placeren 😃.
Begin een verkoudheid te krijgen denk ik. Keelpijn, hoesten maar voorlopig blijft het daar bij.
Ik zal moeten afwachten wat het zal worden 😒😒.
Marietteke, ik zie het zo voor mij. Het gehakt tussen de spaken van uw fiets 🤣🤣.
Mooie foto van een klein Marietteke 😉. Tegenwoordig mogen we ook niet meer lachen op de pasfoto 😟.

Bloemeke, Marietteke, Bekske, Ghyra, Lenk, Sita, Jadi, Miesje, omadina,

nog een fijne avond allemaal.

🧔🏻

Lenk

21 jan 2020, 20:18

Jadi ja hier ook zoveel mist en koud killig brr. Zo vochtig koud. Op iedereen antwoorden is werk hé.? Komt wel terug. Haha en die cartoon zo waar. Hahaha

Maar bloemende toch zo mottig meid. Niet leuk hoor. Een ja eens goed lang slapen kan deugd doen en ook genezend zijn. Gewoon effe naar je lichaam luisteren, is soms nodig. Kijk wie spreekt en het ook niet doet. En oh wat een schattige pup was jouw lieverd. Ja die lieverd blijf je missen hé.

Bertje, en maar diamantjes uitdelen, maar oh zo mooi. Ik heb het opgeslagen hoor. Dank voor je moeite hoor. En jij hebt ook al een forum fiets

Ghyra ook al zo een schattige pup, en die laatste foto geweldig, pup op de rug van je oudste hond. Geweldig als zo een ouderen hond een semi ouder wordt. Toch kei lief

Miesje, krijg je het niet warm, lekker onder een fleece dekentje kruipen helpt. Hopelijk wordt je niet ziek hé. Kan een mens missen.

Marietteke een foto uit het verleden. Jij mijn foto’s als kind waren ook al zo stoïcijns zonder lach. Ik had toen ook zwart haar, maakte het nog ernstiger

Bekske, heb je plaatje weer bewonderd hoor.

Ik word wel een beetje jaloers, ik ben denk ik de enige zonder fiets. Zal dit weekend eens dringend op zoek moeten gaan.

Hier geen nieuws

Menu deze avond, spruitjes met worst. En de ganse dag gewerkt, en het was koud buiten.

Lenk

21 jan 2020, 22:00

Slaap wel iedereen. Ik kruip in mijn bedje. Nestel nestel

Lenk

21 jan 2020, 22:06

Bert niet ziek worden man. Mijn halve trouwboek heeft net hetzelfde word ik ziek of word ik toch niet ziek, ja toch wel neen toch niet. Een goede grog helpt soms wel. Lekker hete thee, honing, citroen, en echte rhum, heet uitdrinken en bed in.

Bekske

22 jan 2020, 07:40

Afbeelding
Bert

22 jan 2020, 08:59

Hey leutertjes,

weeral woensdag, de week in twee.
Voor Miesje heb een boeketje mee.
Gelukkige verjaardag Miesje, geniet van uw dagje en nog vele jaren.

🥂🍾☕🍰

Afbeelding
🧔🏻

zonnebloemetje

22 jan 2020, 08:59

Afbeelding

Afbeelding

miesje van harte een dikke proficiat met je verjaardag
en dat je nog veel in het k&t huisje mag komen schrijven
nog een leuke verjaardag en geniet er van

groetjes , picasso* en zonnebloemetje
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***