In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen Marietteke, Zonnebloemetje , Ghyra , Bert, Mies-Marpel, Jadi, Sita, Lenk, Remie, Gerda, puzzel, Thijli, Inge, Bekske , granny-M en Frankje , hallooooooo.....
Fijne zondag allemaal .

Fijne zondag allemaal .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie zondagnamiddag iedereen
deze voormiddag om 10.30u een telefoon gekregen uit het rusthuis dat mijn schoonvader zojuist overleden was en dus staat er ons een drukke week te wachten want ik heb deze week ook nog 3 afspraken staan waarvan 2 in het ziekenhuis
en morgenvoormiddag hebben we dan ook nog een afspraak bij de begrafenis ondernemer want doordat mijn ventje alleen is zal al het geloop voor de begrafenis en alles wat er nog komt bij kijken voor ons zijn hé
dus als jullie mij hier volgende week niet veel zien dan weten jullie waardoor dat het komt
en de vorige weken had ik ook al niet veel tijd om hier te komen schrijven want dan hadden we ook al drukke weken met van alles te regelen omdat we het toch al zagen aankomen van mijn schoonvader , want hij lag daar al 3 weken zonder te kunnen eten en zonder zijn medicatie omdat hij die niet meer kon inslikken
verder nog voor iedereen een fijne zondag verder
en hier onder een fotootje van uit onze tuin enkele dagen geleden
een groenling die hier sinds enkele dagen bij ons komt eten
daaaaaag

en de Engelse parkiet die hier nu al 3 maanden geleden is toegekomen komt ook nog iedere dag meerdere keren zijn buikje vullen en hij slaapt in een vogelhuisje in een boom in onze tuin

deze voormiddag om 10.30u een telefoon gekregen uit het rusthuis dat mijn schoonvader zojuist overleden was en dus staat er ons een drukke week te wachten want ik heb deze week ook nog 3 afspraken staan waarvan 2 in het ziekenhuis
en morgenvoormiddag hebben we dan ook nog een afspraak bij de begrafenis ondernemer want doordat mijn ventje alleen is zal al het geloop voor de begrafenis en alles wat er nog komt bij kijken voor ons zijn hé
dus als jullie mij hier volgende week niet veel zien dan weten jullie waardoor dat het komt
en de vorige weken had ik ook al niet veel tijd om hier te komen schrijven want dan hadden we ook al drukke weken met van alles te regelen omdat we het toch al zagen aankomen van mijn schoonvader , want hij lag daar al 3 weken zonder te kunnen eten en zonder zijn medicatie omdat hij die niet meer kon inslikken
verder nog voor iedereen een fijne zondag verder
en hier onder een fotootje van uit onze tuin enkele dagen geleden
een groenling die hier sinds enkele dagen bij ons komt eten
daaaaaag

en de Engelse parkiet die hier nu al 3 maanden geleden is toegekomen komt ook nog iedere dag meerdere keren zijn buikje vullen en hij slaapt in een vogelhuisje in een boom in onze tuin

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

bloemeke veel sterkte voor jou en je ventje ,
zal zeker een zware tijd worden , en er moet zoveel geregeld worden ,
geluk vind je onverwacht
-
Bertje en marietteke bedankt hoor en mijn ventje leest hier ook mee , dus ook van hem bedankt

hallooooo
Lenk , thijli en mama-inge
bedankt van mijzelf en van mijn ventje voor jullie medeleven

Lenk , thijli en mama-inge
bedankt van mijzelf en van mijn ventje voor jullie medeleven

grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Zonnebloemetje en man

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
puzzel en gerda , bedankt en dat was eindelijk geen leven meer voor mijn schoonvader
hij was dement en leefde de laatste weken als een plant

hij was dement en leefde de laatste weken als een plant

*** Zie het leven van de zonnige kant ***