NACHTUILTJES(12)2024
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo , zalig met de vensters open deze morgen . Intussen is de zonnekant al pot dicht . En de andere kant zorgt voor een fris windje .. Het streelt mijn gezicht en het doet deugd
Vuilbak binnen, de plaatselijke winkel bezocht krant en Dag allemaal mee . . Ik ga me niet vervelen trouwens ik verveel me nooit .
Oma-C wat mijn hoorapparaten betreft dat regelt de winkel rechtstreeks met de ziekenbond . Ik krijg dan ook nog een tijdje gratis nieuwe filtertjes en darmpjes , en ook batterijen .. Maar ben vergeten hoeveel
Rietjes ja hoor, ik heb dit nog bezocht/gezien met mijn man zaliger .. Indrukwekkend dat beeld , en zo mooi gemaakt .. Het is zeker een bezoek waard.
Dank voor de uitleg over Clairmarais ik ga dit doorspelen aan onze zoon .
Just het is vandaag Quatorze Juillet voor Frankrijk .
Nu ik er aan denk , ik vroeg aan schoonzus deze morgen , hoe het was met de brand in departement Drôme . Ze hebben tot nu toe geluk het is voor hen 30 à 50 km vandaag .. Maar de geur is tot bij hen
Daar zou ik zeker geen nee tegen dat vispannetje zou voor mijn neus krijgen .
Corry ik moet Rietjes bijtreden , altijd die mooie plaatjes .. Tot in den draai zwaai zwaai
Bekske hier is het nog te doen , maar de Westhoek is niet zo ver van zeetje ..
Oma-C of wel ligt het aan mij maar ik vind dat het buiten nog te doen is .. Er ligt zelfs geen airco aan hier
Aan iedereen een fijne dinsdag verder
toedeloe
menu: vandaag eet ik warm , ik heb gisteren koeitong meegebracht van de markt met een patatje en veel champignons njam njam
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.