In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie avond alweer iedereen
jadi is je kleindochter al uit haar coma ????? hopelijk krijg je vandaag nog meer goed nieuws uit Leuven

jadi is je kleindochter al uit haar coma ????? hopelijk krijg je vandaag nog meer goed nieuws uit Leuven

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
een goeie vrijdagmorgen iedereen
hier in Brugge kletsnat en het regent nog , maar er worden opklaringen voorspeld , dus afwachten hé
wij moeten deze voormiddag nog enkele boodschappen doen
en nu vlug verder doen want de voormiddag is al half voorbij
jadi we denken aan jou en je kleindochter en duimen dat alles goed komt
tot later

hier in Brugge kletsnat en het regent nog , maar er worden opklaringen voorspeld , dus afwachten hé
wij moeten deze voormiddag nog enkele boodschappen doen
en nu vlug verder doen want de voormiddag is al half voorbij
jadi we denken aan jou en je kleindochter en duimen dat alles goed komt
tot later

jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen , niet te geloven dat de voormiddag alweer halverwege is . Ik heb echt nog niet veel gedaan.. Ik heb heel heel lang aan de telefoon gehangen met mijn dochter . . .Deze namiddag gaan ze naar Leuven , ze mogen eindelijk bij hun dochter.
Kleindochter is van deze morgen verlost van de beademing en ze ademt zelfstandig .. Voorzichtig durf ik zeggen dat men geen canule zal moeten steken .. zucht . .
En verder tja we zien wel , ik ben zot gedraaid van alles die op mij afkomt ..
Komt goed, positief denken Jadi, zoals je altijd probeert te doen .. (= dit was even tegen mezelf dat ik aan het praten was)
Aan iedereen bedankt om het medeleven ♥
Zo ... even diep in- en uitademen en verder . . ..
Zonnebloemetje ik zou ook nog op boodschappen moeten . Eerder om even buiten te zijn .
Dus ik ga vlug typen, dat scheelt 5 minuten
mama-inge en zo zijn de dagen altijd goed gevuld, er is altijd wat te doen in een HH (=huishouden)
An-W oppas , winkelwerk , ik vraag me af , of je fietst naar de winkel en oppas ?. Met zo'n weer is het verre van aangenaam me dunkt
Zo ik brei hier een eind aan , maar eerst wens ik aan iedereen een fijne vrijdag
toedeloe
menu: gebakken gehaktballen met prei denk in de room .. (een bal overhouden om deze avond koud te eten met een beetje mostaard en een stutje.)
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56

Goedemorgen en een fijne vrijdag
Werk is gedaan en even heerlijk geslapen daarna
Oudste zoon is naar school en jongste zoon is naar Bottrop te skiën
Vanmorgen moest hij om 9.45 op school zij en vanavond om 9.00 uur komen ze weer terug
Straks lunchen en daarna wandelen met de honden
En ook nog een afspraak staan.
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-

Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

hallo ik kom nog even langs voordat de kinesist ga komen .Hij komt iedere dag behalve de zondag .Hij wil me ook verder helpen zodat ik de artsen half december verbaasd ga laten kijken .Vooral die er twijfelachtig over deden .Het is enorm zwaar moeilijk ,lastig maar het moet .Dus door de zure appel bijten zoals de kinesist zegt .Huisarts is geweest maar hij heeft weinig gezegd .Dus dit posten want om 7,20 staat de kinesist hier .Hij begint zo vroeg om daarna van zijn zaterdag te genieten .Daarna met hulp van buren die afwisselen met de twee een klein stukje buiten .Want ver kan ik zeker niet groetje geniet van jullie weekend tot later
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Jadi, ik ga op de fiets naar de winkel , ik heb een e-bike en een regenpak, het is dan maar 10-15 minuten fietsen en er gaat ook nog een bus hoor.
Oppassen doen wij hier in eigen huis.
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal,
Jadi en Bekske sterkte hoor.
Z'bloemeke , Inge en allemaal ... hallllooooo
Vandaag is het droog hier ( net als gisteren ) en ga ik op de e-bike een rondje ( 4 ) mini-biebs doen , wat boeken terugzetten en hopelijk wat nieuwe prentenboeken lenen.
(Een minibieb is een kleine, openbare boekenkast waarin buurtbewoners gratis boeken kunnen lenen en ruilen. Vaak is het een houten kastje dat bij iemand in de voortuin staat. ) Kennen jullie dat ook?

Fijn weekend allemaal, toedeloeeeee.

Jadi en Bekske sterkte hoor.
Z'bloemeke , Inge en allemaal ... hallllooooo
Vandaag is het droog hier ( net als gisteren ) en ga ik op de e-bike een rondje ( 4 ) mini-biebs doen , wat boeken terugzetten en hopelijk wat nieuwe prentenboeken lenen.
(Een minibieb is een kleine, openbare boekenkast waarin buurtbewoners gratis boeken kunnen lenen en ruilen. Vaak is het een houten kastje dat bij iemand in de voortuin staat. ) Kennen jullie dat ook?

Fijn weekend allemaal, toedeloeeeee.

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
een goeie zaterdagmorgen iedereen
ik geraak precies niet goed wakker in mijn hoofd en de laatste dagen heb ik ook last van draaiingen en das ferm ambetant , maar soit er zijn ergere dingen in 't leven zeker
ik heb vandaag enkele dingen op mijn programma staan maar das nog de vraag of ik het allemaal zal kunnen doen , afwachten dus
jadi hopelijk goed geslapen na dat je goed nieuws hebt ontvangen van je kleindochter , we duimen nog steeds mee dat alles weer goed komt
Bekske veel sterkte en zeker ook goede moed voor jou om door te gaan , want dat zal niet gemakkelijk zijn
An veel succes met je rondje om wat prentenboeken te lenen , en die mini biebs hebben wij hier ook op enkele plaatsen , en hier noemt men dat " boekenruilkastjes "
Inge en alle andere leutertjes
geniet nog van jullie zaterdag
tot later

ik geraak precies niet goed wakker in mijn hoofd en de laatste dagen heb ik ook last van draaiingen en das ferm ambetant , maar soit er zijn ergere dingen in 't leven zeker
ik heb vandaag enkele dingen op mijn programma staan maar das nog de vraag of ik het allemaal zal kunnen doen , afwachten dus
jadi hopelijk goed geslapen na dat je goed nieuws hebt ontvangen van je kleindochter , we duimen nog steeds mee dat alles weer goed komt
Bekske veel sterkte en zeker ook goede moed voor jou om door te gaan , want dat zal niet gemakkelijk zijn
An veel succes met je rondje om wat prentenboeken te lenen , en die mini biebs hebben wij hier ook op enkele plaatsen , en hier noemt men dat " boekenruilkastjes "
Inge en alle andere leutertjes
geniet nog van jullie zaterdag
tot later

mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
-

een goeie middag alweer iedereen
zo dadelijk aan het middageten beginnen sè
kroketjes met kipfilet in champignonsaus en sla en tomaten
mjammie dat zal smaken
voor iedereen straks SMAKELIJK

zo dadelijk aan het middageten beginnen sè
kroketjes met kipfilet in champignonsaus en sla en tomaten
mjammie dat zal smaken
voor iedereen straks SMAKELIJK

een goeie zaterdagavond iedereen
deze namiddag wat gerust en tv gekeken en daarna van een koffietje genoten
nu is de droogkast nog wat rondjes aan 't draaien aan een laatste wasje van vandaag
en ik heb ook een broodje gebakken om vanavond vers van te eten
jadi hopelijk alles goed daar bij jou en in het ziekenhuis
hier is het aan 't regenen maar we zitten binnen , dus geen probleem
voor iedereen geniet nog van jullie zaterdagavond

deze namiddag wat gerust en tv gekeken en daarna van een koffietje genoten
nu is de droogkast nog wat rondjes aan 't draaien aan een laatste wasje van vandaag
en ik heb ook een broodje gebakken om vanavond vers van te eten
jadi hopelijk alles goed daar bij jou en in het ziekenhuis
hier is het aan 't regenen maar we zitten binnen , dus geen probleem
voor iedereen geniet nog van jullie zaterdagavond

*** Zie het leven van de zonnige kant ***