gegroet iedereen
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

straks boodschappen doen met gezinshulp .Nu moet ik met krukken gaan in plaats van wandelstok .Als ik me buiten alleen verplaats met rollator .Maar voor boodschappen te doen kan de rollator niet mee neemt de veel plaats in en kunnen er weinig boodschappen mee gebracht worden .En is voor 14 dagen weer dat ik een voorraad moet hebben .Dus zal het straks weer tanden bijten zijn .Ondanks de pijnstillers en pijnpleister groetje
-

ondanks ik hulp had en niks gedaan heb dan maar gezegd wat ik nodig had .Was de pijn toch toegenomen en met de krukken maar iedere stap deed de pijn in de hoogte gaan.Ja ik zal moeten mee leren leven met pijn.Ondanks de pijn pleister en pillen .Het is drie soorten pijn samen in de rug .En heb volgens de artsen vroeger veel te zwaar werk gedaan waardoor ik nu in de problemen zit .Als je jong bent denk je daar niet aan .Iedere week mee camions lossen en daarna alles in de winkel doen om de schappen te vullen .Afijn ja nu begint het terug iets de minderen .Heb het wel moeilijk mee dat ik zoveel hulp al nodig heb .Morgen komt er een poetsman de huisarts had er voor gebeld groetje geniet van jullie dag
-

nu deze morgen gaat er een poetsman komen .Ik weet dat hulp welkom is hier maar heb toch moeite mee .Ik ben nog jong 61 jaar en heb al zoveel hulp nodig .Dat is voor mij toch een grote opdoffer dat ik het zelf niet meer kan doen .Nadat de hulp weg is zijn ik wel blij dat het werk gedaan is maar ook enorm moe van die drukte rond mij .In de namiddag dan de huisarts en zo gaat de dag weer voorbij zijn.geniet van de kleine dingen groetje
-

gisteren is de poetsman geweest en het is nog nooit zo goed gepoetst als gisteren .Spijtig dat er binnen 14 dagen die van gewoonte ga komen .Nu is de stoep en venster ook goed proper was nodig .Alsook in huis al wat kon weg gezet worden is herzet .Als de huisarts in de namiddag kwam zag hij onmiddelijk dat veel beter gedaan was tegenover dat de andere poetsen .Zelfs de doekjes op kast uitgeschud .Nu geniet ik van een proper huisje want kan het spijtig genoeg niet meer .Hij de huisarts heeft nu een grote verpakking pleister voorgeschreven moet ze straks nog halenmaar kost wel 102,75euro voor 30 stuks buiten de rest dat ik moet nemen was bijna 200 euro kwijt bij apotheker .Maar ja dan moet ik hetop iets anders iets meer uitsparen .ik weet wel dat er nog vele zijndie het niet kunnen betalen .Ben blij dat het mij nog lukt .heb gisteren ook de watermeter doorgegeven en nu een lekkerontbijt en dan zie ik wel wat de dag met zich mee brengt geniet van kleine dingen .Ik heb gezien dat mijnrozen in de tuin beginnen te bloeien daar kan ik van genieten groetje