In de Vier Seizoenen reeks 15 Zomer 2019
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
HVT: toch een leuke vakantie gehad ondanks die ene dag.
MM: Gimly pootje verstuikt, dat komt wel goed met een beetje rust.Spaanse woef loopt soms ook op 3 poten.Heeft nog niet zo lang geleden zijn kruisband overbelast, heeft toen ontstekingsremmers moeten nemen, dierenarts zei dat dat een zwakke plek ging blijven, zeker als hij zo wild is kan hij manken.
Met de bouwwerken bij de buren zal het af te wachten zijn in verband met lawaai.Het gaat wel lang duren, ze komen terug volgende zomer.We zien wel.
Ukkepukjes zijn naar huis, de dag is goed verlopen.Je bent daar natuurlijk een ganse dag mee bezig.Op de momenten dat ik kook , zet ik baby tv aan, voor de veiligheid, dan hangen ze niet rond mijn kookvuur.Ben altijd blij dat ik ze ongeschonden en zonder builen kan afleveren
Dames, tot morgen allemaal.
HVT: toch een leuke vakantie gehad ondanks die ene dag.
MM: Gimly pootje verstuikt, dat komt wel goed met een beetje rust.Spaanse woef loopt soms ook op 3 poten.Heeft nog niet zo lang geleden zijn kruisband overbelast, heeft toen ontstekingsremmers moeten nemen, dierenarts zei dat dat een zwakke plek ging blijven, zeker als hij zo wild is kan hij manken.
Met de bouwwerken bij de buren zal het af te wachten zijn in verband met lawaai.Het gaat wel lang duren, ze komen terug volgende zomer.We zien wel.
Ukkepukjes zijn naar huis, de dag is goed verlopen.Je bent daar natuurlijk een ganse dag mee bezig.Op de momenten dat ik kook , zet ik baby tv aan, voor de veiligheid, dan hangen ze niet rond mijn kookvuur.Ben altijd blij dat ik ze ongeschonden en zonder builen kan afleveren
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
De klok in mijn badkamer hangt.
nu nog de zeekaarten.
ik heb redelijk goed geslapen. buurvrouw van moeder komt volgende week met hebben en houden terug in het huis wonen. de keuken wordt deze week gezet.
heb ontdekt dat buurman en ik heb het hem al eens gezegd een messenger bericht naar mijn fb had gestuurd. op mijn gsm is geen plaats meer voor messenger en whatsapp en wat nog meer. geen geheugen meer is geen geheugen meer. Gingen dit weekend naar de mediamarkt, maar de blauwe bruggen zijn gesloten dus wij kunnen stad niet in. zouden zelf niet via (h)openbaar vervoer kunnen want er rijdt geen bus naar de cotè waar mediamarkt gevestigd is, alleen als er voetbal is. 't stadion van KVO ligt vlak naast mediamarkt. daar was vroeger ook een quick en een traffic. de quick is redelijk rap weg gegaan en de traffic toen hun contract beëinigd was. verder staan daar winkelpanden leeg, leger en leegst. Die grote apartementen hebben blijkbaar veel zegs in wat er op de sitè komt.
Gimly mankt nog een beetje, maar hij heeft gisteren met zijn regenboogmuis en een zakje gespeeld.
Donderdag ga ik naar brugge, maar niet naar m'n moeder en er is in brugge ook een media- markt.
kan ik donderdag al in het bezit zijn van een nieuwe telefoon. ze gaan idd maar 2 jaar mee, toch in de intensiteit dat wij hem gebruiken. ventje doet er zijn bankgegevens op.
geld rolt niet bij ventje. dat moet netjes in zijn zakken blijven zitten.
( in 't brugs: trèkt 'n hoar ut zien gat, je goat shuffelen lik è belle)
Anjelier: wij denken Gimly zich missprongen heeft van tafel. hij springt er niet meer op. ik heb hem wel al van bed horen springen. hij is al 9 jaar en mijn moeder zei dat hij mss jicht had.( de kozijntjes)
nu ligt hij in de (zijn) zetel en is zich aan het wassen.
van dat dag/nacht tarrief: wij hebben dat hier niet. mag niet omdat de muren het geluid van een nachtelijk draaiende wasmachien niet dekken. en ventje wil dat niet want hij is bang dat er dan iets gebeurd.
Gisterenavond om 7 uur liepen hier figuren rond. met badge. van een of andere vereëning komen schooien. om 7 uur 's avonds op zaterdagavond doe ik m'n deur niet open. ze hadden grijze jacks aan met een blauw logo dat aan het blauw kruis deed denken.
( het dierenasiel hier) normaal alles voor de dieren ( denk maar aan die meeuw die op de koer zat verleden winter) maar niet om 7 uur 's avonds. Zaten naar csi ny te kijken. morgen nog 1 en dan csi miami. kunnen we dan naadloos overstappen op csi las vegas omdat de disc van game of thrones dan gedaan zal zijn. ( heb ventje dat belooft- deze week zal de dvd verder 'Forever' zijn- want er is weer niets op tv, behalve dat nieuw tv-kokje)
vandaag lamsvlees met kroketten. en de afwas moet gedaan zijn want L. komt.
zij heeft de strijk en ik zal maar maandagmorgen weten of ze dan dinsdag voor de velux komen.
( of woensdag enz)
gisteren geen boerderij gedaan. moet dat nu inhalen.
Fijne dag seizoentjes!
De klok in mijn badkamer hangt.
ik heb redelijk goed geslapen. buurvrouw van moeder komt volgende week met hebben en houden terug in het huis wonen. de keuken wordt deze week gezet.
heb ontdekt dat buurman en ik heb het hem al eens gezegd een messenger bericht naar mijn fb had gestuurd. op mijn gsm is geen plaats meer voor messenger en whatsapp en wat nog meer. geen geheugen meer is geen geheugen meer. Gingen dit weekend naar de mediamarkt, maar de blauwe bruggen zijn gesloten dus wij kunnen stad niet in. zouden zelf niet via (h)openbaar vervoer kunnen want er rijdt geen bus naar de cotè waar mediamarkt gevestigd is, alleen als er voetbal is. 't stadion van KVO ligt vlak naast mediamarkt. daar was vroeger ook een quick en een traffic. de quick is redelijk rap weg gegaan en de traffic toen hun contract beëinigd was. verder staan daar winkelpanden leeg, leger en leegst. Die grote apartementen hebben blijkbaar veel zegs in wat er op de sitè komt.
Gimly mankt nog een beetje, maar hij heeft gisteren met zijn regenboogmuis en een zakje gespeeld.
Donderdag ga ik naar brugge, maar niet naar m'n moeder en er is in brugge ook een media- markt.
kan ik donderdag al in het bezit zijn van een nieuwe telefoon. ze gaan idd maar 2 jaar mee, toch in de intensiteit dat wij hem gebruiken. ventje doet er zijn bankgegevens op.
geld rolt niet bij ventje. dat moet netjes in zijn zakken blijven zitten.
( in 't brugs: trèkt 'n hoar ut zien gat, je goat shuffelen lik è belle)
Anjelier: wij denken Gimly zich missprongen heeft van tafel. hij springt er niet meer op. ik heb hem wel al van bed horen springen. hij is al 9 jaar en mijn moeder zei dat hij mss jicht had.( de kozijntjes)
nu ligt hij in de (zijn) zetel en is zich aan het wassen.
van dat dag/nacht tarrief: wij hebben dat hier niet. mag niet omdat de muren het geluid van een nachtelijk draaiende wasmachien niet dekken. en ventje wil dat niet want hij is bang dat er dan iets gebeurd.
Gisterenavond om 7 uur liepen hier figuren rond. met badge. van een of andere vereëning komen schooien. om 7 uur 's avonds op zaterdagavond doe ik m'n deur niet open. ze hadden grijze jacks aan met een blauw logo dat aan het blauw kruis deed denken.
( het dierenasiel hier) normaal alles voor de dieren ( denk maar aan die meeuw die op de koer zat verleden winter) maar niet om 7 uur 's avonds. Zaten naar csi ny te kijken. morgen nog 1 en dan csi miami. kunnen we dan naadloos overstappen op csi las vegas omdat de disc van game of thrones dan gedaan zal zijn. ( heb ventje dat belooft- deze week zal de dvd verder 'Forever' zijn- want er is weer niets op tv, behalve dat nieuw tv-kokje)
vandaag lamsvlees met kroketten. en de afwas moet gedaan zijn want L. komt.
zij heeft de strijk en ik zal maar maandagmorgen weten of ze dan dinsdag voor de velux komen.
( of woensdag enz)
gisteren geen boerderij gedaan. moet dat nu inhalen.
Fijne dag seizoentjes!
Cats Rule!
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen alle seizoentjes,
een zonnige groet vandaag, zolang het duurt
we zien wel wat het weer gaat doen... meestal tot na de middag
en dan komt er regen... goed voor de tuinen maar ik ga
niet in de voormiddag wandelen, dus ja afwachten
M-M een beetje geduld met het pootje van Gimly, hopelijk
geneest het vanzelf... hij zal het wel voelen als het genezen is en dan
misschien niet meer op en af de tafel springen
en de klok in de badkamer hangt ook
beetje bij beetje komt het allemaal in orde....
anjelierken, goed dat de kindjes terug naar huis kunnen
dat betekent dat de mama beter is, je kan wat rusten,
het is wel vermoeiend zo twee kleintjes... hoe graag je het ook doet....
Alle seizoentjes een fijne zondag en tot later... ik ga strijken
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemiddag Seizoentjes,
Hier ben ik weer. Vrijdagavond laat thuisgekomen van Texel, waar we 2 voormiddagen regen hebben gehad, maar namiddag klaarde het volledig uit. Het was er wel koud, maar we hadden warme kleren mee en in het zonnetje was het dan wel weer aangenaam vertoeven als je uit de wind zat.
Gisteren een drukke dag gehad, alles uitgepakt, maar niet gewassen daar ik zaterdag buiten niet kon drogen en veel stukken de droogkast niet in mag. Ga me daar morgen en overmorgen op focussen, op de was en de strijk ervan . Er moeten ook een aantal stuks naar de droogkuis. Die heb ik apart gelegd.
Gisteren dan ook boodschappen gaan doen en overal eens met de stofzuiger door, heb ik vandaag ook al gedaan voordat we naar de hondenschool gingen. We hebben een zeer leuke en aangename vakantie gehad, ook al moest manlief af en toe toch bezig zijn met zijn werk. Terwijl vulde ik Matice zijn dagboek in op papier, want had geen computer mee. Heb gisteren alles overgetypt, afgeprint en alles in zijn map gestopt.
Matice is gek op zand . Op een bepaald moment liep er iets mis met de lange loopkoord die los ging op het strand, hebben toen meteen de oproepoefening gedaan zoals we dat in de hondenschool geleerd hadden en na een aantal keren zijn naam roepen, kwam hij naar me terug en ging meteen voor me zitten, zodat ik hem met zijn halsband kon pakken, dus de hondenschool heeft zijn nut bewezen. Als er niemand binnen in de gang was, klikten we hem los, zeiden " vooruit" en dan liep hij tot aan onze deur en stopte daar keurig.
Over het algemeen is hij als puberende pup, braaf geweest met af en toe een akkefietje, dat meteen opgelost kon worden.
Heb alles bijgelezen, wens alle Seizoentjes met pijn of last van harte beterschap en hetzelfde voor Gimly en Spaanse Woef.
LIefs aan jullie allen, heb jullie gemist. Dikke knuffel voor wie er eentje wil.
-
zwanenmeer - Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01
Dag seizoentjes allemaal,
Dag Clive : blij je hier terug te zien / en fijn dat jullie genoten hebben van de rustige dagen met Matice op Texel .
Beterschap voor Gimly
Anjelierken : een rustige zondag nu de ukkepukjes naar huis zijn
/ Ja , de kapoentjes zijn heel lief maar vermoeiend voor onze leeftijd ...
Hier is verder niet veel nieuws : heb een paar kasten opgeruimd ... Wat weg mag , gaat weg , het geeft voldoening als je nadien de kast open doet ....
Nog een fijne avond aan iedereen en hopelijk een goede nacht ..
Dag Clive : blij je hier terug te zien / en fijn dat jullie genoten hebben van de rustige dagen met Matice op Texel .
Beterschap voor Gimly
Anjelierken : een rustige zondag nu de ukkepukjes naar huis zijn
Hier is verder niet veel nieuws : heb een paar kasten opgeruimd ... Wat weg mag , gaat weg , het geeft voldoening als je nadien de kast open doet ....
Nog een fijne avond aan iedereen en hopelijk een goede nacht ..
en het beste moet altijd nog.... komen
"je leeft maar één dag: VANDAAG "
"je leeft maar één dag: VANDAAG "
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Rustig dagje vandaag.
Met stukjes en beetjes opruimen.
Had ik het geweten ik had al een deel kunnen wassen en buiten drogen.
Het is misschien geen slecht idee geweest om vandaag een beetje kalmer aan te doen.
Morgen vroeg opstaan want J. komt.
Toch al een heel klein beetje aan de tuin gedaan.
Fijne avond nog en voor straks wel te rusten.
Met stukjes en beetjes opruimen.
Had ik het geweten ik had al een deel kunnen wassen en buiten drogen.
Het is misschien geen slecht idee geweest om vandaag een beetje kalmer aan te doen.
Morgen vroeg opstaan want J. komt.
Toch al een heel klein beetje aan de tuin gedaan.
Fijne avond nog en voor straks wel te rusten.
-

Goede avond iedereen een fijne dag gehad..
de zon scheen bijna de hele dag maar ik ben niet weg geweest
ik heb de strijk weggewerkt en zoon was hier met schoondochter
we zijn met de stamboom bezig geweest, wat ook een heel werk is
clive welkom terug.... fijn dat je een goed verlof had...
en de 'waswerkjes' gaan niet lopen....
en hopelijk kan de was dan buiten drogen...
Helena een rustige dag is mooi meegenomen
zwanenmeer, dank voor je overzichtje...
Voor iedereen een aangename avond en een goeie nacht
en ja het wordt 's morgens en 's avonds al wat frisser
het fleecedekentje komt al goed van pas
stoken is nog wat vroeg vind ik...
-
Clive: welcome back.
hier vroeg opgestaan, heb nu geen oog dichtgedaan, ze openhouden met koffie.
vandaag heb ik L. en moet nog 't een en 't ander van strijk klaarleggen dat is gisteren niet gebeurd.
er zat een ovenschaal in de onderste lade en toen ventje de drie druipplaten wilde erin wegsteken brak die ovenschaal in 2. had hem maar 1 keer gebruikt.
Als ik vandaag geen nieuws krijg van de voorhaven, is de velux voor volgende week, mits goed weer.
vloertje nog steeds niet binnen. ze krijgen daar bij quick- step ook niet alle dagen zwarte gemarmelde antracietkleur binnen.
heb net mijn arm ingespoten met warmtespray, mijn rug kan ik zelf fastummen. moet wel elke morgen weer pijnstillers innemen. pas volgende week naar de dokter, bloedafname en controle + een waslijst aan namen van doosjes en dozen.
Kan zijn dat de diepvries hier ook nog aanbelt als L. hier nog zit, dat vind ik nu eens ambetant dat je niet eens kan eten, want je weet nooit dat de verkoper aanbelt. 't zal alleszins soep zijn. is rap terug opgewarmd.
vanavond kaashamburgers, de broodjes liggen klaar. Morgen dan voor heel de week avondeten halen.
Gimly is naar buiten, pootje doet duidelijk weinig pijn meer, gisteren was hij gewoon terug op tafel.
Gisterenavond toen we naar horatio zaten te kijken zat hij in mijn schoenen die aan de salontafel staan en ventje zei: ik denk dat hij in een vorig leven een vrouw was met een passie voor schoenen.
( in de aflevering werd net een vrouw vermoord die voor duizenden dollars aan kleren gekocht had)
toen hij klein was paste hij in mijn ballerina's . if it fits, i sits.
heb twee dagen geen boerderij, noch criminal cases gedaan.
Gimly is op zijn dweil gaan liggen.
Als ventje gebeld heeft dat hij op 't werk is, een klein afwasje gaan doen. zal dan weer moeten rusten met mijn rechterarm. kaartjes maken is er vandaag niet bij.
zou naar de glascontainer moeten, maar dat zal voor deze namiddag zijn en dan nog.
de denervaties zouden beter gelukt zijn als we niet altijd die rotte koude zeebries hadden gehad. en nu met de herfst in aantocht.... er is iemand van de fb vrienden die al aan het aftellen is naar kerst! zottin!
ik ga ze op de vrouw af eens vragen of ze soms ook aftelt naar de verandering van uur. ik alleszins niet. dat ze die handel maar afschaffen. benieuwd hoe ventjes muts gaat staan ivm kerst. verleden jaar wou hij minimale versiering. het jaar ervoor hoe meer hoe liever.
en qua viering? ik weet het niet. we zullen zien, want we zijn nog zo ver niet, zou mijn moeder zeggen.
die heb ik gisteren niet gehoord, dus nemen we aan dat alles nog ok is.
moet donderdag ook zo vroeg als vandaag uit mijn bed. moet bij het afscheidsfeestje van de luit. zijn. Hopelijk zijn eind deze maand alle perikelen op de buro voorbij want het begint te wegen.
ventjes gezicht bij thuiskomt is soms een donderwolk. begon gisteren weer over de "rijken" en heb kort gezegd dat ik niets wilde horen, dat poes en ik het allemaal al wisten.
Zo, ventje aanwezig, nu afwassen.
Fijne dag seizoentjes!
Clive: welcome back.
hier vroeg opgestaan, heb nu geen oog dichtgedaan, ze openhouden met koffie.
vandaag heb ik L. en moet nog 't een en 't ander van strijk klaarleggen dat is gisteren niet gebeurd.
er zat een ovenschaal in de onderste lade en toen ventje de drie druipplaten wilde erin wegsteken brak die ovenschaal in 2. had hem maar 1 keer gebruikt.
Als ik vandaag geen nieuws krijg van de voorhaven, is de velux voor volgende week, mits goed weer.
vloertje nog steeds niet binnen. ze krijgen daar bij quick- step ook niet alle dagen zwarte gemarmelde antracietkleur binnen.
heb net mijn arm ingespoten met warmtespray, mijn rug kan ik zelf fastummen. moet wel elke morgen weer pijnstillers innemen. pas volgende week naar de dokter, bloedafname en controle + een waslijst aan namen van doosjes en dozen.
Kan zijn dat de diepvries hier ook nog aanbelt als L. hier nog zit, dat vind ik nu eens ambetant dat je niet eens kan eten, want je weet nooit dat de verkoper aanbelt. 't zal alleszins soep zijn. is rap terug opgewarmd.
vanavond kaashamburgers, de broodjes liggen klaar. Morgen dan voor heel de week avondeten halen.
Gimly is naar buiten, pootje doet duidelijk weinig pijn meer, gisteren was hij gewoon terug op tafel.
Gisterenavond toen we naar horatio zaten te kijken zat hij in mijn schoenen die aan de salontafel staan en ventje zei: ik denk dat hij in een vorig leven een vrouw was met een passie voor schoenen.
( in de aflevering werd net een vrouw vermoord die voor duizenden dollars aan kleren gekocht had)
toen hij klein was paste hij in mijn ballerina's . if it fits, i sits.
heb twee dagen geen boerderij, noch criminal cases gedaan.
Gimly is op zijn dweil gaan liggen.
Als ventje gebeld heeft dat hij op 't werk is, een klein afwasje gaan doen. zal dan weer moeten rusten met mijn rechterarm. kaartjes maken is er vandaag niet bij.
zou naar de glascontainer moeten, maar dat zal voor deze namiddag zijn en dan nog.
de denervaties zouden beter gelukt zijn als we niet altijd die rotte koude zeebries hadden gehad. en nu met de herfst in aantocht.... er is iemand van de fb vrienden die al aan het aftellen is naar kerst! zottin!
ik ga ze op de vrouw af eens vragen of ze soms ook aftelt naar de verandering van uur. ik alleszins niet. dat ze die handel maar afschaffen. benieuwd hoe ventjes muts gaat staan ivm kerst. verleden jaar wou hij minimale versiering. het jaar ervoor hoe meer hoe liever.
en qua viering? ik weet het niet. we zullen zien, want we zijn nog zo ver niet, zou mijn moeder zeggen.
die heb ik gisteren niet gehoord, dus nemen we aan dat alles nog ok is.
moet donderdag ook zo vroeg als vandaag uit mijn bed. moet bij het afscheidsfeestje van de luit. zijn. Hopelijk zijn eind deze maand alle perikelen op de buro voorbij want het begint te wegen.
ventjes gezicht bij thuiskomt is soms een donderwolk. begon gisteren weer over de "rijken" en heb kort gezegd dat ik niets wilde horen, dat poes en ik het allemaal al wisten.
Zo, ventje aanwezig, nu afwassen.
Fijne dag seizoentjes!
Cats Rule!
-

Goedemorgen Seizoentjes,
Dank je wel allemaal voor de warme welkom terug woorden.
Zwanenmeer, bedankt voor het mooie overzichtje. En ja, als de kasten mooi opgeruimd zijn, geeft dat een enorme voldoening. Kan dan niet laten ze af en toe open te doen en er nog eens naar kijken.
HVT, ja de was. Heb ik gisteren ook niet gedaan omdat ze regen voorspelden, maar hier is het de hele dag droog gebleven. Nu zit de eerste machine van de 4 in met de vakantiewas. De gewone was is morgen aan de beurt. De was vandaag wordt vandaag gestreken. Dan is die hoop al weg.
Oma-C, fijn van zoon en schoondochter, want zo'n stamboom is echt wel monnikenwerk. En het verandert dan ook nog voortdurend denk ik, bijvoorbeeld als er nu een baby geboren wordt. Tot hoever in het verleden ben je al gekomen ? En jouw strijk is al gedaan, ben positief jaloers
Muddy Maddy , ik vind het erg dat je weer pijn hebt. Het vochtige weer doet er geen goed aan, dat voel ik zelf ook, maar ik probeer in beweging te blijven. Fijn te horen dat dat het pootje van Gimly beter is.
Ventje is tegenwoordig zo vaak slecht gezind, vind ik, dat moet niet leuk zijn.
En vandaag komt L. Dan is straks alles weer netjes.
Gisteren online een heel mooie okergele sjaal besteld. Dat doe ik thans niet vaak. Maar manlief vond hem schitterend en dus heb ik de knoop maar doorgehakt en hem besteld. Had hem nodig om een bepaalde outfit af te maken. En deze kun je op 4 manieren dragen. Mocht achteraf betalen wat ik dan ook ga doen.
Namiddag naar de schoenwinkel, manlief is nog thuis vandaag. We gaan daar vlug buiten zijn, want weet precies wat ik nodig heb.
Machine is uitgedraaid, ga al een nieuwe instoppen.
Wens alle Seizoentjes een prettige maandag. Liefs.
-

Goede morgen met en zonnetje, hopelijk blijft het zo
maar we gaan het nemen zoals het komt, erover zeuren helpt niks
Vandaag de maandagse dagelijkse taken en straks de kelder
het is september en dan is het weer mijn beurt...
clive, succes met de nieuwe sjaal, je kan hem soms al nodig hebben
en jammer van de was want het is gisteren heel de dag droog gebleven
maar ja kan het niet altijd weten... het geraakt wel klaar de week is nog lang
M-M, straks de hulp van L 't zal fijn zijn als alle strijk weggewerkt is
en alles terug in de kast kan, 't is aangenaam als alles opgeruimd en netjes is
Vervelend dat je steeds moet wachten op de werken die gedaan moeten worden
Sterkte met de pijn.. kijk maar uit met zoveel pijnstillers, straks werken ze niet meer
maar ik weet dat pijn heel lastig kan zijn...
en kerst
het gaat vreselijk rap...en precies elk jaar nog rapper..
Alle seizoentjes een aangename dag gewenst, en met een jasje aan
kan het in de zon ook aangenaam zijn
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Wel dat jasje aan was wel heel warm in het zonnetje.
Ik heb het dan maar uit gedaan.
Ik heb al een beetje in de tuin gewerkt.
De miserie s dat je met een welomlijnd doel in e tuin begint.
Maar al doende zie je weer ander werk en dan doe je weer meer dan je wil.
Poetsjuweel heeft gezegd kalm aan en stop nu maar tot na de middag.
Ze heeft gelijk.
Doe jij dat ook Clive als de kasten opgeruimd zijn nog eens gaan kijken hoe netjes alles erbij ligt?
Ik kan daar ook zo een deugd van hebben.
Voor het ogenblik is het hier nog wel een kleine voddenmarkt.
De knoken willen niet mee.
Beste bewijs dat kine doeltreffend is.
Pas op 1oktober terug, want hij is met verlof.
Ik mocht als het nodig was zijn collega's inschakelen.
We zien wel.
Morgen begint het grote avontuur als kotgrootmoeder.
Morgen in de voormiddag mag ik hem verwachten.
We zullen straks al maar een brood gaan bijhalen.
Zonnige dag nog aan allen.
Ik heb het dan maar uit gedaan.
Ik heb al een beetje in de tuin gewerkt.
De miserie s dat je met een welomlijnd doel in e tuin begint.
Maar al doende zie je weer ander werk en dan doe je weer meer dan je wil.
Poetsjuweel heeft gezegd kalm aan en stop nu maar tot na de middag.
Ze heeft gelijk.
Doe jij dat ook Clive als de kasten opgeruimd zijn nog eens gaan kijken hoe netjes alles erbij ligt?
Ik kan daar ook zo een deugd van hebben.
Voor het ogenblik is het hier nog wel een kleine voddenmarkt.
De knoken willen niet mee.
Beste bewijs dat kine doeltreffend is.
Pas op 1oktober terug, want hij is met verlof.
Ik mocht als het nodig was zijn collega's inschakelen.
We zien wel.
Morgen begint het grote avontuur als kotgrootmoeder.
Morgen in de voormiddag mag ik hem verwachten.
We zullen straks al maar een brood gaan bijhalen.
Zonnige dag nog aan allen.
-

Goede avond, wat jammer dat het al zo vroeg donker is
in de loop van de namiddag is de zon weggekropen
en werd het grijs maar 't bleef toch droog...
Helena ja, als je bezig bent dan is het moeilijk
om te stoppen vooral als het nog redelijk goed gaat
maar we moeten soms toch de rem opzetten
voor het te laat is... anders moeten we het bekopen
Morgen je logeetje... dat zal weer aanpassen zijn en routine brengen
geniet ervan, je hebt dan af en toe een beetje babbel
Voor alle seizoentjes een gezellige avond en een rustige nacht.... slaaplekker
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Clive: welkom , tof dat de vakantie goed meegevallen is.En Matice heeft zich voorbeeldig gedragen, dat is heel fijn.
Heb vandaag ook in de tuin gewerkt, was al langer van plan een border te herschikken en enkele nieuwe planten te zetten.Nu is het het moment om te doen.
Vandaag was het hier restjesdag qua eten, in de diepvries nog 3 stuks verschillende vis, worteltjes van gisteren , tomaten die dringend verbruikt moesten worden(ik maak dan provencaalse tomaten in de oven), alles opgegeten, was ook lekker.
Manlief kijkt hier naar de voetbal met de nodige uitleg erbij
, heb hem gezegd dat hij ook beter op het veld zou staan
Manlief kan daar zo in opgaan hé.
Clive: welkom , tof dat de vakantie goed meegevallen is.En Matice heeft zich voorbeeldig gedragen, dat is heel fijn.
Heb vandaag ook in de tuin gewerkt, was al langer van plan een border te herschikken en enkele nieuwe planten te zetten.Nu is het het moment om te doen.
Vandaag was het hier restjesdag qua eten, in de diepvries nog 3 stuks verschillende vis, worteltjes van gisteren , tomaten die dringend verbruikt moesten worden(ik maak dan provencaalse tomaten in de oven), alles opgegeten, was ook lekker.
Manlief kijkt hier naar de voetbal met de nodige uitleg erbij
-
Gisteren was de poets hier, maar sinds haar cursus is de communicatie gelijk geheel wegevallen. ze deed net als arlette hier gewoon haar goesting, toen ik zei dat ze pauze mocht nemen, nam ze zelf thee! begon dan een hele brabbel over haar thuisland en mijn stoof! ja, hallo. de living en de salon waren niet gedaan en de plek in de gang waar iets gemorst was, was er nog toen ze weg was. gelukkig had ze de wringer gebruikt en kon ik het zelf doen. ze had onvoeldoende geld op haar gsm, dus heb ik zelf ( gratis) moeten inbellen maar ga de zooi straks aan barbara uitleggen. ze begint een beetje te slabakken en de hemden waren niet geplooid, maar ze had dan weer de sokken van ventje in een leeg mandje van mij gelegd terwijl ik gezegd had: blijf daaraf!.
heb Gimly nog niet zien manken met z'n pootje, maar gisteren was ie weggelopen van L. als ze beneden was en weg als ze boven was. Dus afgaande op de reactie van mijn kat was het geen goeie dag dus.
diepvries bleef maar weg en dus kon ik niet eten, ventje belde dan enz, enz.
hebben dan 's avonds geopteerd voor een pizza van de hut omdat ik geen zin had in wat er op de menu stond. vanavond kippeboutjes. woensdag dan hamburgers.
de nieuwe hoeslakens zijn goedgekeurd. ik heb goed geslapen. alleen jammer dat ik nog steeds die anti -allergie pillen moet nemen of ik heb slijmen. daarom dat ik vanmorgen opstond.
rechterarm doet vandaag geen pijn, rug wel. als is de pijn niet zoals vroeger, eerder zeurend met juist dat ene plaatsje onder mijn schouderblad waar ze niet aankunnen om dat ook mee te denerveren. dat blijft mijn pijnpunt.
vandaag leesvoer en andere boodschappen.
Nu nog een koffie en Gimly zijn tweede zakje voederen,
Fijne dag seizoentjes.
Gisteren was de poets hier, maar sinds haar cursus is de communicatie gelijk geheel wegevallen. ze deed net als arlette hier gewoon haar goesting, toen ik zei dat ze pauze mocht nemen, nam ze zelf thee! begon dan een hele brabbel over haar thuisland en mijn stoof! ja, hallo. de living en de salon waren niet gedaan en de plek in de gang waar iets gemorst was, was er nog toen ze weg was. gelukkig had ze de wringer gebruikt en kon ik het zelf doen. ze had onvoeldoende geld op haar gsm, dus heb ik zelf ( gratis) moeten inbellen maar ga de zooi straks aan barbara uitleggen. ze begint een beetje te slabakken en de hemden waren niet geplooid, maar ze had dan weer de sokken van ventje in een leeg mandje van mij gelegd terwijl ik gezegd had: blijf daaraf!.
heb Gimly nog niet zien manken met z'n pootje, maar gisteren was ie weggelopen van L. als ze beneden was en weg als ze boven was. Dus afgaande op de reactie van mijn kat was het geen goeie dag dus.
diepvries bleef maar weg en dus kon ik niet eten, ventje belde dan enz, enz.
hebben dan 's avonds geopteerd voor een pizza van de hut omdat ik geen zin had in wat er op de menu stond. vanavond kippeboutjes. woensdag dan hamburgers.
de nieuwe hoeslakens zijn goedgekeurd. ik heb goed geslapen. alleen jammer dat ik nog steeds die anti -allergie pillen moet nemen of ik heb slijmen. daarom dat ik vanmorgen opstond.
rechterarm doet vandaag geen pijn, rug wel. als is de pijn niet zoals vroeger, eerder zeurend met juist dat ene plaatsje onder mijn schouderblad waar ze niet aankunnen om dat ook mee te denerveren. dat blijft mijn pijnpunt.
vandaag leesvoer en andere boodschappen.
Nu nog een koffie en Gimly zijn tweede zakje voederen,
Fijne dag seizoentjes.
Cats Rule!
-

Goedemorgen Seizoentjes,
Oma-C, het was weer jouw beurt om de kelder te poetsen. Het lijkt wel of je dat pas nog gedaan had. De dagen vliegen voorbij. Weet je dat er sommigen al de feestdagen aan het plannen zijn ?
HVT, spannend, vandaag komt dan de logee. En ja, als ik een kast heb opgeruimd, wat ik meestal in de herfst of de winter doe, dan doe ik die inderdaad regelmatig open om alles nog eens te bekijken. Het volgende dat op korte termijn op mijn lijst staat is de dressing en de kleerkast. Kan er ook weer waarschijnlijk wat weg gedaan worden.
Anjelier, dank je voor jouw mooie welkom. Jij bent gisteren fijn in de tuin bezig geweest. Alles oké met de ouders en met de Ukjes ? Hoop van wel.
Muddy Maddy, zo te lezen is het werk van L. dan niet zo meegevallen. Spijtig is dat. Fijn dat Gimly's pootje helemaal beter is. Beterschap met de pijn.
Zwanenmeer, MJ en diegenen die ik vergeet ( het is nog vroeg
Gisteren alle vakantiewas buiten kunnen drogen en meteen gestreken in de late namiddag, want we moesten nog eerst in de schoenwinkel zijn. Het is manlief die mijn zwarte pumps heeft uitgekozen en zelf heb ik een stevige boot uitgezocht, want de mijne waren nu wel echt versleten, heb die al een jaar of 8 en doe die veel aan in de herfst en in de winter. Vind beide mooi. Manlief heeft mijn oude boots al bij de kleding gelegd die weg mag, hij vond ze echt te versleten en zei dat 8 jaar nu wel volstond.
Matice is hier aan het spelen met nog een puppybal. Die speelt nog echt veel met zijn puppyspeelgoed.
Ga me dadelijk douchen en dan beginnen met de gewone was, zijn ook nog een aantal machines, maar kan ook vandaag buiten drogen. Verder licht HH, want zou de ganse was van vandaag vanavond graag gestreken hebben en dan ben ik met alles bij.
Zo, ik wens iedereen een fijne dinsdag. Liefs en een dikke knuffel voor jullie allen.