In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen Marietteke, Zonnebloemetje , Ghyra , Bert, Mies-Marpel, Jadi, Sita, Lenk, Remie, Gerda, puzzel, Thijli, Inge, Bekske , granny-M en Frankje , hallooooooo.....
Ik ben helpen in de winkel vandaag .
Fijne maandag allemaal . Toedeloe .

Ik ben helpen in de winkel vandaag .
Fijne maandag allemaal . Toedeloe .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo
An-W bedankt voor uw medeleven en ook van mijn ventje

Bekske ik heb geen pb ontvangen hoor
An-W bedankt voor uw medeleven en ook van mijn ventje

Bekske ik heb geen pb ontvangen hoor
*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Zonnebloemetje & Picske* en familie mijn oprechte deelneming bij het verlies van jullie vader.
Veel moed en sterkte voor de nabestaanden
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
halloooo een goeie namiddag iedereen
vandaag al meer dan 3u weg geweest naar de begrafenisondernemer om alles te regelen voor de begrafenis en ook mijn schoonmoeder in het rusthuis afgehaald en daarna terug gebracht en het was een moeilijke bevalling want mijn schoonmoeder veranderde constant van gedacht , maar ja zo kennen we haar
en het was ondertussen al na 14u toen we thuis waren en dan hadden we nog niet eens gegeten deze middag en daardoor was het al 14.30u toen we aan tafel gingen voor het middageten
jadi bedankt voor het medeleven en ook van mijn ventje

en nu nog enkele kleine werkjes doen sè zo lang het gaat
daaaaaaag

vandaag al meer dan 3u weg geweest naar de begrafenisondernemer om alles te regelen voor de begrafenis en ook mijn schoonmoeder in het rusthuis afgehaald en daarna terug gebracht en het was een moeilijke bevalling want mijn schoonmoeder veranderde constant van gedacht , maar ja zo kennen we haar
en het was ondertussen al na 14u toen we thuis waren en dan hadden we nog niet eens gegeten deze middag en daardoor was het al 14.30u toen we aan tafel gingen voor het middageten
jadi bedankt voor het medeleven en ook van mijn ventje

en nu nog enkele kleine werkjes doen sè zo lang het gaat
daaaaaaag

mjammie dat ruikt hier al weer lekker naar een vers gebakken koekebroodje
en dat zal smaken morgenochtend

en dat zal smaken morgenochtend

ja An ik weet het maar ik zal nog een beetje naaiwerkjes doen in plaats van kuiswerkjes die ik eerst van plan was , want we hebben al nieuwe kledij gekocht voor de begrafenis en van die geklede blazervesten zijn al de zakken toegenaaid als je die koopt en die moeten nog los gemaakt worden en ik heb ook nog wat andere naaiwerkjes en strijkwerkjes aan die nieuwe kledij en terwijl ik daar aan bezig ben is mijn ventje naar de garage

Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Dag jullie allemaal....sorry dat ik
Even al bibberend het volgende moet melden...
Ik kreeg de volgende mail van de dochter van granny M
ik ben er nog niet goed van...
Ik citeer.....
Dag Oma-C,
hier Tania, de dochter van Margriet.( granny M)
Ik heb heel droevig nieuws...
Mama is zaterdagnacht heel onverwachts in haar slaap overleden...
Volgens de arts zonder pijn, en dat zag je ook aan haar gezicht, heel vredig.
Ik heb ze zelf in haar bedje gevonden afgelopen zondag, maar toen was ze dus al een paar uur overleden.
Zo onwerkelijk, van het ene op het andere moment is ze er niet meer en toch verwacht ik dat ik ze elk moment zal zeggen: "tot in de pruimentijd schatje"
Veel te vroeg is ze nu weg, het ging net terug de goeie kant op... ik ga ze zo hard missen... en jij ook, als ik zie hoe vaak jullie elkaar mailden. Ze had me over jou verteld hoor, dat jullie elkaar via Seniorennet hadden ontmoet en dat het zo klikte.
Zo was ze helemaal, haar hart openzetten, maar enkel als ze voelde dat er warmte terug kwam.
Maar ze is zonder pijn ingeslapen en dat biedt hopelijk toch een beetje troost...
Veel liefs,
Tania
Dat ze in vrede mag rusten....

Even al bibberend het volgende moet melden...
Ik kreeg de volgende mail van de dochter van granny M
ik ben er nog niet goed van...
Ik citeer.....
Dag Oma-C,
hier Tania, de dochter van Margriet.( granny M)
Ik heb heel droevig nieuws...
Mama is zaterdagnacht heel onverwachts in haar slaap overleden...
Volgens de arts zonder pijn, en dat zag je ook aan haar gezicht, heel vredig.
Ik heb ze zelf in haar bedje gevonden afgelopen zondag, maar toen was ze dus al een paar uur overleden.
Zo onwerkelijk, van het ene op het andere moment is ze er niet meer en toch verwacht ik dat ik ze elk moment zal zeggen: "tot in de pruimentijd schatje"
Veel te vroeg is ze nu weg, het ging net terug de goeie kant op... ik ga ze zo hard missen... en jij ook, als ik zie hoe vaak jullie elkaar mailden. Ze had me over jou verteld hoor, dat jullie elkaar via Seniorennet hadden ontmoet en dat het zo klikte.
Zo was ze helemaal, haar hart openzetten, maar enkel als ze voelde dat er warmte terug kwam.
Maar ze is zonder pijn ingeslapen en dat biedt hopelijk toch een beetje troost...
Veel liefs,
Tania
Dat ze in vrede mag rusten....

“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Bert
Oma-C, dank u om dit te melden aan ons.
Voor de familie van granny M, veel sterkte gewenst.

Voor de familie van granny M, veel sterkte gewenst.