In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
thijli - Lid geworden op: 26 mei 2020, 15:52
goedemorgen,
Bert jij bent wel erg streng op je zelf.met suikervrij.
Ik eet eigenlijk gewoon alles en slik 3 tabletten op een dag.
De mensen tegenwoordig lijken geen fatsoen meer te hebben grrrr
Gisteren de hele dag kleindochter gehad,
vanmiddag naar de therapeut en daarna samen naar de griep prik.
fijne dag allen.
Bert jij bent wel erg streng op je zelf.met suikervrij.
Ik eet eigenlijk gewoon alles en slik 3 tabletten op een dag.
De mensen tegenwoordig lijken geen fatsoen meer te hebben grrrr
Gisteren de hele dag kleindochter gehad,
vanmiddag naar de therapeut en daarna samen naar de griep prik.
fijne dag allen.
Iedere dag een lach
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Erg wat je soms tegen komt in de winkel.
Ik hou er ook van dat mensen wat afstand houden.
Maar sinds ze die anderhalve maatregel afgeschaft hebben lijkt het wel alsof er veel mensen menen dat je zo dicht mogelijk op ander mensen moeten staan.
Laatst in de winkel stond ik op het eind van de loopband bij de kassa.
Stond er iemand vlak achter me die me gewoon aan de kant duwde om zijn boodschappen er op te gooien.
Wacht gewoon en hou afstand
Ik hou er ook van dat mensen wat afstand houden.
Maar sinds ze die anderhalve maatregel afgeschaft hebben lijkt het wel alsof er veel mensen menen dat je zo dicht mogelijk op ander mensen moeten staan.
Laatst in de winkel stond ik op het eind van de loopband bij de kassa.
Stond er iemand vlak achter me die me gewoon aan de kant duwde om zijn boodschappen er op te gooien.
Wacht gewoon en hou afstand
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Zowel bij de Dirk als bij de AH hebben we zelfscan afrekenkassa's . Ik vind het ideaal !
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo een goeie namiddag allemaal
amai onze koffie heeft weer gesmaakt sè
en vandaag moeten we niet meer weg maar ik wil toch nog wat kuiswerkjes doen
want wat ik vandaag doe dat moet ik dan morgen niet meer doen
en ik moet later in de namiddag ook nog twee grote rode kolen kuisen en snijden om morgenochtend klaar te maken met veel stukjes spek er in , mjammie
en tegen de middag komt mijn zus dan het grootste deel van die kool halen om vers op te eten morgenmiddag want ze vinden mijn rode kool super lekker en Celine die eet er een vol bord van omdat ze die zoooo lekker vind
maar tis natuurlijk wel wat werk om die allemaal te snijden omdat ik artrose heb in mijn handen en bijna geen macht kan geven op die harde kool , maar mijn ventje zal die wel doorsnijden voor mij en zo is dat dan ook opgelost hé
allé nu eerst een koekebroodje in de oven steken zodat we morgenochtend weer vers koekebrood hebben voor ontbijt
daaaaaaag

amai onze koffie heeft weer gesmaakt sè
en vandaag moeten we niet meer weg maar ik wil toch nog wat kuiswerkjes doen
want wat ik vandaag doe dat moet ik dan morgen niet meer doen
en ik moet later in de namiddag ook nog twee grote rode kolen kuisen en snijden om morgenochtend klaar te maken met veel stukjes spek er in , mjammie
en tegen de middag komt mijn zus dan het grootste deel van die kool halen om vers op te eten morgenmiddag want ze vinden mijn rode kool super lekker en Celine die eet er een vol bord van omdat ze die zoooo lekker vind
maar tis natuurlijk wel wat werk om die allemaal te snijden omdat ik artrose heb in mijn handen en bijna geen macht kan geven op die harde kool , maar mijn ventje zal die wel doorsnijden voor mij en zo is dat dan ook opgelost hé
allé nu eerst een koekebroodje in de oven steken zodat we morgenochtend weer vers koekebrood hebben voor ontbijt
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Groot gelijk hoor , laten doen .zonnebloemetje schreef: ↑26 okt 2021, 16:28maar tis natuurlijk wel wat werk om die allemaal te snijden omdat ik artrose heb in mijn handen en bijna geen macht kan geven op die harde kool , maar mijn ventje zal die wel doorsnijden voor mij en zo is dat dan ook opgelost hé
Mijn man slacht hier ook altijd de kool , pompoen en de knolselder .
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Nu lees ik altijd de berichtjes van U, maar vraag mezelf dan vaak af, zouzonnebloemetje schreef: ↑26 okt 2021, 16:28vandaag moeten we niet meer weg maar ik wil toch nog wat kuiswerkjes doen
nu nog wel genoeg tijd overhouden om (gewoon) te leven. Niet verkeerd begrijpen hoor..!
Laatst gewijzigd door Remie op 26 okt 2021, 19:28, 2 keer totaal gewijzigd.
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
miesmarpel - Lid geworden op: 28 dec 2006, 22:30
snuif, snuif ,snuif ....
bloemeke ik ruik het koekebroodje al van ver .... zal toch nog eens naar de vlaanders moeten rijden om er te kopen ... vind ik zoooo lekker, maar niet te vinden hier
doe het verder maar rustig aan, gelukkig kun je ook, indien nodig rekenen op de hulp van je ventje
An, ik gebruik tegenwoordig ook altijd de zelf scan kassa's... makkelijk en ze kunnen dan niet te dicht komen ..; want das hier ook gebruikelijk .... je bijna omver duwen om toch maar hun spullen op de band te kunnen leggen .. en owee als je er iets van zegt
....
Bertje, amaai, wat rare , onbeschofte en egoïstische mensen kom je tegen ... géén rekening houden met een ander, das precies de trend tegenwoordig !
Smakelijk eten iedereen

en nog een fijne avond !
bloemeke ik ruik het koekebroodje al van ver .... zal toch nog eens naar de vlaanders moeten rijden om er te kopen ... vind ik zoooo lekker, maar niet te vinden hier
doe het verder maar rustig aan, gelukkig kun je ook, indien nodig rekenen op de hulp van je ventje
An, ik gebruik tegenwoordig ook altijd de zelf scan kassa's... makkelijk en ze kunnen dan niet te dicht komen ..; want das hier ook gebruikelijk .... je bijna omver duwen om toch maar hun spullen op de band te kunnen leggen .. en owee als je er iets van zegt
Bertje, amaai, wat rare , onbeschofte en egoïstische mensen kom je tegen ... géén rekening houden met een ander, das precies de trend tegenwoordig !
Smakelijk eten iedereen

en nog een fijne avond !
-
miesmarpel - Lid geworden op: 28 dec 2006, 22:30
"Het Overlegcomité komt om 16.30 uur (digitaal) samen om maatregelen te nemen om een vierde golf in te perken. Naast de uitbreiding van de mondmaskerplicht buigt het Overlegcomité zich naar verluidt ook over de bredere toepassing van het Covid Safe Ticket"
Ben benieuwd ??
Ben benieuwd ??
-
Bert
goede avond allemaal,
jaja, miesje, het covid safe ticket komt er. Allemaal simpel.
Maar wie heeft er geen smartphone??
Ikke natuurlijk. Ik moet en wil dat niet hebben.
Al die nieuwe snufjes, kan daar niet in mee. Lees "wil"........
Ben bereikbaar met een gewone gsm en dat volstaat voor mij. Meer dan een berichtje sturen en eens telefoneren doe ik daar toch niet mee.
Maar niet getreurd, ben eens gaan loeren op mijngezondheid.be, ingelogd met eid en alles wat ik over mezelf wil weten staat daar.
Ook het covid ticket. Heb het dus gewoon afgeprint en zo heb ik dat nu ook.
De avond valt ook weer snel. Begint al terug donker te worden.
Allé, tot latersss...
jaja, miesje, het covid safe ticket komt er. Allemaal simpel.
Maar wie heeft er geen smartphone??
Ikke natuurlijk. Ik moet en wil dat niet hebben.
Al die nieuwe snufjes, kan daar niet in mee. Lees "wil"........
Ben bereikbaar met een gewone gsm en dat volstaat voor mij. Meer dan een berichtje sturen en eens telefoneren doe ik daar toch niet mee.
Maar niet getreurd, ben eens gaan loeren op mijngezondheid.be, ingelogd met eid en alles wat ik over mezelf wil weten staat daar.
Ook het covid ticket. Heb het dus gewoon afgeprint en zo heb ik dat nu ook.
De avond valt ook weer snel. Begint al terug donker te worden.
Allé, tot latersss...
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie avond allemaal
oef het was tijd dat ik gedaan had want daar zolang rechtstaan om die twee rode kolen te snijden daar voel ik echt mijn pijnlijke rug van hoor en op mijn benen kan ik bijna niet meer staan doordat er iets mis is met de zenuwen en de spieren in mijn benen , maar soit na het avondeten ga ik dan naar mijn bad en daarna is het tijd voor mijn lievelingsbezigheid 's avonds en das de rest van de avond op mijn gemakske met mijn benen op de poef knusjes in mijn zetel onder mijn dekentje voor de tv
Remie geen probleem hoor en je mag dat gerust zeggen maar als ik niet iedere dag iets doe van kuiswerk dan moet ik op sommige dagen echt teveel doen op één dag om alles gedaan te krijgen en dat gaat tegenwoordig niet meer met al mijn mankementen als ik teveel op dezelfde dag moet doen , maar tussenin geniet ik wel altijd van een lekkere koffie en kijk ik ook wel een poosje tv terwijl ik efkes uitrust en daar kan ik echt van genieten hoor en 's avonds val ik als een blok in slaap omdat ik altijd zo moe ben
en jullie menu ziet er weer echt lekker uit hoor
jadi zijn jullie naar het shopping center in Kuurne geweest ????????????
wij gaan daar ook eens graag maar nu ist al lang geleden
mama-inge wat een mooie naam heeft jullie hond
thijli wij hebben deze week ook een afspraak voor onze griep inenting
gerda hallooooo
Bekske alles goed met jou en je beestjes ????
puzzel hallooooo
An gelukkig hebben onze mannen meestal meer macht hé in hun armen en handen
Bertje dat covid ticket hebben wij al een hele tijd afgeprint op mijngezondheid.be
maar niet iedereen weet dat je dat daar kan vinden en jij bent blijkbaar ook bij die snuggere mensen die zulke weetjes weten
goed hoor van jou
miesje das toch echt jammer sè dat jij zo ver woont want anders zou ik zeker eens een lekker koekebroodje bakken voor jou
en kan je dat bij jullie echt niet kopen ??? wat jammer hé
allé tis tijd voor het avondeten en ik krijg al honger
voor alle leutertjes nog een gezellige avond verder
daaaaaaaag

oef het was tijd dat ik gedaan had want daar zolang rechtstaan om die twee rode kolen te snijden daar voel ik echt mijn pijnlijke rug van hoor en op mijn benen kan ik bijna niet meer staan doordat er iets mis is met de zenuwen en de spieren in mijn benen , maar soit na het avondeten ga ik dan naar mijn bad en daarna is het tijd voor mijn lievelingsbezigheid 's avonds en das de rest van de avond op mijn gemakske met mijn benen op de poef knusjes in mijn zetel onder mijn dekentje voor de tv
Remie geen probleem hoor en je mag dat gerust zeggen maar als ik niet iedere dag iets doe van kuiswerk dan moet ik op sommige dagen echt teveel doen op één dag om alles gedaan te krijgen en dat gaat tegenwoordig niet meer met al mijn mankementen als ik teveel op dezelfde dag moet doen , maar tussenin geniet ik wel altijd van een lekkere koffie en kijk ik ook wel een poosje tv terwijl ik efkes uitrust en daar kan ik echt van genieten hoor en 's avonds val ik als een blok in slaap omdat ik altijd zo moe ben
en jullie menu ziet er weer echt lekker uit hoor
jadi zijn jullie naar het shopping center in Kuurne geweest ????????????
wij gaan daar ook eens graag maar nu ist al lang geleden
mama-inge wat een mooie naam heeft jullie hond
thijli wij hebben deze week ook een afspraak voor onze griep inenting
gerda hallooooo
Bekske alles goed met jou en je beestjes ????
puzzel hallooooo
An gelukkig hebben onze mannen meestal meer macht hé in hun armen en handen
Bertje dat covid ticket hebben wij al een hele tijd afgeprint op mijngezondheid.be
maar niet iedereen weet dat je dat daar kan vinden en jij bent blijkbaar ook bij die snuggere mensen die zulke weetjes weten
miesje das toch echt jammer sè dat jij zo ver woont want anders zou ik zeker eens een lekker koekebroodje bakken voor jou
en kan je dat bij jullie echt niet kopen ??? wat jammer hé
allé tis tijd voor het avondeten en ik krijg al honger
voor alle leutertjes nog een gezellige avond verder
daaaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***

heeft er ook geen, wel ook 'n mobieltje net als jij Bert.