In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (6)
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een late goeie morgen allemaal
nu heb ik efkes tijd want ik heb het al gans de voormiddag een beetje druk met van alles en nog wat
en ik heb zojuist een lekker broodje uit de oven gehaald die ik gebakken heb voor Celine , want zij en haar vriend eten graag het meergranenbrood dat ik bak
tis hier al gans de dag droog en de grond buiten was zelfs ook droog toen we deze morgen buiten kwamen , maar nu komen er toch wat donkere wolken af
marietteke laat het jullie smaken hé deze namiddag in de tearoom
Remie amai jullie hebben geluk dat je getrakteerd word zaterdag , maar das ook eens leuk hé samen met vrienden gaan eten en hopelijk voel jij je dan al beter , geniet er van
ponneke is er al verandering met de puppies die moeten geboren worden ?????????
hopelijk verloopt alles goed , en moet de dierenarts dan niet komen als dat zo lang duurt zodat er niks misloopt ??????????
inge vandaag een relax dagje daar bij jullie , groot gelijk hoor
An hier is er ook heel veel wind hoor , en jullie zullen zeker ook geen buitenactiviteiten doen vandaag ??????
gerda ook voor jou een fijne zondag vandaag
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda,
An-Wildflower, mama-inge, Ponneke, Sarina en gerarda
nog een aangename zondag verder
en nu ga ik nog een lekker koekebroodje bakken sè
daaaaaaag

nu heb ik efkes tijd want ik heb het al gans de voormiddag een beetje druk met van alles en nog wat
en ik heb zojuist een lekker broodje uit de oven gehaald die ik gebakken heb voor Celine , want zij en haar vriend eten graag het meergranenbrood dat ik bak
tis hier al gans de dag droog en de grond buiten was zelfs ook droog toen we deze morgen buiten kwamen , maar nu komen er toch wat donkere wolken af
marietteke laat het jullie smaken hé deze namiddag in de tearoom
Remie amai jullie hebben geluk dat je getrakteerd word zaterdag , maar das ook eens leuk hé samen met vrienden gaan eten en hopelijk voel jij je dan al beter , geniet er van
ponneke is er al verandering met de puppies die moeten geboren worden ?????????
hopelijk verloopt alles goed , en moet de dierenarts dan niet komen als dat zo lang duurt zodat er niks misloopt ??????????
inge vandaag een relax dagje daar bij jullie , groot gelijk hoor
An hier is er ook heel veel wind hoor , en jullie zullen zeker ook geen buitenactiviteiten doen vandaag ??????
gerda ook voor jou een fijne zondag vandaag
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda,
An-Wildflower, mama-inge, Ponneke, Sarina en gerarda
nog een aangename zondag verder
en nu ga ik nog een lekker koekebroodje bakken sè
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo
ik kom iedereen 'n fij ne zondag wensen ,
en zie dat jullie niet wegvliegen hoor ,
want hier staat er 'n stevig windje ,
morgen ga ik op zoek naar nieuwe draadloze steelstofzuiger ,
ik twijfel tussen AEG , en dyson ,
is wel groot prijsverschil ,
fijne dag allemaal
geluk vind je onverwacht
-
halloooo een goeie middag allemaal
marietteke je kan best eens kijken online op Bol.com en vergelijken , want de ene steelstofzuiger weegt veel meer dan de andere en sommige steelstofzuigers van AEG wegen zelfs tot 6 kg en dat gewicht moet je dan ook meedragen
en de stofzuigers van Dyson zijn niet meer verkrijgbaar in de winkel maar ENKEL online bij Dyson zelf en bij Bol.com
ikzelf ben er geen fan van om een steelstofzuiger te kopen want ze zijn bijna allemaal zonder zak en dat vind ik maar een vuil boeltje , en doordat je dat ding helemaal moet dragen is dat zeker niet goed voor mijn pijnlijke rug , maar iedereen heeft daar een ander gedacht over hé
dus veel succes met je zoektocht
en nu ga ik aan het middageten beginnen sè
eerst een zelfgekookt soepje met balletjes
en daarna frietjes met kipfilet in champignonroomsaus en verse sla en tomaten en witloof
en onze dessert een schep ijs met een sausje er op naar keuze , voor mij caramelsaus en voor mijn ventje aardbeiensaus
SMAKELIJK allemaal
daaaaaag

marietteke je kan best eens kijken online op Bol.com en vergelijken , want de ene steelstofzuiger weegt veel meer dan de andere en sommige steelstofzuigers van AEG wegen zelfs tot 6 kg en dat gewicht moet je dan ook meedragen
en de stofzuigers van Dyson zijn niet meer verkrijgbaar in de winkel maar ENKEL online bij Dyson zelf en bij Bol.com
ikzelf ben er geen fan van om een steelstofzuiger te kopen want ze zijn bijna allemaal zonder zak en dat vind ik maar een vuil boeltje , en doordat je dat ding helemaal moet dragen is dat zeker niet goed voor mijn pijnlijke rug , maar iedereen heeft daar een ander gedacht over hé
dus veel succes met je zoektocht
en nu ga ik aan het middageten beginnen sè
eerst een zelfgekookt soepje met balletjes
en daarna frietjes met kipfilet in champignonroomsaus en verse sla en tomaten en witloof
en onze dessert een schep ijs met een sausje er op naar keuze , voor mij caramelsaus en voor mijn ventje aardbeiensaus
SMAKELIJK allemaal
daaaaaag

hallooooo
iedereen is hier zeker aan 't relaxen , maar dat hebben wij al gedaan
en nu eten we een lekker ijsje
geniet nog van jullie zondag
daaaaaag

iedereen is hier zeker aan 't relaxen , maar dat hebben wij al gedaan
en nu eten we een lekker ijsje
geniet nog van jullie zondag
daaaaaag

An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Wij waren maar naar de koopzondag gegaan vanmiddag , maar zijn op de terugweg wel natgeregend.
Nu lekker net thee gedronken en we hebben net Chinees eten besteld voor vanavond.
Z'bloemeke , Marietteke , Ponneke , Remie , Inge , Jadi , Gerda , Gerarda en 'meelezers' allemaal een fijne avond gewenst .

Nu lekker net thee gedronken en we hebben net Chinees eten besteld voor vanavond.
Z'bloemeke , Marietteke , Ponneke , Remie , Inge , Jadi , Gerda , Gerarda en 'meelezers' allemaal een fijne avond gewenst .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
hallooooo een goeie avond allemaal
hier is het nu serieus goed aan 't regenen en volgens de regenradar zal het zo nog verder regenen tot 21u doordat het maar traag voorbij trekt
en tis echt koud buiten vind ik want toen we rond 17.30u thuis kwamen van bij Celine was het nog maar 4°
allé ik ga dadelijk nog efkes relaxen in een aangenaam warm badje sè
en daarna gezellig in de zetel voor de tv voor de rest van de avond
voor iedereen nog een aangename warme avond verder
daaaaaag

hier is het nu serieus goed aan 't regenen en volgens de regenradar zal het zo nog verder regenen tot 21u doordat het maar traag voorbij trekt
en tis echt koud buiten vind ik want toen we rond 17.30u thuis kwamen van bij Celine was het nog maar 4°
allé ik ga dadelijk nog efkes relaxen in een aangenaam warm badje sè
en daarna gezellig in de zetel voor de tv voor de rest van de avond
voor iedereen nog een aangename warme avond verder
daaaaaag

ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Goede avond kleppertjes, we hebben wat te vieren nu!

Alleen met wat telefonische bijstand van mijn lieve dierenarts, zijn hier sinds de vroege ochtend 7 pups geboren, 3 reutjes en 4 teefjes. Officiële foto's zijn voor morgen. Heb wel even een foto voor mezelf gemaakt, maar morgen zijn ze mooi "opgedroogd" en zie je hoe mooi ze zijn!
Alleen 1 grote tegenvaller... toen alles achter de rug was, en gepoetst, gewassen, opgeruimd, en zag dat alles in diepe rust was, was ikzelf ook helemaal leeg na meer dan 2 dagen en nachten rondscharrelen, en viel uitgeput achterover op de bank.
Toen ik wakker werd, heel snel mama laten drinken, want ze staat niet op uit zichzelf. en toen ik de pups terug aanlegde, bleek de laatst geborene helaas overleden (mama er op gelegen?)
Puber zat al die tijd met z'n tablet te knoeien, geen haar op z'n kop dacht eraan om even een oogje in het zeil te houden....&#@£$§ hartgrondige vloek
Dus foto houden jullie nog tegoed!
Welterusten voor nu, ik kan best een knuffel gebruiken....

Alleen met wat telefonische bijstand van mijn lieve dierenarts, zijn hier sinds de vroege ochtend 7 pups geboren, 3 reutjes en 4 teefjes. Officiële foto's zijn voor morgen. Heb wel even een foto voor mezelf gemaakt, maar morgen zijn ze mooi "opgedroogd" en zie je hoe mooi ze zijn!
Alleen 1 grote tegenvaller... toen alles achter de rug was, en gepoetst, gewassen, opgeruimd, en zag dat alles in diepe rust was, was ikzelf ook helemaal leeg na meer dan 2 dagen en nachten rondscharrelen, en viel uitgeput achterover op de bank.
Toen ik wakker werd, heel snel mama laten drinken, want ze staat niet op uit zichzelf. en toen ik de pups terug aanlegde, bleek de laatst geborene helaas overleden (mama er op gelegen?)
Puber zat al die tijd met z'n tablet te knoeien, geen haar op z'n kop dacht eraan om even een oogje in het zeil te houden....&#@£$§ hartgrondige vloek
Dus foto houden jullie nog tegoed!
Welterusten voor nu, ik kan best een knuffel gebruiken....
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allen ,
Allereerst Ponneke gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding .
Dat hebben jullie ( jij en moederhond ) goed gedaan hoor .
Welverdiende knuffel voor jou . Ben benieuwd naar de foto's .
Inge sterkte met je arm en succes bij de huisarts .
Mijn dochter gaat ook straks met baby ( die van 9 maand ) naar de huisarts , hij heeft waarschijnlijk het RS virus en hoest al zijn voedingen eruit
Ik ben werken vandaag . Fijne dag allen .

Allereerst Ponneke gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding .
Dat hebben jullie ( jij en moederhond ) goed gedaan hoor .
Welverdiende knuffel voor jou . Ben benieuwd naar de foto's .
Inge sterkte met je arm en succes bij de huisarts .
Mijn dochter gaat ook straks met baby ( die van 9 maand ) naar de huisarts , hij heeft waarschijnlijk het RS virus en hoest al zijn voedingen eruit
Ik ben werken vandaag . Fijne dag allen .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft

en