Goede morgen seizoentjes,
Er is veel wind. Lilly vind het alleszins niet leuk.
Vandaag moet ventje op pad. naar mijn moeder om batterijen ( van de ronde platte) in haar theelichtjes te steken en daar door naar de Generaal om de printer aan te sluiten en dan naar zijn zus en het ouderlijk huis een beetje leger maken.
Heeft zich vanmorgen wel overslapen. die is niet langer gewoon om vroeger op te staan behalve de vrijdag voor de vuilnisbak.
De diepvries komt over de middag met mijn bestelde goederen. kunnen ze de vriezer in en hoeven we niets meer bij te kopen voor nieuwjaar. de eendeborstfilet hebben we al.
het orloffgebraad bevatte maar 1snede hesp. beetje triest. we hebben er wel extra geraspte kaas op gedaan
Gimly is naar de gang en heb hem gezegd dat hij nu niet meer binnen mag. hij heeft gegeten en gedronken en wil nu boven tukje gaan doen. En boven heeft hij ook een kattenbak.
Ventje is vertrokken en geen idee hoe laat hij gaat thuis komen. ik heb eten en drinken. zijn zus ging stofmaskers meebrengen want ze wordt ziek van het stof. dat stof is al meer dan 40 jaar oud. en vandaag worden er krakkemikkige meubels in stukken gezaagd. een heel oud bureau dat mijn schoonvader nog gebruikte om zijn postzegelcollectie te maken. met zelfgemaakte boeken. en nog een paar stukken. 't is wel oud maar 't zijn flinterdunne kasten en wat weet ik nog meer. geen robuste meubelstukken zoals deze die beneden staan. er staat daar een kast en daarin staat een hele stereoinstalatie met cd speler. dicht zie je niets van wat er daar allemaal nog in staat. ( Dvd's boeken, de drank en glazen + ook een servies)
de generaal heeft ook zo een en daar staat zijn tv en dvd speler en cd speler 1+ cd's in in. doe je dat dus dicht is alles netjes.
Wij kunnen hem niet zetten want hij is te breed dus neemt ventje zijn zus die.
ik ga me vandaag bezighouden met beneden op te ruimen en de kadootjes in te pakken. inpakken is nooit mijn grootste punt geweest. ofwel heb ik papier te kort of is het te lang.

ik doe ze echter wel graag open.
fijne dag seizoentjes