In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie avond allemaal
amai hier een drukke dag vandaag
vroeg opgestaan omdat de poetshulp kwam en in de loop van de voormiddag ook nog een technieker om een stukje te vernieuwen in ons verwarmingstoestel en dan later in de namiddag ook nog een lek aan de verwarmingsketel waardoor ze nog eens moesten langskomen en nu hopelijk alles verder in orde want het was wel genoeg voor vandaag
jadi tot morgen zoals afgesproken hé
en nu ga ik tv kijken
voor iedereen nog een gezellige avond verder

amai hier een drukke dag vandaag
vroeg opgestaan omdat de poetshulp kwam en in de loop van de voormiddag ook nog een technieker om een stukje te vernieuwen in ons verwarmingstoestel en dan later in de namiddag ook nog een lek aan de verwarmingsketel waardoor ze nog eens moesten langskomen en nu hopelijk alles verder in orde want het was wel genoeg voor vandaag
jadi tot morgen zoals afgesproken hé
en nu ga ik tv kijken

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Kiekeboe , goede morgen deze morgen
Blijgezind uit bed gestapt met beide voeten tegelijk kwestie om in balans te blijven. Dankbaar voor de nieuwe dag , het kan niet op ..
Kriebeltjes want deze namiddag ga ik koffie drinken met twee lieve mensen van een ander hoekje
Buiten ziet er goed uit achter glas , een heldere hemel , windstil en droog.
Daar straks zag ik een vliegtuig voorbij komen , en ik dacht nog ,. .. daar zou ik toch graag opgezeten hebben om een maandje of zo naar een warmere oorden te gaan . En nieuwe indrukken op te doen .. Fijn dat een mens nog kan dagdromen ..
Maar nu moet ik verder , want de tijd vliegt altijd zo voorbij vooral in de voormiddag.
mama-inge een theeliefhebber zou ik denken .. Ik kan ook zo genieten van mijn koffie. Maar van thee ook af en toe hoor .. Iets vergeten in de winkel , ik maak een briefje op en toch vergeet ik nog iets . Niet tegenstaande het op het briefje stond . . Dat is ouder worden in mijn geval dan.
Anne_marie o wat een mooie poes , bij mij zou zij/hij ook welkom zijn . .
Amai Zonnebloemetje dat was inderdaad een heel drukke dag, en je hebt er zelf uit uw huis niet moeten komen ..
An-W zwaai zwaai
Dag Bekske hopelijk heb je wat kunnen genieten van uw mini wandelingetje . Het kan zo'n deugd doen voor mens en dier
Aan iedereen een fijne woensdag
toedeloe
menu: moet het nog halen
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
een goeie avond allemaal
na een gezellige namiddag met een koffietje en wat lekkers er bij nu nog efkes onder de douche en daarna in de zetel nog wat tv kijken

na een gezellige namiddag met een koffietje en wat lekkers er bij nu nog efkes onder de douche en daarna in de zetel nog wat tv kijken

Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

zal vandaag moeilijk worden om men oefeningen te doen het is precies of ik op een draaimolen zit alles draait rond mij .De huisarts komt vandaag zien .Kinisist wilde geen oefeningen doen heeft de huisarts op de hoogte gezet .Dus kalm aan dit scherm beweegt ook heeft alles nu voetjes gekregen soms .Afijn ja afwachten zo ik wens iedereen een fijne dag toe groetje
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne
Behoorlijk slecht geslapen vannacht
Gelukkig wel vrij vandaag
Ben de bijkeuken aan het opruimen en schoon maken
Als het goed is word vandaag mijn nieuwe droogtrommel bezorgd
De oude was in het voorjaar al stuk gegaan, maar met het mooie weer in aantocht had ik toen nog geen nodig
Maar nu het weer slecht is, loop ik nogal eens vast met het: waar moet ik het ophangen.
Dus nu toch maar een nieuwe gekocht
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Behoorlijk slecht geslapen vannacht
Gelukkig wel vrij vandaag
Ben de bijkeuken aan het opruimen en schoon maken
Als het goed is word vandaag mijn nieuwe droogtrommel bezorgd
De oude was in het voorjaar al stuk gegaan, maar met het mooie weer in aantocht had ik toen nog geen nodig
Maar nu het weer slecht is, loop ik nogal eens vast met het: waar moet ik het ophangen.
Dus nu toch maar een nieuwe gekocht
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-

Oesje ik ga vlug moeten typen als ik nog een plaatje met goede morgen wil zetten
Tja de voormiddag is weeral voorbij gevlogen .
Ofwel ben ik trager geworden, ofwel vliegt de tijd zo vlug ..En al zeker in de voormiddag dan
Hi mama-inge slechte nacht gehad , kan gebeuren . Nieuwe droogtrommel vandaag , inderdaad de was ophangen met een gezin is niet evident natuurlijk. En het is luxe dat we vroeger niet kenden , en nu kunnen we niet meer zonder ..
Hallo Zonnebloemetje de tijd vloog voorbij gisteren . Ik schrok er van dat het al zo laat was .. Blij dat je er ook van genoten hebt, niet tegenstaande je pijn . Je kon het deze keer niet wegsteken . . Hopelijk is het vandaag beter♥
Oesje Bekske op een draaimolen, . . best dat de huisarts komt . .Ik duim dat alles goed mag aflopen
Aan iedereen een fijne donderdag
toedeloe
menu: dat wordt kabeljauw in mosterdsaus en spinazie .. bwueek(ik heb daar nu geen goesting op) maar die zit in mijn diepvries en moet ook eens opgeraken
-
voor iedereen een gezellige warme avond verder

An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allen,
Straks naar de yoga en in de middag even naar de winkels en daarna misschien alvast wat kerstkaarten gaan schrijven want dat moet ook gebeuren.
Fijne vrijdag allemaal.

Straks naar de yoga en in de middag even naar de winkels en daarna misschien alvast wat kerstkaarten gaan schrijven want dat moet ook gebeuren.
Fijne vrijdag allemaal.

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
een zonnige vrijdagmorgen iedereen
hier gebeurd alles in slow motion voor het ogenblik, maar het kan niet anders
deze middag gaan we onze voetjes onder tafel steken in een gezellig restaurantje waar het altijd heel lekker is , want het leven is al kort genoeg en dus moeten we er van profiteren en doen wat we graag doen
An pas op dat je niet in een knoop geraakt in de joga
en veel winkelplezier nog
jadi het was een héél gezellige namiddag hoor , maar ja in goed gezelschap kan dat niet anders hé
, en ik doe het de volgende dagen zeker rustig aan , want das ook de reden dat ik vervanging heb laten komen dinsdag om te poetsen , want zelf alles poetsen kan ik niet meer met al mijn mankementen die constant pijn doen
Bekske gaat het een beetje met jou ??????? veel sterkte
Inge een nieuwe droogkast gekocht , awel die van mij heeft de laatste tijd wat kuren en mijn technieker is gisteren geweest en er moet een nieuw stukje besteld worden om er in te steken zodat ze weer in orde is , want ik kan dat niet missen
het was hier vannacht goed gevroren en de auto's stonden vervroren en de daken lagen wit
maar het zonnetje is al goed aan 't schijnen van vanochtend vroeg
voor iedereen nog een aangename vrijdag
tot later

hier gebeurd alles in slow motion voor het ogenblik, maar het kan niet anders
deze middag gaan we onze voetjes onder tafel steken in een gezellig restaurantje waar het altijd heel lekker is , want het leven is al kort genoeg en dus moeten we er van profiteren en doen wat we graag doen
An pas op dat je niet in een knoop geraakt in de joga
en veel winkelplezier nog
jadi het was een héél gezellige namiddag hoor , maar ja in goed gezelschap kan dat niet anders hé
Bekske gaat het een beetje met jou ??????? veel sterkte
Inge een nieuwe droogkast gekocht , awel die van mij heeft de laatste tijd wat kuren en mijn technieker is gisteren geweest en er moet een nieuw stukje besteld worden om er in te steken zodat ze weer in orde is , want ik kan dat niet missen
het was hier vannacht goed gevroren en de auto's stonden vervroren en de daken lagen wit
maar het zonnetje is al goed aan 't schijnen van vanochtend vroeg
voor iedereen nog een aangename vrijdag
tot later

Goede morgen , nog geen middag maar aperitief tijd . Voor mij is dat cola Z met 2ijsblokjes
Bedje is al lang gemaakt, boodschappen zijn gedaan, de krant heb ik mee ..
Even zeggen dat mijn kleindochter thuis is sedert gisteren 23u . . Tja Leuven ligt niet bij de achterdeur voor ons .
Mijn dochter zegt ze nog zo broos is, we hadden een ander zicht over haar in het ziekenhuis
Het komt allemaal wel weer in orde maar met de nodige tijd
Hallo Zonnebloemetje , hopelijk vandaag een betere dag . Hier schijnt het zonnetje zalig weertje
An-W jij hebt ons deurtjes gesloten en weer open gedaan . Het is hier lekker warm binnen
Geniet van je yoga straks, en naar de uitstalramen van de winkels loeren, en even nieuwsgierig zijn en binnen gaan , en toch maar even aan die stof van die broek voelen.. Zalig geniet er van .. Kerst kaarten zijn bij mij al klaar , nu nog een postzegel er op en die kunnen op de post MAAR na de Sint pas
mama-inge zwaai zwaai
Voilà , en nu ga ik afsluiten
Aan iedereen een fijne vrijdag
toedeloe
menu: Koeitong van Renmans met puree =luie wijveneten
* ik betrap me er op dat ik dit de laatste tijd al eens meer doe .