In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

zonnebloemetje

10 dec 2025, 21:21

een goeie avond allemaal

amai gans de voormiddag in het ziekenhuis geweest
verschillende testen gedaan en uiteindelijk was de uitslag toch goed
en na de middag uit noodzaak in de zetel gerust en zelfs in slaap gevallen

jadi mijn draaikop was deze morgen toen ik uit bed kwam nog slechter dan de vorige dagen
en ik was zelfs misselijk ook daardoor en in de auto was het nog slechter
maar deze middag wat extra medicatie genomen en vanavond ook al tegen duizeligheid en nu is het ietske beter maar tis weeral afwachtten hoe het morgen zal zijn als ik uit bed kom
en geniet van je kerstversiering nu dat de dagen korter zijn

Inge oei oei ook al verkouden , hopelijk ben je er niet te ziek van
vlug beterschap

Bekske wat zegt jou dokter er van dat je duizelig bent , want dat kan verschillende oorzaken hebben
hopelijk vlug wat beter hoor

An ook een goeie avond

en nu nog wat tv kijken sè

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

Bekske

Gisteren, 06:01

Afbeelding

mama-inge

Gisteren, 06:41

Afbeelding

Goedemorgen en een fijne dag
Kinderen gaan straks naar school
En ik ga wat huishoudelijke klusjes doen

Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft

jadi

Gisteren, 11:03

Afbeelding
Goede morgen iedereen , het is wat mistig en ik moest met licht rijden . Ja ja ik ben al heel goed bezig geweest deze morgen . Op aanvraag van de zoon 't één en 't ander gaan halen . En nee ik maak daar geen gewoonte van . Straks naar dochter , ik breng haar naar haar werk. Want papa is met kleindochter in Leuven op controle .
Ha de zon komt er door , hopelijk moet ik niet meer met licht rijden en kan ik genieten van het zonnetje
Ik kreeg gisteren een migraine aanval , dat was toch wel een tijdje geleden dat .. Achteraf ben ik in slaap gevallen.. Gelukkig tot nu toe duurt dit niet lang bij mij, en moet ik geen medicatie daarvoor nemen.
mama-inge hallo een goede morgen naar een kerstmarkt gaan is altijd plezant. Volgend weekend is het hier bij ons Kerstmarkt.. Oeps man wordt beter en nu jij snipverkouden. Ik weet niet hoe ze dit bij jullie zeggen maar hier zeggen ze " als je bij de hond slaapt , dan krijg je zijn vlooien " En goed bedoeld hoor, dat zijn gezegden.
Verder lees ik dat jij HH aan het doen bent moet ook gebeuren natuurlijk. Kids naar school ,wat rust voor een paar uren
Zonnebloemetje dat is positief nieuws uw consultatie voor uw ogen . En ja als je naar een kliniek gaat weet je wanneer aankomt, maar niet wanneer je buitenkomt ..En dat kan heel vermoeiend zijn .
Die draaikop van u , sleept wel lang aan , of zijn dit gedachten van mij . Ik hoop dat het vandaag beter is .. En dat in slaap vallen , goed zo het kan maar ten goede komen van jezelf.
Bekske ik zwaai zwaai even naar je
An en naar u zwaai ik ook terug
Aan iedereen een fijne donderdag ik muis er van onder
toedeloe
menu: linguin met truffelsaus (Colruyt meegebracht daar straks)
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

zonnebloemetje

Gisteren, 18:13

een goeie avond allemaal

wat HH werkjes gedaan deze voormiddag en na het middageten in de zetel gerust want ik zakte alweer bijna door mijn benen

jadi vandaag taxi voor je dochter , hopelijk geneest alles goed van je kleindochter
en ja je hebt gelijk , mijn draaikop blijft echt lang deze keer , maar sinds gisteren in de loop van de dag is het ietsiepietsie beter door die medicatie die ik er nu bijneem , maar ik kan die niet lang nemen doordat mijn maag er niet goed tegen kan , dus afwachten

Bekske hopelijk gaat het een beetje

Inge ook HH werkjes gedaan vandaag

An ook een goeie avond

voor iedereen nog een gezellige avond verder

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***