Afbeelding verwijderen langs gebruikerspaneel >mijn afbeeldingen ..
Het verwijderen geen probleem ..
Maar terug gaan naar mijn afbeeldingen ...noppes !!
Dus telkens die omweg langs ' gebruikerspaneel?'
Dan moet je wel veel tijd én geduld voor hebben .
Wou het even testen dus ..
Joy
Joy,
ik zal het doorgeven , die link werkt inderdaad niet om terug te keren naar afbeeldingen
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)
Vroeger kon de gebruiker zelf minder of meer contrast aanbrengen, nu zijn de teksten voor mijn ogen meestal zo flauw dat ik ze haast niet kan lezen. Ook het langwerpige formaat van de forumpagina is moeilijk in gebruik.
Kan je hier toch regelen socrates,
Daar al eens gekeken?
Toch met W10 !!
MAAR WAAR IS HIER ??
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
redpoppyModerator SeniorenNet17 aug 2020, 17:35tussen Rupel en Schelde896 berichten
Socrates,
ga naar instellingen
dan naar systeem
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)
Klik onderaan op je tandwieltje en je bent er ..
> Toegankelijkheid<
----
@ redpoppy,
Nu werkt alles normaal ..waarvoor dank.
----
@ sacho
Hier ook alles terug normaal op de drie browsers
Bedankt voor de hulp, maar sommige websites weigeren obstinaat hun lettergrootte aan te passen, bij anderen is het dan weer zo dat bij "vergroting" van alles, een deel van de "pagina" buiten het scherm valt. Dat gebeurt bv. ook als ik de inhoud van een pagina wil vergroten via "CTRL +"
Ik had ook al geprobeerd om via de instellingen van mijn Dell-scherm meer contrast te krijgen op de sennetpagina maar dat lukte niet.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
Al eens aan gedacht een groter scherm aan te schaffen, 32 inch.
Of ergens een nog goede tweedehands TV met VGA aansluiting voor computers.
Dan zijn uw letters toch al groter.
't Is maar een idee.
Bedankt voor de hulp, maar sommige websites weigeren obstinaat hun lettergrootte aan te passen, bij anderen is het dan weer zo dat bij "vergroting" van alles, een deel van de "pagina" buiten het scherm valt. Dat gebeurt bv. ook als ik de inhoud van een pagina wil vergroten via "CTRL +"
Ik had ook al geprobeerd om via de instellingen van mijn Dell-scherm meer contrast te krijgen op de sennetpagina maar dat lukte niet.
Bedankt, maar ook al zijn de letters dan groter, het contrast blijft even "flets" maar dat is niet enkel op Sennet zo, nogal wat websites "lijden" aan die ziekte.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
Bedankt, maar ook al zijn de letters dan groter, het contrast blijft even "flets" maar dat is niet enkel op Sennet zo, nogal wat websites "lijden" aan die ziekte.
Gelezen wat sacho vroeg? socrates....waarom de vraag eens niet stellen op "computerforum" ?
Er moet toch ergens wel een oplossing te vinden zijn ...want ik kan me inbeelden dat het lastig moet zijn.
Of hebben de "medewerkers" hier geen voorstel die jou zou kunnen helpen?
Bedankt, maar ook al zijn de letters dan groter, het contrast blijft even "flets" maar dat is niet enkel op Sennet zo, nogal wat websites "lijden" aan die ziekte.
Gelezen wat sacho vroeg? socrates....waarom de vraag eens niet stellen op "computerforum" ?
Er moet toch ergens wel een oplossing te vinden zijn ...want ik kan me inbeelden dat het lastig moet zijn.
Of hebben de "medewerkers" hier geen voorstel die jou zou kunnen helpen?
Joy,
OK ik heb nu een zwarte achtergrond wat alles wel meer leesbaar maakt, bedankt.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
Beste er staat nu een schuifbalk onderaan het scherm van seniorennet, telkens men wat typt ziet men het einde van de tekst niet meer en moet men scrollen, is daar wat aan te wijzigen ?
Dank bij voorbaat.
Het is me al drie maal overkomen dat ik een reactie wil plaatsen, maar als het concept klaar is en voor de zekerheid mijn tekst nog eens wil bekijken door op "Voorbeeld" te toetsen, dan is alles plots blanco en is mijn concept niet meer terug te vinden.
Wat is hier aan de hand?
N.B. Voor dit berichtje heb ik voor alle zekerheid de knop "voorbeeld" niet gehanteerd.