Goede namiddag, dames

En of het goed is, he ! Spijtig genoeg geven ze vanaf woensdagavond al terug ander weder......
Wij zijn toch 'sterke mensen, we zijn heel 'flexibel', ook wat het weder betreft !
Heb ergens gelezen van een overledene in familie van omaC, sterkte van manlief en mezelf. En nog niet kunnen gaan ook niet. Ja, een mens heeft beperkingen waar je soms niet onderuit kan .......
En het leven ....... gaat door, gelijk een 'carousel' .......
MM, kaartje graag gedaan ! En 'verslaafd' aan die grijpertjes ....., was ik vroeger ook, maar met groter te worden werd ik ook .... wijzer ! Een toasters kan je misschien goedkoper kopen in een serieuze winkel, en daar heb je nog 'service' en de garantie ook niet te vergeten ....

En ook ik/wij lenen niets aan vreemde mensen, ook al zijn het 'goede buren' , een mens 'leert' wel van zijn .... fouten.
Wat hij zijn huisdier aangedaan heeft is onverantwoord gedrag, als buitenstaander kan je er niet veel aan doen, helaas-(pindakaas).....
Ah zo, Clive, Matice aan het 'puberen' ....

en ook de 'speelwaarde' al kennen van speelmateriaal ! Een slimme gast hoor ! Geniet er nog van !
MH, die bloeddruk toch altijd, he. Zo'n gesukkeld toch altijd. De bovendruk gaat nog, maar de onderdruk is het belangrijkste 'onderdeel' . Ik kan me nog herinneren, het is al wel verschillende jaren geleden, dat ik bij de dokter een onderdruk van 10 had. Zijn vraag was of ik graag ter plaatse zou willen doodvallen. Liever niet, zei ik. Tja, dan moest ik hoogdringend aan mijn 'gewicht' iets doen. Precies of ik er een plak vet kon 'afsnijden' ...

Enfin, vanaf die tijd ben ik de 'jojo-tour' opgegaan, wat natuurlijk ook niet ideaal is, maar .... het moet allemaal niet zo 'lekker' zijn...

.
Wat heb ik nog allemaal gelezen? Vergeten alweer

Ik ga nog wat op het terras van het zonnetje genieten, voor alleen te gaan wandelen heb ik geen zin en manlief kan niet ver meer stappen zonder dat hij stik-kappot is, dus ..... blijf ik lekker bij hem.
Dames, geniet ook ten volle nog van deze dag, hou je zo goed mogelijk, en .... tot de volgende

.