NACHTUILTJES(12)2024

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Ritavdm

Gisteren, 09:19

Goeiemorgen

Jadi, hier ook die onveilige toestand ???
Ik waag me er toch maar aan want "wie niet maagd blijft maagd" :x

Mijn witte broek is na een scrob- en kookbeurt weer stralend wit :P
Mijn linkerzijde echter die weet nog niet goed voor welke kleur ze zal kiezen, 'k denk dat ze hele game van blauw , groen, paars, geel zal doorlopen

Vandaag zal het dus gedwongen huisarrest zijn, liefst in de koelte maar 'k vrees dat die ver zal te zoeken zijn.
Oud maar niet Out

jadi

Gisteren, 10:08

Ritavdm schreef:
Gisteren, 09:19
Goeiemorgen

Jadi, hier ook die onveilige toestand ???
Ik waag me er toch maar aan want "wie niet maagd blijft maagd" :x

Mijn witte broek is na een scrob- en kookbeurt weer stralend wit :P
Mijn linkerzijde echter die weet nog niet goed voor welke kleur ze zal kiezen, 'k denk dat ze hele game van blauw , groen, paars, geel zal doorlopen

Vandaag zal het dus gedwongen huisarrest zijn, liefst in de koelte maar 'k vrees dat die ver zal te zoeken zijn.
Yip bij mij is het intussen weer in orde , zo uit het niets .. Man man .. Gelukkig dat je uw witte broek in orde hebt gekregen .. En nu bent je aan het sparen voor een wereldkaart denk ik ..
Komt allemaal in de sacoche
dada.. nu gaat het nog een beetje buiten maar deze namiddag zal het andere koek zijn . Dus beentjes in de lucht een goed boek en natje en een droogje en we overleven het wel ..
zwaai zwaai
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

greetie

Gisteren, 12:32

Afbeelding
Joepie we zijn hier terug :D dacht dat het niet meer hging gaan,gelukkig heeft Corry me gerustgesteld "afwachten geduld" :D
Maandagavond een hele plezierige avond gehad bij de dochter ,een gezellige bende zot gedaan met de eclips bril :D ,deed deugd eens samen zijn, mosselen met friet gegeten.
Rietjes "alle kleuren van de 🌈" K3
Greetie

krakje

Gisteren, 20:17

volgens weerman is dit voorlopig de laatste dag van de warmte of hitte,
mag wel een beetje minder van temperatuur zijn, vind rond de 25 a 26 gr het best,
dat is nog leefbaar om iets te doen, alleen de strijk gedaan en verder niks,
morgen Hoogdag hier is van alles te doen in dorp maar blijf lekker thuis,
zal genieten van een tasje koffie of glaasje bubbels met een versnapering erbij,
geniet van alles grtjs van krakje,
Afbeelding
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.

corry

Vandaag, 06:04

Wie ooit bij mij op bezoek kwam zal deze plek herkennen, huisje in vroeger straatje uitgebrand.
Oorzaak tot op heden onbekend
Afbeelding

Goedemorgen vanuit de lappenmand, de pot mijn vriend zowel langs boven als onder.
Gisteren gans de dag in bed, vandaag een beetje beter om even hier binnen te komen.
Aan zee ook snikkend heet geweest, zelfs nu nog 21 ° buiten.
Voor de rest tot in den draai
Corry
Afbeelding
ik tel alleen de zonnige dagen.

Bekske

Vandaag, 07:44

Afbeelding
ik wil gewoon bedanken voor de steun hier .Hopelijk word het vandaag frisser weer .gisteren heel vroeg naar apotheker geweest kreeg van de apotheker raad in verband met men hart enz daarna kreeg ik een mail van huisarts met de zelfde raad.Heb me rustig gehouden gisteren en ik voelde het duidelijk dat het nodig was me rustig houden .Nu staat achter de deur open er komt frisse koude lucht binnen .De deur staat op een kier moet op passen voor de twee gevleugelde .En die rustig aan het tateren nu .De viervoeters liggen nog in dromenland .Maar zo lopen ze niet op een pas gedweilde vloer .Dan kan de vloer goed opdrogen zonder sporen van hun pootjes .Het is nu wel met mop en een pedaalemmer dat ik het moet doen met 1 hand .Maar ben blij met het resultaat straks stof vegen met swiffer en een lange steel .Gemakkelijk ook wel en nog een was draaien van de viervoeters en dan zit het werk al gedeeltelijk op voor vandaag .Tegen de avond ook eten klaarmaken voor de viervoeters licht verteerbaar eten en voor mijn warm eten .Iedere dag eet ik warm eten of het nu een broeikas buiten is of niet .Koude schotel eet ik niet .Misschien deze avond soep maken met verse tomaten en groente .Want tv kijk ik nog weinig ben veel bezig met woordzoekers en lezen .Afijn ja geniet om het even hoe groetje

greetie

Vandaag, 08:57

Goedemorgen!
Hier heeft het vanmorgen wat geregend.
De warmte zit nu binnen.
Hoor juist op de radio bene dat het in de Limburg moederdag is
aan alle moeders die het nu vieren een geweldige moederdag
Hoop dat het nu niet meer zo warm wordt dat ik het opgeblazen gevoel kwijt geraakt en een kilo vocht :)
Fijne zaterdag
Greetie

jadi

Vandaag, 10:46

Afbeelding
Goede morgen als ik me niet vergis is het vandaag Moederdag in A'werpen
En was mijn grootmoeder (vaderskant) nog in leven , die zou vandaag 126j geweest zijn . . Een mens staat daar eens bij stil , en elk jaar denk ik hetzelfde waar is die mooie en minder mooie tijd naartoe .. Het leven gaat zo vlug .. Greetie in de Limburg ook Moederdag dat wist ik niet
Krakje hier in 't Stad is er ook van alles te doen , en ik ga er ook niet naar toe .. geen goesting om tussen de massa mensen te lopen
Corry o mijn God , komt dat tegen de mensjes zijn hun huisje kwijt.. Miserie alom, was dit uw huisje ? ? In de lappenmand hopelijk kom je vlug weer er door, die hitte zal waarschijnlijk de oorzaak zijn .. Een mens kan daar echt niet meer goed tegen .
Bekske ik heb bij zo'n hitte zo wie zo al niet veel honger, en ik verkies ook wel warm eten .. Fijn te lezen dat je in september al bij een tandarts kunt gaan .
De zon is er maar gelukkig niet zo warm meer, ik kom net van een korte wandeling eens goede dag gaan zeggen aan de koeien .. De boer kwam net aan , hij zei er zitten er zes . . . allemaal witte Bela's
En ja hij had het nagekeken ze hadden nog water
Zo en nu ga ik verder met mijn wandelingetje hier op sennet
Fijne dag verder aan iedereen
toedeloe
menu: filet pur met prinsesbonen en een gekookt bio patatje
Laatst gewijzigd door jadi op 15 aug 2026, 11:10, 1 keer totaal gewijzigd.
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

Oma-C

Vandaag, 10:49

Afbeelding

Goede zaterdagmorgen allen :wink:
Alle mama's een aangename moederdag
hier word dat vandaag gevierd in onze regio :) (Antwerpen)

Hier valt momenteel een zacht maar zalig regentje
de lucht is koeler en dat is heerlijk.. :lol:
mag van mij de hele dag duren...

Corry er is niks anders te horen dan brand tegenwoordig :twisted:
jammer maar helaas... beterschap gewenst :?

Geniet allemaal van een fijn weekend
Groetjes en hou jullie zo gezond mogelijk iedereen...
Typen met alleen de linkerhand is niet makkelijk :oops:
Geniet van het NU, wees dankbaar en straal." :wink:

greetie

Vandaag, 12:51

oei :D ben ik mis , moederdag alleen in Antwerpen? Sorry hoor!
Afspraak afgezegd toch nog te 🥵 warm,
Morgen beter!
Greetie

Ritavdm

Vandaag, 15:14

Goeie namiddag

Vrijdag, zaterdag, zondag ????
'k was ff in de war niet moeilijk hé als je je WE krant krijgt op vrijdag ipv zaterdag, als de zaterdag een feestdag is :?: :?:
Geef mij maar een gewone week.

Gisteren een verplicht rustdagje ingelast bovendien, 't was van moeten want 't was echt een dag van Ai en Oei.
Gelukkig nu al beter alleen de kleur is nog niet goed :roll: dat zal wel nog ff duren.
Mijn fiets is in ieder geval al weer in orde 'k heb hem zonet uitgetest nadat W er een paar uur aan gesleuteld heeft.

Corry toen ik op de radio hoorde van die brand in Wenduine dacht ik meteen aan jou, luguber hé zoiets meemaken.

Vandaag moederdag in bepaalde e van het land.
Voor zij die het vieren : Fijne Moederdag.
Ik dacht spontaan aan een oud vlaams Marialied :

"Mooi zijn ze allen de moeders ter wereld en ze waken dag in dag uit over hun kind"

Ben ik niet zo zeker van hoor, 'k heb er al andere gezien en andere verhalen gehoord ook :roll:

Menu : mossels met frietjes en een lekker fris glaasje wijn.
Oud maar niet Out