In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Ik kom jullie een laatste goede morgen wensen in 2025
Raar maar waar, ik sta er meer bij stil dan andere jaren . Ik denk dat het met de ouderdom te maken heeft.
Verder is het hier rustig in het straatje , nat, geen wind, grijze wolkjes lucht en verder ben ik wat aan het voorbereiden voor straks hapjes als avondeten .. Eitjes staan al hardgekookt af te koelen, soep is gemaakt , en we doen verder .
We (zoon en ik) gaan het wat gezellig maken straks

Morgen komt gans "mijn hartjes meute" ♥naar hier "nieuwjaren"
Het is in de namiddag, maar ik ga deze keer geen taart halen . Ik maak zoetje hapjes zoals chocolademousse , mini-mini kersttronkje met crême au beurre dat moet op zo'n dagen lekker ouderwets, en nog veel meer. Ik heb gisteren al wat voorbereidend werk gedaan, zodat niet alles op één dag moest gebeuren .
Verder zal er nog van alles zijn , en het wordt zelf bediening .Met uitzondering van de ijstaart bûche voor wie goesting geeft, die kan je niet op tafel zetten anders wordt het een melkerij op de grond. Mijn tafel is te klein om iedereen er aan te zetten . Als goede Belg trek ik mijn plan, en is de rendez-vous rond de salon tafel en kleine tafeltjes.. Komt in de sacoche . .
Ik ga verder doen want de tijd vliegt zo voorbij ..
Hé hé Marietteke blij je terug te lezen . ♥ Kerstavond was bij mijn dochter. Kerstmis zelf hier gezapig thuis
Zonnebloemetje, mama-inge, Ann , Bekske ik zwaai even nu heb ik wat andere katten te gezelen , tussen haakjes dat is een gezegde hoor niet echt zou niet durven
Tot volgend jaar
toedeloe
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.