NACHTUILTJES(12)2024
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Goedemorgen
En eitje voedzaam en lekker.
Vandaag bezoek van vroegere buurman, ga meer te weten komen over de brand daar.
Inderdaad Jadi eigen tanden, volgens tandarts een proficiat kwestie van verzorging.
Heb geen taterwater meer of ik moest gaan zagen over rugklachten, gaan we niet doen, als het dat maar is kan me aanpassen.
Tot in den draai.
Twee roodborstjes zo samen, je moet het niet geloven het zijn eenzaten en vechters maar mooi voor in je tuin te hebben. Komen elk jaar terug daar zij ze trouw in.

ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48
even zonder plaatje om jullie een fijne donderdag te wensen .Ben gisteren van ziekenhuis thuis gekomen als een verzopen kieken .Jas lekte uit was van binnen wel droog de rok daar liep het water van af tot in de schoenen .Moest twee bussen nemen om naar ziekenhuis te gaan alsook om naar huis te komen .Nu zit ik onder zware verdoving hier een berichtje te sturen met linker hand .Volgende week woensdag op controle was voor mij niet alleen een zware nacht maar ook voor de viervoeters .Afwachten wanneer de medicijnen ben hen werken .Nu nog altijd met 1 hand verder doen .hoelang is een vraagteken .Geniet jullie maar van jullie dag groetje
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen, hier is het al vroeg dag .. Ik ben al wakker van vier uur, niet te doen de laatste tijd . Natuurlijk ben ik niet uitgeslapen .. Vervelend maar het doet geen pijn ..
Het is hier grijs en grauw en nog stil in het straatje.
Corry mooi lief plaatje heb je weer mee vandaag
Bekske zo moeten sjolen kon je de CM vervoer niet inschakelen . Zomaar vragen hoor . . Courage en veel geduld ..
Het zonnetje is hier , het wordt hoe dan ook een mooie dag.
Aan iedereen een fijne donderdag
toedeloe
*straks nog wat boodschappen doen want op de middag zonder elektriciteit ..
menu: vol au vent dat ik nog zitten heb in de diepvries met puree
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Aangename morgen allen en maak het beste van wat kan
Veel sterkte aan hen die er nood aan hebben...
zonnetje probeert erdoor te komen, we hebben
al een goede bui gehad, je ziet alles zo weer opfleuren
Dank voor de leuke plaatjes
Geniet van het NU, wees dankbaar en straal." 
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Dinsdag kocht de klante aan het viskraam voor mij maar 1/4 kg ongepelde garnalen ik dacht toch de moeite niet en kocht er een 1/2 kg....wat me bij het pellen van die kleintjes straf speet!!! 1uur 1/2 aan die halve kilo, vroeger bij grote, verse krakende garnalen pelde ik 1u aan 1 kg. Maar die grote garnalen zie ik nooit meer op de markt, de slimme Hollanders zijn er mee weg, wij blijven met de kleintjes achter!Wel heel lekker met tomaat en hardgekookte eitjes maar dat pellen niet te doen!
De zon schijnt hier alweer, één goeie bui maar anders geen regen gezien. Raar toch dat wij content zijn met regen (maar het zou wel 's nachts moeten zijn hé!)
Allez, ik moet naar Delhaize, sinds ik tussen hun deur bleef steken ga ik alleen als het nodig is, dus doeiii tot later
De zon schijnt hier alweer, één goeie bui maar anders geen regen gezien. Raar toch dat wij content zijn met regen (maar het zou wel 's nachts moeten zijn hé!)
Allez, ik moet naar Delhaize, sinds ik tussen hun deur bleef steken ga ik alleen als het nodig is, dus doeiii tot later
Ivette
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
donderdag en ja het is hier veel bewolkt, maar geen regen,
we hebben weer eens naar de wok geweest, lekker eten van Chinees,
we doen dit eenmaal per maand en nu was het mijn toer om alles te betalen,
en ja de prijs valt heel goed mee, 85€ voor alles tesamen van 4 man,
zo gaat de dag weer voorbij, zal rap herfst zijn, want de dagen zijn al volop aan het korten,
morgen weer beetje werkdag, wat zal ik morgen wel weten, grtjs van krakje,

we hebben weer eens naar de wok geweest, lekker eten van Chinees,
we doen dit eenmaal per maand en nu was het mijn toer om alles te betalen,
en ja de prijs valt heel goed mee, 85€ voor alles tesamen van 4 man,
zo gaat de dag weer voorbij, zal rap herfst zijn, want de dagen zijn al volop aan het korten,
morgen weer beetje werkdag, wat zal ik morgen wel weten, grtjs van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeie....
Regen hier en daar maar toch een fijn fietsweertje, hier dan toch; in andere delen van het land was het blijkbaar andere koek.
Mijn kleurenpalet is stilletjesaan aan het verbleken maar 'k ben toch blij dat het korte-broeken-weer voorbij is
Regen hier en daar maar toch een fijn fietsweertje, hier dan toch; in andere delen van het land was het blijkbaar andere koek.
Mijn kleurenpalet is stilletjesaan aan het verbleken maar 'k ben toch blij dat het korte-broeken-weer voorbij is
Oud maar niet Out
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Goedemorgen
Weer een nachtje waarvan ik dacht, laat de dag maar komen!
Heb ondertussen al een dutje gedaan.
Wat de dag brengen zal, kijk wel wat erop mij afkomt.
Rietjes, alle kleuren van de regenboog bijna verleden tijd, kan gebeuren gelukkig was het zonder kleerscheuren.
Nog een fijne vrijdag
Tot in den draai.

ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Goeiemorgen
Jadi, wat woensdag bij jou was is hier vandaag; de hele morgen a, l wandelaars voorbij mijn terras; de vierdaagse van de Ijzer / dag 4.
Leuk om zien,
oudjes stap voor stap die het nog aankunnen,
hele gezinnen die elkaar aanmoedigen
vriendengroepen keuvelend
sportievelingen die alles en iedereen voorbijvliegen
zeurende kindjes die verplicht meewandelen
hondenbaasjes met grote en kleine viervoetertjes
eenzaten met de gsm in de hand
natuurliefhebbers die oog hebben voor elk plantje langs het water
kortom
van alles wat.
Jadi, wat woensdag bij jou was is hier vandaag; de hele morgen a, l wandelaars voorbij mijn terras; de vierdaagse van de Ijzer / dag 4.
Leuk om zien,
oudjes stap voor stap die het nog aankunnen,
hele gezinnen die elkaar aanmoedigen
vriendengroepen keuvelend
sportievelingen die alles en iedereen voorbijvliegen
zeurende kindjes die verplicht meewandelen
hondenbaasjes met grote en kleine viervoetertjes
eenzaten met de gsm in de hand
natuurliefhebbers die oog hebben voor elk plantje langs het water
kortom
van alles wat.
Oud maar niet Out
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen , wauw het is hier voor het ogenblik ferm aan het onweren .. En regen regen , het zijn soldaatjes die druppels
Eerst was de zon er ramen open, dan veel wind en regen ramen dicht.
Oma-c ik vind het altijd fijn u te lezen .. Het moet zijn dat je het al beter aan kan
Ivette inderdaad de garnaaltjes zijn mini meer pel dan garnaal . Maar o zo lekker
Krakje je doet me goesting krijgen om eens Chinees te gaan eten ..
Het water komt in mijn mond
Corry ik heb gelukkig beter geslapen , maar toch al om 6u lag ik de koekeloeren. En ben maar om 00u naar bed geweest..
De nachten zijn dan zolang .
Greetie je maakt me gezond jaloers een volle nacht doorgeslapen .. Blauwe lucht zeg je hier brrr … grommen , grollen , bliksem en veel regen
Bekske ook een lange slapeloze nacht gehad zo te lezen . Hoe zit het met de mieren zijn die verdwenen ?
Rietjes echt fijn om het te zien voorbij komen hé . . Alle soorten baretten en pluimage .. We zijn bevoorrecht om dit van op de eerste rij te zien .. Geniet er maar van . Hier was het tot ongeveer 15u in de namiddag .. Hopelijk regent het echt niet zo erg als hier .. de wandelaars doen al zo hun best
Aan iedereen een fijne vrijdag nog .. Geniet nog van de dag ..
toedeloe
menu: linguin met ham en kaas
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
Hier nog geen druppel (vandaag) wel donkere wolken richting Jadi.
De stoet is zowat voorbij, enkel nog wat enkelingen. Ik denk dat niet alle afstanden langs hier kwamen.
Straks een gaan zien naar de slotceremonie onder de Menenpoort.
Het gevolg van die voorbijkomende mars is dat ik de hele voormiddag niets heb uitgespookt, alleen maar mensen kijken
Menu : spek met eitjes, frietjes en sla.
De stoet is zowat voorbij, enkel nog wat enkelingen. Ik denk dat niet alle afstanden langs hier kwamen.
Straks een gaan zien naar de slotceremonie onder de Menenpoort.
Het gevolg van die voorbijkomende mars is dat ik de hele voormiddag niets heb uitgespookt, alleen maar mensen kijken
Menu : spek met eitjes, frietjes en sla.
Oud maar niet Out
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17

Was aan het dweilen toen buurtje vroeg om mee te gaan naar de boerenmarkt in naaste gemeente.
Direct mee
Ben zo blij dat die hitte weg is
t is kermis hier,morgen aperitief concert en s avonds comedyshow die twee gaan we naartoe
Nu nog tweede gedeelte van het appartement kuisen
Greetie