NACHTUILTJES(12)2024

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Ivette

Vandaag, 11:00

veel plezier op de kermis Greetie hopelijk in goed weer.
De Jumbo Run (gehandicapten uit Dominiek Savio in Gits worden door binnen- en buitenlandse motorrijders met zijspan hier en in de omringende gemeenten rondgereden, een hoogdag voor deze dutsen. Mijn arm wilde haast niet meer naar beneden, ik heb flink gezwaaid daar zijn ze heel content mee , babbel met de buren die met hun kinderen ook zwaaiden, anders hebben ze meestal geen tijd!
Jadi nog bedankt voor uw vertaling, uw Gallenblase reist mee met Christa en Luc vandaag; Maandag proberen we te videobellen met mijn vrienden die vroeger "ons" pension uitbaatten hopelijk lukt het! Ik zal wel weer hartzeer hebben omdat ik niet meer meekan maar ik kan die lange hoge wandelingen al lang niet meer aan . Geniet van het weekend tot later
Oei, het stond er weer niet op probeer het opnieuw schrijven ze, eerst op voorbeeld en dan versturen!
Ivette

krakje

Vandaag, 15:21

wat een weertje hier geweest, had de blauwe was buiten op de draad te drogen gehangen,
bijna droog maar niet gezien en gehoord dat het water goot, dus alles weer kletternat,
zoon geholpen om alles binnen te dragen, ja watte 15 minuten later de zon was weer daar,
en daarna niet meer geregend, maar tussen door stak het in de droogkast,
gisteren hetzelfde weer maar dan met onweer erbij,
morgen zijn hier in dorp echte boerenpaarden te zien, denk niet dat ga zien,
als je kunt geniet tussendoor van wandel weertje, grtjs van krakje,
Afbeelding
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.