NACHTUILTJES(12)2024

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

greetie

Gisteren, 09:16

Goedemorgen!
Beetje regen 't is aan het opklaren ,ga strakjes naar de slager.
Gisteren een middag in het arboretum geweest, van bankje naar bankje zalig in het mooie groen, we gaan nog meer gaan :) ,na de hitte terug meer wandelen
Yvette ik ben daar niet bij,wie nog niet genoemd is memerietje rechts op het einde.
Anders geen nieuws
Greetie

Ivette

Gisteren, 09:59

Sorry ik heb meme rietje en Greetie zeker verwisseld op het einde rechts ?
Ivette

jadi

Gisteren, 10:15

Afbeelding
Hallo iedereen al wakker en druk bezig ? . . Of nog relax aan het genieten van een heerlijke tas koffie ? . . Hier is het nog donker , niet echt koud , er vielen enkele druppels . Het is bijna windstil .. en moi ikke dus , ben alles aan het aanschouwen. De "tjoektjoek" komt net voorbij en op het zelfde moment hoor ik de ambulance..
Dit laatste doet me rillen, weer miserie ergens..
De grijze schapenwolken gaan traag voorbij . Verder zien we wel wat onze dag brengt ..
Oma-C wat fijn dat je dochter af kwam . Dat zijn gouden momentjes , en je hebt de zwaarste boodschappen binnen . Fijn voor je , zoals je zegt het is zo wat gedeeld . . .
Ivette dank voor de uitleg , ik ken veel er van op gezicht . Maar ik was toen al bij de nachtuiltjes . Nachtuiltjes is ontstaan door mij via Nienka dan nog .. Toen die tijd waren er veel mensen nog laat in de nacht op seniorennet .. Ook ik was toen een nachtraaf . . We moesten toen na 1000 berichten een nieuwe openen .. Na een tijde vroeg ik het aan Redpoppy om het over te nemen . . Tja de tijd gaat snel..
intussen ben ik er ook al van 2006. .
Njam njam soep. . .hmmm . . fijn dat je Sander hebt die komt eten, het is een aangename afwisseling en je hebt een doel
Krakje het mag al eens anders zijn hé .. De boog kan niet altijd gespannen staan. Alhoewel ik het geluk heb dat het hier bij mij heel à l'aise gaat .. Alleen de zoon komt op donderdag hier eten en de kranten meedoen , en dan in het weekend van zaterdagmiddag tot zondagavond .. Af en toe als er iets is zoals deze week de kermis op dinsdag..
Bekske ik begrijp je standpunt , maar het zou niet mogen zijn dat je in de kou moet staan . Jij die zoveel doet voor uw adoptie diertjes .. Het siert je , maar daarmee ben je niet geholpen hé. . Hopelijk komt het toch nog in orde ik duim voor je ..
Corry wat een mooi plaatje brengt je ons vandaag. En in de regen naar de kapper moeten gaan ?
Greetie genoten van het arboretum , daar word je zen van . Juist ik herken ook Meme-rietje op de foto .
Hé dat is lang geleden dat we van haar nog iets gehoord hebben . Hopelijk alles in orde . .
Ivette missen is menselijk , en geen sorry hoor ..
Zo ik ga mijn epistel doorsturen, en oppassen dat ik niet op het verkeerde knopje druk
Aan iedereen een fijne dag
toedeloe
menu: dat wordt een schotel in laagjes .. gehakt-patat-groenten mix overgoten met een witte saus
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

Ritavdm

Gisteren, 10:22

Goeiemorgen

Aangenamere temperaturen buiten , lichte voetjes; 'k ben net thuis vd pedicure.
't wordt een mooie dag
:wink:

Ja, die foto al veel te lang gelden hé.

Links van voor naar achter :
Elly, die helaas overleden is en heel mooie gedichten uitgebracht heeft in boekvorm.
Corry, Poesie door iedereen bekend en bemind.
Yvette ook reeds heel lang lid vh hoekje, Duitslandkenner en liefhebber
Oma-Dina, de lieve oma van aan de kust
Veve, door misverstand hier weggebleven

Rechts terug v voor nr achter
Meme-Rietje, de eeuwige glimlach ondanks vallen en opstaan altijd positief ingesteld
Ikke - Rietjes - RitaVdm
Joke van Jan, tomaatjes, pepers, paprika, hondje... duiveltje doet al
Viv, grote supporter v Genk, heel lieve dame
Erika baasje van Indyke, Prutske, zij die voor vrienden alles over heeft.
Oud maar niet Out

Ritavdm

Gisteren, 10:25

Terwijl ik de foto aan 't beschrijven was is Jadi er dus ook al.
Ik sta steeds in bewondering voor haar schrijven, voor iedereen wat.
Oud maar niet Out

jadi

Gisteren, 10:27

Ritavdm schreef:
Gisteren, 10:22
Goeiemorgen

Aangenamere temperaturen buiten , lichte voetjes; 'k ben net thuis vd pedicure.
't wordt een mooie dag
:wink:

Ja, die foto al veel te lang gelden hé.

Links van voor naar achter :
Elly, die helaas overleden is en heel mooie gedichten uitgebracht heeft in boekvorm.
Corry, Poesie door iedereen bekend en bemind.
Yvette ook reeds heel lang lid vh hoekje, Duitslandkenner en liefhebber
Oma-Dina, de lieve oma van aan de kust
Veve, door misverstand hier weggebleven

Rechts terug v voor nr achter
Meme-Rietje, de eeuwige glimlach ondanks vallen en opstaan altijd positief ingesteld
Ikke - Rietjes - RitaVdm
Joke van Jan, tomaatjes, pepers, paprika, hondje... duiveltje doet al
Viv, grote supporter v Genk, heel lieve dame
Erika baasje van Indyke, Prutske, zij die voor vrienden alles over heeft.
♥ al die namen ken ik , maar kon niet op iedereen een gezicht plakken ..Mooie gouden momenten met mooie mensen om te koesteren . Hé en op hetzelfde moment komt de zon piepen als dit geen karma is
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

Ivette

Gisteren, 12:20

Zoals verwacht nu Rietjes ze opnoemt herken ik hen weer,
Omadina: trotse oma die toen nog tenniste, op een appartement aan de kust woont ze komt nu nog vaak op FB meestal familiefoto's.
Vevezingt in Tielt in een koor, komt nog vaak zelf in portret of met haar kleindochter op FB
Joke had grote serres, kweekte veel groenten en kende er alles van.
Viv ik denk nu nog aan haar als ik de voetbal uitslagen van Genk zie!
Erika Rietjes jij en W bezochten haar af en toe, ze was heel gastvrij soms keerde je terug met een nieuw recept hé??? sorry weer als het niet allemaal juist is, idd lang geleden hé
Michellysamentrekking van haar man Michel en Elly, schreef prachtige versregels. Als ik vooraf haar toestemming vroeg en haar naam vermeldde mocht ik ze in "mijn" Okrakrantje zetten wat ik toen nog schreef
ik mailde dan mijn krantje naar haar door, altijd oké, zo'n fijne, lieve madam!

Vanmorgen vroeg donker, klein beetje geregend nu weer stralende zon!
Groetjes tot later, ga eten!
Laatst gewijzigd door Ivette op 27 aug 2026, 15:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Ivette

Ivette

Gisteren, 15:08

Jadi[/b]bedankt om meestal met ieder van ons apart een woordje mee te babbelen het houdt ons samen, benieuwd en goesting om hier verder te komen. Degenen die alleen maar eens komen lezen, kom maar eens schrijven, van harte welkom!
Rietjes en Corry[/b] ook jullie bedankt om hier al die jaren trouw te komen schrijven, soms doet uw gezelschap veel deugd!
Al wie op de foto hierboven staat, kom eens vertellen hoe het met je gaat, welkom!
Ivette