In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Bekske

Gisteren, 07:26

Afbeelding

An-W

Gisteren, 09:27

Goedemorgen allemaal,
Kom ook eens even spoken hier :lol:
Ik ga vandaag niet naar de yoga want snipverkouden.
Jaja het is weer die tijd van het jaar, ben altijd verkouden in januari.
Ga beetje rommelen in huis en rusten.
Toedeloeee, fijne dag allemaal hoor.

Afbeelding
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'

zonnebloemetje

Gisteren, 14:42

een goeie namiddag iedereen

na een drukke voormiddag ist nu tijd voor wat ontspanning
met de beentjes omhoog in de zetel voor de tv

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

jadi

Gisteren, 17:02

Afbeelding
Nog iemand een tas koffie ? ? . . Er is genoeg hoor
Hallo ik ben er , eindelijk
Deze voormiddag om mijn nieuwe identiteitskaart geweest in ons mooi stadhuis. En het weer dat lonkte zo uitgenodigd. Ik ben dan maar even door de winkelstraat gelopen. Een geschenk gaan kopen voor mijn kleindochter die op 21-1 jarig is. Ze wordt 25j .. In de standaard binnen voor een gepaste kaart en intussen de krant meegebracht.
Het was middag toen ik thuis kwam, thing thing mijn ex buurvrouw of ze mocht langs komen . Zo en nu ben ik eventjes hier want de rest van mijn HH is blijven liggen . Zelfs de krant heb ik nog niet ingekeken ..
mama-inge wanneer komt jongste zoon terug thuis? Ik ken dat nog van vroeger, slaapkamer mooi opgeruimd, en wedden na een uurtje thuis zult je het al weer niet meer zien . Tja oudste zoon mee met de mama, dat is meegenomen , dan moet hij de fiets niet nemen .Maar zeg nu zelf we doen het graag ♥
Zonnebloemetje , ik weet niet hoe het bij jullie was maar in de winkels was er bijna geen volk . Aan de kassa zei men tja nieuwjaarsmaand, de feestdagen voorbij , het geld is op hé . .Ik heb mijn ruitenwasser nog altijd niet gehoord , nog thans zei hij in oktober dat hij zou terug bellen.. man man man gaat daar mee naar den oorlog.
En . . was het een mooie film ? ?
Bekske zo waar wat er op je plaatje staat. Al je kan content zijn met iets kleins dan is uw dag al geslaagd.
An-W oesje snipverkouden , hou je maar goed warm en veel drinken en , en . . dat je maar vlug beter bent . Mijn dochter vertelde dat ze maar de helft van de kindjes in de crêche waren .Allemaal ziek , en vele kleintjes met longontsteking in het ziekenhuis.
Ik ga hier een eind aan breien . Nog een ditje en een datje doen en zo gaan we stilaan naar de avond toe
toedeloe
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

zonnebloemetje

Gisteren, 20:39

een goeie avond alweer iedereen

nog efkes in de rapte voordat we nog wat tv kijken
ik zit nu in de keuken aan tafel want we hebben nog niet lang gegeten terwijl ik ook naar familie aan 't kijken ben , dus dadelijk de tv in de keuken uit doen en verder kijken in de living

jadi amai daar ben je inderdaad niks mee hé met die ruitenwasser , hopelijk vind je toch nog iemand die regelmatig kan komen , bij ons komt de ruitenwasser regelmatig langs

An hebben de virusjes je nog altijd te pakken , hopelijk vlug beterschap

Bekske een fijne avond voor jou en je beestjes

Inge , marietteke en alle andere leutertjes

nog een gezellige avond

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

kathuis

Gisteren, 23:52

Chauffage viel altijd stil. Gisteren kwam de chauffagist; vandaag vervanging van versleten opzuigdarmpje . Twee dagen lauwe douche brrrr.

Warm gedekt in bed gelegen en de halve dag gepoogd met proximus te ontdekken waarom de nieuwe contractwijzigingen na14 d nog niet in werking waren zoals me verzekerd was. Uiteindelijk, heel wat foontjes later :"we bellen u terug"... NADA.

Voorbije week verkeerde pakjeslevering, tuinman niet komen snoeien, wasmachine veroorzaakt kleine gaatjes in wasgoed . Bizar.

18 bloeddruk... Hoe zou het komen HAHA
7 cats and 2 dogs en ze leefden IN VREDE met elkaar! Nu zijn de twee woefkes ook overleden (op 17 j leeftijd).
Op sennet geleerd : zalig zijn de armen van geest :-(