In de Vier Seizoenen reeks 12 Herfst
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Aan M-M
Een gelukkige verjaardag en nog vele mooie jaren....
----------------------------------------------------------------------------------------
Voor alle seizoentjes een aangename dag ondanks de regen..
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
MM: een heel gelukkige verjaardag gewenst, maak er een reuzefijne dag van en kaartje is onderweg.
HVT: zo'n toestel om te fietsen vanuit je zetel is een pedalo.Vader heeft er ook 1 en je kan die huren bij de ziekenbond , of kopen wat op termijn goedkoper is.
Ben al naar de supermarkt geweest,alles is weer voorradig voor 1 week.
Manlief is al met Spaanse woef gaan wandelen, nu het niet regent.Voor de volgende dagen ook nog veel regen.
We gaan de komende dagen of weken eens naar de kerstmarkt in Antwerpen.We zijn daar ooit eens geweest en dat viel goed mee.
Dames, tot morgen allemaal.
MM: een heel gelukkige verjaardag gewenst, maak er een reuzefijne dag van en kaartje is onderweg.
HVT: zo'n toestel om te fietsen vanuit je zetel is een pedalo.Vader heeft er ook 1 en je kan die huren bij de ziekenbond , of kopen wat op termijn goedkoper is.
Ben al naar de supermarkt geweest,alles is weer voorradig voor 1 week.
Manlief is al met Spaanse woef gaan wandelen, nu het niet regent.Voor de volgende dagen ook nog veel regen.
We gaan de komende dagen of weken eens naar de kerstmarkt in Antwerpen.We zijn daar ooit eens geweest en dat viel goed mee.
-
mammyretro - Lid geworden op: 17 nov 2016, 18:04
goede namiddag
clive ,dank je wel voor je kaartje
muddy maddy, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag
hier regen ,deze morgen wel droog toen ik naar de markt ging ,
clive ,dank je wel voor je kaartje
muddy maddy, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag
hier regen ,deze morgen wel droog toen ik naar de markt ging ,
les larmes sont simplement des gouttes d'eau a l’intérieur de toi
-
mammyretro - Lid geworden op: 17 nov 2016, 18:04
ik had een plaatje geplakt ,gaat niet zal weer moeten kijken hoe doen
fijne avond bisous
fijne avond bisous
les larmes sont simplement des gouttes d'eau a l’intérieur de toi
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Fijne verjaardag gehad vandaag, MM ? Ik hoop het van ganser harte 😊
Goede avond, dames die er nog zijn !
Weet niet hoe het komt maar kon hier met geen mogelijkheid binnen. Heb terug een nieuw wachtwoord moeten aanvragen.
Mijn goesting om een gazet vol te schrijven is over .... 🙄, het zal voor morgen zijn. Vandaag zijn de gasten hun Sint komen halen, blijven frietjes eten en blijven plakken !
Nu hier wat op mijn plooi komen terug, 4 personen en 2 honden erbij, dan ben je blij dat het terug rustig is.......
Iedereen een goede nacht en ...... tot de volgende
Goede avond, dames die er nog zijn !
Weet niet hoe het komt maar kon hier met geen mogelijkheid binnen. Heb terug een nieuw wachtwoord moeten aanvragen.
Mijn goesting om een gazet vol te schrijven is over .... 🙄, het zal voor morgen zijn. Vandaag zijn de gasten hun Sint komen halen, blijven frietjes eten en blijven plakken !
Nu hier wat op mijn plooi komen terug, 4 personen en 2 honden erbij, dan ben je blij dat het terug rustig is.......
Iedereen een goede nacht en ...... tot de volgende
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
ik ben wakker gemaakt door de wind. zal er al van 7 uur gisterenavond in, want ventje was moe.
Hij wilde gisteren het kerstmateriaal zetten, dus dat staat, ligt en hangt.
MJ: ja, ik heb tegen alle verwachtingen in een fijne verjaardag gehad. we zijn gaan chinezen met chinees bier. de soep hebben we meegenomen naar huis, met voor elk nog een satèke. echte champagne gedronken ik had al een kadooke van Gimly gekregen: mijn ring, ventje gaf mij de nieuwe liliane moriarty, negen volmaakte vreemden en een leuke agenda+ 's avonds kwam hij ook nog eens met de volledige 'under the dome' dvd reeks af. Ook Gimly heeft geprofiteerd: heb hem nog eens getrakteerd op zalmsnoepjes. op fb stonden heel wat wensen, ook van personen die ik het niet verwachtte. 3 sms gekregen: 2 van de collega's van ventje en op ventjes telefoon 1 van zijn zus. Neef had op fb gereageerd.
schoonmoeder was de grote afwezige. bij de chinees ook nog een kadootje: een chinese kalender en twee biertjes. vandaag doen we een klein beetje verder aan de versieringen en laat ik vanmiddag m'n nagels lakken en dan naar de kapster. nagels zullen wel vals zijn, want altijd als ik ga winkelen in de carref. breekt 1 van mijn nagels af. en met vandaag nog bezig houden met kaartjes maken. zondag deel 3.
er zaten ook nog wat kaartjes in de bus ( dank aan de afzenders!) en jammer genoeg een rekening van het ziekenhuis. de restanten van de botscan, de infiltratie en ze hebben me 3 euro aangerekend omdat dokter M voor dkv een brief moest schrijven.
. krijg ik 1, 5 euro terug van de ziekenbond!
ik moet nog boekjes lezen en reclaamblaadjes. moet ook nog een kerststuk in elkaar steken dat op tafel moet komen. geen verveling deze vroege ochtend.
Fijne dag!
ik ben wakker gemaakt door de wind. zal er al van 7 uur gisterenavond in, want ventje was moe.
Hij wilde gisteren het kerstmateriaal zetten, dus dat staat, ligt en hangt.
MJ: ja, ik heb tegen alle verwachtingen in een fijne verjaardag gehad. we zijn gaan chinezen met chinees bier. de soep hebben we meegenomen naar huis, met voor elk nog een satèke. echte champagne gedronken ik had al een kadooke van Gimly gekregen: mijn ring, ventje gaf mij de nieuwe liliane moriarty, negen volmaakte vreemden en een leuke agenda+ 's avonds kwam hij ook nog eens met de volledige 'under the dome' dvd reeks af. Ook Gimly heeft geprofiteerd: heb hem nog eens getrakteerd op zalmsnoepjes. op fb stonden heel wat wensen, ook van personen die ik het niet verwachtte. 3 sms gekregen: 2 van de collega's van ventje en op ventjes telefoon 1 van zijn zus. Neef had op fb gereageerd.
schoonmoeder was de grote afwezige. bij de chinees ook nog een kadootje: een chinese kalender en twee biertjes. vandaag doen we een klein beetje verder aan de versieringen en laat ik vanmiddag m'n nagels lakken en dan naar de kapster. nagels zullen wel vals zijn, want altijd als ik ga winkelen in de carref. breekt 1 van mijn nagels af. en met vandaag nog bezig houden met kaartjes maken. zondag deel 3.
er zaten ook nog wat kaartjes in de bus ( dank aan de afzenders!) en jammer genoeg een rekening van het ziekenhuis. de restanten van de botscan, de infiltratie en ze hebben me 3 euro aangerekend omdat dokter M voor dkv een brief moest schrijven.
ik moet nog boekjes lezen en reclaamblaadjes. moet ook nog een kerststuk in elkaar steken dat op tafel moet komen. geen verveling deze vroege ochtend.
Fijne dag!
Cats Rule!
-

Goede zaterdagmorgen iedereen,
veel wind en af en toe een bui, echt weekendweer
maar niks aan te doen... pakken zoals het komt
en er het beste van maken...
M-M fijn dat je een aangename verjaardag had,
het is ook maar één keer per jaar hé
M-J, moeilijkheden om binnen te geraken
dat is ferm ambetant... maar je bent er weer
Alle seizoentjes een fijne dag, ik ben al een paar dagen
weer bezig met de stamboom en dat is heel veel zoekwerk
vandaar weinig tijd... tot later
Wasmachine roept...vlug in de droger doen...dan kan het terug op bed
er is geen strijk deze week
Laatst gewijzigd door Oma-C op 08 dec 2018, 09:41, 1 keer totaal gewijzigd.
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
De sint overal geweest
Muddy Maddy, leuk dat je zo'n fijne verjaardag hebt gehad.
MJ, inlogproblemen, niet leuk.
Gisteren nog een heel mooi kaartje in de bus gevonden, eentje voor Matice zijn dagboek, met heel veel dank aan de afzender, het maakte mijn hele dag goed.
Het was gisteren geen gemakkelijk weer om een pup zindelijk te maken, Steeds crocs en jasje aandoen telkens dat hij aangaf dat hij pipi moest gaan doen en dat is veel per dag. En dan is het natuurlijk dringend dat hij naar buiten moet met zo'n klein blaasje. Dus gisteren 2 ongelukjes gehad.
Maar hij heeft deze nacht voor de eerste keer doorgeslapen en dat is geweldig nieuws.
Anjelier, jouw manlief was dan zo verstandig met Spaanse Woef te gaan wandelen voor de stortbuien.
Heb de strijk al achter de rug, was wel niet zoveel omdat ik woensdag nog alles gewassen en gestreken had.
Nu nog even overal stofzuigen en dan is het licht HH ook gedaan.
Matice is niet bang voor de stofzuiger, maar wel van een dweil, dat vindt hij niet leuk. Had hem gisteren in zijn bench gezet toen ik de 2 benedenverdiepingen aan het dweilen was.
Zo, ga plaats maken voor Oma-C.
Ik wens iedereen een hele fijne dag. De kerstboom zetten we morgen.
Liefs en een knuffel voor wie hem kan gebruiken.
-
Een aangename avond ik heb de rolluiken gesloten en zag dat het net terug begon te regenen...
de wind is er ook nog steeds
Ik ga nog wat verderprutsen...
Allen een gezellige avond en slaaplekker straks
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Goede avond,
Ik waaide bijna weg op de parking van de C...
Vlug, enfin, vlug, we waren wel een uur bezig, mijn boodschappen gedaan met jongste.
Dat was de deal: zij mijn auto voorlopig en mij helpen bij de boodschappen.
Het was een rommelige dag vandaag.
Slaap wel allemaal voor straks
Ik waaide bijna weg op de parking van de C...
Vlug, enfin, vlug, we waren wel een uur bezig, mijn boodschappen gedaan met jongste.
Dat was de deal: zij mijn auto voorlopig en mij helpen bij de boodschappen.
Het was een rommelige dag vandaag.
Slaap wel allemaal voor straks
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Ukkepuk is net buiten, en wenen dat hij deed omdat hij naar huis moest.Wou bij oma en opa blijven en ook blijven slapen , zei hij.
De 2 kippen zijn ook al gearriveerd, kwestie van op tijd te zijn
Benieuwd hoe de andere kippen morgen zullen reageren, we hebben ze erbij gezet als het al donker was.
Nu gaan we er een rustige avond van maken zelfs de tv staat uit.En dat gebeurt zelden bij ons.Spaanse woef ligt ook uitgeteld op zijn kussen.Ja, als ukkepuk er is, is zijn rust ook verstoort.Gelukkig kan hij veel verdragen en de relatie tussen ukkepuk en Spaanse woef is fel verbeterd, ze zijn elkaar meer gewoon.
Ukkepuk is net buiten, en wenen dat hij deed omdat hij naar huis moest.Wou bij oma en opa blijven en ook blijven slapen , zei hij.
De 2 kippen zijn ook al gearriveerd, kwestie van op tijd te zijn
Benieuwd hoe de andere kippen morgen zullen reageren, we hebben ze erbij gezet als het al donker was.
Nu gaan we er een rustige avond van maken zelfs de tv staat uit.En dat gebeurt zelden bij ons.Spaanse woef ligt ook uitgeteld op zijn kussen.Ja, als ukkepuk er is, is zijn rust ook verstoort.Gelukkig kan hij veel verdragen en de relatie tussen ukkepuk en Spaanse woef is fel verbeterd, ze zijn elkaar meer gewoon.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
daarstraks gebruik ik de badkamer, hoor MIAUW! en als ik buitenkwam zat hij op zijn poep op de eerste traptrede naar mij te kijken. hij ging dan mee naar de slaapkamer en toen ik in mijn bed stapte, miauwde hij weer. ventje mopperde op hem, ik zag hoe laat het was en ben dan maar opgestaan na eerst mijn sokken te hebben aangetrokken.
buurmeisje heeft dus mijn nageltjes gelakt en 1 valse geplakt. Toen ik naar de kapster wou vertrekken en mijn veterlaarsjes aan deed, floep zei die ene valse. ventje heeft die er dan maar weer opgeplakt. ze heeft hem zo bijgevijld dat het niet opvalt. ( als die er vandaag ook niet af valt-stel je voor! in een van de vele potten met gerechten!) de lak zelf is mooi, ventje was onder de indruk dat het goud was, neen, zilver.
ze heeft dan zelf een kerstkaartje mogen uitkiezen. was versteld dat ze zo mooi waren ( haar woorden) dan naar de kapster. was de laatste klant. ze zegt dat mijn haar er heel wat gezonder uitziet. volgend jaar gaat er een stuk(je) af en ga ik vragen of ze een tijdelijk kleuring heeft voor de eventuele puntjes die nu nog caramelkleur zijn te camoufleren naar mijn natuurlijke kleur. er zitten talloze schakeringen grijs in tot sneeuwwit en dan had ze nog niet gezien, maar ze zei dat het me staat.( mijn moeder werd zo peper & zout grijs en ook haar kapper zei, als we het zouden willen namaken in mèches, het nooit zou lukken- in een bepaalde lichtinval is het alsof moeder blond is)
gisteren dan in de rapte gezocht naar een verjaardagskaartje voor de buurvrouw van moeder die vandaag jarig is. en moet deze morgen nog twee kerstkaartjes maken voor de collega's van ventje. maandag dan verder doen aan die van de jarigen van januari. maandag ook machines was draaien want woensdag komt A. moeten dus zondag nog in de rapte cheques bestellen en hopen dat ze op tijd in de electronische porteuille zitten. Buurmeisje moest nog dienst doen aan de bar
Clive: Matiss een ongelukje? kan gebeuren, hè. Toen Vinny & Gimly nog klein waren lag de vloer hier bezaaid met krantenpapier. en bang van de dweil. hopelijk wordt het niet zo'n angsthaas als de onze die van alles bang is. gisteren met buurmeisje hier, echt zoeken naar vluchtwegen. en hij was ook bang van mijn veterlaarsjes. moeten vandaag om 11 uur in brugge staan want de ene vriendin mag niet zien dat de andere niet meegaande vriendin iets gekocht heeft voor mijn verjaardag
dus zij en de rest komen later.
kleedje hangt gereed, vest ook, oorbellen liggen klaar, make-up gaat dan op... zei tegen kapster, wat je allemaal niet doet om er een beetje deftig uit te zien om je moeder plezier te doen.
er ging "stormlak" op want er was veel wind maar het regende ( nog) niet. toen ventje aan het koken ging, begon er een plensbui en dat was ongeveer rond de tijd dat de kerstmarkt open ging. had niet gezegd tegen buurmeisje dat we gingen gaan, maar met die regen was het toch een no-no. dat is al 3 jaar dat ik niet meer ga. mss volgende week zondag naar die van de handelaarsbond: is vistijn. allemaal vis! jammie!
aangezien we vroeg gaan, eens polsen wat moeder wil met kerst want anders zal het zijn: " en ik zat helemaal alleen..."
Ik ga eens kijken wat beest wil en verder doen aan de kaartjes.
Fijne dag!
daarstraks gebruik ik de badkamer, hoor MIAUW! en als ik buitenkwam zat hij op zijn poep op de eerste traptrede naar mij te kijken. hij ging dan mee naar de slaapkamer en toen ik in mijn bed stapte, miauwde hij weer. ventje mopperde op hem, ik zag hoe laat het was en ben dan maar opgestaan na eerst mijn sokken te hebben aangetrokken.
buurmeisje heeft dus mijn nageltjes gelakt en 1 valse geplakt. Toen ik naar de kapster wou vertrekken en mijn veterlaarsjes aan deed, floep zei die ene valse. ventje heeft die er dan maar weer opgeplakt. ze heeft hem zo bijgevijld dat het niet opvalt. ( als die er vandaag ook niet af valt-stel je voor! in een van de vele potten met gerechten!) de lak zelf is mooi, ventje was onder de indruk dat het goud was, neen, zilver.
ze heeft dan zelf een kerstkaartje mogen uitkiezen. was versteld dat ze zo mooi waren ( haar woorden) dan naar de kapster. was de laatste klant. ze zegt dat mijn haar er heel wat gezonder uitziet. volgend jaar gaat er een stuk(je) af en ga ik vragen of ze een tijdelijk kleuring heeft voor de eventuele puntjes die nu nog caramelkleur zijn te camoufleren naar mijn natuurlijke kleur. er zitten talloze schakeringen grijs in tot sneeuwwit en dan had ze nog niet gezien, maar ze zei dat het me staat.( mijn moeder werd zo peper & zout grijs en ook haar kapper zei, als we het zouden willen namaken in mèches, het nooit zou lukken- in een bepaalde lichtinval is het alsof moeder blond is)
gisteren dan in de rapte gezocht naar een verjaardagskaartje voor de buurvrouw van moeder die vandaag jarig is. en moet deze morgen nog twee kerstkaartjes maken voor de collega's van ventje. maandag dan verder doen aan die van de jarigen van januari. maandag ook machines was draaien want woensdag komt A. moeten dus zondag nog in de rapte cheques bestellen en hopen dat ze op tijd in de electronische porteuille zitten. Buurmeisje moest nog dienst doen aan de bar
Clive: Matiss een ongelukje? kan gebeuren, hè. Toen Vinny & Gimly nog klein waren lag de vloer hier bezaaid met krantenpapier. en bang van de dweil. hopelijk wordt het niet zo'n angsthaas als de onze die van alles bang is. gisteren met buurmeisje hier, echt zoeken naar vluchtwegen. en hij was ook bang van mijn veterlaarsjes. moeten vandaag om 11 uur in brugge staan want de ene vriendin mag niet zien dat de andere niet meegaande vriendin iets gekocht heeft voor mijn verjaardag
kleedje hangt gereed, vest ook, oorbellen liggen klaar, make-up gaat dan op... zei tegen kapster, wat je allemaal niet doet om er een beetje deftig uit te zien om je moeder plezier te doen.
er ging "stormlak" op want er was veel wind maar het regende ( nog) niet. toen ventje aan het koken ging, begon er een plensbui en dat was ongeveer rond de tijd dat de kerstmarkt open ging. had niet gezegd tegen buurmeisje dat we gingen gaan, maar met die regen was het toch een no-no. dat is al 3 jaar dat ik niet meer ga. mss volgende week zondag naar die van de handelaarsbond: is vistijn. allemaal vis! jammie!
aangezien we vroeg gaan, eens polsen wat moeder wil met kerst want anders zal het zijn: " en ik zat helemaal alleen..."
Ik ga eens kijken wat beest wil en verder doen aan de kaartjes.
Fijne dag!
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Mudddy Maddy, wat een vrouw lijden kan als ze er mooi wil uitzien
Oma-C, hier heeft het deze nacht echt wel hard gewaaid. En geregend en nu regent het nog, moet steeds jasje aandoen als ik Matice pipi moet gaan laten doen en hij moet nog vaak, wat normaal is voor een pup. Niet naar buiten kijken vandaag en het binnen gezellig maken. Nu ja, het is herfst en we hebben een mooie nazomer gehad. En volgende week zou het droger worden, gaat beter zijn voor de zindelijkheidstraining van Matice. Geeft wel duidelijk aan als hij naar buiten moet, maar moet dan jasje aantrekken, crocs aandoen en hij moet dan dringend natuurlijk. Nog niet evident
Anjelier, fijn dat het zo goed gaat met Ukkepuk samen met Spaanse Woef. Ukkepuk wou dan blijven slapen. Teken dat hij heel graag bij jullie is, goed zo.
HVT, gisteren dan de boodschappen gedaan en bijna weg gewaaid. Gelukkig is dat niet gebeurd en zijn jullie veilig thuis geraakt.
Matice heeft deze nacht weer volledig ,in stilte, doorgeslapen. Om 07.30H hoorde ik hem pas, ben dan dadelijk opgstaan, crocs en jasje aangedaan en hem uit zijn bench gehaald en hem onmiddellijk in zijn hoekje in de tuin gaan brengen. Hij moest dan ook dringend 2 boodschapjes doen. Pootjes afgeveegd en hem drinken en eten gegeven. Moet nog 5X per dag eten, maar hij eet heel goed wat een pak van mijn hart is. Manlief heeft gisteren een zak voeding in Nederland besteld, dat kost daar per zak van 12 Kg zo maar liefst bijna 20€ minder. Voor dezelfde voeding wel te verstaan. Vind dat heel veel zo'n prijsverschil. Maandag komen ze hem al brengen.
Ik had eerst een klein zakje topvoeding gekocht, want in Nederland at hij een ander merk en dat was hier op dat moment niet voorradig, dus had ik een ander merk gekocht en hij lust dat heel graag, dus ga ik niet meer veranderen. Toen we gisteren aan tafel zaten moest hij op zijn kussen blijven tot we gedaan hadden. En dat had hij heel vlug door. Hij moet ' s avonds als hij gaat slapen in zijn bench, wel zijn knuffels van benden bij zich hebben, anders weent hij. Nu is hij een puppyslaap aan het doen.
Gisteren dan alles gaan afhalen in de confiserie, dus jullie mogen ergens deze week een pakje verwachten van de Post. Hoop ik tenminste.
Vandaag de kerstboom zetten met allemaal nieuwe kerstballen, allemaal doorzichtig glas, hoop dat hij mooi gaat zijn. En ook op het tafeltje in de hal , komt er een klein kerstboompje en een kerstbeer die licht geeft.
Zo, ik wens elk van jullie een mooie zondag. Maak het binnen dan maar gezellig.
Liefs en een dikke knuffel voor wie er eentje nodig heeft.