Wijzigingen forum
-
redpoppy - Moderator SeniorenNet
lukas,
er is een verschil tussen voorbeeld en concept.
Als je klikt op voorbeeld moet je normaal gezien het voorbeeld wel te zien krijgen.
concepten kan je terugvinden onder gebruikerspaneel
er is een verschil tussen voorbeeld en concept.
Als je klikt op voorbeeld moet je normaal gezien het voorbeeld wel te zien krijgen.
concepten kan je terugvinden onder gebruikerspaneel
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)
I
Seniorennet
I
-
redpoppy - Moderator SeniorenNet
reini,
kan je een printscreen plaatsen waarop die schuifbalk te zien is?Ik zie die zelf dus nergens ( Edge)
of bedoel je dit?

die hoekjes om het venster open te trekken?
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)
I
Seniorennet
I
-
Reini - Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Neen redpoppy, een schuifbalk is grijs en staat steeds boven de werkbalk over heel de breedte van de pagina. Die staat er om tekst die te breed uitvalt, te kunnen lezen.
Ik schrijf nu op tablet, en daar is alles ok, maar had gisteren de indruk dat het op de laptop al beter was, desnoods gebruik ik Edge eens.
Ik laat u weten als er nog een probleem is.
Dank.
Ik schrijf nu op tablet, en daar is alles ok, maar had gisteren de indruk dat het op de laptop al beter was, desnoods gebruik ik Edge eens.
Ik laat u weten als er nog een probleem is.
Dank.
-
lode - Lid geworden op: 13 mar 2005, 16:14
Tekst te groot bij een reactie ??
1) HP Pavilion P6 2030 be/WIN 7 Home-Premium SP1 / Intel Core i5 2500-3.3GHz/ 8Gb /HD1.5Tb / Externe HD 4TB
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
-
Reini - Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Wat Joy toonde, klopt, maar het is nu in orde schreef ik al, schuifbalk is er nog, maar heeft nog weinig bewegingsruimte en heeft geen invloed meer op de tekst.
Ik was hier niet meer komen kijken opdat ik reeds een reactie stuurde.
Toch bedankt
Ik was hier niet meer komen kijken opdat ik reeds een reactie stuurde.
Toch bedankt
-
*Joy*
Beste,
Even wat uitleg ..
Ik ben geabonneerd op twee topic's ( Nieuws en spelletjes)
Uiteraard krijg ik daar telkens melding van in mijn mailbox .
Maar nadat ik deze allemaal wis ..( ook mijn prullenbak).komen ze allemaal terug binnen .
Diezelfde ..
Dikwijls tot driemaal toe..
Zonet terug een hele sliert die ik deze morgen al kreeg .
Wat is er mis?
Heb het abonnement opgezegd want het liep de spuitgaten uit ...
( wat mails betreft )
Wel blijf ik het volgen .
Zijn er nog leden die het voor hebben?
Joy,
Even wat uitleg ..
Ik ben geabonneerd op twee topic's ( Nieuws en spelletjes)
Uiteraard krijg ik daar telkens melding van in mijn mailbox .
Maar nadat ik deze allemaal wis ..( ook mijn prullenbak).komen ze allemaal terug binnen .
Diezelfde ..
Dikwijls tot driemaal toe..
Zonet terug een hele sliert die ik deze morgen al kreeg .
Wat is er mis?
Heb het abonnement opgezegd want het liep de spuitgaten uit ...
( wat mails betreft )
Wel blijf ik het volgen .
Zijn er nog leden die het voor hebben?
Joy,
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Mij is het meermaals gebeurd dat de aankondigingsmail van Sennet, eerst niet kwam en er dan later een hele rits mails, met allemaal dezelfde tijd van verzending, binnen kwam.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
*Joy*
Hartelijk dank socrates voor je reactie ...
Mij is het de eerste keer dat ik met dit "fenomeen"
Zal dus afwachten hé en anders ..abonnement opzeggen en nu en dan eens komen lezen
Joy,
-
Ik weet niet of deze rubriek de juiste is om mijn probleempje voor te leggen maar ik zie niet meteen een betere.
Probleempje is: ik heb onbedoeld en ongewild, enkele ontvangen berichten als "gelezen" gemarkeerd, nu vind ik, in het gebruikerspaneel niet hoe ik die berichten alsnog kan verwijderen. Wie weet hoe dat moet ? Dank.
Probleempje is: ik heb onbedoeld en ongewild, enkele ontvangen berichten als "gelezen" gemarkeerd, nu vind ik, in het gebruikerspaneel niet hoe ik die berichten alsnog kan verwijderen. Wie weet hoe dat moet ? Dank.
-
*Joy*
Socratessocrates schreef: ↑06 jan 2021, 21:16Ik weet niet of deze rubriek de juiste is om mijn probleempje voor te leggen maar ik zie niet meteen een betere.
Bij beheer abonnementen kan je alles markeren , doch niet verwijderen .
Enkel markeren als niet meer volgen

Beheer favorieten ..
Daar kan je ze markeren en verwijderen ..

Heb ik het zo begrepen ?
Of heb je het over privéberichten?
Die kan je ook verwijderen .
Joy,
-
Notificaties krijg ik van Seniorennet via mijn mailadres. Dat systeem heeft altijd goed gewerkt en is heel comfortabel. Enige tijd geleden ging dat programma plots doldraaien. Dat zit zo: de mail die een reactie op een of andere topic aankondigt wordt gewoon niet verstuurd of zeker niet ontvangen. Op een later tijdstip komt bedoelde mail dan plots wel aan en dan wel in 5 of meer identische exemplaren allemaal verwijzend naar een zelfde topic en blijkbaar allemaal op het zelfde moment verstuurd. Ook gisteren en vandaag (26 april), deed dat verschijnsel zich opnieuw voor.
Is dit een manueel bediende service van Sennet of zit er een of andere bug in de betreffende software ?
Is dit een manueel bediende service van Sennet of zit er een of andere bug in de betreffende software ?
-
*Joy*
Hier net hetzelfde Socrates.
Al een paar dagen.
Krijg meermaals dezelfde reacties terug in mijn mailbox.
Had het al eens gemeld.
Al een paar dagen.
Krijg meermaals dezelfde reacties terug in mijn mailbox.
Had het al eens gemeld.