Hoekje:"De oase van rust 2019"
-
vera-maria - Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39
Goede namiddag allemaal!
Foei Rita lachen met de mensen
maarja er is een gezegde beter lachen dan blèten met de miserie! Veel plezier met je aankopen...hier bij ons is er ook een chique winkel die de laatste dagen van de solden alles aan - 70% verkocht, ben wijselijk niet binnen geweest heb niks nodig!
Meme-rietje heel vervelend als je niet kan slapen...ik ben blij dat ik er gene last van heb!
Wij zijn gaan markten Elise en ik, we waren tevoet dus heb niet veel meegebracht is anders te zwaar om dragen, heb Sloggi slips gekocht op de markt is daar altijd 4 halen=3 betalen!
En we hebben natuurlijk een terrasje gedaan zij een fanta met een rietje en ik een koffie!
En we zijn in het naar huis komen door het speelbos gewandeld dat ligt net naast ons huis...

Deze namiddag gaat ze met opa naar een speeltuin dat ligt hier ook op 5 minuten wandelen, hij komt speciaal wat vroeger naar huis van zijn werk want ik moet met mijn nagels
normaal ga ik om de 4 weken, maar wij gaan nog 2 x weg deze maand dus ga ik nu uitzonderlijk 2 keer om de 3 weken!
Zo ga mij klaarmaken, nog een aangename namiddag en tot later daag...
Foei Rita lachen met de mensen
Meme-rietje heel vervelend als je niet kan slapen...ik ben blij dat ik er gene last van heb!
Wij zijn gaan markten Elise en ik, we waren tevoet dus heb niet veel meegebracht is anders te zwaar om dragen, heb Sloggi slips gekocht op de markt is daar altijd 4 halen=3 betalen!
En we hebben natuurlijk een terrasje gedaan zij een fanta met een rietje en ik een koffie!
En we zijn in het naar huis komen door het speelbos gewandeld dat ligt net naast ons huis...

Deze namiddag gaat ze met opa naar een speeltuin dat ligt hier ook op 5 minuten wandelen, hij komt speciaal wat vroeger naar huis van zijn werk want ik moet met mijn nagels
Zo ga mij klaarmaken, nog een aangename namiddag en tot later daag...
You only have one life...live it!
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
-
ik zit hier te snuisteren in oude foto's
en kwam dit tegen van 40 jaar geleden
wat waren we toen nog jong
nu is nog alleen mijn broer en ik over
en ventje was niet welgezind, en ik weet nog waarom
je ziet het aan zijn totje

en kwam dit tegen van 40 jaar geleden
wat waren we toen nog jong
nu is nog alleen mijn broer en ik over
en ventje was niet welgezind, en ik weet nog waarom
je ziet het aan zijn totje

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
Erika1 - Lid geworden op: 18 jan 2004, 01:26
Goeiemorgen,
Allez we kunnen weer schrijven, het heeft hier ook effe plat gelegen.
Zo was ik gisteren bij de bank omdat ik van de week niet online kon, kreeg ik te horen dat ze dat doen omdat het vakantie is en veel volk in verlof is en ze het dan te druk hebben dan zetten ze de server gewoon tijdelijk buiten bereik. Mocht dat el niet zeggen maar zo zou het gaan
de nieuwe manier van de banken, minder personeel mensen moeten meer online gaan zeggen ze dan
Swat straks weer mosseltjes eten met vriendin
njam njam en als het lukt dat ik haar kan overtuigen gaan we volgende vrijdag steppegras eten daar heb ik al lange tijd echt goesting in. Rietjes kent dat nog wel hé 
Allez we kunnen weer schrijven, het heeft hier ook effe plat gelegen.
Zo was ik gisteren bij de bank omdat ik van de week niet online kon, kreeg ik te horen dat ze dat doen omdat het vakantie is en veel volk in verlof is en ze het dan te druk hebben dan zetten ze de server gewoon tijdelijk buiten bereik. Mocht dat el niet zeggen maar zo zou het gaan
Swat straks weer mosseltjes eten met vriendin
Brood dat men deelt, smaakt beter.
-
goeie morgen allemaal
steppegras ??????????????
geraakte hier deze morgen niet binnen
ze waren bezige met het onderhoud
ondertussen mijn boke met choco opgegeten
eigenlijk heb ik geen nieuws
ik moet just om snoepjes voor Quickie naar de a.t..n
ze hebben daar veel keuze
misschien mijn schoonzus eens bezoeken in het rusthuis
foto van '71, V was ongeveer 6 maand

steppegras ??????????????
geraakte hier deze morgen niet binnen
ze waren bezige met het onderhoud
ondertussen mijn boke met choco opgegeten
eigenlijk heb ik geen nieuws
ik moet just om snoepjes voor Quickie naar de a.t..n
ze hebben daar veel keuze
misschien mijn schoonzus eens bezoeken in het rusthuis
foto van '71, V was ongeveer 6 maand

-
sojascheuten ???????
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeiemorgen
net als de meesten stond ik hier vanmorgen ook voor een gesloten deur, tja 't is vrijdag hé, blijkbaar ook hier schoonmaakdag.
Steppegras : superdunne frietjes.
Erika in september misschien, W trakteert
Meme-RIetje, je was en bent een schoonheid, binnen- en buitenkant
Deze voormiddag nog maar eens begrafenis, ditmaal van een nicht van de bompa.
Terwijl we dan toch in de stad waren wat boodschappen gedaan en zo door de noen gevalllen
(kennen jullie die uitdrukking ook ?)
't zijn dus boterhammetjes met soep deze middag en vanavond dan warm eten : scampi met noedels en sla
net als de meesten stond ik hier vanmorgen ook voor een gesloten deur, tja 't is vrijdag hé, blijkbaar ook hier schoonmaakdag.
Steppegras : superdunne frietjes.
Erika in september misschien, W trakteert
Meme-RIetje, je was en bent een schoonheid, binnen- en buitenkant
Deze voormiddag nog maar eens begrafenis, ditmaal van een nicht van de bompa.
Terwijl we dan toch in de stad waren wat boodschappen gedaan en zo door de noen gevalllen
't zijn dus boterhammetjes met soep deze middag en vanavond dan warm eten : scampi met noedels en sla
Oud maar niet Out
-
Erika1 - Lid geworden op: 18 jan 2004, 01:26
Helaas Rietjes, ze zijn van 19 augustus tot 12 setember gesloten ( verlof ) normaal hebben ze altijd 3 weken in augustus en dit jaar niet
Brood dat men deelt, smaakt beter.
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Zoals een oude van dagen past ...graag traag , mijn ventje steunt en helpt me in het huishouden , zeeziek aan wal zulk gevoel heb ik.
Steppengras noch nooit van gehoord, een kunst om het te bakken.
Rietepetietje, de trekken van toen nu nog heel duidelijk aanwezig. Wat was Freddie een mooie man en jij een prachtige madam. Je moeder droeg de broek als ik naar haar uitdrukking kijk
Onze kindjes hadden een super kamptijd, kleintje was stikkappot zo moe, had zwartepieten voeten, plakkerig haar en 3 luizen.🥺 mee.
Het hoogseizoen aan de kust verloopt hier met veel lawaai, door kinderen, honden en luidruchtig laatavond buurten. Allemaal normaal maar na zoveel maanden de stilte 🥺
Groetjes en hou jullie evenwicht vast, het kan iedereen overkomen.
Corry
Steppengras noch nooit van gehoord, een kunst om het te bakken.
Rietepetietje, de trekken van toen nu nog heel duidelijk aanwezig. Wat was Freddie een mooie man en jij een prachtige madam. Je moeder droeg de broek als ik naar haar uitdrukking kijk
Onze kindjes hadden een super kamptijd, kleintje was stikkappot zo moe, had zwartepieten voeten, plakkerig haar en 3 luizen.🥺 mee.
Het hoogseizoen aan de kust verloopt hier met veel lawaai, door kinderen, honden en luidruchtig laatavond buurten. Allemaal normaal maar na zoveel maanden de stilte 🥺
Groetjes en hou jullie evenwicht vast, het kan iedereen overkomen.
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
vera-maria - Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39
Goedenamiddag allemaal!
Steppegras nog nooit van gehoord, hier in een bepaald restaurant serveren ze zo een frietjes vers gesneden en superlekker!
Schoon die foto’s van vroeger Meme-rietje en inderdaad jij en Freddy een schoon koppel!
In ‘71 ging ik nog naar de middelbare school, ik was pas in1980 mama!
Zo zag ik er toen uit, we waren toen op schoolreis...

Vandaag de laatste dag dat mijn logeetjes hier is, die 2 weken zijn voorbij gevlogen...volgende maand mag ze naar het eerste leerjaar!
Haar papa en mama komen haar deze avond halen maar eerst eten we met zijn allen zelfgemaakte pizza’s!
En deze middag had ik een zus en ons make hier om te eten, en heb deze namiddag ook al kasten in de keuken uitgekuist en gerief dat ik nooit gebruik is naar het tuinhuis verhuisd om dan naar de container te doen
Nu ga ik alles klaarzetten om de pizza’s te beleggen, nog een fijn wknd en to later daag...
Steppegras nog nooit van gehoord, hier in een bepaald restaurant serveren ze zo een frietjes vers gesneden en superlekker!
Schoon die foto’s van vroeger Meme-rietje en inderdaad jij en Freddy een schoon koppel!
In ‘71 ging ik nog naar de middelbare school, ik was pas in1980 mama!
Zo zag ik er toen uit, we waren toen op schoolreis...

Vandaag de laatste dag dat mijn logeetjes hier is, die 2 weken zijn voorbij gevlogen...volgende maand mag ze naar het eerste leerjaar!
Haar papa en mama komen haar deze avond halen maar eerst eten we met zijn allen zelfgemaakte pizza’s!
En deze middag had ik een zus en ons make hier om te eten, en heb deze namiddag ook al kasten in de keuken uitgekuist en gerief dat ik nooit gebruik is naar het tuinhuis verhuisd om dan naar de container te doen
Nu ga ik alles klaarzetten om de pizza’s te beleggen, nog een fijn wknd en to later daag...
You only have one life...live it!
-
wat waren we toen jong en naïef 
-
goeie morgen iedereen
heb al breuk gedaan deze morgen
wil mijn afwas in de afwasmachine steken
en laat een glas en een tas vallen
heb meer verschoten van het lawaai
dan van de breuken
en natuurlijk zei ik weer dat ik een kieken was

heb al breuk gedaan deze morgen
wil mijn afwas in de afwasmachine steken
en laat een glas en een tas vallen
heb meer verschoten van het lawaai
dan van de breuken
en natuurlijk zei ik weer dat ik een kieken was

-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Dag allemaal
Deze week beleefde ik een aangename vijfdaagse vakantie in het Duitse oost Friesland.
Ik had ongeveer dezelfde reis vroeger al gedaan maar nu waren er wel andere bezoeken in Ammerland en vooral Bremen heeft me bekoord.
Op de heenreis moesten we stoppen in het Nederlandse Staphorst , kijk eens wat een zee van volk, sommige nog in klederdracht, er uit de kerk stroomde, ook jonge mensen:

Het hotel in Bad Zwischenahn was uitstekend.
In het sfeervolle vestingstadje Bourtange (Nederland) kregen we een historische rondleiding en moesten onze oren stoppen voor de kanonschoten:

In het Duitse Ammerland:

In het Park der Garten, een schitterende tuin van 14ha:

Het vissersdorpje Greetsiel:

Het drukke maar zeer oude, mooie Bremen:

In de Meyer werf waar grote cruiseboten gebouwd worden:

Papenburg zelf heeft me aangenaam verrast:

Ik heb jullie toch laten meereizen hé voeg daarbij een heel amusante groep= ik heb me gejeund!
Deze week beleefde ik een aangename vijfdaagse vakantie in het Duitse oost Friesland.
Ik had ongeveer dezelfde reis vroeger al gedaan maar nu waren er wel andere bezoeken in Ammerland en vooral Bremen heeft me bekoord.
Op de heenreis moesten we stoppen in het Nederlandse Staphorst , kijk eens wat een zee van volk, sommige nog in klederdracht, er uit de kerk stroomde, ook jonge mensen:

Het hotel in Bad Zwischenahn was uitstekend.
In het sfeervolle vestingstadje Bourtange (Nederland) kregen we een historische rondleiding en moesten onze oren stoppen voor de kanonschoten:

In het Duitse Ammerland:

In het Park der Garten, een schitterende tuin van 14ha:

Het vissersdorpje Greetsiel:

Het drukke maar zeer oude, mooie Bremen:

In de Meyer werf waar grote cruiseboten gebouwd worden:

Papenburg zelf heeft me aangenaam verrast:

Ik heb jullie toch laten meereizen hé voeg daarbij een heel amusante groep= ik heb me gejeund!
Ivette