In de Vier Seizoenen reeks 15 Zomer 2019
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
neen, gisteren was ik hier niet, wegens een dagje brugge, maar niet naar mijn moeder. ik was uitgenodigd geweest op het afscheidsfeestje van de luit. dan naar media - markt geweest en een nieuwe gsm gekocht. en nu moet ik leren die te gebruiken.
heb ook de laatste stephen King gehaald en de laatste kiekeboe. Nog geen agenda. moeten volgende maand toch naar het winkelcentrum en dan even een agenda halen.
dakvenster zit erin hoor, en de werken zijn vlot verlopen. Zou geen regen meer mogen binnenkomen want ze konden een soort "goot" niet plaatsen omdat het betonpannen zijn. vloertje zou met wat sjans op het einde van de maand er liggen. ( en dan gaan betalen)
gisteren een beetje een baaldag gehad. zou vandaag moeten over zijn.
brr... vandaag vrijdag de 13 de. ben dan altijd op mijn hoede.
moet vandaag mailen naar de buro want ik heb een beetje veel klachten over L. ik wil niet meer dat ze naar mij komt. dus dat moet ik straks onderzoeken.
ook op boodschap. bank, winkel en apotheek.
Gimly is nog altijd ziekjes. heb vannacht diaree in de badkamer moeten opkuisen.
vervelend maar dat hoort bij zijn aandoening.
HVT: dat is het verkeer de dag van vandaag. gisteren er ook weer een paar de witte lijn zien overrijden om toch maar voorbij te steken.
zo, bijna tijd om de pilderij te pakken en dan wat te eten. heb gisteren krabbenpoten een wulken gehaald voor deze middag. en vanavond verse garnaalkroketten.
Fijne dag seizoentjes! ( wie bijgelovig is, speel eens op de lotto
)
neen, gisteren was ik hier niet, wegens een dagje brugge, maar niet naar mijn moeder. ik was uitgenodigd geweest op het afscheidsfeestje van de luit. dan naar media - markt geweest en een nieuwe gsm gekocht. en nu moet ik leren die te gebruiken.
heb ook de laatste stephen King gehaald en de laatste kiekeboe. Nog geen agenda. moeten volgende maand toch naar het winkelcentrum en dan even een agenda halen.
dakvenster zit erin hoor, en de werken zijn vlot verlopen. Zou geen regen meer mogen binnenkomen want ze konden een soort "goot" niet plaatsen omdat het betonpannen zijn. vloertje zou met wat sjans op het einde van de maand er liggen. ( en dan gaan betalen)
gisteren een beetje een baaldag gehad. zou vandaag moeten over zijn.
brr... vandaag vrijdag de 13 de. ben dan altijd op mijn hoede.
moet vandaag mailen naar de buro want ik heb een beetje veel klachten over L. ik wil niet meer dat ze naar mij komt. dus dat moet ik straks onderzoeken.
ook op boodschap. bank, winkel en apotheek.
Gimly is nog altijd ziekjes. heb vannacht diaree in de badkamer moeten opkuisen.
vervelend maar dat hoort bij zijn aandoening.
HVT: dat is het verkeer de dag van vandaag. gisteren er ook weer een paar de witte lijn zien overrijden om toch maar voorbij te steken.
zo, bijna tijd om de pilderij te pakken en dan wat te eten. heb gisteren krabbenpoten een wulken gehaald voor deze middag. en vanavond verse garnaalkroketten.
Fijne dag seizoentjes! ( wie bijgelovig is, speel eens op de lotto
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15
c
Goedemorgen Seizoentjes,
Het is al laat, maar heb eerst zoals steeds mijn lijstje gemaakt wat ik vandaag moet doen en bovendien hadden we vandaag wat langer geslapen, want manlief moet voordat hij gaat werken eerst nog naar de kapper gaan.
Matice is na een kwartier uit zijn kamer gekomen, die heeft er echt behoefte aan langzaam te ontwaken. Als ik hem wakker maak, blijft hij nog even in zijn bench zitten om dan in zijn zetel te gaan zitten. En dan na een kwartiertje komt hij uit zijn kamer en komt ons beiden goedemorgen wensen. Drinkt dan zijn Viyo en gaat dan naar buiten pipi doen. Gelukkig heeft hij geen ochtendhumeur
.
Vandaag de 2 benedenverdiepingen dweilen en terug een wasmachine instoppen, kan buiten drogen. De strijk ervan is voor morgenochtend. En dweilen en strijken lukt me niet meer
.
Ga vandaag vroeger wandelen met Matice want op de P&R parking zijn eergisteren transmigranten opgepakt of misschien kan ik die parking gewoon beter mijden. Zal zien, wil niet dat er iets met Matice gebeurt.
Zo, ik ga douchen en dan meteen al de slaapkamer en de badkamer doen en de was mee naar beneden nemen en al een wasmachine instoppen.
Zo, ik ga niet alle namen noemen maar wens iedereen, meelezertjes incluis een hele mooie dag. Liefs en dikke knuffel.

Goedemorgen Seizoentjes,
Het is al laat, maar heb eerst zoals steeds mijn lijstje gemaakt wat ik vandaag moet doen en bovendien hadden we vandaag wat langer geslapen, want manlief moet voordat hij gaat werken eerst nog naar de kapper gaan.
Matice is na een kwartier uit zijn kamer gekomen, die heeft er echt behoefte aan langzaam te ontwaken. Als ik hem wakker maak, blijft hij nog even in zijn bench zitten om dan in zijn zetel te gaan zitten. En dan na een kwartiertje komt hij uit zijn kamer en komt ons beiden goedemorgen wensen. Drinkt dan zijn Viyo en gaat dan naar buiten pipi doen. Gelukkig heeft hij geen ochtendhumeur
Vandaag de 2 benedenverdiepingen dweilen en terug een wasmachine instoppen, kan buiten drogen. De strijk ervan is voor morgenochtend. En dweilen en strijken lukt me niet meer
Ga vandaag vroeger wandelen met Matice want op de P&R parking zijn eergisteren transmigranten opgepakt of misschien kan ik die parking gewoon beter mijden. Zal zien, wil niet dat er iets met Matice gebeurt.
Zo, ik ga douchen en dan meteen al de slaapkamer en de badkamer doen en de was mee naar beneden nemen en al een wasmachine instoppen.
Zo, ik ga niet alle namen noemen maar wens iedereen, meelezertjes incluis een hele mooie dag. Liefs en dikke knuffel.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen ALLE seizoentjes, vandaag inderdaad vrijdag de 13e,
en voor wie daarin gelooft...voorzichtig zijn
mijn dagen zijn allemaal hetzelfde alleen de datum verandert
en ik ben zeker niet bijgelovig...
clive, kijk maar uit met die vreemden op de Pen R...
ik zou het niet vertrouwen
en het moeten niet alleen vreemden zijn... bij ons zit ook gespuis
Een ander wandeltoertje bedenken en afwisselen,
want als je in de gaten gehouden wordt, je weet maar nooit...
M-M, succes met de nieuwe telefoon, ik heb gisteren
nieuwe oplaadbare batterijen in de vaste telefoon gedaan
want die waren versleten, en nu kan ik weer een hele tijd verder
In de gsm had ik in het voorjaar een nieuwe batterij gedaan
mijn zoon had die online besteld...
Succes ook met het dakvenster, je zit droog nu ....
Dat is een gerustheid voor de winter, want sneeuw kruipt overal tussen
Fijne vrijdag ook al is het de 13e, 't is een dag zoals de andere
Helena, nog veel aanpassing met je logeetje,
je leven wordt helemaal omgegooid hé, 't is niet voor één dag
dat is nog iets anders... maar nu is het een hele aanpassing... sterkte
M-J, anjelier, zwanenmeer en alle seizoentjes ...
een fijne vrijdag en straks een mooi weekend....en tot.....
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Het is inderdaad even aanpassen, oma-C.
De wekker op halfzeven gezet.
Hij moest om kwart voor zeven opstaan.
Ik moet dan wel het alarmsysteem afzetten.
Of hij geraakt niet buiten zonder veel geloei van sirenes.
Het klaviertje staat in mijn kamer.
Ik kan dat ding ook met de gsm afzetten, dus ik hoef zelfs niet uit bed te komen.
Heb toch nog liggen luisteren of hij opstond.
Dan terug geslapen tot half negen.
Ons dochter had onderscheiding.
Clive, zo een klein agendaatje voor in de handtas moet ik ook alle jaren hebben.
Ook een grote kalender, liefst allebei van Beatrix Potter.
MM het is nogal een gedoe hé met die hulpen.
Voor de rest was het gisteren de dag van de triestige mailtjes.
Zusje van vriendin op intensieve
Zoon van andere vriendin naar ziekenhuis.
We zullen maar hopen dat alles goed komt.
Verder nog een berichtje van een "eenzame" ziel.
Keep on smiling!
Het is hier bewolkt, maar absoluut niet koud.
Prettige dag iedereen.
De wekker op halfzeven gezet.
Hij moest om kwart voor zeven opstaan.
Ik moet dan wel het alarmsysteem afzetten.
Of hij geraakt niet buiten zonder veel geloei van sirenes.
Het klaviertje staat in mijn kamer.
Ik kan dat ding ook met de gsm afzetten, dus ik hoef zelfs niet uit bed te komen.
Heb toch nog liggen luisteren of hij opstond.
Dan terug geslapen tot half negen.
Ons dochter had onderscheiding.
Clive, zo een klein agendaatje voor in de handtas moet ik ook alle jaren hebben.
Ook een grote kalender, liefst allebei van Beatrix Potter.
MM het is nogal een gedoe hé met die hulpen.
Voor de rest was het gisteren de dag van de triestige mailtjes.
Zusje van vriendin op intensieve
Zoon van andere vriendin naar ziekenhuis.
We zullen maar hopen dat alles goed komt.
Verder nog een berichtje van een "eenzame" ziel.
Keep on smiling!
Het is hier bewolkt, maar absoluut niet koud.
Prettige dag iedereen.
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Rode kool zit sinds gisteren ook in de diepvries, volgende week savooikool en stoofperen.Er hangen er redelijk aan de boom.Dat eet ik graag.Ik maak die klaar met witte wijn, water, suiker, citroensap en rode bessengelei, alles laten sudderen tot het gaar is.
Je merkt het al duidelijk dat de herfst in aantocht is.
Straks naar zoon voor opvang ukjes.Zoon ging veel later thuis komen , dus zorgen wij voor de kleintjes.Eergisteren hebben we ook opvang gedaan.Manlief was toen alleen ukkemeisje gaan afhalen in de créche , terwijl ik thuis bleef met ukkepuk.Toen hij daar aanbelde en zei voor wie hij kwam, hoorde hij in de verte de naam van ukkemeisje roepen door de andere ukjes
, die houden dat daar blijkbaar goed in de gaten wie er wordt afgehaald
.Eenmaal binnen , hingen er direct 5 à 6 kleintjes aan zijn broek om opgepakt te worden
.Een hele belevenis
De werken hiernaast zijn volop aan de gang, we hebben s'morgens geen wekker nodig om wakker te worden
Dames, tot morgen allemaal.
Rode kool zit sinds gisteren ook in de diepvries, volgende week savooikool en stoofperen.Er hangen er redelijk aan de boom.Dat eet ik graag.Ik maak die klaar met witte wijn, water, suiker, citroensap en rode bessengelei, alles laten sudderen tot het gaar is.
Je merkt het al duidelijk dat de herfst in aantocht is.
Straks naar zoon voor opvang ukjes.Zoon ging veel later thuis komen , dus zorgen wij voor de kleintjes.Eergisteren hebben we ook opvang gedaan.Manlief was toen alleen ukkemeisje gaan afhalen in de créche , terwijl ik thuis bleef met ukkepuk.Toen hij daar aanbelde en zei voor wie hij kwam, hoorde hij in de verte de naam van ukkemeisje roepen door de andere ukjes
De werken hiernaast zijn volop aan de gang, we hebben s'morgens geen wekker nodig om wakker te worden
-

Goede avond allen,
de zon is in de namiddag weggekropen
maar het was heerlijk buiten
Nu zijn ze precies weer iets aan klaarmaken
het ziet er zo donker uit...
ik heb vandaag de garage een beurt gegeven
ben blij dat die ook weer netjes is...ik kom daar
niet veel meer zeker nu ik bijna niet meer met de fiets rij...
anjelier, je zal in de winter blij zijn als je die rode kool
maar te pakken hebt uit de vriezer, en de peertjes... lekker hé
Leuk hé die ceremonie bij die kleintjes als ze afgehaald worden
Helena, alleen niet vergeten het alarm af te zetten
anders ben je zo wakker en de buurt ook
Een fijn weekend aan allen het zou goed weer worden
dus nog wat genieten allemaal
-

Goedenavond Seizoentjes,
Net terug van de wandeling met Matice , laat maar manlief was mee. Zagen aan een benzinepomp 3 motorrijders met mat zwarte motoren en ze hadden alle 3 een mat zwarte helm met hoorntjes erop. De laatste motorrijder zag ik naar Matice kijken en ik zag een glimlach in zijn ogen. Om één of andere reden deed me dat goed, ik gaf hem een glimlach terug.
Oma-C, niet ongerust zijn, ga voortaan in de vroege namiddag gaan wandelen met Matice. Dan is daar veel volk op de parking , ook al omdat daar een groentekraam is waar het een komen en een gaan is van klanten. Bovendien ben ik voorzichtig en verander ik regelmatig eens van parcours + heb altijd mijn GSM in aanslag.
Vind het spijtig dat je nog zo weinig kunt fietsen.
Anjelier, ik zie jouw manlief al tussen al die kindjes staan
HVT, jouw agenda's moeten dan ook mooi zijn
Zwanenmeer, MJ , MM en diegenen die ik vergeet, hoop dat jullie een fijne dag achter de rug hebben.
Heb met wat moeite vandaag dan toch alles gedaan gekregen, morgenochtend nog de strijk en dan ben ik terug volledig bij met echt alles. Dadelijk gaan douchen en me verzorgen voor de nacht en dan zeteltje hangen tot het slaaptijd is. Morgen mosseltjes op de menu. En zondagochtend weer hondenschool en de week is weer om, de tijd vliegt vind ik.
Zo, ik wens iedereen nog een fijne avond en voor later vandaag een zachte welterusten.
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Gelukkig is dat alarm inpandig, dus buiten hoor je daar niets van.
Het is wel zo, dat, telkens ik er door loop, bij wijze van spreken, de jongste een berichtje krijgt.
Je kan dat zelf instellen wie er verwittigd wordt samen met jou of in geval je weg bent.
Nu had ik de middelste, tijdens de vakantie van de jongste, bovenaan gezet.
Die is dat niet zo gewoon.
Met het gevolg dat ik een berichtje kreeg als volgt:
"Alles oké met jou? Of moet ik je komen redden van Alibaba en zijn veertig rovers?"
Ik ben in elk geval toch een pak geruster dan in het begin helemaal alleen.
Een heeeeel rustige dag gehad vandaag.
Nog een voordeel van mijn kotstudent:
Ik eet alle dagen een deftige warme maaltijd.
Nu is hij naar huis.
Ben ik vergeten te vragen wanneer hij terug komt.
Hij heeft pas les om 10 uur, dacht ik de maandag.
Toch straf, hoe vlug een mens die regelmaat gewoon is.
MM vandaag de 13de en volle maan: ben je er heelhuids door geraakt?
Het is wel zo, dat, telkens ik er door loop, bij wijze van spreken, de jongste een berichtje krijgt.
Je kan dat zelf instellen wie er verwittigd wordt samen met jou of in geval je weg bent.
Nu had ik de middelste, tijdens de vakantie van de jongste, bovenaan gezet.
Die is dat niet zo gewoon.
Met het gevolg dat ik een berichtje kreeg als volgt:
"Alles oké met jou? Of moet ik je komen redden van Alibaba en zijn veertig rovers?"
Ik ben in elk geval toch een pak geruster dan in het begin helemaal alleen.
Een heeeeel rustige dag gehad vandaag.
Nog een voordeel van mijn kotstudent:
Ik eet alle dagen een deftige warme maaltijd.
Nu is hij naar huis.
Ben ik vergeten te vragen wanneer hij terug komt.
Hij heeft pas les om 10 uur, dacht ik de maandag.
Toch straf, hoe vlug een mens die regelmaat gewoon is.
MM vandaag de 13de en volle maan: ben je er heelhuids door geraakt?
-

Goede morgen alle seizoentjes,
iedereen nog in dromenland?
De zon schijnt en het is heerlijk buiten,
ik ga seffens mijn was buitenhangen,
dan straks strijken en alles opruimen
Nog even de badkamer en het toilet
een beurt geven en opruimen zoals elke dag...
en dan is het weekend...
IK hoop dat iedereen kan genieten van dit stralend weekend
want eens het omslaat, zal het wennen zijn...
Groetjes allen en tot.....
-

Goedemorgen Seizoentjes,
HVT, de eerste week met kleinzoon zit er al op, de tijd vliegt. Hoe is het met de 2 zakken aardappelen
Muddy Maddy nog niet hier ? Misschien telefoon van haar moeder.
Ik zit hier nog in pyjama, maar heb al een klein machientje zijdewasjes gedaan en de strijk van gisteren ligt ook al in de mand. Straks nog even met de stofzuiger overal door en dan heb ik hier alles gedaan.
Moeten ook nog boodschappen gaan doen, daarvoor was het gisteren en te laat en ik had teveel pijn.
Ga dadelijk buiten mijn nieuwe boots en pumps inspuiten met een geschikt product daarvoor.
Mijn boots zijn van lakleder en toen ik bij de schoenmaker in een naburig dorp ging halen, heb ik nog iets bijgeleerd. Namelijk dat er ook faux lakleder bestaat. En als je daar het product op spuit, kreukelt dat vals laagje lakleder volledig op. En zijn de schoenen naar de maan . Maar toen ik hem de naam van de winkel zei en het merk, verzekerde hij mij dat het dan wel om echt lakleder gaat en ik dan niet bang moest zijn. Enkel niet in de zon laten drogen, maar dat wist ik wel.
Dit weekend heel mooi weer. Mijn outfit zit al in mijn hoofd, een echt wel fleurig lang kleedje, ideaal voor warme dagen en het is misschien de laatste keer dit jaar dat ik het kan aandoen. Ga er wel een bijpassend truitje meenemen voor vanavond als het afkoelt, want we moeten vanavond mosseltjes gaan eten ter ondersteuning van een vereniging. En 's avonds koelt het toch al serieus af.
Zo, ga doordoen, ik ga niet alle namen noemen, maar wens iedereen een hele fijne zaterdag. Liefs aan jullie allen.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Me moeten haasten want de telefoon ging en ja, hoor net als ik op het groene icoontje wil duwen: algemene stilte. Moeder heeft toch geen geduld. ze heeft net gedaan met d'r litanie.
HVT: ja, ik heb gisteren overleefd. heb wel geen lotto gekocht, zo dom ben ik nu ook weer niet.
de mail is op de buro gelezen en ik kreeg telefoon. Blijkt dat madam volgende maand in het "reguliere" circuit gaat werken. ( lees zwart) mijn vervanging van de vorige keer gaat terug naar school. krijg ik nu op donderdag middag iemand, ook met buitenlandse naam, maar deze keer zal ik content zijn. ik heb barbara gezegd dat ik vrijdagmorgen erna onmiddelijk ging bellen. blijkt dat bijgehouden wordt elke keer je iemand niet meer wilt. dus de vorige hoofddoek staat genoteerd en blijkbaar heb ik dus de naam "racist." Nu veeg ik daar mijn Tien Tenen aan wat ze van mij vinden.
ik heb 7 jaar in engeland geleefd en als je daar geen rasist wordt.... het enig dat ik wil dat ik het niet met handen en voeten moet uitleggen en dat ik toch een gesprek kan voeren.
ventje gaat om kranten. wij eten vandaag buiten ( hotdogs) en hebben al vlees voor zondag een laatste bbq te doen. Dinsdagmorgen naar de dokter: bloedafname.
na de kranten alles achter Gimly opkuisen, want die is erdoor. wilde gisteren vlees.
heeft net actimel gedronken en opnieuw vlees gegeten.
Clive: tussen die stoere bikers zitten heel vaak mannen met een peperkoeken hartje.
nu ga ik kranten lezen. nieuwe gsm is aan het opladen.
Fijne dag seizoentjes
Me moeten haasten want de telefoon ging en ja, hoor net als ik op het groene icoontje wil duwen: algemene stilte. Moeder heeft toch geen geduld. ze heeft net gedaan met d'r litanie.
HVT: ja, ik heb gisteren overleefd. heb wel geen lotto gekocht, zo dom ben ik nu ook weer niet.
de mail is op de buro gelezen en ik kreeg telefoon. Blijkt dat madam volgende maand in het "reguliere" circuit gaat werken. ( lees zwart) mijn vervanging van de vorige keer gaat terug naar school. krijg ik nu op donderdag middag iemand, ook met buitenlandse naam, maar deze keer zal ik content zijn. ik heb barbara gezegd dat ik vrijdagmorgen erna onmiddelijk ging bellen. blijkt dat bijgehouden wordt elke keer je iemand niet meer wilt. dus de vorige hoofddoek staat genoteerd en blijkbaar heb ik dus de naam "racist." Nu veeg ik daar mijn Tien Tenen aan wat ze van mij vinden.
ik heb 7 jaar in engeland geleefd en als je daar geen rasist wordt.... het enig dat ik wil dat ik het niet met handen en voeten moet uitleggen en dat ik toch een gesprek kan voeren.
ventje gaat om kranten. wij eten vandaag buiten ( hotdogs) en hebben al vlees voor zondag een laatste bbq te doen. Dinsdagmorgen naar de dokter: bloedafname.
na de kranten alles achter Gimly opkuisen, want die is erdoor. wilde gisteren vlees.
heeft net actimel gedronken en opnieuw vlees gegeten.
Clive: tussen die stoere bikers zitten heel vaak mannen met een peperkoeken hartje.
nu ga ik kranten lezen. nieuwe gsm is aan het opladen.
Fijne dag seizoentjes
Cats Rule!
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Oma-C en Clive: ja, met die ukjes is dat telkens een belevenis.Ik merk aan manlief dat hij toch beter en beter met die kleintjes overweg kan, je moet daar terug inkomen na zoveel jaren .Vrouwen zijn daar beter in.
Clive: smakelijk eten, ik krijg ook al goesting in mosselen, is nochtans nog niet zo lang geleden.Onlangs mosselen gegeten met heel veel tijm en weinig groenten, en dat was ook heel lekker.Die tijm paste er goed bij.
Was op de pc een fietsroute aan het uitstippelen voor deze namiddag, dat is zo lang geleden dat we nog eens gefietst hebben, we gaan nu bijna altijd wandelen.Dochter rijdt ook mee, die ging haar fiets ook van onder het stof halen
.We gaan een toertje doen in de buurt waar ze woont.Met die fietsknooppunten is dat toch gemakkelijk.
Oma-C en Clive: ja, met die ukjes is dat telkens een belevenis.Ik merk aan manlief dat hij toch beter en beter met die kleintjes overweg kan, je moet daar terug inkomen na zoveel jaren .Vrouwen zijn daar beter in.
Clive: smakelijk eten, ik krijg ook al goesting in mosselen, is nochtans nog niet zo lang geleden.Onlangs mosselen gegeten met heel veel tijm en weinig groenten, en dat was ook heel lekker.Die tijm paste er goed bij.
Was op de pc een fietsroute aan het uitstippelen voor deze namiddag, dat is zo lang geleden dat we nog eens gefietst hebben, we gaan nu bijna altijd wandelen.Dochter rijdt ook mee, die ging haar fiets ook van onder het stof halen
-
zwanenmeer - Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01
Dag seizoentjes allemaal ,
Hier zijn de plannen gekelderd om te gaan wandelen
Ben donderdag gaan helpen babysitten en zit nu weer met lumbago ... ik kan niet recht , of krom en zelfs platliggen is niet goed .... ik heb aan Oma C en Clive en MM gedacht , die ook zo dikwijls pijn hebben ....
Ben nochtans dinsdag nog bij de kiné geweest , en probeer nu een paar oefeningen te doen / Maandag naar de osteopate bellen ..
Ik hoop dat jullie kunnen genieten van het zonnige weekend /
Sorry voor het ego bericht ....groetjes .
Hier zijn de plannen gekelderd om te gaan wandelen
Ben donderdag gaan helpen babysitten en zit nu weer met lumbago ... ik kan niet recht , of krom en zelfs platliggen is niet goed .... ik heb aan Oma C en Clive en MM gedacht , die ook zo dikwijls pijn hebben ....
Ben nochtans dinsdag nog bij de kiné geweest , en probeer nu een paar oefeningen te doen / Maandag naar de osteopate bellen ..
Ik hoop dat jullie kunnen genieten van het zonnige weekend /
Sorry voor het ego bericht ....groetjes .
en het beste moet altijd nog.... komen
"je leeft maar één dag: VANDAAG "
"je leeft maar één dag: VANDAAG "
-
@ zwanenmeer, heel veel sterkte, pijn is lastig
daar weet ik alles van, maar je kan het niet forceren
een pijnstiller en rust zal het enige zijn vrees ik...
clive geniet van de zomerse dagen...
M-M smakelijk de 'laatste' BBQ
anjelierken, veel fietsgenot...samen
Allen een gezellig weekend
daar weet ik alles van, maar je kan het niet forceren
een pijnstiller en rust zal het enige zijn vrees ik...
clive geniet van de zomerse dagen...
M-M smakelijk de 'laatste' BBQ
anjelierken, veel fietsgenot...samen
Allen een gezellig weekend