NACHTUILTJES(12)2024
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeie voormiddag
Naar goede gewoonte (de laatste tijd toch) heeft Krakje gisterenavond ons deurtje gesloten zodat we met zijn allen veilig de nacht doorkwamen.
Wie het opent is vaak een verassing; Corry is er wel altijd vroeg bij met haar mooie plaatjes.
Corry, ik denk te weten wie wat er afgesproken werd in dat telefoontje
Ivette inderdaad wat heb je nu nog voor 5 euro; een heel jaar lang leesgenot. Hier wordt er ook gretig gebruik van gemaakt. W is nu weg naar de Bib voor een nieuwe voorraad.
Menu : kippensoep met sojascheuten en kokosroom met curry. Ik krijg al trek, veel te vroeg
Naar goede gewoonte (de laatste tijd toch) heeft Krakje gisterenavond ons deurtje gesloten zodat we met zijn allen veilig de nacht doorkwamen.
Wie het opent is vaak een verassing; Corry is er wel altijd vroeg bij met haar mooie plaatjes.
Corry, ik denk te weten wie wat er afgesproken werd in dat telefoontje
Ivette inderdaad wat heb je nu nog voor 5 euro; een heel jaar lang leesgenot. Hier wordt er ook gretig gebruik van gemaakt. W is nu weg naar de Bib voor een nieuwe voorraad.
Menu : kippensoep met sojascheuten en kokosroom met curry. Ik krijg al trek, veel te vroeg
Oud maar niet Out
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen, hier is het tot nu toe nog droog . Een heel klein zuchtje wind, de lucht is egaal muisgrijs . . Hier en daar zie een al een bruine bladertak in de berk. Maar verder is alles nog bolle dik groen wat bomen betreft. Het gras verandert heel vlug van bruin naar groen .. En de regenputten worden stilaan vol .
Erica je hebt toch op uw gemak kunnen eten gisterenmiddag zo te lezen .. Vervelend als je niet weet wanneer de medische hulp komt .
Ivette content dat het verandadoek weer marcheert , zo kan je nog lang van uw veranda genieten.Gisteren heb ik ook soep gegeten , tomatensoep en een vissalade van het viskraam .
Krakje hoe is het met uw katje ? ? Weet je al de oorzaak ? Amai dat moet verschieten zijn .. Het bezoeking aan de buurvrouw , krijg direct een andere invulling.
Bekske zwaai zwaai , ik kom nog wel eens kijken in uw hoekje maar nu niet direct.. Moet straks hoognodig op boodschappen
Corry geniet gretig van uw bezoek , de batterijtjes zullen opgeladen worden met een natje en een droogje . Ik gun het jullie van harte..
Terwijl mijn lieve poetsvrouw alles spic en span maakt , ga ik boodschappen doen; Fijne dat iedereen
toedeloe
menu : rest van gisteren worteltjes en erwtjes , varkenshaasje en patatjes (die moet ik nog koken)
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.