NACHTUILTJES(12)2024

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

corry

Vandaag, 08:32

Afbeelding

Inderdaad we hebben onze ronden gedaan en deze keer de duintjes gepasseerd, weet dat we dit nog gaan doen, Greetie tot ziens 😊
Vandaag liefst traag, alhoewel een strijk staat te wachten…..zal voor morgen zijn.
Krakje, hoe hebt je het allemaal gedaan? Het was bij ons ook komen en gaan maar zo druk nooit.
Tot in den draai
Afbeelding
ik tel alleen de zonnige dagen.

Ritavdm

Vandaag, 09:29

Goei frisse dinsdagmorgen

Tor nu zat ik nog altijd met vol open groot raam aan mijn bureautje maar 'k vrees dat dat binnenkort verleden tijd zal zijn.

Greetie en Corry gisteren samen een leuke dag gehad, 't is jullie gegund; doen zolang het kan.

Inderdaad Corry ik heb ook bewondering voor Krakje hoe ze het allemaal doet; op die leeftijd is zo'n groot gezin niet meer nodig hé.
Oud maar niet Out

Bekske

Vandaag, 09:37

Afbeelding
het mooie weer is ten einde ander weer op komst .Maar mooie liedjes duren ook niet lang bij manier van spreken .Ik kom jullie allemaal een knusse fijne dag toewensen .Ga verder in hoekje schrijven groetje

jadi

Vandaag, 10:02

Afbeelding
Goede morgen morgen , goede dag blij dat ik ...♪♫
Ja goed gezind uit mijn ledikant gestapt, dankbaar om een nieuwe dag .. Al vroeg naar de plaatselijke winkel geweest. Blijven tateren over van alles en nog wat . Dus mijn dag kan niet meer stuk dat hoop ik ..
Rietjes een familie samenkomst , dat is hier al lang niet meer . Tja wat wil je, er is langs mijn kant een klutske nichten en neven , de rest is er al lang niet meer. Langs mijn man zaliger zijn kant, alleen de zus en die woont in diep in Frankrijk . . En die vind dat ze geen reden meer heeft om nog naar België te komen. Maar zo te lezen is alles goed verlopen en is er wat bijgepraat . . Hier staan de schuiframen ook vandaag nog open . . Ik stap langs het ene raam op het terras en kom langs het ander raam binnen . Het is nog te doen, de warmte zit nog binnen
Oma-C blij je te lezen , en dan nog met zo'n lang epistel .. Je zult er uw werk mee gehad hebben. Ik apprecieer het . .Uw zomerkleedje zal je nu moeten dragen met een pullovertje er op ..Ik kon het verdragen toen ik over het pleintje stapte deze morgen.
Krakje zo te lezen is het bij u een mini-dierentuintje . .Hoe fijn zoveel leven in huis en rond het huis. Vandaag dus eten bij de Okra laat het je smaken .Intussen is de kleindochter ook geland voor gans de week ..
Er zal meer leven in huis zijn .
O Greetie wat lees ik graag je verslag van gisteren .. Jullie hadden een heel mooie dag uitgekozen .. Een knabbel en een babbel kan zo'n deugd doen . Blij dat jullie beiden er van genoten hebben.
Corry ik lees alleen positieve dingen van gisteren fijn . . Vandaag kalmer aan, de boog kan niet altijd gespannen staan . En de strijk loopt niet weg
Hallo Bekske
Zo mijn lijstje is teneinde nu nog aan iedereen die ik niet genoemd heb ook een fijne dag toewensen . Iedereen omdat ik niemand wil vergeten
toedeloe
menu: filtetkotelet met gestoofde prei en restje puree van gisteren .
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

Erika1

Vandaag, 11:03

Goeiemorgen allemaal :wink:

Mijn verlengd weekend is alweer begonnen :lol:
Gisteren nog snel de was gedaan zodat ik ze net nog heb kunnen wegstrijken.
Verwacht subiet metekind nog op bezoek ze was gisteren jarig en de envelope ligt hier nog :wink:
Hier staat de deur ook nog wagenwijd open, maar denk als ik buiten zou rondlopen ook wel brrrr zou zeggen :lol:

Jadi, ik kan je horen zingen tot hier hahaha
Rietje, hier is familie samenkomst ook niet meer wat geweest is, eerste schakel ( mijn zus ) is niet meer.
2 gezinnen liever op vakantie en kinderen (5)van andere broer en zus komen enkel nog om te eten het samen zijn is niet meer hunne dada
Oma-C, chapeau welgemeend
Krakje, steun knuffel voor je poes, ik mag er niet aan denken als Indyke iets moet overkomen
Corry en Greetie, leuk hé zo kunnen genieten van zon, zee en elkaar

Vandaag spagettie, njammie, njammie :mrgreen:
Brood dat men deelt, smaakt beter.