In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne dag
Werk is klaar en ik ga zo richting bed
Het is hier inmiddels weer spekglad door ijzel.
We waren al bijna klaar toen het begon, dus maar even afgemaakt, maar dan wel heel rustig aan
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Werk is klaar en ik ga zo richting bed
Het is hier inmiddels weer spekglad door ijzel.
We waren al bijna klaar toen het begon, dus maar even afgemaakt, maar dan wel heel rustig aan
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

♪♫ Goede morgen morgen ♪♫
Hallo lieve mensen , zo we zijn weer al een dagje verder in het jaar.. Stilaan hangen we aan de staart van Januari. Tja de dagen vliegen zo voorbij . .Een mens staat er soms eens bij stil .
Wat het weer betreft, kan ik zeggen dat de zon hier voor 't ogenblik goed aanwezig is ook een zuchtje wind . Alhoewel dat mijn windmolentje toch in overdrive draait
En tja wat de dag verder brengt dat weet ik nog niet ..
Wat ik wel al weet is dat ik maandag naar de bank moet, ik kan begot iets niet oplossen met mijn kaart .. Zo weet een mens altijd iets te doen .. Wat ben ik een sukkelaar met de multimedia. Al zegt mijn schoonzoon fier op mij te zijn dat ik dat allemaal kan . In mijn ogen te weinig
Genoeg gemuggenzift we gaan verder
mama-Inge blijkbaar is het bij jullie echt wel al een lange tijd winter zo te lezen. Gladheid brrr, .. als je dan de krantenronde moet doen zal dat zeker geen lachertje zijn . Je meent het wat het weer betreft. Fijne nachtrust en straks een fijne zaterdag
Zonnebloemetje , is het ook zo'n mooi weer bij jullie ?
Fransooi aan het oefenen ? Kom gerust langs om een babbeltje hoor altijd welkom
Dag bekske ook voor u een fijne zaterdag hoor samen met je schattekes
Zo ik wens iedereen die komt schrijven, lezen en neuzen een super fijne dag toe
toedeloe
menu: varkenshaasje in marinade van rozemarijn njam njam , erwtjes en een patatje
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
een goeie middag allemaal
nog efkes voordat ik het middag eten klaar maak , maar er is niet veel werk aan
beetje lang geslapen zoals we de laatste tijd wel eens doen , allé ja tot 8.30u en dat vind ik al lang
maar 't was nodig
jadi zeker hoor hier in Brugge droog en zonnig van deze morgen maar wel echt koude wind
maar vandaag moet ik niet buiten zijn , allé ja alleen op mijn terras voor mij frietpot deze middag maar das niet lang hé , want de frietpot zet ik altijd buiten en niet in de keuken om te bakken en mijn terras is toch overdekt
en gisteren bij de dokter amai , hij heeft een groot stuk van de nagel langs de zijkant van mijn grote teen van boven scheef naar onder afgesneden zonder verdoving en ventje moest mijn voet goed vasthouden want dat was zeer pijnlijk omdat er heel veel zenuwen in die grote teen zitten , maar een plaatselijke verdoving in je grote teen is volgens de dokter nog pijnlijker en dat stuk nagel langs de zijkant moest er af geknipt worden , het kon niet anders , en nu enkele weken een goeie ontsmettende antibiotica zalf er op want er zit nu een stuk vlees bloot dat anders onder de nagel zit en hopelijk geneest dat goed want bij mij is dat niet altijd evident
en laat je menu smaken hé deze middag
Inge hier niet gevroren vannacht hoor
fransooi op wandel geweest vannacht om te spoken , ja dat kan al eens gebeuren hé
maar overdag mag je ook binnen springen hoor om koffieklets te houden , geen probleem
Bekske , An , marietteke , Adam , Anne-marie en miesje
ook een fijne zonnige dag voor jullie
en nu het middageten klaar maken
kalkoensneden in romige pepersaus , bereid door de traiteur met kroketten en een vers slaatje er bij
smakelijk

nog efkes voordat ik het middag eten klaar maak , maar er is niet veel werk aan
beetje lang geslapen zoals we de laatste tijd wel eens doen , allé ja tot 8.30u en dat vind ik al lang
maar 't was nodig
jadi zeker hoor hier in Brugge droog en zonnig van deze morgen maar wel echt koude wind
maar vandaag moet ik niet buiten zijn , allé ja alleen op mijn terras voor mij frietpot deze middag maar das niet lang hé , want de frietpot zet ik altijd buiten en niet in de keuken om te bakken en mijn terras is toch overdekt
en gisteren bij de dokter amai , hij heeft een groot stuk van de nagel langs de zijkant van mijn grote teen van boven scheef naar onder afgesneden zonder verdoving en ventje moest mijn voet goed vasthouden want dat was zeer pijnlijk omdat er heel veel zenuwen in die grote teen zitten , maar een plaatselijke verdoving in je grote teen is volgens de dokter nog pijnlijker en dat stuk nagel langs de zijkant moest er af geknipt worden , het kon niet anders , en nu enkele weken een goeie ontsmettende antibiotica zalf er op want er zit nu een stuk vlees bloot dat anders onder de nagel zit en hopelijk geneest dat goed want bij mij is dat niet altijd evident
en laat je menu smaken hé deze middag
Inge hier niet gevroren vannacht hoor
fransooi op wandel geweest vannacht om te spoken , ja dat kan al eens gebeuren hé
maar overdag mag je ook binnen springen hoor om koffieklets te houden , geen probleem
Bekske , An , marietteke , Adam , Anne-marie en miesje
ook een fijne zonnige dag voor jullie
en nu het middageten klaar maken
kalkoensneden in romige pepersaus , bereid door de traiteur met kroketten en een vers slaatje er bij
smakelijk

mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Fijne avond
Jullie hebben maar geluk met temperaturen boven 0
Hier in het noorden van Nederland blijft het wat koud en kil met temperaturen rond en onder het vriespunt
Met daarbij de neerslag in de vorm van ijzel.
Het is hier de hele dag glad geweest
We vermaken ons maar wat in huis
De honden komen ook niet helemaal aan hun trekken, want met de gladheid is het bijna geen doen om een flink eind te wandelen
Jullie hebben maar geluk met temperaturen boven 0
Hier in het noorden van Nederland blijft het wat koud en kil met temperaturen rond en onder het vriespunt
Met daarbij de neerslag in de vorm van ijzel.
Het is hier de hele dag glad geweest
We vermaken ons maar wat in huis
De honden komen ook niet helemaal aan hun trekken, want met de gladheid is het bijna geen doen om een flink eind te wandelen
-

*** Zie het leven van de zonnige kant ***