In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

mama-inge

Vandaag, 01:54

Goedemorgen en een fijne dag
Zo werken en daarna slapen
Kinderen naar school
Eind van de middag komen vrienden van ons met hun kinderen op bezoek voor de verjaardagen van onze kinderen

Zonnebloemetje, ik snap je hoor, je doet wat je kunt en probeert het zoveel mogelijk te dragen, maar soms heb je van die dagen dat het allemaal wat te veel is.

Met man gaat het redelijk goed
Werken lukt nog niet, maar het gaat steeds beter.
De pijnstillers zijn nu op, hoop dat het zonder ook gaat, maar dat is nog even afwachten

Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft

Bekske

Vandaag, 07:06

Afbeelding
ja zonnenbloemetje met pijn zitten is niet te onderschatten en soms zit de moed al eens in je schoenen vooral als de medicijnen niet genoeg helpen .Maar iedere dag er tegen vechten is een zware opgave .Weet er goed genoeg van mee te spreken ik ben blij dat ik hier viervoeters rond lopen heb die me steun en liefde geven .Die hun vriendschap is echt .Lees in mijn hoekje af en toe eens groetje hou de moed erin je kunt niet anders jij heb ook veel steun van je ventje .

jadi

Vandaag, 10:04

Afbeelding
Goede morgen iedereen, en nee over het weer ga ik niet hebben . Ik weet alleen dat ik tussen de regendruppels zal mogen/moeten lopen . Wisselvallig zei men nu net in het nieuws
Geen noemenswaardige mails, dus ik sta al in de startblokken om op boodschappen te gaan ..
Zonnebloemetje zo te lezen was het gisteren "de rit tegen het uurwerk" zoals wij zeggen. Je zou voor minder , gelukkig kon je rust in bouwen dat is wel nodig om de batterijtjes op te laden .. Mijn val valt gelukkig goed mee, ik ben al blij dat ik niks gebroken heb .. Ik had ferm verschoten en zat de bibberen .. Maar soit mijn poep is geen schilderij van Rubens, maar een mooie landkaart . . Bedoel wereldkaart zo'n poep daar kan je niet naast kijken woeha.
mama-Inge een feestje deze namiddag, geniet er van . Leven zal er genoeg zijn in huis .Fijn te lezen dat het de goede kant uit gaat met uw man .
Bekske zo vroeg uit de veren, uw wandelingetje met de viervoeters zal er al op zitten. Hopelijk had je geen regen
Zo en nu even versturen naar jullie , en dan op boodschappen
Lieve groetjes voor vandaag aan iedereen
toedeloe
menu : zoon komt eten varkenshaasje met veel champignons en een natuurpatatje
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

zonnebloemetje

Vandaag, 12:05

een goeie donderdagmiddag alweer iedereen

tis nog niet eens middag en ik ben alweer " per totale ", maar soit na de middag doe ik het rustig aan en sleep ik mij naar mijn zetel voor een paar uren en morgen doe ik dan eens niks en pak ik congé en dat zal zeker deugd doen rustig relax met een leuke babbel en knabbel en de nodige cafeïne er bij , want dat moet op tijd en stond ook kunnen en niet te vergeten met aangenaam gezelschap er bij

jadi ik ben blij dat jij je al beter voelt en kijk maar niet teveel op die landkaart van jou zodat je morgen niet ergens anders naar toe rijd :lol: :P :P
en geniet maar van het etentje samen met je zoon en laat het jullie smaken hé

Bekske gelukkig heb jij je hondjes , want alleen zijn is ook niet altijd gemakkelijk en wij hadden ook altijd een hond en poezen maar nu dat we verhuisd zijn naar een appartement hebben we alleen nog visjes en hopelijk kan je je hondjes nog lang bij je houden

Inge geniet vandaag maar van jullie vrienden want het leven is al kort genoeg en we moeten er een beetje van profiteren , en nog een leuk verjaardagsfeestje voor de kinderen

en nu ga ik verder doen want er moet toch warm eten op tafel komen hé

voor iedereen nog een fijne donderdag verder

tot later

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***