welkom iedereen in een knus hoekje

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

17 jan 2019, 09:39

GOEIEMORGEN BEKSKE :D


 Afbeelding
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

17 jan 2019, 16:42

Afbeelding
in de rapte nog even aan iedereen een warme avond wensen en straks een knusse nacht groetje3.Kan niet lang zitten door de vermoeidheid ga nu rusten

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

18 jan 2019, 08:37

Afbeelding
goede dag iedereen een knusse vrijdag groetje .Het gras zie wit hier .Heb nog niks te vertellen zo vroeg. Behalve dat ik een slechte nacht gehad heb weinig geslapen .Doordat ik te vermoei was .Ja gisteren morgen 4 uurtjes poetshulp dan in de namiddag hulp voor boodschappen .Dat was een 2 uurtjes wel maar veel voor mij .Ben al enorm vermoeid met de poetshulp alleen .Afijn ja het is gebeurd en.Nu kan ik toch weer rusten straks

zonnebloemetje
Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
Locatie: Brugge die schone

18 jan 2019, 09:33

hey Bekske een goeie morgen

slecht geslapen zie ik hier maar misschien kan je vandaag een beetje slaap inhalen
ja tis nie gemakkelijk als je met pijn moet leven en zo vermoeid bent zoals jij bent
maar ik wens je veel sterkte en hopelijk vandaag nog een deugddoend dutje

daaaaag


Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

billyken999
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
Locatie: belgie

18 jan 2019, 10:48

goede morgen iedereen 
bekske is lastig hij de vermoeidheid ,en pijn hebben ,en de winter zal er zeker geen goed aan doen 
veel sterkte geniet maar van uw diertjes
doeiiiiiiiiiiiiiiii
Afbeelding
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

18 jan 2019, 17:36

Afbeelding
de avond staat klaar dus iedereen een leuke avond met wat je ook doe en straks slaapwel.Ik heb in de dag een migraine aanval gekregen .Dat is nu ook onder controle wel .Nu is het rusten en hopen dat klaas vaak op tijd langs komt.Straks eens kijken wat ze geven op tv en anders is het gewoon genieten .Heb hier bij mij een lekkere tas thee staan .En daar kan ik ook enorm van genieten ga nog een pot maken voor de avond.Zo nu nog even iets eten en dan zie ik wel groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

19 jan 2019, 09:21

Afbeelding
goede dag iedereen ik kom jullie een knus weekend en zaterdag wensen .Maak het binnen maar gezellig en knus en warm om de genieten om het even hoe .Ik ga zeker genieten maar eerst de machine zijn werk laten doen .Daarna op de droogrek binnen .Want buiten zo het zeker nu niet drogen .En daarna gewoon rusten en zie wat tv is of haken enz .Groetje

billyken999
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
Locatie: belgie

19 jan 2019, 13:53

bekske voor uw ook fijn weekend ,geniet maar van uw diertjes binnen ,want buiten is koud
Afbeelding
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

19 jan 2019, 16:29

Dag Bekske,

Proficiat met uw nieuw huisje. het zal plezant zijn om eens te komen binnen loeren .
Ik zie het nu maar pas. Ik ben al eens in de haast op het forum geweest .ik heb hert druk gehad vandaag.
En nu kwam ik nog even loeren en vond uw nieuw huisje. Proper en ent. maar ja zo kennen we u hé.

Als ik naar de stad ga spring ik wel regelmatig eens binnen.

Groetjes Gerarda 


Afbeelding

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

19 jan 2019, 18:54

Afbeelding
de dag is voorbij bijna nog even een rustige avond en een dromerige nacht wensen aan iedereen .De was ligt al in de kast terug .Morgen nog een machine  en dan is het weer een paar weken voordat de machine mag werken.Nu eens kijken wat ze op tv geven waarschijnlijk geen vette .Dus geniet van jullie avond maar groetje 

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

20 jan 2019, 08:18

Afbeelding
de vriezeman is geweest dus hou jullie iedereen maar warm binnen.een leuke warme (binnen) zondag .Maar ja hopelijk komt er niet teveel sneeuw bij kijken .Liefst dan een vriesdag met zon .Wij mogen van geluk spreken dat we binnen warm zitten .Wat voor sommige mensen zo niet is .Alsook sommige mensen moeten ook werken in deze kou .Dus geniet maar van deze zondag iedereen groetje

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

20 jan 2019, 09:42

GOEIEMORGEN BEKSKE

ZO HARD GEVROREN BIJ JULLIE?

Afbeelding
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

20 jan 2019, 17:01

Afbeelding
met een tasje thee kom ik iedereen een knusse leuke avond wensen voor straks een rustige nacht slaapwel .Er zijn hier veel wandelaars gepasseerd deze namiddag .Ik heb naar de cross op tv gekeken .Ook lig de was in de kast heb hier weinig strijk te doen .Want ik draag veel dat niet moet gestreken worden .Keukenhanddoeken en zakdoeken strijk ik niet .Dat is amper gerimpeld als het gedroogd is .Als je 1 keer gebruik is het nog meer gerimpeld dan het uit wasmachine komt .Je ziet dat het fris word als de mensen hier voorbij komen tegenover juist na de middag .Toen scheen de zon endaar waren vele van aan genieten .Ik heb wel in de tuin geweest om eten te leggen voor de poezen die hier rondlopen .Afijn ja dag is weer voorbij tijd voor iets te eten en dan tv kijken groetje

greetie
Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17
Locatie: Land van Nevele

21 jan 2019, 06:57

Afbeelding

Bekske, goede morgen van een uiltje :lol:
Dacht ga eens kijken als Bekske de maansverduistering gezien heeft :lol:daar je toch normaal vroeg op bent?

Maar het is hier nog stilletjes :D

Groetjes
Greetie

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

21 jan 2019, 08:01

Afbeelding
hallo iedereen ik ben er weer .Maar hier is nog alles dicht zodra het klaar is gaan de gordijnen en rolluik omhoog .De winter is in het land hopelijk met geen sneeuw of zo weinig mogelijk.Ja het is winter dat moeten we weer gewoon worden.Maak het binnen lekker warm en knus .Mijn gedachten ga nu naar de mensen die nu buiten moeten werken .Alsook die geen dak boven hun hoofd hebben .In feite mogen wij dan niet klagen want je kunt warm zitten .Geniet om het even hoe en kleed je goed aan want er zijn veel verkoudheiden onder de mensen nu .Op tijd en stond iets warm drinken en gewoon genieten om het even hoe .GROETJE