In de Vier Seizoenen reeks 15 Zomer 2019
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
het was hier 31° aan de kust. wij hebben wijselijk geen cotè a los gedaan, want het weinig dat ik van eten binnenkreeg lag eruit. kan niet tegen die hitte die graspollen verspreidt want van die kreeg ik het hoogste alarm. vandaag dan cotè a los, het is nu wat frisser: 18°. Gisteren met de ventilator geslapen. ventje vond weer de verlengblok niet, kreeg een sneer van mij want hij heeft zelf notabene dat blok daar weken geleden gelegd. onderaan de kleerkast. ikzelf had pijn in mijn maag ondanks de pantomed. ik kreeg op een bepaald moment geen adem en dan volgden de hevige kotsbuien. Hopelijk komt het vandaag in orde. zal de domperidone dichtbij houden.
ik heb Gimly zijn zondagsvlootje gegeven: patè met kip.
ons moeder ging koude aarappelen eten met tomaat en ham. papa deed altijd vinegraite op die koude aardappelen en zoiets lust ik totaal niet. ik heb liever een warm gebakken aardappeltje.
Crazy cat op 34° op zolder? zoiets zou voor Kobus van stichting poezenhaven zonder truitje nog te koud zijn. die kroop deze week zelfs onder de spreien. je hebt het wel geraden: Kobus is een naaktkat. en een brompot. de onlangs overleden tardar sauce: alias grumpy cat is er niets bij vergeleken. dat zijn truitje uit moet omdat het zo warm is, staat hem niet aan. truitje moet gewoon weer aan. en dan in 34° zitten, dan is het ok.
Als Suus komt en het is boven 30° op de zolder zal ze naar beneden drijven. dus besloten om het opblaasbed van papa te halen als we volgende week om moeder gaan om te gaan eten.
moet ook nog schuifjes gaan halen want wij hebben geen sleutels op onze deuren en als het licht niet brand en er zit iemand boven op de wc in de badkamer ( ventje in dat geval want die gebruikt de beneden wc zelden) is het om een attaque te krijgen van de lucht. dus ook nog van die geursteentje voor in het wc en van die geurstokjes voor boven de wc.
ik geloof dat bijna niemand die nog de originele deuren heeft sleutels ervan heeft. als er geen "bezet" schuifjes zijn dan nieuwe klinken.die job is voor maandag.
deze morgen nog van de aangename temp. genieten door buiten kaartjes te maken nu het windstil is. de zetels zijn hoog en sluiten aan m'n rug aan, de bristrostoeltjes niet.
eerst plantjes gaan water geven.
HVT geniet van het feest ondanks geen witte schoenen. zoals Oma C denk ik ook dat het nu geen mode is van wit.( ik heb er zelf ook nog geen gevonden)
Fijne dag nog allen!
het was hier 31° aan de kust. wij hebben wijselijk geen cotè a los gedaan, want het weinig dat ik van eten binnenkreeg lag eruit. kan niet tegen die hitte die graspollen verspreidt want van die kreeg ik het hoogste alarm. vandaag dan cotè a los, het is nu wat frisser: 18°. Gisteren met de ventilator geslapen. ventje vond weer de verlengblok niet, kreeg een sneer van mij want hij heeft zelf notabene dat blok daar weken geleden gelegd. onderaan de kleerkast. ikzelf had pijn in mijn maag ondanks de pantomed. ik kreeg op een bepaald moment geen adem en dan volgden de hevige kotsbuien. Hopelijk komt het vandaag in orde. zal de domperidone dichtbij houden.
ik heb Gimly zijn zondagsvlootje gegeven: patè met kip.
ons moeder ging koude aarappelen eten met tomaat en ham. papa deed altijd vinegraite op die koude aardappelen en zoiets lust ik totaal niet. ik heb liever een warm gebakken aardappeltje.
Crazy cat op 34° op zolder? zoiets zou voor Kobus van stichting poezenhaven zonder truitje nog te koud zijn. die kroop deze week zelfs onder de spreien. je hebt het wel geraden: Kobus is een naaktkat. en een brompot. de onlangs overleden tardar sauce: alias grumpy cat is er niets bij vergeleken. dat zijn truitje uit moet omdat het zo warm is, staat hem niet aan. truitje moet gewoon weer aan. en dan in 34° zitten, dan is het ok.
Als Suus komt en het is boven 30° op de zolder zal ze naar beneden drijven. dus besloten om het opblaasbed van papa te halen als we volgende week om moeder gaan om te gaan eten.
moet ook nog schuifjes gaan halen want wij hebben geen sleutels op onze deuren en als het licht niet brand en er zit iemand boven op de wc in de badkamer ( ventje in dat geval want die gebruikt de beneden wc zelden) is het om een attaque te krijgen van de lucht. dus ook nog van die geursteentje voor in het wc en van die geurstokjes voor boven de wc.
ik geloof dat bijna niemand die nog de originele deuren heeft sleutels ervan heeft. als er geen "bezet" schuifjes zijn dan nieuwe klinken.die job is voor maandag.
deze morgen nog van de aangename temp. genieten door buiten kaartjes te maken nu het windstil is. de zetels zijn hoog en sluiten aan m'n rug aan, de bristrostoeltjes niet.
eerst plantjes gaan water geven.
HVT geniet van het feest ondanks geen witte schoenen. zoals Oma C denk ik ook dat het nu geen mode is van wit.( ik heb er zelf ook nog geen gevonden)
Fijne dag nog allen!
Cats Rule!
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Na de gewone dagelijkse taken even goeie morgen komen zeggen
Hou het nog maar koel want die hitte is niet zo rap weg
het zit in de muren en de vloeren... het is vannacht niet zoveel afgekoeld
even geduld en we kunnen weer gewoon ademen
tussen 22 en 25° is voor mij absoluut meer dan genoeg
poezen hebben het graag warm, je ziet er hier of daar
één gewoon in de zon liggen slapen
Een hond houdt meer van schaduw
Ik wens jullie allen een fijne zondag... tot later
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
En ik maar toezien dat die kat genoeg drinkt.
Als die zo de hele dag heeft liggen koken boven, moet die toch dorst hebben?
Kraantje open en erbij blijven staan dat ik zie dat ze drinkt.
Haar drinkbakje was nu toch bijna leeg deze morgen.
Gisteravond vond ze he nodig mij te komen bijverwarmer op mijn schoot.
Dat is wel warm zo een bontje op pootjes.
Ik ga voor straks mijn zonnehoedje en mijn paraplu meenemen.
Het is buiten te doen heb ik begrepen.
Voor zover ik me die tuin herinner is daar niet teveel schaduw te bekennen.
Geen zweethanddoekjes vergeten
We mochten niets meebrengen dan onszelf.
Zullen we dan maar doen.
Bloemen met deze temperatuur zijn volgens mij niet aangewezen.
Planten heeft ze zelf meer dan voldoende en heel mooi verzorgd.
Exclusieve olie of iets anders voor in de keuken, daar is ze uiteraard ook van voorzien.
Tja, als ik mensen vraag dan hoeven die voor mij ook niets mee te brengen dan zichzelf.
Ik ben al blij dat ze op bezoek komen.
Het overtrekt hier, maar dat hadden ze gezegd.
Morgen komt poetsjuweeltje.
Zal fris zijn in huis dan.
Bon, Poes heeft voldoende eten in haar potje, genoeg drinken in haar drinkbakje.
Vlak voor ik vertrek zal ik ze nog een snoepje in haar andere potje leggen.
Seffens de kattenbak nog eens controleren.
Dames nog even en we kunnen weer ademen!
Als die zo de hele dag heeft liggen koken boven, moet die toch dorst hebben?
Kraantje open en erbij blijven staan dat ik zie dat ze drinkt.
Haar drinkbakje was nu toch bijna leeg deze morgen.
Gisteravond vond ze he nodig mij te komen bijverwarmer op mijn schoot.
Dat is wel warm zo een bontje op pootjes.
Ik ga voor straks mijn zonnehoedje en mijn paraplu meenemen.
Het is buiten te doen heb ik begrepen.
Voor zover ik me die tuin herinner is daar niet teveel schaduw te bekennen.
Geen zweethanddoekjes vergeten
We mochten niets meebrengen dan onszelf.
Zullen we dan maar doen.
Bloemen met deze temperatuur zijn volgens mij niet aangewezen.
Planten heeft ze zelf meer dan voldoende en heel mooi verzorgd.
Exclusieve olie of iets anders voor in de keuken, daar is ze uiteraard ook van voorzien.
Tja, als ik mensen vraag dan hoeven die voor mij ook niets mee te brengen dan zichzelf.
Ik ben al blij dat ze op bezoek komen.
Het overtrekt hier, maar dat hadden ze gezegd.
Morgen komt poetsjuweeltje.
Zal fris zijn in huis dan.
Bon, Poes heeft voldoende eten in haar potje, genoeg drinken in haar drinkbakje.
Vlak voor ik vertrek zal ik ze nog een snoepje in haar andere potje leggen.
Seffens de kattenbak nog eens controleren.
Dames nog even en we kunnen weer ademen!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemiddag Seizoentjes,
Al een drukke voormiddag achter de rug. Hondenschool, nog vakantiewas gedaan ( en morgen strijken), alle licht HH gedaan + bij een half uurtje zijn we heel spontaan uitgenodigd bij de buren voor een BBQ.
Had in Texel een klein geschenkje gekocht voor buurvrouw, zo'n heel handig boodschappentasje dat je dicht kunt doen en met haar naam erop. Was er zo blij mee als een kind, dus goed gekozen. Zelf heb ik daar een prachtige dubbele fietstas gekocht in één van de vele fietsenwinkels. Mijn oude fietstassen waren echt wel heel erg versleten en niet waterdicht. Heb in dezelfde print en kleuren ook een zadelhoesje gekocht. Fiets ziet er terug veel mooier uit. De oude versleten fietstassen liggen al op het containerpark, daar was echt niets meer mee aan te vangen.
Morgen beginnen aan de reuzenstrijk. Nu zitten alleen de strandhanddoeken nog in de wasmachine en die is dadelijk uitgedraaid dan kunnen deze ook op de droogparaplu en dan is het tijd om naar de BBQ hiernaast te gaan.
Zo, wens jullie allemaal een leuke dag, het is toch al iets koeler dan gisteren.
Liefs aan jullie allemaal.
-

Goeienavond iedereen, net terug van mijn dagelijkse plicht
morgen nog eens en dag zijn ze terug de toeristen..
het is met dit hete weer toch een hele opgave hoor
elke dan een paar keer naar daar
clive, als je uit vakantie komt dan heb je een berg was hé...
maar niet alles in een keer willen doen...morgen komt ook nog langs
Voor alle maatjes een fijne avond nog... en straks hopelijk wat koeler om te slapen
goede nacht en slaap lekker
-
Ik heb lekker in de schaduw gezeten op het terras, naast ons tante.
Die bekeek het allemaal van op een afstandje.
Nichtjes hadden hun best gedaan.
Die hebben brave kleinkinderen.
Er liepen daar een stuk of twaalf kindjes rond van 15 jaar tot een goed jaar.
Er heeft daar niemand ruzie gemaakt, of geweend of lastig gedaan.
Het was wel plezant want ze hadden waterspelen bij en er stond een springkasteel.
Ook een pingpong tafel. Spijtig genoeg nogal in de zon want pingpong speel ik wel graag.
De mama's en de papa's waren na verloop van tijd even nat als de kinderen...
In de zon droogde dat rap op, maar het was een venijnige zon want de tere velletjes waren verbrand ondanks duchtig insmeren.
De slaatjes waren lekker en gezond. De vis was excellent. Vlees heb ik niet geproefd.BBQ is niet echt mijn ding...
Zo dames dat is weeral een zondag minder dat ik het moeilijk had.
Die bekeek het allemaal van op een afstandje.
Nichtjes hadden hun best gedaan.
Die hebben brave kleinkinderen.
Er liepen daar een stuk of twaalf kindjes rond van 15 jaar tot een goed jaar.
Er heeft daar niemand ruzie gemaakt, of geweend of lastig gedaan.
Het was wel plezant want ze hadden waterspelen bij en er stond een springkasteel.
Ook een pingpong tafel. Spijtig genoeg nogal in de zon want pingpong speel ik wel graag.
De mama's en de papa's waren na verloop van tijd even nat als de kinderen...
In de zon droogde dat rap op, maar het was een venijnige zon want de tere velletjes waren verbrand ondanks duchtig insmeren.
De slaatjes waren lekker en gezond. De vis was excellent. Vlees heb ik niet geproefd.BBQ is niet echt mijn ding...
Zo dames dat is weeral een zondag minder dat ik het moeilijk had.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen dames,
Cote a los ( 'n Ier) was heel lekker en op. het been wilden we aan Gimly geven, maar die keek er nauwelijks na. Vinny zou daar geen moeite mee gehad hebben. gisteren was het 4 jaar geleden dat die plots stierf. dan heb ik 's avonds een kippensoepje uit een zakje genomen en twee kleine sneetjes brood met pikantje. nu is het wachten op ventje die nog uit zijn bed moet rollen en douchen voor we weten wat we deze middag eten en/of eerst warm. Wijselijk gisteren geen ijsje gegeten want ik heb al een paar dagen nadat ik m'n metformax genomen heb last van mijn buik. En gisterenavond voor alle zekerheid loperamide.
Nectarine uit de koelkast gehaald. koud fruit heeft ook effect op mijn buik. 'k kan ook de hitte zijn maar gisteren was het aangenamer dan zaterdag toen we in de woestijn zaten. het is draaien van kant maar nog niemand op. ze zijn blijkbaar allemaal in vakantiemodus.
denk dat we vandaag Suus haar bezoek gaan voorbereiden want ventje praatte over een luchtmatras met pomp in de action. Gaan we daar naartoe dan haal ik nog een paar kleine schoteltjes voor hapjes.
straks als ventje onder de douche staat de afwas doen. Is niet veel. als ik het rustig aan doe, lukt me dat wel. Gimly heeft weer 1 zakje uitgehaald nu liggen er 3 rond te slingeren die straks opzij moeten voor de stofzuiger. 't is maandag. geen L. maar ventje die gaat stofzuigen. moeten ook DC's bestellen. hopelijk komt vandaag m'n waaier en m'n oorbellen met clips van wish toe. de volgbalk staat redelijk dichtbij leverpunt./datum. gisteren gereserveerd dus zaterdag moeder halen. 't is daarom dat ik hoop dat die oorbellen geleverd worden want die passen bij het kleedje. mochten we toch in de action geraken; bij veritas een luchtig strooien strandhoedje gezien.
Gisteren naar "lucifer" gekeken, dan naar csi:ny. vandaag kijken wat er nog te volgen valt. er is een nieuwe serie maar daar heb ik maar 1 aflevering van opgenomen, als die ons niet bevalt zoals de Rookie ( had het gezegd tegen ventje dat die tegenviel en het geen "castle" was) moet nog op fox kijken of ze de inbetween uitzenden en hoe laat.
Gimly is op de rest van zijn speelgoed gaan liggen. allemaal van mij!
hoor lawaai boven. ventje kan dan na zijn boerderij en zijn andere spelletjes douchen en onder de douche nadenken over eten.
Fijne dag allen!
Cote a los ( 'n Ier) was heel lekker en op. het been wilden we aan Gimly geven, maar die keek er nauwelijks na. Vinny zou daar geen moeite mee gehad hebben. gisteren was het 4 jaar geleden dat die plots stierf. dan heb ik 's avonds een kippensoepje uit een zakje genomen en twee kleine sneetjes brood met pikantje. nu is het wachten op ventje die nog uit zijn bed moet rollen en douchen voor we weten wat we deze middag eten en/of eerst warm. Wijselijk gisteren geen ijsje gegeten want ik heb al een paar dagen nadat ik m'n metformax genomen heb last van mijn buik. En gisterenavond voor alle zekerheid loperamide.
Nectarine uit de koelkast gehaald. koud fruit heeft ook effect op mijn buik. 'k kan ook de hitte zijn maar gisteren was het aangenamer dan zaterdag toen we in de woestijn zaten. het is draaien van kant maar nog niemand op. ze zijn blijkbaar allemaal in vakantiemodus.
denk dat we vandaag Suus haar bezoek gaan voorbereiden want ventje praatte over een luchtmatras met pomp in de action. Gaan we daar naartoe dan haal ik nog een paar kleine schoteltjes voor hapjes.
straks als ventje onder de douche staat de afwas doen. Is niet veel. als ik het rustig aan doe, lukt me dat wel. Gimly heeft weer 1 zakje uitgehaald nu liggen er 3 rond te slingeren die straks opzij moeten voor de stofzuiger. 't is maandag. geen L. maar ventje die gaat stofzuigen. moeten ook DC's bestellen. hopelijk komt vandaag m'n waaier en m'n oorbellen met clips van wish toe. de volgbalk staat redelijk dichtbij leverpunt./datum. gisteren gereserveerd dus zaterdag moeder halen. 't is daarom dat ik hoop dat die oorbellen geleverd worden want die passen bij het kleedje. mochten we toch in de action geraken; bij veritas een luchtig strooien strandhoedje gezien.
Gisteren naar "lucifer" gekeken, dan naar csi:ny. vandaag kijken wat er nog te volgen valt. er is een nieuwe serie maar daar heb ik maar 1 aflevering van opgenomen, als die ons niet bevalt zoals de Rookie ( had het gezegd tegen ventje dat die tegenviel en het geen "castle" was) moet nog op fox kijken of ze de inbetween uitzenden en hoe laat.
Gimly is op de rest van zijn speelgoed gaan liggen. allemaal van mij!
hoor lawaai boven. ventje kan dan na zijn boerderij en zijn andere spelletjes douchen en onder de douche nadenken over eten.
Fijne dag allen!
Cats Rule!
-

Goedemorgen Seizoentjes,
Zo te lezen heeft iedereen het naar zijn zin gehad gisteren, leuk dat te vernemen. Het was gisteren dan ook niet zo warm als eergisteren.
Vandaag licht HH en me dan vooral focussen op de strijk. Doe die in de garage, daar is het lekker koel en er staat een tafel waar ik mijn strijk kan sorteren en opleggen . Heb er zin in eraan te beginnen;
Ik wens iedereen een mooie maandag Liefs.
-

Goede morgen alle seizoentjes,
zon en wolken en hopelijk wat minder heet dan
dan de vorige dagen...
Vandaag nog eens de dagelijkse plichten en een bloemetje
gaan wegzetten morgen in de loop van de dag zijn
de fietsers terug, ik vind het niet spijtig
clive amuseer je met de strijk, eerst vakantie en nadien
dubbel werk hé.... maar ondertussen kan je nog nagenieten
van je vakantie
M-M ventje in verlof... geniet van wat jullie gaan doen...
en smakelijk eten met mama eind van de week
Helena, een fijne dag gehad gisteren en gelukkig in
de schaduw kunnen zitten, en ja de zon brandde hevig
verbrand zijn is niet fijn
Alle seizoentjes nog een fijne dag... wat je ook gaat doen
-
En vandaag zijn we weer gelukkig en ongelukkig.
Dat laatste omdat hond van buren gestorven is zonder aanwijsbare oorzaak.
Ik zal hem missen mijn dikke vriend aan de draad.
Het is hier niet tof wat overlijdens betreft.
De buur naast deze buur is verleden week overleden.
Och arme de man had zoveel verdriet na het overlijden van zijn vrouw een jaar of drie geleden.
En dan nog zelf zo afgezien...
Het goede nieuws is dat mijn poetsjuweeltje vrolijk alles weer netjes gepoetst heeft.
Ik heb een beetje in de tuin gewerkt.
Moest pauze nemen van haar.
Er kwam teveel zon op het terras.
Om de zoveel tijd maakt ze mij attent op het feit dat ik moet drinken.
Toch plezant als iemand bezorgd is om je.
En deze namiddag ga ik mijn schapraai vullen, pakje op of pakje af...
We zijn nog steeds wachtende.
Lekker fris strijken in de garage, Clive.
Oma-C hoe dicht bij ze ook wonen, he tis toch iedere keer op en af hé en met dit weer..
Onze jongste heeft alleen maar Poes afgezet. Geen bloemen dit jaar, want in de straat hebben ze ook geen bloemen gehangen en dus gaat hij in staking.
Al vijf jaar geleden van Vinny, de tijd vliegt MM.
Maak er een fijne dag van allemaal!
Dat laatste omdat hond van buren gestorven is zonder aanwijsbare oorzaak.
Ik zal hem missen mijn dikke vriend aan de draad.
Het is hier niet tof wat overlijdens betreft.
De buur naast deze buur is verleden week overleden.
Och arme de man had zoveel verdriet na het overlijden van zijn vrouw een jaar of drie geleden.
En dan nog zelf zo afgezien...
Het goede nieuws is dat mijn poetsjuweeltje vrolijk alles weer netjes gepoetst heeft.
Ik heb een beetje in de tuin gewerkt.
Moest pauze nemen van haar.
Er kwam teveel zon op het terras.
Om de zoveel tijd maakt ze mij attent op het feit dat ik moet drinken.
Toch plezant als iemand bezorgd is om je.
En deze namiddag ga ik mijn schapraai vullen, pakje op of pakje af...
We zijn nog steeds wachtende.
Lekker fris strijken in de garage, Clive.
Oma-C hoe dicht bij ze ook wonen, he tis toch iedere keer op en af hé en met dit weer..
Onze jongste heeft alleen maar Poes afgezet. Geen bloemen dit jaar, want in de straat hebben ze ook geen bloemen gehangen en dus gaat hij in staking.
Al vijf jaar geleden van Vinny, de tijd vliegt MM.
Maak er een fijne dag van allemaal!
-

Goede avond al is het nog vroeg
maar als alle werkjes gedaan zijn mogen we rusten
loze vink klaargemaakt met groene boontjes
Woensdag in de kliniek... eens vragen naar een klantenkaart
voor onderzoeken.. en donderdag weer bij een andere specialist
en zo blijven we bezig...
ze kunnen er toch geen nieuwe meer van maken
Helena, zonde van de hond .. maar ja die beestjes leven ook niet eeuwig
Het was vandaag draaglijker buiten, de wind deed deugd
deze temperatuur is meer dag genoeg voor mij...meer moet niet.
Nu kunnen we tenminste nog wat werkjes doen..
hoewel ik toch nog altijd erg snel ga zweten hoor
Ik wens alle maatjes een fijne avond verder
en straks een deugddoende nacht
-

Goedenavond Seizoentjes,
HVT, wat enorm triest van de buurman en de woef. Zo maar plots overleden, moet er niet aan denken dat dat met Matice zou gebeuren .
Oma-C, de toeristen weer thuis, een taak minder voor jou.
Alle vakantiewas is gestreken geraakt en ligt keurig in 2 wasmanden, morgen alles terug op zijn plaats leggen en hangen.
Kwam even langs om jullie allemaal nog een mooie en ietwat koele avond te wensen en voor straks een zachte welterusten. Liefs en een dikke knuffel voor jullie allen.
-
Ja, hij lag dood op het terras, zomaar ineens. Vijf jaar...
Buurman kwam het speciaal vertellen vanmorgen toen ik in de tuin was.
En hun poes kwam daarnet naar mij toe, toen ik het tuinhuis ging sluiten.
Het leek wel of ze moest het ook eens komen zeggen.
Ze miauwde zo klaaglijk en bleef maar rond mijn benen draaien.
Doe J. toch!
Kwam ik op mijn kamer, had ik gezegd dat ze die niet moest doen, want dat ik nog moest opruimen.
Had ze toch niet mijn kleed op de kapstok gehangen en mijn bed opgedekt zeker.
Het is toch een schat bij momenten.
Zo spijtig dat ze niet goed genoeg uit de voeten kan in het Nederlands.
Ze zou zo een goede verpleegkundige zijn in het RVT waar ze gesolliciteerd had, maar enkel nachtdienst kon doen.Op je vijftigste vaste nachten beginnen, ik denk niet dat ik dat zou willen...
Slaap ze!
Buurman kwam het speciaal vertellen vanmorgen toen ik in de tuin was.
En hun poes kwam daarnet naar mij toe, toen ik het tuinhuis ging sluiten.
Het leek wel of ze moest het ook eens komen zeggen.
Ze miauwde zo klaaglijk en bleef maar rond mijn benen draaien.
Doe J. toch!
Kwam ik op mijn kamer, had ik gezegd dat ze die niet moest doen, want dat ik nog moest opruimen.
Had ze toch niet mijn kleed op de kapstok gehangen en mijn bed opgedekt zeker.
Het is toch een schat bij momenten.
Zo spijtig dat ze niet goed genoeg uit de voeten kan in het Nederlands.
Ze zou zo een goede verpleegkundige zijn in het RVT waar ze gesolliciteerd had, maar enkel nachtdienst kon doen.Op je vijftigste vaste nachten beginnen, ik denk niet dat ik dat zou willen...
Slaap ze!