Goede morgen seizoentjes,
wegens werken ( we waren superlaat thuis) is ventje langs de autostrade.
bij het binnenkomen lag er aan haarbal. Typisch.
ik was gestresseerd en hij ook. ( spiegelgedrag) nu hopen dat het voor vrijdag gedaan is, want zaterdag zijn we op weg en is hij hier en dag & nacht alleen. de buurman komt wel kijken maar ik wil niet dat die hier ineens spug en diaree moet opkuisen.
mijn moeder begint te dolen. ze zei dat de baan naar oostende de baan is waarop haar moeder verongelukt is, terwijl dat helemaal de andere kant op is, richting blankenberge. heb niets gezegd.
er was in de kleine van buurvrouw haar school al pedagogische studiedag. en we hebben een regering maar ik moet toch een

hoofdje zetten. we moesten het geld van de belastingen al gehad hebben en gaan nu achter staan met rekeningen.
Ik heb het nu wel al gehad met dat gezever.
Clive: ik deel de mening van zwanemeer. die hebben dat opzettelijk gedaan. mooi hondje, nog een pup,vast duur enz ik hoop dat Matice over zijn trauma geraakt en jij ook een beetje. kan geloven dat Matice onder de indruk was en dat liet horen. En geen goesting om de hallowientjes te zetten, kan het goed geloven.
Oma C: de toeristen komen dan gauw thuis.
Zwanemeer: seffens een goed bed en dan kom je volgens de reclame er zelfs niet uit als prins charming er voor staat. ach, neen, das reclame voor wasverzachter
de extra pil doet al goed zijn werk, gisterenmiddag bijna een hypo gedaan bij moeder. de bijsluiter had aangeraden snoep mee te doen en na een paar zure kauwsnoepje ging dat draaierig gevoel weg. en het was niet mijn bloeddruk.
het zaklampje was aan batterij vervanging toe, maar in de tijd gebruikte vader oplaadbare batterijen, die natuurlijk allen leeg zijn en aan het uitlopen. naar de lidl voor nieuwe. moest de twee soorten hebben . dubbel A en triple A. Dubbel A voor d'r radiotje en dus AAA voor haar zaklampje. de lege zitten nu veilig in dat bakje. ja er zit ook een houdbaarheidsduur op oplaadbare batterijen.
Gimly net een paar plekken gspugd. is nu naar boven. er staat gelukkig nog water in de mopemmer, dus dat rap opmoppen. eerst droogdeppen en dan opmoppen. hij had het boven ook gdaan vannacht maar dat is planchee en daar moet je met een schuurmachien op.
ventje moet vandaag weer les geven. andere zieke collega komt volgende week terug. ventje geeft niet graag les. de laatste keer was het in het frans en dat is nog een stuk moeilijker dan alles uitleggen aan een leek zoals ik.
zo, zit hier met een kopje koffie te wachten tot ventje gebeld heeft en pas om 8 uur mag ik die pil nemen. tegen dan is mijn maag ver wakker.
gisteren vlees gehaald voor 2 dagen. moet vandaag de deur niet uit tenzij de weergoden om 11 uur stoppen, dan kan ik rap over en weer en mijn leesvoer gaan halen.
mini- afwasje doen. nieuw tafellaken leggen en kaartje maken voor de klein van de frituur.
Fijne dag seizoentje en hou het droog.