NACHTUILTJES (2) 2020
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeiemiddag
Hier ook niets positiefs te vertellen dus zwijg ik maar .
Gisteren toch een klein toertje gedaan, kort en kortbij al staat ons hoofd er niet naar.
Voor vandaag hetzelfde ....
Menu : gestoomde kabeljauw met witloofslaatje en gebakken aardappel en als toetje yoghurt met gestoofde peertjes.
Beelden van gisteren :

IN mei legt elke vogel een ei maar deze heeft zich toch duidelijk van maand vergist
Hier ook niets positiefs te vertellen dus zwijg ik maar .
Gisteren toch een klein toertje gedaan, kort en kortbij al staat ons hoofd er niet naar.
Voor vandaag hetzelfde ....
Menu : gestoomde kabeljauw met witloofslaatje en gebakken aardappel en als toetje yoghurt met gestoofde peertjes.
Beelden van gisteren :

IN mei legt elke vogel een ei maar deze heeft zich toch duidelijk van maand vergist
Oud maar niet Out
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie namiddag iedereen
heb niks te vertellen
zie niemand

heb niks te vertellen
zie niemand

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Ja inderdaad er is moeilijk iets te vertellen als je niemand hoort of ziet..En BLIJF IN UW KOT !!!!
Rietjes je ben voor mij en waarschijnlijk voor ons allen, een godsgeschenk door je mooie foto's dat je hier plaatst...Echt wel een plezier om te zien..
Ik neem die gretig in mijn vizier.
Prachtig hoe jij dat kan fotograferen..
Ik weet ook niks te vertellen.Maar ik had het geluk dat ik mijn dochter heel lang gesproken heb aan de telefoon...Mijn batterijen staan op low nu
Ze had haar vrije dag.
Ons volgend bezoek aan de oma, moeten we melden en aan de venster zal er een micro staan zodat het via een box wordt overgebracht achter de venster..Zo kunnen we elkaar beter horen.
Assa ja hé de vogeltjes zijn naarstig bezig ook die kauwen zie ik met bomen overvliegen..
Elke morgen mogen wij hier vogelpoep afkuizen van de ramen en balustrade
Meme-rietje alles oké met poezen en Quickie? Hier onder hebben ze ook zo'n hondje als Quickie die weegt 20 kgr ochère dat is toch wel veel vind ik..
Het beestje is al geopereerd aan zijn knie..En ze lopen er dan eenmalig eens 9 km mee rond. NIet moeilijk dat hij/zij dan mankt dat dutske
Greetie ik heb paasversiering weg gedaan en eten gemaakt..En de rest van de namiddag was ik in lockdown
Wens iedereen een fijne avond
En volhouden hé....Hoop doet leven zei Will Tura ergens in een intervieuw..
toedeloekes
hou jullie goed-hou jullie gezond
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Michelly - Lid geworden op: 03 feb 2005, 19:05
Dag maatjes allemaal,
Ik ben ook weer even van de partij. Heb de laatste dagen wat geprofiteerd van het mooie weer. Kan echter niet lang in de zon zitten want mijn huid verdraagt dat niet door de vele chemo die ik gehad heb. Maar nu en dan een half uurtje doet ook al deugd en ik merk dat ik daar meer fut van krijg.
Heb vandaag de vensters van twee glazen schuifdeuren gewassen en dat komt overeen met zes grote vensters binnen en buiten. M. wilde het absoluut zelf doen maar ik heb het toch gedaan. Was nadien natuurlijk stikkapot maar dan hijg ik maar wat in een zetel en nadien komt het wel goed. Was alleen bang dat ik van de stoel zou vallen waar ik voortdurend op en af moest. Maar alles is gelukt en ben best wel een beetje fier op mezelf.
Ik lees trouw al jullie wedervaren en hoor hier en daar ook dat het zwaar begint te vallen, zo lang afgezonderd te leven. Ik ben sowieso gewend om veel binnen te zitten en kan er waarschijnlijk daardoor wel wat beter tegen dan veel anderen. Maar ik merk aan mezelf dat het stilaan begint te bedrukken en ik weet dat ik de regels heel erg stipt moet volgen want zwaar risico patiënt en als dat virus me te pakken krijgt kan ik het onmogelijk overleven. Dus zijn we braaf en gedragen ons naar de voorschriften, maar het is zwaar.
Vrijdag moet ik naar het ziekenhuis voor het spoelen van de port-a-cath en bloedonderzoek voor de tumormarker. Maandag a.s. gesprek met de oncoloog over de resultaten en maar hopen dat "het beest" zich nog gedeisd houdt.
Veel lieve groeten voor iedereen.
Michelly
Ik ben ook weer even van de partij. Heb de laatste dagen wat geprofiteerd van het mooie weer. Kan echter niet lang in de zon zitten want mijn huid verdraagt dat niet door de vele chemo die ik gehad heb. Maar nu en dan een half uurtje doet ook al deugd en ik merk dat ik daar meer fut van krijg.
Heb vandaag de vensters van twee glazen schuifdeuren gewassen en dat komt overeen met zes grote vensters binnen en buiten. M. wilde het absoluut zelf doen maar ik heb het toch gedaan. Was nadien natuurlijk stikkapot maar dan hijg ik maar wat in een zetel en nadien komt het wel goed. Was alleen bang dat ik van de stoel zou vallen waar ik voortdurend op en af moest. Maar alles is gelukt en ben best wel een beetje fier op mezelf.
Ik lees trouw al jullie wedervaren en hoor hier en daar ook dat het zwaar begint te vallen, zo lang afgezonderd te leven. Ik ben sowieso gewend om veel binnen te zitten en kan er waarschijnlijk daardoor wel wat beter tegen dan veel anderen. Maar ik merk aan mezelf dat het stilaan begint te bedrukken en ik weet dat ik de regels heel erg stipt moet volgen want zwaar risico patiënt en als dat virus me te pakken krijgt kan ik het onmogelijk overleven. Dus zijn we braaf en gedragen ons naar de voorschriften, maar het is zwaar.
Vrijdag moet ik naar het ziekenhuis voor het spoelen van de port-a-cath en bloedonderzoek voor de tumormarker. Maandag a.s. gesprek met de oncoloog over de resultaten en maar hopen dat "het beest" zich nog gedeisd houdt.
Veel lieve groeten voor iedereen.
Michelly
De sterren zijn niet bang vuurvliegjes te lijken
(Rabindranath Tagore.)
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen iedereen

Groetjes van meme-rietje,
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
@ meme-rietjes,
als ik juist ben
dan ben jij jarig vandaag..
Ik wens je van harte een fijne dag
Proficiat en nog vele gezonde jaren..

Aan alle uiltjes een aangename woensdag...
en Michelly.. veel sterkte voor vrijdag en maandag
ik duim dat het goed is en hoop dat het genoeg is
als we tegen 1 beest moeten vechten
En wees voorzichtig hoor
op stoelen staan is
niet goed.. heel gevaarlijk, (ik kan het weten)
Groetjes allemaal en tot.....
dan ben jij jarig vandaag..
Ik wens je van harte een fijne dag
Proficiat en nog vele gezonde jaren..

Aan alle uiltjes een aangename woensdag...
en Michelly.. veel sterkte voor vrijdag en maandag
ik duim dat het goed is en hoop dat het genoeg is
als we tegen 1 beest moeten vechten
En wees voorzichtig hoor
niet goed.. heel gevaarlijk, (ik kan het weten)
Groetjes allemaal en tot.....
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-

Meme-rietje een ferme proficiat met uw geboortedag !!!!!
Dan ben jij jarig op dezelfde dag als Koning Philippe
oma-c dank je wel om te herinneren
-

Goede morgen iedereen, de zon is er..
Voor ik begin aan HH heb ik al een toerke gedaan tot aan het wandelpad.
En wie weet als de goesting er is deze namiddag een fietstoerke
Michelly, ik ben altijd blij als ik de vet gedrukte letters zie. Dan weet ik dat jij er bent...Moedige vrouw, toch oppassen als je op een stoel staat hoor. Ooit schoot die stoel van onder mijn voeten weg en viel ik met mijn hoofd rakelings langs een sleutel die in het slot zat van mijn keukenkasten..Ik kon het hoofd in zijn. Het paneel van deur was kapot, maar liever dat paneel. Dus aub niet meer doen trapladdertje met 2 treden bestaat...
Elke dag denk ik even aan je..Wees voorzichtig meid...
Dag Bekske
Halla Greetie, hier nog geen koeien te zien. Nog thans toen we hier kwamen wonen zaten er koeien in de weide..Maar soit het kan nog hé
Fijne dag allen
toedeloe
menu: koeitong in Madeira saus voor ikke, en vispannetje voor ventje met puree (aangekocht)
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
@ jadi.. ik ga elke dag kijken bij de jarigen op:
viewforum.php?f=36&sid=94452a1d6ef66f88620401da11ff875a
en zo kan ik de verjaardagen noteren en onthouden...

viewforum.php?f=36&sid=94452a1d6ef66f88620401da11ff875a
en zo kan ik de verjaardagen noteren en onthouden...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat"