In de Vier Seizoenen reeks 20 Herfst 2020

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

mammyretro

27 sep 2020, 17:50

GOEDE BIJNA AVOND
het word al vlug donker ,het zonnetje heeft even gepiept,
maar is niet lang gebleven, ik heb de verwarming op 18,5
is niet warm, maar de papy zet hem ook niet hoger,
hij praat nog steeds niet ,en deze middag aan tafel iets
kinderachtig gedaan, ik stond op om saus te nemen,
wilde hem ook bedienen,(daar ik toch recht stond)
en hij schude zijn hoofd en trok het bord weg
is dan zelf opgestaan, kinderachtig toch ;enfin
fijne avond verder
les larmes sont simplement des gouttes d'eau a l’intérieur de toi

Oma-C

27 sep 2020, 18:14

Afbeelding

De regen is vandaag meegevallen
maar het was niks gezellig buiten
ben binnen gebleven en de koers gekeken
Straks gestoofde prei met een loze vink eten

mammyretro, hoe kinderachtig... ik zou niks nog
bedienen, zet het op tafel, hij zal het wel zien staan hé
Hoe jammer toch, en het leven is al zo kort.... :oops: :roll:
een sterkteknuffeltje...

Groetjes allemaal en slaapwel straks...tot later....:)
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" :wink:

Helena van Troje

27 sep 2020, 18:38

Avondeten is op, de afwas is gefikst.
Het project dikke pullover is opgestart.
De werkbeschrijving afgedrukt.
In de proeflap de kabel al eens uitgeprobeerd.
Het gaat goed komen.

Iedereen nog een gezellige avond gewenst.

wilde eend 2

27 sep 2020, 21:14

dag seizoentjes allemaal ...
Kom nog even een goede avond wensen ..
Anjelierken : de poes mag hier al enkele jaren niet meer naar buiten .. Met zo'n ***buren is ze niet veilig en de straat is hier precies een snelweg ..... met héél veel vrachtwagens .... Poes was bij mijn moeder ook niet gewoon om buiten te mogen . Ze mag hier door het hele huis spurten als ze wil ;-) en ze weet niet beter .
Zo heeft ze ook minder kans om buiten een ziekte op te doen ...
Granny M : altijd vol goede moed en tevreden . Daar wil ik graag een voorbeeld aan nemen ..
Clive : hopelijk niet weggewaaid op het veld bij de hondentraining ....
OMA C en de andere seizoentjes : hier heeft het gelukkig veel geregend en vooral vannacht ... Maar gelukkig is de storm hier niet voorbij getrokken ...
Het nog vroeg .. maar mijn kaars is uit .... Ik wens iedereen een goede nacht en morgen gezond en zonder pijn weer op !!! :-)

clive

28 sep 2020, 08:26

Afbeelding

Goedemorgen Seizoentjes,

Mammyretro, dat is inderdaad kinderachtig van papy. Zou hem nooit meer bedienen. Vind die thuissituatie zo erg voor jou. Hopelijk ziet Papy dat ooit in, maar dat is waarschijnlijk een utopie. Ik wens jou alleszins veel sterkte.

Oma-C, jij hebt wel genoten van de koers gisteren toen alle werkjes gedaan had. En een lekker broodje gebakken, lekker.

HVT, en jij bent begonnen aan een nieuw project. Ik ben er zeker van dat je ook dit tot een goed einde gaat brengen. Persoonlijk vind ik goede wol wel duur. Maar het resultaat zal dan ook wel schitterend zijn.

Wilde eend, veilig dat poes niet buiten mag. Ze worden zo vaak aangereden en dat wil je echt niet meemaken. En jouw kaarsje was gisteren uit, hoop dan maar dat je deze nacht een verkwikkende nachtrust hebt gehad.

Muddy Maddy, hoop dat de denervatie lukt en erna geen pijn meer hebt. Een tweede denervatie heeft naar het schijnt totaal geen zin indien de eerste geen soelaas brengt, dus de duimen staan hier omhoog.

Gisteren dan naar de hondenschool geweest en de eigenaar/therapeut van de hondenschool heeft gezegd dat Matice een klasje hoger mag. Alhoewel hij nog niet elke oefening tot een goed einde brengt. Maar we gaan proberen, lukt het echt niet, geen probleem, dan mag hij terug naar zijn huidige klas.
Voordeel van die klas is dat er veel minder honden op de plein staan, maximum 6, dus dat is een heel intensieve training. Maar we bezien het als een probeersel en misschien is een uitdaging wel eens goed voor Matice. Ga toch nog deze week tijdens de wandeling nog veel oefenen met hem.
5 oktober wordt hij al 2 jaar. En de 2° december is hij dan 2 jaar bij ons. De tijd vliegt.

Zo, tijd dat ik aan het HH ga beginnen en dan de weekendwas nog in de machine stoppen. Manlief werkt dan nu weer 2 weken van thuis uit. Maar heb deze ochtend heel vroeg de keuken en de living al volledig gedaan. Moet daar enkel nog de vaatwasser nog leegmaken. En dan de 2 andere verdiepingen doen. Wandelen gaan met Matice en misschien nog een extra taak doen.

Ik wens iedereen een zo'n mooi mogelijke dag. Niet naar buiten kijken, maar maak het binnen maar extra gezellig. Liefs en een dikke knuffel.

Muddy Maddy

28 sep 2020, 08:57

Goede morgen seizoentjes,

Ventje staat onder de douche, seffens is het mijn beurt. heb al een deel van de afwas gedaan voor ik koffie had. Het zegt al genoeg als ik afwas, voor ik koffie heb want Ventje was weer in een van zijn "moods". Moest deze morgen om 7 uur opstaan en dàt was al te vroeg! ik vind 7 uur vergeleken met 5 u 30 wel een verschil. Alleen de vettige pan is aan het weken. heb handschoenen nodig als ik dat aanpak.
Vandaag om 13 u 30 naar de kine. weet niet wat ventje gaat doen, boodschappen van de Ldl of gewoon naar huis om verder te werken. Denk het laatste. Morgen dokter en woensdag ziekenhuis.
heb misschien al gezegd dat ik vrees dat m'n denervatie niet zal doorgaan door de vele ziekenhuisopnames.
mijn spijsvertering lag gisteren weer overhoop. heb digestel moeten nemen en moest mijn avondeten overslaan of het zou verkeerd aflopen. stress zeker, die zet zich meestal op mijn maag.
denk dat we kippenbillen gaan eten. morgen iets dat rap moet gaan want ventje werkt uit en dan kan hij weer thuiskomen met een gezicht als een donderwolk. Odette zou gekalmeerd zijn, ten minste ventjes plant onder het afdak waaien niet meer. de mijne staat naast het tuinkot en vangt zoveel geen wind. tsja, 't is hier soms nog 't mijne en 't zijne. :?
heb weer last van kriebelende keel dus ik ben me weer aan het nerveus maken. Zou niet mogen zijn.
het ziet er geen mooi weer uit, dus tussenseizoensjas zoeken waar ik nog in kan, in plaats van een makkelijk jeansjasje. was in een magazine zo'n jeansjasje met teddy tegengekomen in mijn maat. vroeg ventjes mening en kreeg te horen dat dit niets speciaals was. ( de prijs wel) dus we gaan weer rondlopen met hetgeen we hebben. Ons moeder zou zich kwaad maken om zo'n uitspraken en zich afvragen waar ventje zijn geld aan verbrast. ik verwacht weer een der deze dagen de uitspraak: het boodschappengeld is op. :? wel dan gaan we soep eten en craqottes. je moet als je uitwerkt dan maar zien dat een collega geld voor je belegd broodje voorschiet. of je neemt een thermos soep mee en een doos craqottes. maar geen haar op zijn hoofd die zal willen toegeven dat wij krap bij kas zitten. mijn naam is nochthans niet Hyacint Bouquèt. Dus gaan we voor dat jeansjasje sparen, ( als het dan nog in de collectie van merk X zit)maar eerst moet mijn haar er aan geloven. Aan Gimly hoeven we geen geld meer te vragen sinds de lockdown heeft die niet meer kunnen sparen voor mammie en pappie.
heb net mijn boot in hay-day kunnen wegsturen, heeft ons nog 1 hoefijzer opgeleverd. als vice-presidente moet ik het goede voorbeeld kunnen geven.
Zo, ik ga die vettige pan afwassen, dan is dat ook gedaan. daarna pillenontbijt en fruit. moet nog een kwart watermeloen versnijden. was de laatste van het seizoen.
Fijne dag seizoentjes en keep safe.
Cats Rule!

Oma-C

28 sep 2020, 09:23

Afbeelding

Goede morgen alle seizoentjes :wink:
het regent hier, en eigenlijk went het niet echt :oops:
maar het is nodig voor de grond dus ja... :)
Binnenwerken is dan het beste en dat ga ik doen...

clive, dank voor je overzichtje, :wink:
zo kunnen we het gemakkelijk bijhouden....
fijn dat Matice een 'klasje hoger mag'
hopelijk lukt het ook :lol:

Iedereen weet hier weer wat te doen,
het ene is al leuker dan het andere... :)
Maar bezig zijn is goed voor een mens
het houdt de geest bezig...

Ik ga ook mijn huistaken doen, maar eerst
douchen en me netjes maken...
Iedereen een fijne dag en zoals clive zegt
niet buitenkijken, dan zien we het niet :lol:
Groetjes allen en tot later....

granny M

28 sep 2020, 10:19

Goede morgen,
Hier is het Black Monday voor mij. Het liefst was ik in mijn bed gebleven lekker onder het dekbed, gebeurt niet dikwijls ...
Het is 10 uur en ik zit nog met schemerlampjes aan omdat het zo somber weer is.
Van in bad gaan onder supervisie van dochter is helaas niets gekomen gisteren, zal voor vlg w.e. zijn, we hebben alle papieren eens nagekeken en geordend, had alles bij elkaar in een doos gestopt om niets kwijt te raken. En vooral lekker gekeuveld, is toch anders dan aan de telefoon. Ze heeft wat gordijnhaakjes erbij gehangen voor de glasgordijnen, er waren er wat tussenuit gevallen en het hing een beetje slordig vond ik. Er waren ook wat lampjes van de inbouwspotjes kapot, die heeft ze voor me eruit gehaald voor de maat te weten. Dat wordt een bezoekje aan de Hubo ( ook lang geleden) en de buurman zal ze er wel weer in frutselen. Hij was al gegeneerd, dat hij het zelf niet gezien had.
Veto gekregen om het zelf te proberen ( dat zou ik nu ook nog niet riskeren :D )
Straks komt Poetske , ik heb nog appeltaart van gisteren over, zal ze eens verwennen ( en mezelf ook meteen :D ) Dat verdient ze zeker !
Tot zover, lieve groetjes voor allemaal !

Helena van Troje

28 sep 2020, 11:05

Nog niet veel te vertellen en ook nog niet veel gedaan.
Vandaag verder schuren. Gisteren gespijbeld.

Wat die wol betreft: nu ben ik gesteld voor 60€.
In de winkel een echt wollen pull was verleden jaar al 120€.
Toch een redelijk dikke warme pullover.
Ik heb absoluut niet graag acryl of andere synthetisch garen.

Zij die gaan werken groeten u!

anjelierken

28 sep 2020, 11:45

Hallo iedereen,

HVT: tof dat jij een mooie trui gaat breiden, die zijn veel warmer dan die in de winkel.Ik heb dat vroeger ook nog gedaan, maar had steeds moeilijkheden aan de hals of de mouwen.Zolang het maar gewoon breien is , geen probleem.Ben er dan maar met gestopt.En ex-collega van me( lang geleden) die had een breimachine .Op 2 avonden breide die een trui, heel mooi, precies of die kwam uit de winkel.Die bekeek de beschrijving en kon op voorhand al zeggen of er fouten in zaten.

Mammyretro: ben het eens met Oma-C en Clive, dat is kinderachtig.Moesten kinderen het doen, je zou het begrijpen, maar volwassen mensen :roll: .Wat bereik je daar nu mee?

MM: heb de beelden gezien van aan de kust, mensen die hun auto moesten uitgraven.De kusttram die niet verder kan.Normaal dat je daar ook een beetje de gevolgen van hebt.Hopelijk wordt je geholpen in het ziekenhuis en wordt het niet uitgesteld.

Oma-C: nu je spreekt over loze vinken, da's bij ons ook allang geleden, misschien iets voor volgende week.Hier noemen we dat blinde vinken of vogels zonder kop.

Dames, tot morgen allemaal.

Helena van Troje

28 sep 2020, 13:41

Anjelier, vroeger ook nog een breimachine gehad.
Zelfs breilessen gaan volgen.
In de periode van 1974 tot ongeveer 1990 veel gebreid met de machine.
Daar moet je wel je aandacht bij hebben, anders loopt het mis.
Nu heeft oudste die bij hem staan.
Ik kreeg de wagen niet meer over en weer op het laatste.
Heel lang niet meer gebreid, tot hij met zijn wolwinkel begon en van alles en nog wat kwam vragen.
Ondertussen die plaid gehaakt, twee sjaals gebreid, een muts gebreid, een netje voor boodschappen gehaakt.
Een vestje begonnen, maar de beschrijving is zo onduidelijk dat ik dat ga aftrekken en iets simpeler maken van die wol. Soms mis ik die machine wel, want ik breidde de boordjes heel dikwijls met de machine om dan met de hand verder te breien.

clive

28 sep 2020, 18:04

Afbeelding
Goede bijna avond Seizoentjes,

Muddy Maddy, hopelijk heeft de kine goed gedaan. Vind dat ook leuk, zo'n jeansjasje met teddy erin. Dus nu weet je waarvoor je kunt sparen :D .

Oma-C, alle huistaken gedaan gekregen. Fijn hé , als het zo netjes is in huis.

Granny M, geen zin voor op te staan deze ochtend. Maar gisteren genoten van bezoek van jouw dochter, dat is leuk om te lezen. Badexperiment is dan voor volgend weekend gepland. Niet zelf proberen hoor .
Zeker niet als je alleen bent.

HVT, wou dat ik dat kon breien, zoals jij bedoel ik dan. En een echt wollen pull in de winkel kan zelfs nog duurder zijn hoor. En zelf gebreid is toch nog altijd warmer dan een gekochte.

Anjelier, moest gisteren aan jou denken als je de Ukjes over de vloer hebt gehad. De kleinkindjes van mijn naaste buren waren hier geweest, want de oudste van 4, moest zijn verjaardagsgeschenk nog hebben. Mijn oh zo ordelijke living werd meteen herschapen tot één grote chaos. KInderhandjes die chips mochten hebben, op mijn zwart leren salon en de salontafel herschapen tot tafel vol met restjes hapjes.
Toen ze weg waren , heb ik eerst de keuken en de living zeer grondig gestofzuigd. Dan de salontafel opgeruimd na het vinden van 2 vermiste autootjes. De vaatwasser gevuld en een hapjesbord met de hand afgewassen. Dan de lege salontafel met een sopje afgewassen en daarna de salon volledig afgeveegd. En de glazen deur gedaan. Na een klein uurtje was alles al volledig gedaan en dan alles op de salontafel terug gezet. Meteen alle theelichtjes en kaarsen aangedaan. En toen was alles terug in orde. Maar ik had het voor geen goud willen missen. De jarige was ontzettend blij met zijn laat verjaardagsgeschenk . En daarom dus moest ik denken aan de Ukjes :D :D .

Zo, ga nu ook al de theelichtjes en de kaarsjes laten branden, vind dat gezellig. Manlief is nog aan het werk.
Hij zou graag een gebakken eitje met spekjes hebben. Voor mij dan liefst een spiegeleitje, maar zonder spekjes. Is vlug klaar en kan wel eens lekker zijn. Dan nog de tafel afdekken en de keuken opruimen en afvegen en dan hou ik het voor bekeken vandaag, ga dan vlug onder de douche en me klaarmaken voor de nacht. En dan met een plaidje in de zetel.

Voilà, wens jullie allemaal nog een fijne avond. Liefs en een dikke knuffel voor iedereen. En voor veel later vandaag een heel goede nachtrust.

Muddy Maddy

29 sep 2020, 06:35

Goede morgen seizoentjes,

wij zijn gaan slapen om 20 uur! dat is toch niet normaal! In plaats van een verkwikkende slaap had ventje "nadorst" en zijn vettige kip bezorgde hem buikloop. Tsja, gulzig zijn hè. hij zegt niet uitgeslapen te zijn. ik heb geslapen maar heb veel wakker gelegen en een tijdje koude voeten gehad. tegen de ochtend viel ik dan toch in slaap en dan ging de wekker. Kine wist me te vertellen dat ik blokvast zat met mijn nek. vochtigheid, koude en stress. heb de vrouw van de beenhouwer gezien, die had me al lang niet in levende lijve gezien en vroeg hoe ik ging. ze was de winkel aan het poetsen en aan het vloeken op de fijne bladeren die aan een mens zijn zolen blijven hangen. ik moet er vandaag ook nog zijn om avondeten te zoeken maar vandaag is het de beenhouwer zelf.
Apotheek zal bellen als de griepspuit verdeelt wordt, maar er is er eentje gereserveerd.
Vrijdag terug naar de kine. En dan is de week om. Vandaag naar de dokter die zoals gevraagd "vrolijke" kaartjes gaat krijgen. zei ventje voor de grap; zeg dat het de prijs van een consult is. ( 4 euro) Ik denk wel met deftig materiaal dat je ergens tegen de 4 euro zit. Een paar jaar terug verkocht iemand in de broodjeszaak ook zelfgemaakte kaartjes met borduursel en 3D techniek. 2, 5 euro. ze waren niet erg mooi gedaan, eerder rap-rap afgewerkt, maar ze zaten wel in cellofaan zakjes.
moet nog een paar adressen waaronder dat van Granny M en het nieuwe adres van Wilde eend.
dan vragen aan een lotgenote of ze er ook eentje wil.
De wind is plots gedraaid in verband met het jeansjasje met Teddy. Nu wil ventje er ook een omdat ze unisex zijn. Toen hij de uitspraak zei stond de wind duidelijk op storm. dat zal vanavond ook niet anders zijn, tenzij brussel en consoorten behoorlijk braaf zijn.
Gimly is ergens ten velde. hij heeft van mij eten gehad. daarna deed ventje te veel bewegingen, zoals zijn aktentas en laptoptas in de koffer te steken en de lege bak bier. denk wel dat ventje eten mee heeft. hij was alleen mijn oud kortrijk kaas vergeten. ventje was in de ldl en er zei een stem heel de tijd pardon. ventje die het al op zijn heupen kreeg draaide zich om en zag: Sandro van de frituur. die zei dat hij net op tijd een beetje achteruit was gestapt met de winkelkar ( die je nu zelf moet ontsmetten) want hij zag aan ventjes lichaamshouding dat die klaar stond om uit zijn vel te springen. Sandro was daar om de promo voor auto-onderhoud te bekijken en ventje moest voor mij yoghurt meebrengen wat er stond nog een promo-app open. met mondmasker op moest ventje goed kijken zei hij. ik heb het ook al meegemaakt maar dan zonder. kreeg een goede dag , zeg die weer en nadien: ach, dat was..... zou het geroken hebben aan diens aftershave. nu mensen donkere kleren aan hebben zie je dat niet zo goed meer en nog minder als straks de mutsen boven komen. ik had mijn regenhoedje aan en een van de mannen van 't stad zong van 'allemaal beestjes'. had dat te maken met mijn mondmasker ( met een tijger en en katje) of ging ik zo een krokodil te lijf? :lol:
nu wachten tot woensdag na het consult en dan kan ik voor mijn haar gaan vragen. kleuren en knippen. ben dan weer een paar maanden op mijn gemak want mijn haar groeit jammer genoeg niet rap. dat van ventje zal zaterdag onder handen moeten genomen worden denk ik. die heeft een periode van stilstand en dan een groeispurt met zijn coupe. dit keer wil ik er bij zijn voor het weer de spuigaten uitloopt. gisteren weer voor de honderdste keer gehoord, ik wil mijn pensioen. wat moet dat dan niet doen voor een persoon die zijn vooropzeg moet uitdoen? ik heb altijd einde contract gehad, dus ik moest niet meer weerkomen tenzij ze weer personeel te kort hadden ofwel met mijn klikken en klakken buiten.
Clive: dan had je dubbel werk gisteren. Is dat ook een beklede salontafel zoals een tijdje geleden in de mode was en je er een dienblad op zette?
Matice mag een klasje hoger. nu hopen dat het niet te zwaar voor hem is en hij niet "zakt". En hij is bijna 2 jaar, zou eens moeten opzoeken hoeveel dat in mensenjaar is. Ons Gimly is al een pak ouder dan wij!
Straks twee borden afwassen. dat is zo gedaan. ventje heeft zich over de pan met deksel ontfermd.
Moet een nieuwe plaats vinden voor mijn tablet. nu staat die op een boekkussen ( niet een echte maar wel ferm duur) en die flap voor het boek is aan het uitdunnen. zal eens kijken wat de eigenlijke prijs is voor een echte bookseat en of je die tweedehands kan krijgen.
Nu ik ga wachten tot Gimly gedaan heeft met eten en dan een tweede kopje koffie gaan maken.
Fijne dag seizoentjes en Keep Safe!
Cats Rule!

clive

29 sep 2020, 07:56

Afbeelding

Goedemorgen Seizoentjes,

Muddy Maddy, neen hoor , dat is gewoon een salontafel van licht hout. Maar het zijn eigenlijk 2 salontafels,
met wieltjes . Ze staan altijd naast elkaar, maar als er meerdere mensen op bezoek komen, zet ik er aan elke zetel één. Wij hebben die samen met de tafel en de buffetkast laten maken, want vonden toen onze goesting niet. De salontafels zijn open en dat is handig om de plaidjes in te leggen, je boek enz. Dan zijn die altijd opgeruimd. En wat Matice betreft, we zullen zondag zien hoe het gaat, zullen toch het een aantal lessen moeten volhouden, want dit zijn allemaal nieuwe oefeningen, meestal zonder lijn. Die kan hij niet van de eerste keer kennen. Eén groot voordeel is wel dat er dan maximum 6 honden op het veld staan. En in deze groep is hij dan ook weer de jongste. Hoop dat het mee gaat vallen.

Heb op dit uur de 2 benedenverdiepingen al gestofzuigd en de vaatwasser al leeg gemaakt, dus manlief gaat rustig kunnen werken. De ledkaarsen zijn al aan, vind dat gezellig. De gewone kaarsjes gaan pas aan rond een uur of 17.00H.
Moet vandaag boven poetsen, dat doe ik elke dinsdag en het is mijn minst favoriete poetsdag. Maar als alles gedaan is, ben ik wel blij als ik ' s avonds onder de dons lig en alles proper is.
Moet rond 10.30H wel stoppen met wat ik bezig ben, want moet om 11.00H bij de kine zijn en als ik daarvan thuiskom, ga ik doordoen waar ik gestopt ben. Moet dan ook 4 machines was doen, de overtrekken van de dons, de hoeslakens, de badmatjes en tenslotte het badlinnen. Maar moet alleen de overtrekken strijken, de rest is opplooiwas.

Matice had gisterenavond zijn bak leeg gegeten na de zondag en de maandagochtend niets gegeten te hebben. Doe er om zijn voeding wat aantrekkelijker te maken, wat TV worstjes in.

6 februari 2021, dat is nog lang, komt onze dierenarts EHBO geven voor honden. Dat is via de hondenschool.
De inschrijving kost 40€ de man, maar je krijgt vanalles mee. Wij gaan ons beiden inschrijven voor deze cursus, want als manlief alleen is met Matice en die krijgt iets aan de poot, moet manlief ook kunnen handelen en vice versa. Je leert bijvoorbeeld ook een verband aan te leggen. En in acute situaties te kunnen handelen nadat je de dierenarts hebt gebeld. Denk dat een heel interessante cursus gaat worden en een nuttige vooral.
En maar hopen dan dat we hem nooit nodig gaan hebben.

Zo, het is bijna 08.00H. Ik wens iedereen een fijne dinsdag, liefs en een dikke knuffel voor jullie allemaal.

Oma-C

29 sep 2020, 09:57

Afbeelding

Goede morgen en zonnige groeten allemaal
de seizoentjes
... misschien komt er nog wel regen
maar nu schijnt de zon en is er een blauwe hemel :wink:

clive een aangename dag, alles weer goed gepland
ja , 't is alweer dinsdag.... sterkte bij de kine
moet je nog dikwijls gaan? :roll:

M-M met die maskers op kan je bijna niemand herkennen
vervelend is dat maar je wat moet dat moet,
ze hebben met ons gelachen in Nederland en
ze zitten nu zelf vast, ook heel strenge regels
Dat is het enige waardoor we dat virus eronder
kunnen krijgen :oops: als iedereen zich eraan houdt natuurlijk
ik heb telefoon gekregen van de apotheek dat
de griepspuiten vanaf morgen beschikbaar zijn :wink:
en ja ik mis ook nog een paar adressen om met
de feestdagen en kaart te sturen, Granny, en wilde eend...
iedereen is vrij om het door te geven via PB hé... :lol:

Alle seizoentjes ik hoop dat de zon blijft en dat jullie
allen een fijne dag hebben... geniet van wat kan :wink:
Groetjes allen en tot....
Laatst gewijzigd door Oma-C op 29 sep 2020, 10:30, 1 keer totaal gewijzigd.