In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Yes Sita, heel goed gezien.
Zoiets is 's zomers vaak mijn lunch tijdens mijn vaartochten, trouwens gewoon thuis vind ik zoiets dergelijks ook heerlijk hoor.
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
zo leuterkes
En heerlijke natte avond gewenst. Het regent fameus hier nu. Man moet nog buiten met ons bruintje, dat wordt een natte hond bij me subiet
Deze ochtend boodschappen, en heren hier op dit plekje, ik loop zelf achter de kar man gaat met hond wandelen ondertussen. Was wel raar bij de beenhouwer/slager zo zonder mondmasker/mondkapje. Onze beenhouwer zegde ik voel me naakt zonder dat spul, ik mis iets aan kleding te kort. We hilarisch natuurlijk
Na de middag lekker puzzels gemaakt op Jigidi, oa die van Remie. Was weer een leuke, en ik dacht net hetzelfde als Sita dat is een foto van op de boot Remie.
Ondertussen ook nog wat gewerkt, maakt het maandag rustiger. Het was toch rotweer.
Ventje heeft de houtkachel aangestoken, lekker warm en knus. Bruintje is er gaan voorliggen om te genieten van de vlammen en de warmte
Sita op Jigidi ben ik echt maar een middenmootje hoor. Zo straf ben ik nu ook niet.
Zonnebloemeke, en wat nieuws te vermelden na weeral zoveel onderzoeken en geloop. Ik duim hoor dat het geen spierziekte is, maar gewoon iets banaals dat simpel op te lossen is.
zo leuterkes, ik ga niet verder zeveren, ik ga ons bruintje haar kauwbot verstoppen en daarna in de zetel voor de Nederlanders op de bank. Er komt subiet nog een levering. Wel heel laat vind ik. Normaal zit ik al in nachtkledij (klinkt chique hé), maar nu niet dus hé
Ik ga niet verder zagen maar ma zegde vanavond aan de telefoon als je morgen de boodschappen brengt ik ga niet met open deur zitten zet gewoon maar alles af en vertrek maar terug.
En heerlijke natte avond gewenst. Het regent fameus hier nu. Man moet nog buiten met ons bruintje, dat wordt een natte hond bij me subiet
Deze ochtend boodschappen, en heren hier op dit plekje, ik loop zelf achter de kar man gaat met hond wandelen ondertussen. Was wel raar bij de beenhouwer/slager zo zonder mondmasker/mondkapje. Onze beenhouwer zegde ik voel me naakt zonder dat spul, ik mis iets aan kleding te kort. We hilarisch natuurlijk
Na de middag lekker puzzels gemaakt op Jigidi, oa die van Remie. Was weer een leuke, en ik dacht net hetzelfde als Sita dat is een foto van op de boot Remie.
Ondertussen ook nog wat gewerkt, maakt het maandag rustiger. Het was toch rotweer.
Ventje heeft de houtkachel aangestoken, lekker warm en knus. Bruintje is er gaan voorliggen om te genieten van de vlammen en de warmte
Sita op Jigidi ben ik echt maar een middenmootje hoor. Zo straf ben ik nu ook niet.
Zonnebloemeke, en wat nieuws te vermelden na weeral zoveel onderzoeken en geloop. Ik duim hoor dat het geen spierziekte is, maar gewoon iets banaals dat simpel op te lossen is.
zo leuterkes, ik ga niet verder zeveren, ik ga ons bruintje haar kauwbot verstoppen en daarna in de zetel voor de Nederlanders op de bank. Er komt subiet nog een levering. Wel heel laat vind ik. Normaal zit ik al in nachtkledij (klinkt chique hé), maar nu niet dus hé
Ik ga niet verder zagen maar ma zegde vanavond aan de telefoon als je morgen de boodschappen brengt ik ga niet met open deur zitten zet gewoon maar alles af en vertrek maar terug.
-

Straks, ja U raadt ’t al, toch weer even naar mijn bootje..!
‘k Ben gisteren begonnen met het schuren van het gangboord aan bakboord, als het weer ’t toelaat, krijg ik het schuren daarvan vandaag klaar en heel misschien ook nog, de plekken die daarvoor in aanmerking komen, in de Owatrol.
Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
-
Trek het U niet aan Lenk, probeer dat althans, U doet uw uiterste best..!
Begrijpelijk dat het pijn doet..!
Mij is weleens verteld, dat degene die jou 't hardste raken het meest om je geven in zulke situaties.
Maar da's moeilijk met elkaar te rijmen natuurlijk.

Vriendelijke groet,
en
-
Bert
Ja, ben er terug. Deze keer wat toonbaarder 

Wat had ik slecht geslapen! Nog maar eens, en ik dacht dat het de gede weg op ging.
Zal wel beteren zekerss.
Lenk, hoe herkenbaar voor mij. Ik had dan altijd zin om de band met hen te verbreken maar ja,
we blijven het proberen ook al heeft het geen zin.
Nu heb ik behalve mijn broer en vrouwtje zijn kinderen geen familie meer.
Die lopen wel ergens rond maar sinds ik op de sukkel ben hebben ze mij allemaal laten vallen. Ik ben een ziek mens en dat moeten ze niet hebben.
Wel, dat ze dan hun plan trekken, ik heb hen niet nodig. Heb ik er dan geen last meer van ook.
Heb van mijn hart een steen moeten maken, maar het is nu eenmaal zo.
Wat mijn vader vroeger altijd zei, je moet een ander behandelen zoals ze jou behandelen.
Was veruit het enige goede dat hij ooit gezegd heeft. Geen te goede herinneringen aan mijn jeugd.
Soms moet een mens dat even kwijt.
Nu stoppen met zagen en klagen.
Het is mooi weer, weliswaar wat bewolkt maar ik vind het goed.
Gisteren op aanraden van ons Carine een t-shirt met lange mouwen aangetrokken.
Dus een nieuwe look voor de komende weken of maanden...

Gisteren om voorschriftje geweest voor mijn griep spuit.
Binnenkort zal ik ook nog een brief krijgen voor mijn 3e spuit tegen corona. Het zal een spuitjesjaar worden.

. Maar beter zo dan in de lappenmand terecht te komen met griep of erger
.
Heb vroeger meer dan genoeg griep gehad, en met ouder te worden heeft men dit echt niet nodig!!
Ondertussen staat hier een lekker kopje koffie voor mijn neus
. Die zal ik seffens eens soldaat maken.
Zou Marietteke al nuchter zijn??

Allé, tot latersss...
Remie, stonden die meloenen ook op het menu gisteren???

Wat had ik slecht geslapen! Nog maar eens, en ik dacht dat het de gede weg op ging.
Zal wel beteren zekerss.
Lenk, hoe herkenbaar voor mij. Ik had dan altijd zin om de band met hen te verbreken maar ja,
we blijven het proberen ook al heeft het geen zin.
Nu heb ik behalve mijn broer en vrouwtje zijn kinderen geen familie meer.
Die lopen wel ergens rond maar sinds ik op de sukkel ben hebben ze mij allemaal laten vallen. Ik ben een ziek mens en dat moeten ze niet hebben.
Wel, dat ze dan hun plan trekken, ik heb hen niet nodig. Heb ik er dan geen last meer van ook.
Heb van mijn hart een steen moeten maken, maar het is nu eenmaal zo.
Wat mijn vader vroeger altijd zei, je moet een ander behandelen zoals ze jou behandelen.
Was veruit het enige goede dat hij ooit gezegd heeft. Geen te goede herinneringen aan mijn jeugd.
Soms moet een mens dat even kwijt.
Nu stoppen met zagen en klagen.
Het is mooi weer, weliswaar wat bewolkt maar ik vind het goed.
Gisteren op aanraden van ons Carine een t-shirt met lange mouwen aangetrokken.
Dus een nieuwe look voor de komende weken of maanden...
Gisteren om voorschriftje geweest voor mijn griep spuit.
Binnenkort zal ik ook nog een brief krijgen voor mijn 3e spuit tegen corona. Het zal een spuitjesjaar worden.
Heb vroeger meer dan genoeg griep gehad, en met ouder te worden heeft men dit echt niet nodig!!
Ondertussen staat hier een lekker kopje koffie voor mijn neus
Zou Marietteke al nuchter zijn??
Allé, tot latersss...
Remie, stonden die meloenen ook op het menu gisteren???
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft