halloooo een goeie namiddag iedereen
wij hebben zojuist van onze koffie genoten en tussenin zit ik te wachten op een telefoon van de dokter met de uitslag van ons bloed
het zonnetje is er ondertussen ook doorgekomen en het is toch al gans de dag droog buiten zoals het deze morgen ook al was en bijna geen ziertje wind zoals ze hier zeggen en de hemel is ook al opgeklaard in de loop van de voormiddag
ik heb verder nog enkele kleine werkjes te doen en ik zal wel zien hoe het gaat
Ponneke een beetje aan van alles bezig vandaag
en dat Saharazand zal niet voor vandaag zijn hoor
jadi mooie fotootjes en de trappist zal wel gesmaakt hebben zeker , maar ik zelf ben geen bierdrinker en dat laat ik aan de liefhebbers over
Remie ook alweer de boodschapen binnen , awel hier ook
tis toch niet te geloven hoeveel een mens moet kopen om gans de week toe te komen , maar ja zonder eten kunnen we niet verder hé
An oeps aan de schilderwerken bezig en het zal weer mooi zijn als het gedaan is
Sarina hopelijk word mijn voet beter met die medicatie want anders zullen het van die speciale kousen worden volgens de dokter en daar heb ik een hekel aan hoor
en mooi hoor jou lieveke met die leeuw
mama-inge een drukke dag voor vandaag
Lenk eens je hart luchten kan toch deugd doen hoor , dus geen probleem
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, Ponneke, Sarina, Willempie
nog een gezellig woensdag verder
daaaaag

wij hebben zojuist van onze koffie genoten en tussenin zit ik te wachten op een telefoon van de dokter met de uitslag van ons bloed
het zonnetje is er ondertussen ook doorgekomen en het is toch al gans de dag droog buiten zoals het deze morgen ook al was en bijna geen ziertje wind zoals ze hier zeggen en de hemel is ook al opgeklaard in de loop van de voormiddag
ik heb verder nog enkele kleine werkjes te doen en ik zal wel zien hoe het gaat
Ponneke een beetje aan van alles bezig vandaag
en dat Saharazand zal niet voor vandaag zijn hoor
jadi mooie fotootjes en de trappist zal wel gesmaakt hebben zeker , maar ik zelf ben geen bierdrinker en dat laat ik aan de liefhebbers over
Remie ook alweer de boodschapen binnen , awel hier ook
tis toch niet te geloven hoeveel een mens moet kopen om gans de week toe te komen , maar ja zonder eten kunnen we niet verder hé
An oeps aan de schilderwerken bezig en het zal weer mooi zijn als het gedaan is
Sarina hopelijk word mijn voet beter met die medicatie want anders zullen het van die speciale kousen worden volgens de dokter en daar heb ik een hekel aan hoor
en mooi hoor jou lieveke met die leeuw
mama-inge een drukke dag voor vandaag
Lenk eens je hart luchten kan toch deugd doen hoor , dus geen probleem
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, Ponneke, Sarina, Willempie
nog een gezellig woensdag verder
daaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***

onder mijn neus.

en

PINDA sturen om daar op tijd te kunnen zijn.
Gina ziet de bui al hangen…..