In de Vier Seizoenen reeks 31 zomer 2023

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

01 jul 2023, 09:47

Goede morgen seizoentjes,

het is na achten en dat is al een hele prestatie.
Ja, Helena dat kon ik ook helemaal niet weten hè dat O op jouw zwarte lijst staat. onze technieker was van Nepal. we hebben er dan maar engels mee gesproken. schijnt dat nepalees eten zeer zeer pikant is. Jammer dat het daar ook zo koud is en veel wind.
Ik kan de katten niet buiten laten want het miezerd hier en qua temperatuur? niets om naar huis over te schrijven. amper 16° zegt de meteo. het wordt weer een donkere dag. Gisteren had ik sjans in verband met die donkerrode Hortensia. er stond maar 1 pot met chace pôt. een oudere dame had nummer 2 in haar handen. en ik heel de tijd maar mompelen, madam zet die bloempot neer want die had natuurlijk de mooiste van de 2. ze beginnen ons daar al te kennen en weten voor wie die nu pioenrozen zijn. het zijn witte met een donkerrode rand. en de mini-roosjes staan nog altijd goed. de andere knoppen komen nu ook uit. en die staat hier nu een week. en zal nog een week meegaan. en ze zijn helemaal niet duur. de bloemen voor moedertjesdag hebben 3 weken gestaan.
ventje heeft gisteren helemaal niet naar z'n zus gebeld. en zij ook niet naar hem. teken dat het goed gegaan is, de verhuis. bovendien werkt zus op vrijdag en heeft het dan altijd druk. waarschijnlijk daarom.
vanmorgen sta ik in de badkamer en ben bezig mijn gezicht te reinigen met reinigschuim van Liera*. ( uit de apotheek) staat ineens mijn nieuwsgierig grijs gevalletje naast me. ik was haar al verwachtende! toen het water is weggelopen is ze in de wasbak gesprongen en daarna weer eruit wat het was nat. ze heeft juist korrels gegeten. Gimly heeft blijkbaar geen zin in eten. zoveel te beter. die is weer gaan slapen op de fleece. weer bijna geen afwas en vandaag eten we pizza 4 kazen waar we er dan nog 2 op leggen. Roquefort en chaumes. en een rijkelijke hoeveelheid geraspte kaas. van het huismerk van de colruit. ik vind die zachter van smaak. vooral op onze spaghetti. morgen worden het vermoedelijk lamskoteletjes. onze beenhouwer sluit nu halve dagen. van nu de 20 ste tot 10/8 en omdat ze met 2 zijn valt dat waarschijnlijk prima te regelen. en zitten de mensen niet helemaal zonder beenhouwer want met die Ldl weg (al meer dan een jaar) en Luc die al 10 jaar weg is, is hier maar 1 beenhouwer. toen we hier kwamen wonen hadden we 3 beenhouwers, 2 bakkers en de Ldl. 4 frituren en een restaurantje. nu hebben we maar 1 bakker en die is met verlof. en 1 beenhouwer + dat kruidenierswinkeltje. madam van het groenten en fruitkraam moest een oud ventje naar ergens begeleiden. ik zei tegen haar dat ze weer sjans had. die heeft een tong van lintjes. ik had niets nodig en ventje ook niet. er stonden heel weinig kramen. misschien omdat iedereen met vakantie vertrekt. ventje vermoed dat nummer 4 op reis gaat met de wagen en diens broer is hier om voor de honden te zorgen. vroeger hadden ze ook nog katten. ze zijn een opvanggezin om die dieren weer te laten wennen aan een thuissituatie vermoedden wij. want het zijn om de haverklap andere honden en/of katten. het is draaien van kant en er staat maar 1 verkeerd. die woont hoogstwaarschijnlijk in de st-antoniusstraat want daar is een groot gedeelte afgesloten door die watertoestand van woensdag geleden. en ik herken die nummerplaat niet. en ventje vertikt het nu vandaag om ergens met de tuutje weg te rijden. hij moet dan maar te voet gaan naar de carref. regen of geen regen om de kranten en het lamsvlees.
Lilly kreeg hij gisterenavond weer niet binnen. en vanmorgen toen ik de deur niet openzette, gaf ze geen piep. ze beseft waarschijnlijk ook dat het te koud & te nat is en dat ik om die reden de achterdeur niet eens open doe. want ik heb gisteren het vermoeden gehad dat de verwarming is aangeslagen. ze is weer naar boven getrokken. zij heeft korrels gegeten en Gimly een restje vlees van Feli*. en nu is het hier weer rustig al moest ik tegen haar zeggen toen ik de zuiveringsstenentheelichtjes aanstak dat ze niet mocht springen. ventje heeft dus zo'n vliegenvanger met blauw licht in de keuken staan en hij vermoed dat Lilly er met haar neus is tegengelopen want hij hoorde een enorm geknetter. wie niet horen wil moet voelen. maar zijn rekening klopt nu niet want de vanger is nog niet van de rekening gegaan en er moet nog een pakje van bonprix toekomen. en dat is ook nog niet van de rekening gegaan. straks ga ik de mijne doen want de 4 de mag ik naar de dokter voor controle. zeker 4 flesjes contramal. nu ik die painpro van dr h heb, alle beetjes helpen. ventje heeft weer last van zijn rug en knieën. en ik moet maar de 17 de naar schoonbroer. misschien zal die een verbetering merken. ventje wilde een infraroodlamp kopen maar die zou dan achter de zetel moeten staan. en dan moeten we die naar voren schuiven en we gaan dan dingen vinden die we kwijt waren. gisteren het restje van the return of starbuck bekeken en de rest van real steel. dan zijn we verder gaan CSI-en. via U-tube zouden we kunnen beginnen aan seizoen 7 van all saints. want het is precies weer herfstweer. en Lilly was laat vanmorgen met haar geknuffel. ik heb me slapende gehouden. weer een stuk boek in mijn hoofd geschreven dat kan ik dan uittypen.
MariaJohanna, ik heb vanacht van u gedroomd. je had een kaartje gemaakt met emotiecons en op 1 daarvan stond dat ik te veel spelletjes speelde. waarop ik terug schreef dat je mis was en ik werd wakker.
Weet er iemand wannneer Clive thuiskomt?
Ventje gaat vragen aan zijn zus om de koffiecapsulemachine van bij zijn moeder te lenen. hij had destijds het zelfde model op ogen maar het was mijn moeder die betaalde dus... en deze die stuk is, leek als 2 druppels water qua bedieningswijze van de vorige. ventje zei dat er nooit niemand naar hem luistert. ach ja. er is gelukkig nog oploskoffie.
ventje heeft een open blaar op zijn voet van zijn nieuwe turnschoenen. ik ga eens moeten kijken in mijn "toolbox" waar mijn hielpleisters zitten. hij zei gisteren dat het beter was van die open te laten. en hij heeft genoeg blaren gehad met die legerbotinnes.
ik zocht gisteren mijn gewoon jeansjasje. en zijn vest om te gaan werken hangt ook nog op de kapstok. die zou eigenlijk samen met zijn kostuum naar de zolder mogen. in de antieke kleerkast die daar staat. waar ook nog een groot deel van moet verdwijnen. maar het ontbreekt me van zin. en ventje moet dat blauwsel nog maken nu Lilly binnen zit voor de Hortensia's blauw te maken. anders doe ik het terwijl het naar de carref. is.
we moeten een kleurwas draaien en daarna nog 1 want mijn peignoir zit erbij. de wasmand voor de kleur zit boordenvol. en de weegschaal moet een nieuwe batterij. er zit er ene, zei ventje in het kastje onder de wastafel. gisteren hebben we een mandarijnsorbetje gegeten. ventje wou eerst die ijs met gezouten karamel maar daar had ik geen zin in. te zwaar vond ik na 2 garnaalkroketten.
Gimly is verdwenen. die zal wel aan het matje voor de badkamer liggen en Lilly op bed. gisteren vond hij dat ik te veel naar het toilet ging. :?
Kattenlogica.
Anjelier: ach met een ondoorzichtig zeil zodat spaanse woef de konijnen niet zien rondlopen. en het is dus een werkvakantie. 4 jaar is lang? probeer eens 7 jaar engeland. de laaste 2 waren het zwaarst. mijn ouders waren content dat we terug waren en wij wilden zo rap mogelijk naar hier. de meubels stonden hier al en de keuken moest nog afgewerkt worden. de badkamer was gedaan. dus heb ik een tijdje mijn afwas in een wasmand gestoken en in de wasbak boven afgewassen want 5 weken bij mijn ouders logeren vond ventje te veel. als hij naar een dvd op zijn spelertje was hij volgens m'n moeder associaal. ik moest altijd meekijken naar de namiddagfilm op wijftv.( nu play 5) en daar had ik niets op tegen.
na het lezen van het nieuws hier eens non-stop dokters aanzetten. om te zien in welk seizoen ze zitten van strong medicine.
Fijne dag seizoentjes en hou het droog!
Cats Rule!

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

01 jul 2023, 11:58

Afbeelding

Hallo iedereen,

Het regent al de hele morgend, zo'n mals zacht buitje. Ideaal voor de tuin.
En ik denk dat er tegen de ochtend wel wat wind was, want ik voelde het tot in mijn bed af en toe.

Deze namiddag begint de Tour de France, manlief gaat kijken. Die volgt dat elke dag.

Morgen op mijn verjaardag gaan we op restaurant samen met dochter en vriend. Zoon en schoondochter vonden het spijtig dat ze weg waren, als ik jarig was. Ze hadden me eerder deze week een cadeau gegeven , een mooie handtas. Ja, dat kan je altijd gebruiken.
Dochter zal waarschijnlijk een boek geven. Die had me eerder al gevraagd welke boeken ik al had van de Zeven Zussen. Ik lees die boeken wel graag.

MM: ik denk dat Clive vandaag of morgen thuis komt. Die waren voor 1 weekje weg.

Dames, tot morgen allemaal.

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

01 jul 2023, 12:43

Niet veel te vertellen hier.
De zon komt er door en alles is opgedroogd ondertussen.
Zou moeten strijken.
We zullen zien wat lukt.
Ze hebben me weer liggen vandaag.
Van armoe al een dafalgan genomen.

Zoek de zonzij, dames!

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

01 jul 2023, 19:59

Voor alle seizoentjes nog een fijne avond en
voor straks een rustige nacht :wink:
hier was regelmatig een regenbui, een zachte
bui goed voor de tuintjes :)
Tot morgen en slaapwel straks
Afbeelding "Hoe minder je denkt aan wat een ander van je denkt, hoe gemakkelijker het leven wordt".

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

02 jul 2023, 07:58

Afbeelding

Goedemorgen Seizoentjes,

Nog steeds vanuit Texel. Alles is reeds ingepakt. Mijn computer heb ik eerlijk gezegd niet open gehad, maar nu moest het wel even. Namelijk om Anjelier een heel gelukkige verjaardag te wensen. Geniet van het etentje. Jouw kaartje gaat wel te laat aankomen, want dat ligt geschreven thuis, maar ben dat op het laatste moment vergeten in de bus te stoppen waarvoor mijn excuses. In elk geval, van harte gefeliciteerd.

Manlief bedankt iedereen voor zijn mooie kaartjes, hij heeft ze hier bij zich en heeft ze op zijn verjaardag allemaal geopend. Het waren weer allemaal juweeltjes.

Zo, Matice moet even op de kamer blijven, wij gaan nu ontbijten. En dan vertrekken we en stoppen nog even in Alkmaar. Dat is met zijn nieuw en zijn historisch gedeelte echt wel een leuk stadje.

Liefs en een dikke knuffel aan jullie allen. Alles bijlezen zal voor thuis zijn.

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

02 jul 2023, 08:40

Afbeelding

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

02 jul 2023, 09:40

Afbeelding

Anjelierken, Een heel fijne verjaardag vandaag
geniet ervan en maak er het beste van
:)
Afbeelding "Hoe minder je denkt aan wat een ander van je denkt, hoe gemakkelijker het leven wordt".

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

02 jul 2023, 09:41

Afbeelding

Goedemorgen allemaal, de zon probeert erdoor
te komen, maar de wolken zijn nog te dik :roll:
Met wat geduld lukt het wel :)

clive, geniet nog van je uitstap, we weten waar je bent :lol:

Allen nog een fijn weekend en hou het veilig :?
Afbeelding "Hoe minder je denkt aan wat een ander van je denkt, hoe gemakkelijker het leven wordt".

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

02 jul 2023, 10:09

Goede morgen seizoentjes,


HAPPY BIRTHDAY ANJELIER!

het is nu even na 9. en ik heb goed geslapen maar weer raar gedroomd. ik deed mee in een actiefilm waar ik een dolfijn en haar jong moest redden inclusief met mijn athrose van een supervillain. hij heette Mark. en ze waren net over het vervolg aan het praten waar ik niet meer in mee deed toen ik wakker werd. ( die superschurk zag er yummy uit zo helemaal mijn type toen ik jong was) ik heb gisteren geen woord op papier gezet misschien vandaar. de vloer ziet er hier lief uit met allerlei stokjes afgeknabbeld karton door Lilly van die schoendoos. nu zou je kunnen zeggen: 't is jullie eigen schuld, jullie hadden die doos maar boven moeten zetten. maar ja zou het argument van ventje dan zijn: ze lag er zo mooi in. ( Lilly) dat klopt maar ze heeft wel een vernielzucht als ze een doos heeft. die moet ze in stukjes bijten. ventje zei gisteren dat die door het klokkenspiel van de pastoor geslapen had maar we waren maar zaterdag. hij is dan maar in 7 haasten om de kranten en brood gegaan en de lamskoteletjes. deze keer zonder aardappelkroketten. dan maar aardappelballetjes. de pioenrozen doen het deze keer niet goed. Lilly mocht gisteren niet buiten. ze was eerst kwaad maar dan schikte ze ze zich in het lot. vanmorgen vroeg was ik nog half aan het slapen en liep het uitgetrokken nachtlichtje op Gimly vallen die op het matje aan de deur van de badkamer lag! ik heb wel sorry gezegd. ik hoop dat hij het me al vergeven heeft. Lilly is ventje gaan halen. willen of niet. ik zit nu met een liedje in mijn hoofd dat klinkt als Saroma. ventje, zijn zus en 't zoontje hadden eens elk zo'n pakje gehad. 't zoontje had die klaargemaakt met zo'n eierkopper met een zwengel en had het drievoudige! en hij moest het opeten van de generaal. ventje & zus hebben zelfs nog meegeholpen maar het is toch niet gelukt van die superkom op te eten. en schoonmoeder wilde eens linzensoep serveren. niemand lustte dat en toch iedere maaltijd werd dat op tafel gezet tot ze het uiteindelijk weggooide. ze lustte het zelf ook niet. en maar koppig zijn. ik lust dat ook niet Linzensoep. feitelijk nog nooit gegeten maar het gedacht alleen al....
Gisterenmorgen een herhalingsmarathon van strong medicine bekeken. en dan een boterham gegeten. dan ben ik gaan rusten maar ik ben naar beneden gekomen omdat ik de nekpainpro nodig had. en ondertussen naar 'the island' gekeken terwijl de pizza aan het bakken was.. ik ben ook een beetje later gaan slapen. heb de CSI op last memo gezet en ben naar boven gegaan. en ventje heeft dan 'tour of duty' bekeken.
Anjelier: gelukkige verjaardag! wat de 7 zussen betreft, ik heb nooit meegedaan aan de 'hype'. zelfs niet een boek opengedaan en een paar bladzijden gelezen zoals ik normaal doe als ik in een boekenwinkel ben. en voor santa montefiori ben ik ook niet. te zeemzoet. dit jaar is een ramp wat mijn lezen betreft. 'the count' ligt hier nog en ik moet nog een stapel boeken inhalen. een enorme leesdip. ik ben meer bezig met mijn eigen boek. ik voel een drang dat die afmoet. ventje begrijpt dat niet. want ik speel ondertussen geen hay-day meer en andere spelletjes. en ik heb zelfs een tijdje niets op het forum gezet omdat ik zodanig bezig was met mijn boek. en nu is het forum mijn eerste werk. Lilly heeft vleesjes gegeten . we weten nog niet of we een extraatje gaan geven. als aperitiefhapje eten we nu eens kaas ipv fuet. de laatste was niet droog genoeg. ik wil wel eens die chorizo kopen dat je in brand moet steken maar ventje wil niet. dus nu oud brugge met selderijzout en veel mosterd. en dus lamskoteletjes. hopelijk wast ventje de pan af want ik gruw van vette pannen. en van dingen waar tomatensaus mee gemoeid was. dat is dan latex handschoenen aan en eraan beginnen. geniet van je etenje dan moet je niet afwassen zeg ik altijd.
ventje was gisteren weer de grappigste thuis. hij zei iets en ik geloofde het nog ook! hij lapt dat ook met mijn moeder. zei dat er 3 feestdagen waren in november. allerheilgen, allerzielen en allergenen. ze was er bijna mee weg toen ik begon te gniffelen. ik weet al de reactie van vriendin1. J, maar allez toch, dat gij daar ingelopen zijt. voila J. is dus de eerste letter van mijn moeders naam. die van mijn schoonmoeder is N. toen ik trouwde vroeg ik haar hoe ik haar moest noemen en ze zei dat het al gelijk was, dus zei ik dat ik haar bij haar voornaam ging noemen. ik ging toch geen mama zeggen tegen een vrouw die toch niet veel affectie voor me had.
De katten zijn alletwee naar boven. moeten dan straks de stukjes karton opvegen. dan kan Lilly herbeginnen. en ik ga de pioenen eens op de stoof zetten ipv in de keuken en de mini-roosjes gaan naar de keuken. ventje gaat straks eens kijken of hij dat blauwsel bij de hortensia's gaat doen want een kleurt weer roze. en roze hortensia's zie ik niet graag. bij mijn grootmoeder achter het wc-tje had een hele struik met roze staan. ik weet niet wie die toen met de grond gelijk heeft gemaakt toen de tante stierf. mijn moeder heeft die verhoogde border laten betoneren. wat een onozel idee! als ze het nu had laten afgraven en dan waterpas met de grond, ja maar er verhoogde betonnen border? kan ik met mijn verstand in mijn kleine teen niet bij.
Oma C: wanneer komen uw toeristen thuis? de metalvriend van ventje zit nu in noorwegen. er ligt daar sneeuw. brr. om de een of andere reden zie ik die in mijn gedachten als een vent met bijna zwart haar zonder snor en baard. hij is even oud als ventje en grijs met baard en snor.
Clive: Welkom thuis ( allez bijna :oops: ). durf wedden dat jij weer stukken van blond amsterdam hebt gekocht!
ik ga jullie laten.
Prettige dag verder seizoentjes!
Cats Rule!

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

02 jul 2023, 10:38

Afbeelding

Hallo iedereen,

Aan iedereen een dank je wel voor de verjaardagswensen.
Heb hier ook al verschillende sms'jes ontvangen. Vriendin 1 heeft ook zonet gebeld.

De zon komt erdoor, is altijd fijn op je verjaardag .
Straks ons omkleden om op restaurant te gaan .Doen we altijd op het laatst, want met Spaanse woef weet je nooit. Een pootafdruk staat vlug op je kleding :D .

Daarstraks had Spaanse woef zoveel water gedronken ( na de wandeling) dat hij ervan moest kokhalzen. Hij heeft dat wel meer voor. Ofwel als zijn maag keert, komt er een deel water mee.
Daarstraks gelezen dat in het asiel waar Spaanse woef vandaan komt, er geen water meer is, hun geboorde put staat leeg. Nu moeten ze water kopen, wat een enorme kost is. En de zomer is pas begonnen!

Dames, tot morgen allemaal.

wingerd
Lid geworden op: 05 mei 2010, 23:13

02 jul 2023, 11:06

PRETTIGE VERJAARDAG ANJELIER !!! :D :D :D :D

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

02 jul 2023, 16:10

Afbeelding

Oei valt en beetje groot uit.

gelukkige verjaardag!

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

02 jul 2023, 16:11

Nog niet veel gedaan vandaag.
Ben een beetje van mijn melk.
Gisteren heel erg verschoten.
Niet voor publicatie.
Hopelijk komt het in orde.

Prettige dag nog verder iedereen.

wilde eend 2
Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40

02 jul 2023, 16:42

Voor Anjelierken :
Van harte : een fijne verjaardag !!
Afbeelding
////////////////////////////
Aan Clive : bijna op weg naar huis . Hopelijk hebben jullie een fijne vakantie gehad .
Aan ALLE seizoentjes : nog een fijne zondag .
Gelukkig is het echte warme weer eventjes verder uit de buurt .
Groetjes aan iedereen !

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

03 jul 2023, 08:19

Goede morgen seizoentjes,

probeer in vanmorgen een nieuwe batterij in de weegschaal te stoppen en nada. ventje moet er maar naar kijken.
mijn sims zijn weer gecrahed, seffens nog eens met de cd proberen en de cd-rom afspeler. ( want nu gaat alles via usb) en als die weegschaal het nu ook begeven heeft samen met de koffiezet is dat al 2 out of 3 . laden die sims helemaal niet meer opnieuw op dan 3 op 3. slechte dingen komen in 3 zeggen ze.
ventje nog altijd niet naar zijn zus gebelt en zij ook niet naar hem. ik ga het me niet aantrekken. kan wel een smsje sturen naar haar om te vragen waarom ze niet gebeld heeft. en als ventje onder de douche staat bellen naar de generaal.
er moet een supergrote kleurwas gedaan worden. ventje gaat dat niet fijn vinden. morgen naar de dokter. in de namiddag vind ik dat fijner om te gaan want ik moet soms 's morgens op gang komen vooral in de wintermaanden. Lilly mocht gisteren van ventje buiten. haar kapotgeknabbelde doos is weg. ik vroeg hem om dat blauwsel te mengen maar hij ging nog zien. zou het beter toch zelf doen. :? en ik had hem ook gezegd dat die wijnrode hortensia water nodig had. een oor in, ander uit. en aangezien die nu niet in de zon staat, zelf water geven? ook al zou het gaan regenen want het is hier redelijk bewolkt. toch geluk gehad en de lamsloteletjes kunnen bbq-en. scheelt mij in afwas. weet er iemand waarom zwarte katoenen onderbroekjes ros worden van binnen? ik zal die vraag ook aan google stellen. en als jullie het niet weten dan kan ik het prijsgeven.
Clive is nu zeker en vast thuis? al zal die nu niet op het forum komen want die moet door d'r vakantiewas.
Helena: oeoeioei van je melk? dat zal dan wel een serieus bericht zijn geweest. en zeker als het niet voor publicatie vatbaar is.
ik ga straks mijn rekening goed zetten en ventje zal de hele tijd kijken of zijn pensioen is gestort. hij zei dat hij gisteren graag een glaasje wijn had gedronken maar dat er niemand open was ( ja, de nachtwinkel om 5 u 30) en ineens zei die maar we hebben toch geen geld! grrr!
hoe is da toch in joostnaam mogelijk. ja, de prijzen blijven stijgen en dat heeft allemaal te maken met die machtgeile kleine blonde ex KGB-er wiens naam begint met een P. zijn voornaam is dezelfde als graaf dracula. ik geloof dat die ook Vladymir heette. Vlad, de spiezer. zette het hoofd van zijn vijanden op een staak. moet ook een wreed ventje geweest zijn. allez, je onthoofd ze eerst en dan ga je er nog naar kijken als ze in je voortuintje staan? en ge ziet ze langzaam rotten. zal ook zo'n SDMR geweest zijn zeker? deed aan bondage enzo? tegenwoordig wordt dat bijna als normaal beschouwt. maar er rust toch nog een tabou op. ach ja, elk zijn meug zeker.
Gimly had voor de bak boven gepoept en dat is op de planchee. ventje gaat lachen. ( not) als die het licht had aangedaan en richting bak gekeken zou hij het gezien hebben. maar dat heeft hij dus niet gedaan. want Gimly produceerde gisteren een flinke haarbal. en als ik zeg flink dan bedoel ik dat hij in 2 van zijn "bweukes" haar had zitten. en hij is doorgegaan met eten. Lilly zit buiten. allez denk ik want ze is zo erg stealthy en dan bedoel ik niet haar hoge poten.
ik zou zo heel graag hebben dat Suus nog eens afkwam naar zee. en ik moet nichtje en haar man en de tweeling ook nog uitnodigen voor het kippestoofpotje. eigenlijk zou ik het eerst nog eens aan ventjes zus en mijn schoonbroer moeten vragen maar dat is dan niet doorgegaan door de eisen van de generaal toen die 2 bypasses kreeg. er moest iemand medisch thuis zijn. dus schrap maar jullie etentje.
ik was redelijk kwaad daarvoor. en ik weet hoe graag schoonbroer dit hier zou willen zien. maar zand erover: we hebben hier genoeg zand. zit zelfs in de pels van Lilly.
Oploskoffie gemaakt. duurt toch wel wat langer dan die koffiecapsulezetter. ha, de fanclub van de baron is hier. twee vrouwen. de baron is weer hervallen in zijn marcellekes maar ze zien er stukken beter uit dan deze die hij droeg toen de freule nog leefde.
en ze hebben geprobeerd spam naar me te zenden. toevallig komt er een pakje aan maar niet door die firma. dus joeps weg ermee. overbuurvrouw zou dat doen en de vriend en oud collega van ventje maar ik niet. en ik moet nog foto's overzetten van de pc op tafel naar een usb stick. dan kan ik een folder "foto's" aanmaken om die op het net te zetten. Lilly is korrels aan het eten en met heel veel smaak. ze heeft dus honger. ze leeft liever op korrels dan op vlees want vaak moeten we er haar bijzetten anders vreet Gimly alles op. die en vlees.... :?
ze hebben gisteren geen extraatje gehad. en weer die eeuwenoude vraag: wat gaan we eten. ventje moet nog om brood naar de carref. de enige bakker is met verlof. ventje heeft het gehad over spek met ei maar wanneer? vandaag heb ik er geen zin in. dat zou ik liever houden voor de woensdag als hij naar zijn moeder moet. en ik wou vandaag aan het uitkuisen van mijn schoven boven beginnen. alles wat daar in zit, ligt enz mag de kledingzak in. ga zien of het herinstaleren van the sims lukt en als dat gelukt is, dan misschien een tandje bij zetten en eraan beginnen. nu eerst nog een paar pagina's van mijn boek schrijven.
Anjelier, ik hoop dat je een leuke dag gehad hebt en dat het eten heel lekker was!
Fijne dag seizoentjes, prettige dag verder!
Cats Rule!