Goede morgen seizoentjes,
1 Oktober, draaien van kant en enkel Rudi van 6 staat verkeerd. Zal wel nog aan 't maffen zijn. Rudi weet niet van de afspraak. Dat we ons allemaal zo rap mogelijk juist zetten. Anders moeten de andere bestuurders slalommen. ( en zeker de vuilkar op vrijdag)
Mijn afspraken staan in mijn vaste agenda. Een der dezer dagen eens kijken voor een nieuwe. Een kleintje dat wel in mijn sjakos past. En een groter exemplaar voor hier. Vandaag die afspraak afbellen. Moeder had ook gezegd in het hospitaal toen ze zeiden dat ze binnen 6 maand voor haar nieren moest, dat ze niet wilde. Dan ook weer naar de sociale dienst bellen. Of het ziekenhuis het op papier heeft dat ze DNR is. (heeft ze ginder gezegd)
Vandaag zou ik ventje naar 't containerpark zenden met de oud kledingrek en het nieuw installeren. Als hij ten minste gaat willen. Het is nog een mooie dag en dan kan het raam achteraan even open en heb ik licht en lucht. En anders gaat hij met mij naar de A. En naar de B&B want ik heb nog een tegoedbon. Ik zou voor een vestje gaan. Af en toe is het hier nog killig en dat zou dan hier beneden liggen. Buurman V heeft zijn verwarming nog niet aangezet en dat voel je.
Gimly is erdoor. Als hij het woord dierenarts hoort, dan is hij plots genezen.

Ik had het tegen ventje over z'n vroeger eten en of we Maya konden vragen voor maagbeschermers in pilvorm. En Lilly heeft weer smakelijk kaas gegeten. Abdijkaas. Gewone. Daarna kwam ze rond me draaien om te zien of ik geen ander lekkers had.
Ik hoor beweging boven.
Fijne dag seizoentjes