Hoekje: "De oase van rust" 2021(2)
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen iedereen
heb toch een beetje geslapen deze nacht
ben om elf uur dertig gaan slapen tot deze morgen vijf uur
ben content
mijn arm heeft al de kleuren van de regenboog
van geel naar zwart

heb toch een beetje geslapen deze nacht
ben om elf uur dertig gaan slapen tot deze morgen vijf uur
ben content
mijn arm heeft al de kleuren van de regenboog
van geel naar zwart

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39

't komt allemaal wel weer goed meme-RIetje, je bent een taaie
Telkens ik naar de dokter ga, is het voor mijn voeten, mijn hoofd, mijn buik, mijn rug......
altijd zegt hij "in beweging blijven"
dat doe ik dus
gisteren 54 gefietst en voor straks staar er terug een wandeling op het menu.
Menu voor vanmiddag : stoofpotje van vis in currysaus met slaatje en gebakken aardappels
maar eerst vlug nog wat

Oud maar niet Out
-
'k hoor en 'k zie er nu al denken
"z'is do were wé me neur wandeling'n"
wie het teveel vindt moet het maar overslaan
maar eerlijk gezegd er valt niet veel anders te lezen of te zien hé

Droom er niet van
of misschien juist wel
aan jou de keuze
"z'is do were wé me neur wandeling'n"
wie het teveel vindt moet het maar overslaan
maar eerlijk gezegd er valt niet veel anders te lezen of te zien hé

Droom er niet van
of misschien juist wel
aan jou de keuze
Oud maar niet Out
-

-

-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Goedemorgen
Staf ziek, morgen dagopname zal voor langer worden.
Gelukkig komt ziekenvervoer hem halen, ook naar huis brengen.
Afspraak gemaakt om met enkele te gaan eten, ga het door laten gaan, heb er nood aan.
Fijne dag nog
Corry
Staf ziek, morgen dagopname zal voor langer worden.
Gelukkig komt ziekenvervoer hem halen, ook naar huis brengen.
Afspraak gemaakt om met enkele te gaan eten, ga het door laten gaan, heb er nood aan.
Fijne dag nog
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Goeieavond
Rustig oppasdagje gehad.
Terwijl M..ke geschiedenis leerde voor zijn examen morgen heb ik de strijk weggewerkt en gekookt voor hun gezinnetje
en de rest van de dag met mijn boek in stilte naast het zwembad in de hangmat.
Morgen wat actiever proberen te zijn.
Corry, 't zal blijkbaar een komen en gaan worden voor Stafke; niet makkelijk zeker ook niet voor jou. Sterkte en geniet nog maar van wat kan.
Rustig oppasdagje gehad.
Terwijl M..ke geschiedenis leerde voor zijn examen morgen heb ik de strijk weggewerkt en gekookt voor hun gezinnetje
en de rest van de dag met mijn boek in stilte naast het zwembad in de hangmat.
Morgen wat actiever proberen te zijn.
Corry, 't zal blijkbaar een komen en gaan worden voor Stafke; niet makkelijk zeker ook niet voor jou. Sterkte en geniet nog maar van wat kan.
Oud maar niet Out
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Goedemorgen
Tot op heden geen regen gekregen .
Staf is een beetje beter, dus geen zorgen maken om er even tussenuit te gaan, laat hem niet langer alleen dan noodzakelijke is, daar hij vandaag een dagopname in ziekenhuis heeft voel ik mij gerust.
Het zal een opgave worden om van ons etentje te genieten, eetlust staat op een laag pitje, Corona blijft nog lang nazinderen. Het samenzijn is het voornaamste.
Laat morgen enkele foto's achter, er zullen voor enkele van jullie bekende snuitjes opstaan.
Volgende week dinsdag word Bianca geopereerd, ze heeft mij in het ziekenhuis als contactpersoon opgegeven, schoonouders zijn op reis, haar ventje zit twee dagen reizen van huis.
Onze kindjes blijven een nachtje alleen thuis, Eleanor is bij een vriendin.
Ondertussen mijn eerste tasje koffie op, ga getoost brood eten met oude kaas.
Tot later en nu maar hopen dat de regen geen spelbreker wordt.
Corry
Tot op heden geen regen gekregen .
Staf is een beetje beter, dus geen zorgen maken om er even tussenuit te gaan, laat hem niet langer alleen dan noodzakelijke is, daar hij vandaag een dagopname in ziekenhuis heeft voel ik mij gerust.
Het zal een opgave worden om van ons etentje te genieten, eetlust staat op een laag pitje, Corona blijft nog lang nazinderen. Het samenzijn is het voornaamste.
Laat morgen enkele foto's achter, er zullen voor enkele van jullie bekende snuitjes opstaan.
Volgende week dinsdag word Bianca geopereerd, ze heeft mij in het ziekenhuis als contactpersoon opgegeven, schoonouders zijn op reis, haar ventje zit twee dagen reizen van huis.
Onze kindjes blijven een nachtje alleen thuis, Eleanor is bij een vriendin.
Ondertussen mijn eerste tasje koffie op, ga getoost brood eten met oude kaas.
Tot later en nu maar hopen dat de regen geen spelbreker wordt.
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Goeiemorgen
Hier ook nog geen druppel regen gezien, er zitten wel een paar zwarte wolken te dreigen.
Eigenlijk zou een beetje regen welkom zijn maar dan liefst 's nachts.
Corry, geniet van het samenzijn en doe maar de groeten aan die oude bekenden
Hier ook nog geen druppel regen gezien, er zitten wel een paar zwarte wolken te dreigen.
Eigenlijk zou een beetje regen welkom zijn maar dan liefst 's nachts.
Corry, geniet van het samenzijn en doe maar de groeten aan die oude bekenden
Oud maar niet Out
-
goeie morgen allemaal
zoals krakje zegt, licht en klank spel vreselijk luid
en maar regenen, het koelt wel af
dokter komt vandaag voor controle
Corry amuseer je

zoals krakje zegt, licht en klank spel vreselijk luid
en maar regenen, het koelt wel af
dokter komt vandaag voor controle
Corry amuseer je

-
goeie regenachtige morgen allemaal
mooie foto, allemaal bekende uitgenomen vriendin van Magda

mooie foto, allemaal bekende uitgenomen vriendin van Magda

-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Corry je ziet er heeeeel goed uit, je geniet duidelijk weer van je vriendinnen/samenkomst.
Ik weet het, ik kom hier te weinig de laatste tijd maar nu haal ik efkes mijn schade in:
Ik had toch zeker al verteld van mijn onderzoek bij de oogarts die een trombose vaststelde op mijn rechteroog dat wel al langer flauw was maar ik kon geen enkele letter in de verte op haar bord meer lezen.
Ze verwees me naar de huisarts die een consultatie bij een cardioloog moest regelen. Ik heb maandag zelf een afspraak gemaakt bij Dr D'Hondt in Torhout, voor gisteren anders moest ik wachten tot eind augustus.
Ik heb een jaar lidgeld betaald (12€) bij de minder mobiele centrale in de gemeente. Zo kon één van hun chauffeurs me gisteren naar de kliniek voeren, hij heeft daar gewacht tot het onderzoek voorbij was. Ik kreeg wel een bakje voor hartbewaking mee dat ik moest dragen tot deze namiddag. Ik had even moeite gisteren om een chauffeur te vinden: Christa en Luc op cruise, Nik aan 't werk in Limburg, Els in school, al mijn kennissen op het Okra zomerfeest! De verpleegster zei me dat ik gerust nog eens mocht gaan kijken naar de travestieten show op het Okra zomerfeest hier in Ogierlande.
Iedereen jeunde zich: massale verkleedpartij met pluimen en blinkende kleren en Engelse playback.
De cardioloog zou aan de huis- en oogarts een mail schrijven, mij zei hij dat hij niets erg verontrustend gevonden had wat toch al een verademing was. Nu zal ik natuurlijk een afspraak bij de oogarts moeten krijgen want het slechte zicht op mijn rechteroog is nog niet opgelost!
Een lange klachtbrief hé, ik hou jullie op de hoogte!
Ik weet het, ik kom hier te weinig de laatste tijd maar nu haal ik efkes mijn schade in:
Ik had toch zeker al verteld van mijn onderzoek bij de oogarts die een trombose vaststelde op mijn rechteroog dat wel al langer flauw was maar ik kon geen enkele letter in de verte op haar bord meer lezen.
Ze verwees me naar de huisarts die een consultatie bij een cardioloog moest regelen. Ik heb maandag zelf een afspraak gemaakt bij Dr D'Hondt in Torhout, voor gisteren anders moest ik wachten tot eind augustus.
Ik heb een jaar lidgeld betaald (12€) bij de minder mobiele centrale in de gemeente. Zo kon één van hun chauffeurs me gisteren naar de kliniek voeren, hij heeft daar gewacht tot het onderzoek voorbij was. Ik kreeg wel een bakje voor hartbewaking mee dat ik moest dragen tot deze namiddag. Ik had even moeite gisteren om een chauffeur te vinden: Christa en Luc op cruise, Nik aan 't werk in Limburg, Els in school, al mijn kennissen op het Okra zomerfeest! De verpleegster zei me dat ik gerust nog eens mocht gaan kijken naar de travestieten show op het Okra zomerfeest hier in Ogierlande.
Iedereen jeunde zich: massale verkleedpartij met pluimen en blinkende kleren en Engelse playback.
De cardioloog zou aan de huis- en oogarts een mail schrijven, mij zei hij dat hij niets erg verontrustend gevonden had wat toch al een verademing was. Nu zal ik natuurlijk een afspraak bij de oogarts moeten krijgen want het slechte zicht op mijn rechteroog is nog niet opgelost!
Een lange klachtbrief hé, ik hou jullie op de hoogte!
Ivette