In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (4)
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31
Remie kan je eens zien of mijn PB is aangekomen ,
want ik heb het verstuurd , maar zie nergens staan bij verzenden
want ik heb het verstuurd , maar zie nergens staan bij verzenden
geluk vind je onverwacht
-
hallo
raar ik krijg op mijne messenger een berichtje
van Therie en er staat op
"je stuurt riscante foto's "
zou dat "spam " zijn ???
raar ik krijg op mijne messenger een berichtje
van Therie en er staat op
"je stuurt riscante foto's "
zou dat "spam " zijn ???
geluk vind je onverwacht
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Nu op dit moment nog geen PB gezien van u Marietteke.marietteke schreef: ↑27 jul 2022, 18:14Remie kan je eens zien of mijn PB is aangekomen ,
want ik heb het verstuurd , maar zie nergens staan bij verzenden![]()
Anders kunt u ook gewoon hier het antwoord zetten Marietteke, niks geheims aan toch......
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Ach Inge ik heb ook zo een man, en ik ben ook zo. Ik kan enkel als raad geven hij zal het wel voelen zekers en zijn eigen grenzen zoeken en houdingen zoeken die wel gaan. Die rug geeft wel aan wat kan en niet hoor en die waarschuwingen zijn niet mis. Geloof me
Zolang hij maar de combine maakt rusten en bewegen. Rustig aan kan hij ook dingen doen. hier spreekt een ervaringsdeskundige. Maar weet dat bewegen heel belangrijk is, en ik bedoel nu niet de aardappelen rooien, maar wel wandelen vb met de hond.
-
"" Nu op dit moment nog geen PB gezien van u Marietteke
Anders kunt u ook gewoon hier het antwoord zetten Marietteke, niks geheims aan toch..""
remie lukt niet om te verzenden ,
ja wij hebben in de winkel een andere nieuwe pc gekregen hoor ,
dus alles is ok nu ,
ik kom nog slaapwel zeggen
en tot morgen
Anders kunt u ook gewoon hier het antwoord zetten Marietteke, niks geheims aan toch..""
remie lukt niet om te verzenden ,
ja wij hebben in de winkel een andere nieuwe pc gekregen hoor ,
dus alles is ok nu ,
ik kom nog slaapwel zeggen
en tot morgen
geluk vind je onverwacht
-
Code: Selecteer alles
Boodschappen zijn weer in huis/code]geluk vind je onverwacht
-
effe wat oefenen voor code te proberen ,
want in mijn tekst die ik typ staan vanalles tussen ,
en als ik het verzend zie ik het hier wel goed staan ,
want in mijn tekst die ik typ staan vanalles tussen ,
en als ik het verzend zie ik het hier wel goed staan ,
geluk vind je onverwacht
-
effe wat oefenen /quote]
geluk vind je onverwacht
-
effe wat oefenen voor /
geluk vind je onverwacht
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Goedenacht alles, kon het niet laten even naar de hondenschool te gaan
En wat heeft dat deugd gedaan!!!
Gelachen dat we buikpijn hadden, tranen over de wangen rolden....heel geestig
Zie niet meteen wie erachter vroeg, ik had een afspraak met de pedicure, maar al enkele dagen flink pijn. Een vermeende likdoorn, waar ik zelf aan zat te prutsen, maar kon er moeilijk bij. Wat er precies gebeurde - geen idee. Maar enkele uren voor ze kwam, voelde ik ineens vocht lopen - heel vreemd, toen ik keek bovenop m'n kleine teen en los velletje zag met een kratertje in! Heb het voorzichtig ontsmet, en dan een pleister er op in afwachting van de pedicure. Ik durfe er verder niet aankomen, en zij is ook verpleegster duseven op de tanden bijten. Heb vooraf wel 1/2 uur in voetbadje gezeten (doe ik altijd) Even later toen ze binnenkwam, schrok ze er zelf ook van. Het losse vel, en verder eelt en zo weggehaald en dan isobetadine er op emt een pleister. Dat hou ik nu even vol, en hou het goed in de gaten bij het verzorgen. Ik moest haar wel meteen bellen als ik meende dat het erger zou worden. De isobetadine doet z'n werk nu, vandaar het zeuren. Ik kan niet op blote voeten verder, dus met slippers zo voorzichtig mogelijk, maar zelfs die duwen op die gevoelige plaats. We zien morgen wel hoe het uitziet, en vooral voelt.
Zo, en nu maar alles opruimen, en na m'n bad weer verzorgen, en dan bedje in
Ben nu wel helemaal leeg, tijd om de batterijen op te laden - tot morgen allemaal
Inge en Jadi, zorg voor hullie ventjes hoor!

En wat heeft dat deugd gedaan!!!
Gelachen dat we buikpijn hadden, tranen over de wangen rolden....heel geestig

Zie niet meteen wie erachter vroeg, ik had een afspraak met de pedicure, maar al enkele dagen flink pijn. Een vermeende likdoorn, waar ik zelf aan zat te prutsen, maar kon er moeilijk bij. Wat er precies gebeurde - geen idee. Maar enkele uren voor ze kwam, voelde ik ineens vocht lopen - heel vreemd, toen ik keek bovenop m'n kleine teen en los velletje zag met een kratertje in! Heb het voorzichtig ontsmet, en dan een pleister er op in afwachting van de pedicure. Ik durfe er verder niet aankomen, en zij is ook verpleegster duseven op de tanden bijten. Heb vooraf wel 1/2 uur in voetbadje gezeten (doe ik altijd) Even later toen ze binnenkwam, schrok ze er zelf ook van. Het losse vel, en verder eelt en zo weggehaald en dan isobetadine er op emt een pleister. Dat hou ik nu even vol, en hou het goed in de gaten bij het verzorgen. Ik moest haar wel meteen bellen als ik meende dat het erger zou worden. De isobetadine doet z'n werk nu, vandaar het zeuren. Ik kan niet op blote voeten verder, dus met slippers zo voorzichtig mogelijk, maar zelfs die duwen op die gevoelige plaats. We zien morgen wel hoe het uitziet, en vooral voelt.
Zo, en nu maar alles opruimen, en na m'n bad weer verzorgen, en dan bedje in
Ben nu wel helemaal leeg, tijd om de batterijen op te laden - tot morgen allemaal
Inge en Jadi, zorg voor hullie ventjes hoor!

-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Voor allen met ziektes of andere narigheid, welgemeend STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.
Neem gerust hoor, 'k ben de beroerdste niet..! Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...