NACHTUILTJES(11)2023
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Ik had hier op 26 juni een hele vertelling gedaan maar omdat niemand reageerde dacht ik dat ik hier niet meer welkom was. Vanmorgen meldde ik dit aan Greetie terwijl ook dat er
vanavond, zat 1 juli op ARD een grote show is op ARD van 20u15 tot 11u30
Greetie nodigde me hier weer uit!
Wegens de werken in Gits rijden er geen Belbussen . Dinsdagnamiddagkon ik wel een Lijnbus nemen naar Brugge. Mens wat heb ik me gejeund. Toen ik de fotografe van deze foto wilde bedanken bleek ze "Russia" te zijn dus was ons gesprek gauw ten einde! Zoveel verschillen talen hoort men in Brugge!

Omdat mijn kleindochter in de Brugse bib werkt wilde ik de weg er naartoe weten. Weet je hoe moeilijk dat is in Brugge? Tot ik een fietsster zag uitrusten op een stoel op de grote markt. Ze woont op 't Zand en kon me dus perfect de weg wijzen naar de bib. Eerst had ik met haar een heel leuk gesprek: ik vroeg haar hoe het leven in een grote stad is en zij was curieus hoe ik het doe in een dorp, we hebben beiden genoten.
Ik heb het nog 2x moeten vragen; de bib is in de Biekorf wat ik niet wist! Annelien was er niet maar ik heb er wat rondgekeken:

De onthaalmeneer aan de balie wenste me proficiat met mijn knappe crème van een kleindochter, ikke natuurlijk super trots! Ze was in een kleinere bib rondleiding voor klassen aan 't geven, heeft me dan later gebeld als ik al op de bus naar huis zat.
Voorlopig is busreizen er niet meer bij tot de werken in Gits voorbij zijn worden de haltes niet meer bediend, verstaanbaar maar spijtig!
Nu is het echt vakantie, alle TV seriën stoppen, veel radioprogramma's, velen zullen wel genieten van de Ronde! De zon is ook al op reis, het is koud en het regent lichtjes, een verschil met de hitte van zondag!
Groetjes, tot later?
vanavond, zat 1 juli op ARD een grote show is op ARD van 20u15 tot 11u30
Greetie nodigde me hier weer uit!
Wegens de werken in Gits rijden er geen Belbussen . Dinsdagnamiddagkon ik wel een Lijnbus nemen naar Brugge. Mens wat heb ik me gejeund. Toen ik de fotografe van deze foto wilde bedanken bleek ze "Russia" te zijn dus was ons gesprek gauw ten einde! Zoveel verschillen talen hoort men in Brugge!

Omdat mijn kleindochter in de Brugse bib werkt wilde ik de weg er naartoe weten. Weet je hoe moeilijk dat is in Brugge? Tot ik een fietsster zag uitrusten op een stoel op de grote markt. Ze woont op 't Zand en kon me dus perfect de weg wijzen naar de bib. Eerst had ik met haar een heel leuk gesprek: ik vroeg haar hoe het leven in een grote stad is en zij was curieus hoe ik het doe in een dorp, we hebben beiden genoten.
Ik heb het nog 2x moeten vragen; de bib is in de Biekorf wat ik niet wist! Annelien was er niet maar ik heb er wat rondgekeken:

De onthaalmeneer aan de balie wenste me proficiat met mijn knappe crème van een kleindochter, ikke natuurlijk super trots! Ze was in een kleinere bib rondleiding voor klassen aan 't geven, heeft me dan later gebeld als ik al op de bus naar huis zat.
Voorlopig is busreizen er niet meer bij tot de werken in Gits voorbij zijn worden de haltes niet meer bediend, verstaanbaar maar spijtig!
Nu is het echt vakantie, alle TV seriën stoppen, veel radioprogramma's, velen zullen wel genieten van de Ronde! De zon is ook al op reis, het is koud en het regent lichtjes, een verschil met de hitte van zondag!
Groetjes, tot later?
Ivette
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen, je kunt niet geloven hoe goed het me doet dat er zo'n medeleven is
Dat is een nieuw hoofdstuk in mijn leven, en moet nog veel euch.. hoe moet ik het zeggen verwerken, veranderen enz. .
Maar het komt goed zeker weten, alles op zijn tijd en niks forceren.
Het is raar, vooral die stilte is opvallend. Als speelt de radio gans de dag hier in huis.
Toch . . gelukkig heb ik nog heel veel kontact met de kinderen, en de kleindochter is hier ook geweest. En er onze zoon kwam elke dag helpen met de opkuis man cave..
Niet te doen, wat mijn ventje allemaal verzamelde ..En wat er zo'n klein kamertje binnen kon..
Maar ooit komt er een tijd dat alles in orde is . . Och we zien wel. .
Corry , ik moet heel veel aan U denken , omdat het ook bij U nog niet zolang geleden is. Zelfs toen Stafke ziek werd/was. Wist ik toen al dat mijn beurt dichtbij stond.
Er zijn er zoveel hier en op andere hoekjes die hun man verloren zijn. En allemaal zeggen ze hetzelfde, dus ik vertrouw op jullie
En dank dat ik mijn "ei" kwijt kan hier. .
Mijn vroeger buurvrouw is 2j geleden haar man verloren . Heel jong hij was maar in de 50j. Toen we elkaar terug zagen vlogen we in elkaars armen, het was precies een pact dat er werd gesloten. Zo van "welkom in de club"...
Inderdaad, je moet het meemaken om anderen te begrijpen. Het geeft een heel grote inpact op uw leven. .
Dat moet ik zeker bevestigen.
Oeps dat is een serieus epistel. .
Aan allen die nog een ventje/vrouwtje hebben. Besef het en geniet van elke dag samen. Neem elkaar eens vast voor een ferme bewuste knuffel
En nu stop ik
Vandaag wordt de menu: koude schotel
Fijne dag allen
toedeloe
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeie avond
JA, ze is nog lenig hoor Ivette en ze ziet er weer 10 jaar jonger uit dan wat er op haar id staat.
Ivette toch 't is toch niet omdat je niet meteen antwoord krijgt of er niemand veel reageert dat je hier niet meer welkom zou zijn. Welke idiote hersenspinsels zijn dat nu.
We lezen je altijd graag hier, zien je graag komen
maar soms is de zin en de tijd om veel te antwoorden wel eens zoek.
'k weet het daar bezondig ik mij ook soms aan.
'k zal mijn best doen hoor
Daarstraks nog eens over de grens gaan winkelen.
Je hoort er haast meer West-Vlaams dan Frans.
ZOu dat allemaal door dat artikel in de krant van vandaag komen waar ze prijzen vergelijken.
Je ziet er inderdaad Vlamingen wegrijden met volle karren frisdranken die er veel goedkoper zijn.
Daarvoor is het niet van mij hoor want er wordt hier heel weinig frisdrank gedronken. Het was me te doen om wat lekkere Franse kazen.
Vanvavond dus : du pain, du vin en een assortimentje kaas.... mjamie mjamie
JA, ze is nog lenig hoor Ivette en ze ziet er weer 10 jaar jonger uit dan wat er op haar id staat.
Ivette toch 't is toch niet omdat je niet meteen antwoord krijgt of er niemand veel reageert dat je hier niet meer welkom zou zijn. Welke idiote hersenspinsels zijn dat nu.
We lezen je altijd graag hier, zien je graag komen
maar soms is de zin en de tijd om veel te antwoorden wel eens zoek.
'k weet het daar bezondig ik mij ook soms aan.
'k zal mijn best doen hoor
Daarstraks nog eens over de grens gaan winkelen.
Je hoort er haast meer West-Vlaams dan Frans.
ZOu dat allemaal door dat artikel in de krant van vandaag komen waar ze prijzen vergelijken.
Je ziet er inderdaad Vlamingen wegrijden met volle karren frisdranken die er veel goedkoper zijn.
Daarvoor is het niet van mij hoor want er wordt hier heel weinig frisdrank gedronken. Het was me te doen om wat lekkere Franse kazen.
Vanvavond dus : du pain, du vin en een assortimentje kaas.... mjamie mjamie
Oud maar niet Out
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Ik had ook al melding gemaakt van de show op ARD
en er was geen reactie....
ik kon niet meer doen dan het melden
Nog een mooi weekend verder en tot later
Oma-C schreef:
27 jun 2023, 21:30
Voor hen die ervan houden:
Zaterdag 1 juli op ARD: Schlagerboom
Open air, die stadionshow in Österreich
Met Florian Silbereisen
'tis maar een weetje
en er was geen reactie....
ik kon niet meer doen dan het melden
Nog een mooi weekend verder en tot later
Oma-C schreef:
27 jun 2023, 21:30
Voor hen die ervan houden:
Zaterdag 1 juli op ARD: Schlagerboom
Open air, die stadionshow in Österreich
Met Florian Silbereisen
'tis maar een weetje
“Als je wil dat mensen je vertrouwen, wees dan eerlijk!" 
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
een mens doe zijn ogen s 'morgens open en wat zie je regen,
het is zogezegd zomer maar als je kijkt naar buiten is het begin herfst,
ergen is er nodig maar heb liever zon, hopen dat het weer beetje beter komt,
toch geniet van de avond en slaap zacht deze nacht, groetjes van krakje,

het is zogezegd zomer maar als je kijkt naar buiten is het begin herfst,
ergen is er nodig maar heb liever zon, hopen dat het weer beetje beter komt,
toch geniet van de avond en slaap zacht deze nacht, groetjes van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
Oh Rietjes, ik verwacht geen hele epistels als antwoord hoor, ik antwoord ook niet altijd op iedereen hier, heb nu en dan een dipje maar net als nog enkele hier kom ik nog altijd graag in de oase, doe ik toch al sinds 2005 en we hebben samen al veel meegemaakt. Ik lees trouw alle schrijfsels.
Oma-c, ik had uw aankondiging van de show niet gezien, ik wilde me niet moeien hoor!
Ik moest gisteren weer een oogspuit halen daarom kan ik nu moeilijk die show volgen, teveel storende laserstralen! Maar ik moet blijven hopen , dit was de 1e van weer drie inspuitingen nu wel met 3 maanden tussen, de eindcontrole is maar voor volgend jaar in mei!
Allemaal goeie avond en hopelijk morgen wat warmer, ik had het koud vandaag, zal zeker ook met ouder worden te maken hebben (soms kunnen we daar veel aan wijten hé!)
Oma-c, ik had uw aankondiging van de show niet gezien, ik wilde me niet moeien hoor!
Ik moest gisteren weer een oogspuit halen daarom kan ik nu moeilijk die show volgen, teveel storende laserstralen! Maar ik moet blijven hopen , dit was de 1e van weer drie inspuitingen nu wel met 3 maanden tussen, de eindcontrole is maar voor volgend jaar in mei!
Allemaal goeie avond en hopelijk morgen wat warmer, ik had het koud vandaag, zal zeker ook met ouder worden te maken hebben (soms kunnen we daar veel aan wijten hé!)
Ivette
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Alle nachtuiltjes eens in de bloemetjes zetten

Ivette, heb veel over mezelf geschreven en dankbaar geweest om de reactie van jullie.
Kan je gevoel begrijpen maak me daar soms ook schuldig aan.
Al wat je schrijft word gelezen en met veel begrip gevolgd.
Hoe ouder we worden hoe meer nood erbij te horen. Voel het in mijn eigen familie dat ze veronderstellen die red het wel, wat gelukkig ook is en toch ……
Ik kijk bijna geen tv, muziek en lezen zijn mijn bezigheden nu Netflix van mijn scherm is verdwenen, ga me persoonlijk abonneren, was met kleinzoon en nog andere.
Wat een knappe gast is Maurice, heeft een warme uitstraling een kleinzoon om te omarmen.
Kleintje heeft het heel goed gedaan, met dyslexie als nadeel prachtige punten voor taal.
Haar zus was minder, gaat naar een Steinerschool omdat het meer bij haar karakter zal aansluiten. hoop ik .
Nog een fijne dag, wat deze zal brengen geen gedacht.
Corry

Ivette, heb veel over mezelf geschreven en dankbaar geweest om de reactie van jullie.
Kan je gevoel begrijpen maak me daar soms ook schuldig aan.
Al wat je schrijft word gelezen en met veel begrip gevolgd.
Hoe ouder we worden hoe meer nood erbij te horen. Voel het in mijn eigen familie dat ze veronderstellen die red het wel, wat gelukkig ook is en toch ……
Ik kijk bijna geen tv, muziek en lezen zijn mijn bezigheden nu Netflix van mijn scherm is verdwenen, ga me persoonlijk abonneren, was met kleinzoon en nog andere.
Wat een knappe gast is Maurice, heeft een warme uitstraling een kleinzoon om te omarmen.
Kleintje heeft het heel goed gedaan, met dyslexie als nadeel prachtige punten voor taal.
Haar zus was minder, gaat naar een Steinerschool omdat het meer bij haar karakter zal aansluiten. hoop ik .
Nog een fijne dag, wat deze zal brengen geen gedacht.
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen allemaal
ik lees jullie allemaal en voel met jullie allemaal mee
misschien kom ik dagelijks wel terug maar nu nog niet
heb voor het moment niks te vertellen

ik lees jullie allemaal en voel met jullie allemaal mee
misschien kom ik dagelijks wel terug maar nu nog niet
heb voor het moment niks te vertellen

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goedemorgen allemaal, de zon probeert erdoor
te komen, maar de wolken zijn nog te dik
Met wat geduld lukt het wel
meme-rietjes, ik heb ook niks te vertellen,
met die warmte kwamen we niet ver, dus ja.......
Corry, veel sterkte, het verdriet gaat niet over
je moet het een beetje aanvaarden, dan wordt het
ietsje minder moeilijk, het heeft tijd nodig
Ivette, je hebt je niet gemoeid, niemand had het gelezen denk ik
sterkte met je ogen en goede moed
Allen nog een fijn weekend en hou het veilig
“Als je wil dat mensen je vertrouwen, wees dan eerlijk!" 
-
Velen vonden de show gisterenavond op ARD heel schoon, veel contente reacties gelezen. Florian Silbereisen is een crack presentator ook een plantrekker als er kleine foutjes opduiken, wat in zo'n life uitzending toch altijd kan voorkomen. Jammer dat de meeste Duitse showprogramma's nu op MDR of een andere reclamezender uitgezonden worden!
Met dat beetje zon toch veel aangenamer dan gisteren, vanmiddag zal ik wel in de veranda kunnen eten, joepie
Met dat beetje zon toch veel aangenamer dan gisteren, vanmiddag zal ik wel in de veranda kunnen eten, joepie
Ivette
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
vandaag een dag zoals er nog vele zullen komen,
de zon heeft zich zelf weer eens laten bewonderen,
geeft een beter gevoel onder de mensen, heb liever zon als regen,
groetjes van krakje,

de zon heeft zich zelf weer eens laten bewonderen,
geeft een beter gevoel onder de mensen, heb liever zon als regen,
groetjes van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeieavond
Wie sprak daar van regen ?
Hier in ieder geval niets gezien of gevoeld hoor.
't was een aangenaam weertje
k heb nog maar eens mijn wandelplunje bovengehaald
12 mooie km gewandeld met hier en daar een pittig klimmetje of afdaling

En nu ga ik me klaarmaken voor "Vive le vélo"
eindelijk eens iets op TV dat het bekijken waard is.
Wie sprak daar van regen ?
Hier in ieder geval niets gezien of gevoeld hoor.
't was een aangenaam weertje
k heb nog maar eens mijn wandelplunje bovengehaald
12 mooie km gewandeld met hier en daar een pittig klimmetje of afdaling

En nu ga ik me klaarmaken voor "Vive le vélo"
eindelijk eens iets op TV dat het bekijken waard is.
Oud maar niet Out
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17

Te vroeg op
0ma-c ik had het gelezen hoor
Tennis start ook
't is wat met onze Wout, wordt veel besproken!
Hier ook niet zoveel regen gehad.
Ook niet veel te vertellen, beetje moe!
Greetie
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen, onrustig geslapen met als gevolg al vroeg uit het bed
Deze voormiddag ga ik naar de markt .
Met mijn vriendin, en nu zal ik zeker een koffietje gaan drinken.
Deze avond ga ik met mijn zoon naar Ment tv in de stad..
Verleden jaar ook geweest, maar na een uur was ik thuis. Wou toen mijn ventje niet lang alleen laten..
En verder zie ik wel wat de dag brengt
Ivette ik heb ergens gelezen dat Christof graag weer zou optreden met klubbb3.Maar dat het afhangt van Jan Smit.
Meme-rietje tja dat zijn zo van die perioden .En daar kan je niks aan veranderen, alleen jezelf. Toch ben ik altijd blij je te zien hier♥. Alles ok met uw hondje (sorry de naam vergeten)
Krakje, inderdaad wat zon doet wonderen bij de mensen. Ze zijn blijgezind dan
Rietjes voor de eerste keer kreeg ik weer een warm gevoel over mij . Dank zij uw mooie foto's , de mooie natuur doet me verlangen naar buiten. Binnenkort doe ik eens een mini wandelingetje.
Hallo Greetie , ook niet veel te vertellen, een goede dag komen zeggen is al veel waard ♥
Fijne dag iedereen
menu: tja dat wordt met de dag moeilijker , de honger en de "goeste" is er nog niet.
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.