Goedemorgen Seizoentjes,
Vandaag boven alles poetsen en nieuwe lakens leggen natuurlijk. Ben nu nog niet volledig bij met mijn strijk en vandaag komen er dan nog de dekbedden en slopen bij. Ga de strijk toch doen als ik boven alles gedaan heb en even gerust heb.
Manlief was gisteren in Brussel werken en was erg laat thuis alhoewel heel vroeg vertrokken, maar vandaag zit hij in Antwerpen. Dan is hij meestal rond 18:30H thuis. Dat vind ik een normaal uur.
Moet dadelijk mijn oefeningen nog doen en daarna badje in. En dan trek ik meteen het bed af, steek de hoezen meteen in de wasmachine en laat de dons luchten in de droogkast. De strijk die ik gisteren gedaan heb, kan ik nu keurig wegleggen in de dressing of kleerkast. Vandaag heb ik 4 machines was, de dekbedhoezen, de hoeslakens, de badhanddoeken en als laatste de badmatjes. Nu zijn het de grijze en komen de witte er te liggen in de badkamer. Dus de ene week alles grijs van het badlinnen en de week erop alles wit. Matice heeft zijn ontbijt al op en is nu een powernapke aan het doen.
Zo, zie dat het al laat is. Ga beginnen met mijn oefeningen.
Ik wens iedereen een mooie woensdag en een sterkteknuffel voor hen die er eentje kunnen gebruiken.
Liefs.