NACHTUILTJES(12)2024
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen, het is hier nog wat grijs maar droog
Rietjes wat een bezige bij ben jij , alles terug netjes gestreken in de kast . Je kan er weer tegenaan .. Ik hoop echt dat het toch nog een heel tijdje wat warm blijft . Het is zo lang winter Hi hi , jij op het verhoog precies een soldaat die de wacht houd . En dank voor de mooie foto's , het is altijd genieten
Ivette , wasgoed buiten kunnen hangen zalig hé. Ik moet dit op een klein rekje hangen op het terras maar het lukt hoor. Een goede Vlaming trekt zijn plan .
Njam njam Krakje karnemelkpatatjes dat eet ik graag , met goede boter bij .. het is van lek mien liptje. .Karnemelkpap aten wij thuis soms op de vrijdag ..Vroeger was vrijdag = visdag
Oma-c e wel hoedje af, dat het u al zo goed lukt .. Fijn te lezen dat je Col. en Aldi al kon aandoen ..
Corry geniet van je dag, van het gezelschap en van al het lekkers dat je vandaag tegen komt ..
Dag Bekske ook voor u een fijne dag met uw viervoeters
Zo mijn pagina is teneinde , een fijne dag aan iedereen
toedeloe
menu; biefstuk met gestoofde peren die moeten hoognodig klaargemaakt worden .. Goedkoop op de kop kunnen tikken op de markt maandag het was de rest van de bak
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17

Dit was gisteren in Breskens,misschien de laatste keer dit jaar,we hebben alles gezien
Zo genoten!
Yvette ik heb ook Zi. Kaas gekocht voor jouw recept,'t is zo lekker
Oma-C je maakt goede vorderingen, wandelingetje en boodschappen doen!
Ja leren mee leven hé
Krakje karnemelkpap met bruine suiker at ik vroeger heel graag
Rietjes sta je op de uitkijk naar de volgende trip???
Jadi heeft het gesmaakt met dochterlief?
Bekske groetje
Corry tot maandag hé zelfde planning
Heb al om brood geweest en aan fietsmaatje thuis gebracht.
Het gaat beter met haar!
Het is hier licht bewolkt ,
Greetie
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
zaterdag en ja de was hangt buiten op de draad te drogen,
niet op een droogrek maar wel zoals vroeger op gespannen draad,
de zon is van de partij maar minder warm als ze dachten maar het gaat,
zolang je kunt geniet van het leven, mijn wens is maar zal wel nooit werkelijk worden
is voor iedereen genezing van al jullie kwalen en zorgen, grtjs van krakje,

niet op een droogrek maar wel zoals vroeger op gespannen draad,
de zon is van de partij maar minder warm als ze dachten maar het gaat,
zolang je kunt geniet van het leven, mijn wens is maar zal wel nooit werkelijk worden
is voor iedereen genezing van al jullie kwalen en zorgen, grtjs van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
een roepsteen wat is dat ?Een roepsteen (in West-Vlaanderen ook wel een kerkstichel of kerksteen genoemd) is een grote, verhoogde steen of stenen platform die vroeger werd gebruikt om officiële berichten aan de dorpsbevolking bekend te maken. Er staat nog een hele tekst , dat ik wel gelezen heb maar zal het niet allemaal opzetten .. Curieus als ik tik gewoon roepsteen in
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede zondagmiddag allen....
Greetie, ja, 't is niet makkelijk met één hand...en een rollator
maar ik moet vooruit, en moeilijk gaat ook
ik wil niet altijd anderen lastig vallen, elk heeft z'n eigen problemen
De zon kruipt geregeld weg en de lucht is soms zwaar bewolkt
toch zou het droog blijven volgens de buienradar
We zien het wel....
Seffens een croque 'ske eten met een groenteschoteltje
en voor vanavond heb ik varkenshaasje met bloemkool
en gebakken aardappeltjes (dessert zal een yoghurtje zijn
later op de avond zoals altijd)
Groetjes allen... en straks koers kijken, en tennis nadien (Rod Laver-cup)
Veel sterkte aan wie het kan gebruiken....
Het leven draait niet om wat je overkomt,
het gaat over hoe je ermee omgaat."
(Marleentje)
het gaat over hoe je ermee omgaat."
-

Ik heb een beetje de klop van de hamer, maag- en darm niet in orde .. draaierig leve de relaxzetel ..
Hallo ik kom vlug even binnen om iedereen een fijne zondag te wensen .
Tja veel weet ik niet te vertellen
smakelijk eten voor wie nog moet eten
Rietjes wat mooie eyecatcher die wilde kastanje .. Tja het gaat allemaal zo vlug die seizoenen.
Greetie wat fijn met fietsmaatje een terrasje doen , zij blij jij blij .. Zo moet het zijn.
En vooral NU in deze tijd acht je het niet meer voor mogelijk .. Jonge generatie is "IK" gericht
en "vlug vlug"
toedeloe
menu: friet met gebakken kipfilet(aangekocht) ikke een biscotje met een beetje magere soep
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Goedemorgen
Kastanjes! ga afspreken om te gaan bomen kijken, neem een pilletje vooraf om het dit jaar nogmaals te kunnen doen

Rietjes je was me niet vergeten, deze vind ik speciaal! vullen jullie maar in waarom.
Bedankt voor deze , zet er nu dan eentje welke je me stuurde hier.
Greetie. we gaan er vandaag een lap opgeven, doen wat we telkens deden, en nadien met een goed gevoel na genieten.
Jadi, in de lappenmand, zolang je het kan uitzieken is er niets ernstig aan de hand, beterschap!
Ben gisteren alleen maar naar de bakker geweest, je hebt zo van die dagen…. wat je vroeger in de hand had het je nu ontglipt…..familie….je zou ze soms aan de kapstok hangen….gelukkig heb ik er niets mee te make……mijn boodschap ……praat eens samen dat lost veel op! Het ergste voor mij, het heeft met onze kindjes te maken.
Om met een positieve noot te eindigen, voel me goed in mijn vel en de rest de tijd geven.
Tot in den draai, straks samen met Greetie

ik tel alleen de zonnige dagen.
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17

Ik zit klaar om naar Corry te rijden, hopelijk veilig terug thuis,die E40 is een uitdaging!
Gisteren toch nog een ritje gedaan naar een bruine café langs het water met een dorpsgenote
Was blij dat de cafebazin me nog kende
Groetjes
Greetie
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

de maand september loopt op haar laatste beentjes nog enkele dagen en het is foetsie .dus geniet met volle teugen van iedere dag hoe moeilijk zwaar het ook is je kun het toch niet veranderen wel lichter maken .Door niet er te zwaar over te denken of blijven denken .Tracht van iedere dag te genieten want de tijd vliegt voorbij .groetje
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Oma-C wat bent u een moedige dame, zelfs met één hand nog uw plan trekken!
Greetie en Corry fijne bijeenkomst aan 't zeetje, geniet ervan!
Mijn vriendin uit Tielt bezoekt me altijd op zaterdag, zonder vrachtwagens is het toch veiliger verkeer nu naar zee is dat weekend verkeer wellicht ook geen oplossing!
Mijn terrasmeubels staan al van vorige week in de garage achteraan. Nik en Els fietsten gisterennamiddag tot hier dan maar 3 verandastoelen aangeschoven aan mijn wit bijzettafeltje en toch buiten koffie gedronken wie zei hier alweer een goeie Vlaming trekt zijn plan?
Ik vraag nu altijd waar ze liefst zouden zitten, in de living, in de veranda of toch nog buiten, het weer in de namiddag kan warmer worden en een heel verschil maken met 's morgens. Hoe zouden we morgenochtend naar de markt vertrekken? Zal nog geen 28° zijn zeker rond 9u?
Nu nog alles aan kant zetten want om 1u komt de kuisvrouw al.
Greetie en Corry fijne bijeenkomst aan 't zeetje, geniet ervan!
Mijn vriendin uit Tielt bezoekt me altijd op zaterdag, zonder vrachtwagens is het toch veiliger verkeer nu naar zee is dat weekend verkeer wellicht ook geen oplossing!
Mijn terrasmeubels staan al van vorige week in de garage achteraan. Nik en Els fietsten gisterennamiddag tot hier dan maar 3 verandastoelen aangeschoven aan mijn wit bijzettafeltje en toch buiten koffie gedronken wie zei hier alweer een goeie Vlaming trekt zijn plan?
Ik vraag nu altijd waar ze liefst zouden zitten, in de living, in de veranda of toch nog buiten, het weer in de namiddag kan warmer worden en een heel verschil maken met 's morgens. Hoe zouden we morgenochtend naar de markt vertrekken? Zal nog geen 28° zijn zeker rond 9u?
Nu nog alles aan kant zetten want om 1u komt de kuisvrouw al.
Ivette