In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

mama-inge

Gisteren, 19:47

Ik kom ook nog even binnen waaien voordat ik mijn bed op zoek
Gewerkt, geslapen, afspraak eind van de ochtend
Vanmiddag de auto bij de garage gehaald, moesten een paar dingen aan gebeuren en was vlot klaar
Daarna een paar boodschappen gedaan, eten gekookt, de afwas weg gewerkt samen met oudste zoon en nu nog even zitten voordat ik ga slapen

Zonnebloemetje is het nog gelukt om eerder een afspraak te krijgen?

Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft

mama-inge

Vandaag, 02:02

Goedemorgen en een fijne dag
Zo werken en daarna slapen
Vanmiddag de hort op

Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft

Bekske

Vandaag, 08:44

Afbeelding
gisteren kreeg ik als antwoord je hoortoestel is oud want er moeten vele nieuwe stukken in zo meer kosten dan een nieuwe .Kortom sparen voor nieuwe hoortoestellen want dat is nogal prijzig .Ja de ziekenkas komt er tussen maar het is nog een hele grote som dat je zelf moet betalen .Ook hang het af hoe slecht dat je hoort .Afijn ja ik weet nu meer hoe een hoorapperaat in mekaar steek Een geluk dat ik nog eentje heb anders zo het noppes om iets te verstaan .Je staat daar niet bij stil hoe duur het is tot je het nodig heb .Heb nog een ander adres gevonden waar ze een beetje goedkoper zijn .Maar j eerst even het spaarvarken nog vet mesten en verder doen met eentje.Geniet van jullie dag groetje

jadi

Vandaag, 12:44

Afbeelding
Hallo iedereen, wat een mooie lentedag is me dat zeg .Ik ben al gaan keuvelen in ons mini verkoopcenter .. Ik was veel te dik gekleed , niet te geloven het is echt warm .. Er zaten al mensen op de muur te zonnen , of te rusten . En ja ik heb er bij gezet.. Niemand had zin in een babbel , ik ben dan ook maar terug vertrokken
Straks mogen we de ventilator aanzetten hi hi
Zonnebloemetje hoe is het vandaag met je ? . .
mama-Inge zal intussen al fris gewassen zijn en verder profiteren van het mooie weer . Euch , i veronderstel dat het daar ook zo mooi lente weertje is
Bekske ik heb onlangs nieuwe hoorapparaten moeten kopen en inderdaad de aankoopsom is nog veel wat je uit eigen zak moet betalen .. Ik schrok ook . .
Aan iedereen een fijne namiddag , geniet van het weer het blijft niet zo
toedeloe
menu: varkenshaasje met veel champignons en puree
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

zonnebloemetje

Vandaag, 12:51

een goeie middag iedereen

voila sè alles is weer spic en span want onze poetshulp is deze voormiddag geweest en zo heb ik het graag

Bekske oei oei oei grote kosten als je hoorapparaat kapot is
ik weet van iemand in de familie dat een hoorapparaatje heel veel geld kost

Inge ja ik heb gisteren in de late namiddag nog een afspraak kunnen regelen
en blijkbaar zit ik met een verrekking van mijn achillespees die volgens de huisarts ook zeer pijnlijk kan zijn en dat heb ik al ondervonden
dus deze namiddag na het middageten in de zetel met de beentjes omhoog

jadi ik zie je nog net staan voordat ik afdruk
en voor morgen word het nog wat warmer maar das een eendagsvlieg volgens de weerman
dus als het kan ervan profiteren hé
en het betert echt niet rap hoor maar ik zal braafjes doen wat de dokter zegt en veel rusten

verder hier nog niemand gezien vandaag

allé ik ga aan het middageten beginnen

overschot van zelfbereide rode kool uit de diepvries met magere varkenssneden
en puree

voor iedereen smakelijk

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

mama-inge

45 minuten geleden

Fijne middag
Hier is het niet koud
Het zonnetje probeert er af en toe door te komen
Maar het is af en toe ook wat nat
Het weer valt dus een beetje tegen
Had gehoopt dat ik wat was buiten zou kunnen drogen, maar dat zit er nog even niet in