Seniorennet Café

NACHTUILTJES(12)2024

Gestart door redpoppy op 05 apr 2024, 17:26 6108 berichten 439.465 keer gelezen Reageer
corry Vandaag, 08:16 Wenduine 2.856 berichten
Afbeelding

Kwam deze afbeelding tegen, wie weet het nog?

Krakje, ze laten wat achter zonder het zelf te weten, hoe erg is dat, maar het gaat voorbij, ondertussen al verleden tijd.

Erikaatje, je hartendiefje door Bekske in een mooi kadertje gezet, heeft al meerdere malen mij verrast met een bewerking.
Vroeger deelden wij toto’s van onze kindjes, nu tweemaal nadenken alvorens iets te plaatsen, vind het jammer…..heb een schattige van spookje Mona.

Jadi moest je tijd hebben, ik zou zo graag je eens in het echt zien, wie weet? …wij tellen verder af hé Erikaatje .

Optimist, probeer muizenissen te plaatsen, kan niet alles oplossen zoals wij vroeger meermaals deden.

Het muzikale samenzijn was bingo…..heb gedanst en niet eentje maar meerdere, had een straffe pijnstiller vooraf ingenomen.
nu voel ik de overdaad, zal met slapen wel overgaan, blijf positief 😅

Vandaag naar buurtje van vroeger, was ooit de partner van IH diegene van “ Schoon wijveke” een sympathieke dame met een verhaal, heb er deels mee ingestaan.

Ondertussen licht uitdoen, badkamer wacht op mij.

Tot in de volgende draai 👋

Ga ik volgende week maken, buurtjes zullen blij zijn.
Afbeelding
ik tel alleen de zonnige dagen.
    Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.