In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen
Een dikke mist laat me het uurwerk van de kerk niet zien .. De zon komt al piepen, en het wordt dus weer een superdagje ..
Eerst dit, zoals gedacht is de ramenwasser weer eens niet gekomen .. Zucht veel beloven en weinig geven doet de zotten in vreugde leven . Na drie jaar is mijn geduld op. Dat zijn toch geen werken
Zonnebloemetje, ik ben het nu ook moe .. 3de keer is scheeprecht bij mij .. Gisteren die spreuk op zijn Messenger gezegd en gevraagd en wanneer nu ?? Maar eerlijk ik ga op zoek naar iemand anders .. Ik ben het echt serieus moe . Maar het is zo moeilijk iemand te vinden .Allemaal hebben ze het te druk of te ver .. Enfin ik ga de moed niet opgeven ..En ja ik erger me aan zo'n toestanden.. het voelt aan als "met mijn voeten spelen" Enfin we gaan er het beste van maken vandaag ,want het wordt weer een super dagje .. Het was inderdaad een mooie namiddag gisteren en kleindochter was mee
Hé mama Inge ik heb ook al een vlinder gezien, deed raar voor mij, het is tenslotte nog maar maart .. . Fijn dat je genoten hebt van de wandeling en de hondjes zullen ook "happyer " zijn met zo'n weer. Hebben ze nu nog hun wintervacht aan ?
Bekske hoe jij met zoveel liefde over de hondjes praat, dat siert je .. En fijn dat er zo'n mensen als jij er nog zijn , die een gouden mandje aanbieden .. Waar wij vroeger woonden , had ik soms 15 katten en die waren uitgesmeten , of aangespoeld . Ik schilde dan maar een patatje meer voor hen .. blik kattenvoer er bij en ze waren content ..
Aan iedereen een fijne dag
toedeloe
menu: gehaktballetjes in tomatensaus uit eigen keuken met veel champignons en gebakken partjes patatjes .. Maar dit zal voor vanavond zijn zoonlief komt eten .. Morgen ga ik ook op "trim"
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.