In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
- Locatie: de boterstad

Goede morgen iedereen
Een dikke mist laat me het uurwerk van de kerk niet zien .. De zon komt al piepen, en het wordt dus weer een superdagje ..
Eerst dit, zoals gedacht is de ramenwasser weer eens niet gekomen .. Zucht veel beloven en weinig geven doet de zotten in vreugde leven . Na drie jaar is mijn geduld op. Dat zijn toch geen werken
Zonnebloemetje, ik ben het nu ook moe .. 3de keer is scheeprecht bij mij .. Gisteren die spreuk op zijn Messenger gezegd en gevraagd en wanneer nu ?? Maar eerlijk ik ga op zoek naar iemand anders .. Ik ben het echt serieus moe . Maar het is zo moeilijk iemand te vinden .Allemaal hebben ze het te druk of te ver .. Enfin ik ga de moed niet opgeven ..En ja ik erger me aan zo'n toestanden.. het voelt aan als "met mijn voeten spelen" Enfin we gaan er het beste van maken vandaag ,want het wordt weer een super dagje .. Het was inderdaad een mooie namiddag gisteren en kleindochter was mee
Hé mama Inge ik heb ook al een vlinder gezien, deed raar voor mij, het is tenslotte nog maar maart .. . Fijn dat je genoten hebt van de wandeling en de hondjes zullen ook "happyer " zijn met zo'n weer. Hebben ze nu nog hun wintervacht aan ?
Bekske hoe jij met zoveel liefde over de hondjes praat, dat siert je .. En fijn dat er zo'n mensen als jij er nog zijn , die een gouden mandje aanbieden .. Waar wij vroeger woonden , had ik soms 15 katten en die waren uitgesmeten , of aangespoeld . Ik schilde dan maar een patatje meer voor hen .. blik kattenvoer er bij en ze waren content ..
Aan iedereen een fijne dag
toedeloe
menu: gehaktballetjes in tomatensaus uit eigen keuken met veel champignons en gebakken partjes patatjes .. Maar dit zal voor vanavond zijn zoonlief komt eten .. Morgen ga ik ook op "trim"
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
- Locatie: Brugge die schone
een goeie avond allemaal
vandaag een drukke dag met twee afspraken en tussenin nog enkele nodige boodschappen
en nu kom ik iedereen nog een gezellige avond wensen
dus dadelijk naar tv kijken in de zetel met de beentjes omhoog

vandaag een drukke dag met twee afspraken en tussenin nog enkele nodige boodschappen
en nu kom ik iedereen nog een gezellige avond wensen
dus dadelijk naar tv kijken in de zetel met de beentjes omhoog

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
- Locatie: de boterstad

Hallo , de zonnige morgen is er .
Zalig gewoon, het mag zo blijven van mij
Nu even hier en dan naar buiten de broodnodige boodschappen halen
En in de namiddag koffieklets met Zonnebloemetje en Picske* .
De batterijtjes zullen terug opgeladen worden, en de tijd veel te vlug voorbij
An-W vandaag wordt het nog zo'n mooie dag , een "genieterkensdag" dus
mama-inge zo'n weer dat maakt de mensen zo goedgezind hé .. Geniet straks van de boswandeling .
Bekske zo waar wat er op je plaatje staat aangaande de hond
Zonnebloemetje ik kom er aan hoor straks ..
Aan iedereen een fijne dag verder
toedeloe
menu: ik neem wel iets uit de koeltoog van Colruyt waarschijnlijk linguin
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
- Locatie: Brugge die schone
een goeie avond ondertussen allemaal
ons avondeten hebben we zojuist binnen en we hadden een leuke gezellige namiddag samen met Jadi
en natuurlijk weer veel gebabbeld en koffieklets gehouden met wat lekkers er bij
en dus weer voor herhaling vatbaar hé
en we hebben er alle drie van genoten
en nu rap onder de douche zodat we in onze zetel kunnen en nog wat tv kijken
voor iedereen nog een gezellige avond verder

ons avondeten hebben we zojuist binnen en we hadden een leuke gezellige namiddag samen met Jadi
en natuurlijk weer veel gebabbeld en koffieklets gehouden met wat lekkers er bij
en dus weer voor herhaling vatbaar hé
en we hebben er alle drie van genoten
en nu rap onder de douche zodat we in onze zetel kunnen en nog wat tv kijken
voor iedereen nog een gezellige avond verder

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
- Locatie: de boterstad

Goede morgen iedereen , en ja hoor ik ben al vroeg uit de veren .
Het mooie weer van de laatste dagen zal er wel voor iets tussen zitten
Wat de dag brengt , e wel straks tegen de middag afgesproken met mijn zoon .
Hij heeft een verlofdag en daar gaan we van profiteren om te gaan eten in een nieuw gestart etablissement in 't Stad .. Streetfood ? .. voor mij onbekend
Daarna zien we wel wat onze dag verder brengt
mama-inge jij zult intussen in het land der dromen zijn . Geniet van je slaap en uw droom. En straks wandeling met hondjes zit er zeker in . En al zeker met zo'n mooi weer
Zonnebloemetje dat was weer eens een namiddag met een gouden randje hé .. Maar eerlijk ik heb me mispakt aan mijn dessert . Mijn ogen waren groter dan mijn buik. Ik heb niks meer gegeten gisterenavond en dit tot deze morgen .. En ja hoor zeker voor herhaling vatbaar.
Picske* ik wens je het allerbeste verder in uw herstel .. Want AB kan lang in de kleren hangen.
Dag Bekske , de wandeling van de 8 pootjes is ook al voorbij . Hopelijk lukte het je om ze in bedwang te houden . En ook , hoop ik dat jij ook wat genoten hebt van de ochtendwandeling
Zo en nu even naar de HHH werkjes .. Vandaag is het zo "HaatHuisHoudwerkjes "maar die moeten ook gebeuren natuurlijk.
Fijne dag aan iedereen
toedeloe
menu: streetfood dus op verplaatsing . . ik ben benieuwd
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne dag
Werk is gedaan en mij slaapje net achter de rug
Ook hier is het prachtig weer en een lange wandeling gaan we zeker doen
Verder gaat de was naar buiten op de lijn en ik moet nog richting Duitsland om te tanken
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Werk is gedaan en mij slaapje net achter de rug
Ook hier is het prachtig weer en een lange wandeling gaan we zeker doen
Verder gaat de was naar buiten op de lijn en ik moet nog richting Duitsland om te tanken
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
Anne_marie - Lid geworden op: 09 feb 2023, 10:41
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
- Locatie: Brugge die schone
een goeie avond alweer
efkes in de rapte want het nieuws begint zo dadelijk en ik wil toch op de hoogte blijven van wat er in de wereld gebeurd
jadi het was zeker een geslaagde namiddag
en dus doen we dat zeker nog over , wees maar zeker
voor iedereen nog een gezellige avond verder

efkes in de rapte want het nieuws begint zo dadelijk en ik wil toch op de hoogte blijven van wat er in de wereld gebeurd
jadi het was zeker een geslaagde namiddag
en dus doen we dat zeker nog over , wees maar zeker
voor iedereen nog een gezellige avond verder

*** Zie het leven van de zonnige kant ***






